Jump to content

Modificari VW Polo 6R (Tuning)


Lvu
 Share

Postare recomandată

Bun, sa zicem ca am clarificat problema, dar pe ce arcuri sa merg ? :)

H&R, V-Maxx sau Vogtland ?

(doar la astea coborarea este undeva la -25, -30 mm pe fata si spatele intre -40 si -55 mm)

Modificat de qwk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar pt firma sau chiar sunt mai bune ? :) Eventual pentru viitoarele telescoape zici ?

H&R : -25 mm / - 40 mm sau -35 mm / - 55 mm (ceea ce nu ma incanta) la pretul de aprox 140 euro cu transport. (Problema e ca acolo scrie ca puntea fata pana la 930 kg, iar la diesel e undeva la 960, deci s-ar putea sa se lase botul ca si la Eibach)

Vogtland : -30 mm / - 50 mm la pretul de 150 euro cu transport. 960 kg / 800 kg

V-Maxx : -30 mm / -55 mm la pretul de 106 euro cu TVA.

Sau ar mai fi o optiune, arcuri sport de la reprezentanta care au -25mm sau -30mm, arcuri ce zic ei ca merg pe telescoape stock, iar in cazul acesta as lua doar pentru spate (ca sa mai egalez cu botul masinii)

Modificat de qwk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar diferenta e ca de la reprezentanta poti lua doar pentru spate..in schimb la magazine nu o sa-ti de asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan, din punctul meu de vedere nu merita sa dau pentru un moft vizual 500-700 euro.

atunci nu da deloc. nu plati jumatati de masura. nu merita, nu dai. punct.

esti sigur ca amortizoarele prietenilor cu passat cu arcuri sport sunt perfecte? cand au facut un test de amortizoare? daca o sa cuti de ajuns, vei vedea ca si producatorii NU RECOMANDA asa ceva.

dar pana la urma e masina ta :) siguranta ta. eu mi-am spus puncul de vedere.

daca ai tim/chef...poti cauta si alte discutii de genu asta

http://www.civicforums.com/forums/44-suspension-performance/201926-dropping-car-neuspeed-sport-springs-stock-suspension.html

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=363023

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de faza cu hayonul, daca ar fi sa fiu vreodata interesat de chestia asta, as dori ceva care sa aiba comportamentul asta:

Pe masina din filmul pus de Circo pare ca hayonul aluia negru se ridica ceva mai brusc.

Doar asa ... de fun: v-ati gandit ca daca nu sunteti atenti ar putea sa va arda o directa in barbie pe o curba ascendenta ?

Nu am vazut la nimeni si mi-as dori un amortizor la capota, ca sa nu mai fie nevoie ca atunci cand o ridic sa fixez tija aia de sustinere.

Si o alta chestie pe care inca nu a rezlvat-o nimeni este footrest-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce e cu footrestul?

da, amortizor la capota trebuia sa-i puna din fabrica. da asteptul de masina low cost :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suspensia ... La anu' cand ma voi ocupa de trenul de rulare am sa instalez bare de torsiune fata-spate si cred ca voi merge pe suspensia pe care a pus-o si Fusco.

Acum ceva vreme, cand ziceam ca am sa inlocuiesc doar arcurile, bazandu-ma pe impresiile pozitive ale celor din Australia, ma hotarasem la H&R -25/-40. Pe hartie eram multumit ca lasa spatele mai mult decat fata si ca astfel mai reducea diferenta dintre ele. Din pacate nu am gasit informatii exacte legate parametrii inregistrati dupa montarea lor pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

swaybars aduc o MARE imbunanatire la sasiu, chiar daca nu afecteaza reactia masinii pe gropi. si eu le-as pune...dar cum nu voi merge eu cu maisna aia :) nu ma afecteaza.

pe S3 le-am pus si s-au simtit enorm. ca si cum as pune o a doua suspensie sport.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cine este interesat de modificarea parametrilor motorului:

- in acest moment este disponibila sigur varianta ABT care, pe hartie, ofera un upgrade la 140 CP. La noi in tara exista la Vilcea NVT - divizia de tuning a Nurvil Rm Vilcea.

in Anunturi→ Anunturi online→ Oferte + Servicii exclusiv pentru membri este subiectul Tunerul oficial VAG -ABT Sportsline acum si pe forum

- si Voinea mi-a confirmat astazi ca are o varianta pentru un upgrade la 130 CP

in Anunturi Anunturi online Prestari servicii + oferte extinse este subiectul Chiptuning Tcmturbo Pentru Membri Forumului La Pret Special

Cei de la Revo nu au inca o solutie pentru acest motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MTM ofera solutie pentru motorul de 1.2 TSI. cel de 90 ajunge la 118, si cel de 105 la 140. Au dealer in Cluj.

