Jump to content

Modificari VW Polo 6R (Tuning)


Lvu
 Share

Postare recomandată

Nu mai bine strangi banuti pt o reglabila cu care sa te joci cum si cand vrei ?:P

Stiu pe cineva care a avut pe o Bora 4Motion arcuri Vogtland si a circulat aprox. 3 ani (daca nu gresesc) fara probleme. Din modelele enumerate de tine, am inteles ca Eibach-urile ar fi cele mai ok pret/calitate si in combinatie cu amortiozare stock.

Legat de gandurile mele :)

Cum facem treaba asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu as evita sa pun arcuri, fara amortizoare, pentru ca miscarea amortizorului nu va fi completa si in timp va duce la dereglari. si uzuri premature. e pacat...

ori o lasi stock, ori ii pui niste BILSTEIN coilovers bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Bogdan_wrc: Combinatia de arcuri Eibach Pro kit si amortizoare oem sport este un compromis ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea e ca o vreau mai mult de look, nu de sportivitate, in plus am pe cineva la care o sa merg sa-mi intareasca si telescoapele, deci nu cred ca ar mai fi o problema.

La V-Maxx am primit un pret bun, 106 euro cu TVA si m-ar cam tenta.

Razvan: Din pacate nu mi-as lua reglabila pentru ca mai apoi m-ar manca piticii de viu si m-as juca prea mult cu ea. Cat despre modificarea aia..e interesanta, si eu as vrea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms Rave. Nu prea ma incanta ideea cu arcurile. As prefera ceva de genul daca este posibil :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca deja vorbim de intarit amortizoarele la un nene....eu ma retrag din dicutie. e pacat...asa cum spuneam.

nu stiu ce inseamna EIBACH fata de stock, dar stiu ca sunt mai scurte si mai dure...deci parerea mea e ca NU E OK.

orice arc care e mai tare sau/si mai dur decat cel stock impreuna cu amortizorul stock nu va duce la performante bune, sau la o viata buna a amortizorului.

eu am avut coilover complet EIBACH pro street si stiu ca era mai dura si mai comprimata decat cea stock.

exista suspensie sport, fixa. eu asa am ales pt S3, pentru ca nu stau sa o reglez prea des, si cea reglabila era prea scumpa,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan, din punctul meu de vedere nu merita sa dau pentru un moft vizual 500-700 euro. In plus, nici n-as da 250-300 euro pe una care dupa jumatate de an este praf.

Ramane de vazut ce o sa aleg. Am multi prieteni care au doar arcuri si amortizoare stock si n-au probleme de zeci de mii bune de km. De exemplu la passat b5.5, drop de 40mm pe telescoape stock si nu are probleme.

Acuma tot ce sper e sa am si eu acelasi noroc, iar arcurile sa nu fie intr-atat de tari incat sa-mi "sparga dintii'n gura".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms Rave. Nu prea ma incanta ideea cu arcurile. As prefera ceva de genul daca este posibil :P

Te cred. Dar nu stiu daca exista asa ceva pentru Polo.

Pe Golf sunt puse amortizoare de Fabia ca sa mearga asa, pe Polo(care probabil are la fel ca Fabia) ce amortizoare ai putea pune sa fie mai mici si mai dure?

am pe cineva la care o sa merg sa-mi intareasca si telescoapele

Nuuuuuuuuuu face asa ceva. Lasa-i pe posesorii de pisicute si E46 318 Coupe sa faca d-astea.

Daca vrei amortizoare sport ia-ti amortizoare sport. Daca vrei arcuri sport ia-ti arcuri sport.

Daca vrei treaba "romaneasca" du-te la nene ala sa-ti intareasca amortizoarele si sa-ti taie 2-3 spire din arcuri.

Doar sunt atatea masini care merg asa fara probleme, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti, topicul asta devine stufos, incarcat...deja are 18 pagini. O sa fie greu sa mai citeasca si alticineva si sa urmareasca.

Sunt prea amestecate. Hai sa faceti topic-uri separate pentru : modificari motor, modificari suspensie, jante...etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aditu faci tu topicul de modificari suspensie ca sa poti muta si posturile ?

Pana una alta, Rave, de taiat din arcuri nu vreau, asta-i cert. Cat despre telescoape si arcuri ma ajung undeva la 200-250 euro si nu o sa-mi para foarte rau daca dupa 1 an le schimb (ma refer la telescoape). Dar pentru un moft vizual, dupa cum spunea, n-as da 700 euro pentru o suspensie intreaga, dar buna.

Acuma ramane de vazut. Sunt multi producatori, printre care si Eibach, care zic ca arcurile merg bine si cu telescoapele stock la o scadere de pana la 50 mm.

Cat despre intarit telescoape, nu inteleg de ce e toata lumea chiar asa contra ?! Chiar nu credeti ca exista persoane care sa le faca cum trebuie ? Si aici am cateva exemple multumite de aceasta operatiune. In plus, o sa o fac daca va fi nevoie pt tipurile de arcuri ce o sa le iau..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia cu taiatul era o gluma, evident.

Si nu prea faci economie daca distrugi amortizoarele repede. La cam orice peste -30 amortizoarele se distrug foarte repede.

Acum, daca adaugi pretul noilor amortizoare la cel al arcurilor si pui si de doua ori montajul realizezi ca nu ai facut economie...

Cat despre intarit, e o prostie. Si lasand asta deoparte, sa zicem ca ar merge intarite...stii care e marea problema? Valving!

Amortizoarele au si ele niste rate, compresie, rebound, care sunt gandite special pentru anumite masini/greutati/inaltimi chiar.

Prin "intarire" se modifica acele rate, ele nemaitinand cont de nimic specific masinii, practic sunt la ghici. Si asta poate rezulta in niste comportamente absolut aberante ale masinii.

Nu e mai simplu, sa faci totul cum trebuie, din prima, si sa iei o suspensie gandita special pentru platforma masinii tale, pentru greutatea ta, pentru inaltimea la care vei merge ?

Un kit de amortizoare + arcuri gasesti de pe la 500 de euro in sus!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai, de la 500 euro in sus :) pentru un moft vizual nu merita. Mai bine raman cu ele asa, si pun doi saci de nisip in spate :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti,eu am pe Polo arcuri Eibach -30 mm cu amortizoarele stock,deci cred ca ma pot exprima concret si nu " la ghici ".Treaba sta in felul urmator : Masina s-a lasat destul de mult de fata,in sensul ca arata foarte bine,iar pe spate din punctul meu de vedere ar mai fi mers,adica un -40mm, -50 mm,era satisfacator,insa nu stiu ce se intampla daca puneam ceva greutate,probabil era prea mult,dar nu este cazul la mine ; Am aproximativ 6000 km facuti exclusiv numai in Bucuresti de cand am schimbat arcurile si am pus jantele pe 17" - singurul lucru deranjant este ca atunci cand treci peste denivelari mai pronuntate pe fata se lasa destul de mult,aproape balansand,lucru care nu se intampla cu arcurile stock.Cat despre rigiditate sincer nu simt nici o diferenta si sunt convins ca Eibach -30 mm sunt strict pentru look nu si pentru performanta ( asta daca nu combini cum ziceati voi mai sus cu niste amortizoare sport ).Concluziile le trageti voi......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

The_Ego, nu caut o stabilitate mai cu mult mai mare de ce am acuma. Dupa cum spuneam, nu o sa merg pe circuit si viteza am redus-o considerabil de la primele 2 passaturi avute inainte :) Deci am cam trecut peste microb, chit ca urmeaza sa-mi pun soft pe ea.

Din tot ce citesc pe net, si pe site-uri de afara, s-ar putea sa merg ori pe VOGTLAND (-30mm/-50mm) sau chiar pe V-Maxx (-30mm/-55mm care sunt mai tari).