La fel si B&B de la 105 la 136, si stage 2 la 150 iar stage 3 la 170 cai.

Si de la 85 (ei au asa ceva...) la 115 stage 1 si la 125 stage 2. si stage 3 la 150.

detalii aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte tare. Multumesc pentru informatii.

La mine nu este cazul inca pentru aceasta modificare - vreau ca mai intai sa rezolv suspensia si franele si abia apoi sa umblu la motor. Dar este bine ca stiu ca exista variante.

Am sa incep sa ma documentez ca sa inteleg fenomenul - implicatii, riscuri, mod de manifestare si exploatare a masinii in noua configuratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de aia am eu dubii ca 90 e acelais lucru cu cel de 105...chiar daca citisem ca doar ECU difera..

legat de frane vezi prin UK sunt multi care si-au pus chiar ce am eu pe S3. Tarox. pe GTI. iar ca suspensie te sfatuiesc BILSTEIN. B14 sau b16, depinde de buget si utilitate. si poate un intercooler, ca nu stiu cum e cel stock.

dupa soft, exista ceva probleme la DV...furtune care se sufoca...sau chestii de genu asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu arata rau farurile, aduc putin a cele oem. Daca erau mai inchise, nu cu asa mult crom era mai bine :D

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant stopul, dar nu ma da pe spate.

Farurile ... intr-adevar, trebuiau sa fie negre.

Care este calitatea produselor Dectane ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista si varianta anterioara de faruri, putin mai ieftina, atat cromate cat si pe negru. Am mai scris in acest topic despre ele. Ca si calitate, nu ma pot pronunta, nu le-am vazut live, insa stiu ca au referinte bune pe net...

Mentionez ca nu am nici un fel de relatie comerciala cu vreo marca...sa nu se inteleaga cumva altceva...:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in Anunturi→ Anunturi online→ Oferte + Servicii exclusiv pentru membri este subiectul Tunerul oficial VAG -ABT Sportsline acum si pe forum

Am primit raspuns la intrebarile mele din care inteleg ca, in principiu, in Romania, iti tin de cald doar renumele si seriozitatea ABT. Pentru restul esti la mana sortii si a bunavointei celor pe mana carora iti ajunge masina in caz de "Doamen fereste !"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de faruri..arata bine stinse, dar aprinse aduc a chinezarie.

polohl0005cyh.jpg

Daca s-ar putea dezactiva angel-eye poate ar fi altceva.

Am vazut si varianta asta:

swv24gxb_ani.gif

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg un lucru...de ce ai vrea sa iti faci un asemenea "upgrade" la motor? Nu ii scurtezi durata de viata? Sa numai vorbesc de problemele cu care se confrunta mai toate motorizarile 1.2 TSI pana in 2012 cel putin. Si inca ceva, cum se impaca asta cu garantia masinii data de producator? Scuze pentru intrebari, incerc doar sa ma lamuresc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca tragi de el excesiv, il scurtezi. daca tragi doar la nevoie, si ai grija de el, gen revizii mai dese, piese bune, nu prea. sau nu cred ca mai conteaza daca motorul tine 450 000km si nu 500 000.

eu am soft la Audi de 70 000km. am stage 2 de vreo 30 000km. am avut si probleme, dar pt o masina ca asta as face oricand iar soft. la Polo nu voi face. pt ca nu o voi folosi eu, si chiar daca as folosi-o ..pentru ca nu cred ca merita. adica nu este o masina sport, unde sa conteze 30 de cai in plus.

daca faci la o firma agreata de producator (gen ABT) atunci garantia nu e afectata.

o turbina poate pica si daca motorul e stock. are mai multe sanse sa pice daca e modificat, DAR nu tot timpul tragi de surplusul de cei 30 de cai ca sa chinui componentele motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan_wrc...nu iau in considerare sfatul tau :P De la unul cu S3 ce puteam sa aud :)) Am inteles oricum ce trebuia sa inteleg.

Glumeam, evident.

Ehh, cum ai zis si tu, pe Polo consider ca nu are rost. Am 105 cai / tona, si pot sa spun ca trage suficient de bine incat sa fiu mai mult decat multumit. Oricum daca esti nebun, poti sa ai si 1000 de cai si sa te bagi in depasire sa zici ca ai timp sa depasesti in 2 secunde si sa mori.

Sa fiu mai relevant, cred ca cine vrea viteza pentru Polo, motorizarea GTI e mai potrivita :)

Auzisem ca or sa scoata si un GTD si un R...insa a ramas la stadiul de zvonuri.

Multumesc inca o data pentru raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!