P.S.: Fredy, tu esti sigur ca ai -30mm peste tot ? Din ce am vazut pe net, Eibach are -25mm cu -30mm :) Oricum mi se pare aiurea sa ti se lase fata mai mult, dupa ce ca e cu mult mai lasata din fabrica..de parca ar fi ceva masina de carat saci de ciment.

P.P.S: "Eibach? No good for polo 6R I tell you... Front goes nearly -40 to 50 down while rear goes something like -30mm", exact cam ce zici si tu Fredy..

Modificat de qwk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai zic si eu din experienta,dar va rog sa nu intelegeti gresit,masina din punctul meu de vedere arata foarte bine in combinatie asta : arcuri -30 mm si jante 17".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa-ti spun eu experienta mea "la ghici". Am avut pe masina anterioara asa:

- amortizoare stock cu arcuri -45 - -50, pe acolo pe undeva(asa am cumparat masina). Era... praf! Masina nu amortiza, la orice groapa masina se comporta de parca statea doar pe arcuri si... chiar asta facea pentru ca amortizoarele erau foarte comprimate si nu mai functionau in parametri.

- am pus un Koni Str.T care era -30. Masina era ok, era o suspensie sport, destul de dura, destul de moale, destul de coborata cat sa arate bine, destul de ridicata cat sa nu-mi faca probleme. Era un compromis aproape perfect!

- am trecut la un Coil Over no name, un ceva pe la 200 de euro. Era mai rau decat pe prima varianta.

- am trecut inapoi la Koni

- am trecut la niste KW V2. Am vrut sa le cumpar, le-am incercat pe masina cateva zile, erau absolut senzationale. Amortizau mai bine, mai elegant in timp ce erau totusi destul de dure, mai dure decat Koni. Si nu apucasem sa le reglez cum trebuie. N-am mai avut bani sa le iau, le-am dat inapoi.

- am pus o suspensie stoc pana am luat inapoi Koni-ul meu. LOL...!

- am trecut inapoi la Koni si am ramas la el pana am vandut masina.

Pe masina actuala, o sa pun ori un set de arcuri -20, ori un CoilOver bun (KW, Bilstein, Koni).

Nu o sa ma mai joc niciodata cu suspensia pentru ca sunt patit si stiu cam ce face fiecare.

Sunt atatea lucruri unde as face rabat la calitate, dar suspensia afecteaza atat de mult feeling-ul masinii incat nu merita!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rave, tu iti permiti sa-ti pui -20 mm pe masina, ca n-ai diferenta intre bot si spate de 55 mm :)

Pe mine asta ma deranjeaza cel mai tare. Daca ar fi dupa mine, as pune niste arcuri pe spate care sa o coboare undeva la 30-40 mm si as fi fericit, dar atunci ma gandesc ca se schimba in rau comportamentul masinii, nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rave,m-ai inteles gresit,nu faceam referire la tine,imi pare rau pentru asta.Eu am dat informatia strict pentru un Polo 6R si este bazata pe experienta mea actuala.Ai perfecta dreptate in ceea ce ai enumerat,insa conteaza si pentru ce folosesti masina,in cazul meu,merge mai mult prietena mea cu ea de acasa pana la birou,numai bara la bara,deci " 0 " ,a se citi zero performanta ( bine,la 85 cai nu stiu ce performanta ar fi ) deci nu ar avea nevoie de o suspensie sport rigida.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic doar ca -50 e foarte mult pe amortizoarele standard.

Si daca puneti astea, masina va pierde din confort. Mult! Amortizoararele in timp se vor strica, si vor trebui inlocuite.

Si atunci vor costa... Se poate merge cu ele asa, dar as recomanda sa nu o faceti.

Mai bine mai strangeti niste bani, pe care oricum ii veti da cand se vor strica amortizoarele, si sa luati un pachet care sa va multumeasca.

Adica luati arcuri -50 pe amortizoare sport, facute pentru asa ceva, altfel veti pierde orice fel de amortizare pe spate si masina va merge doar pe arcuri.

Si nici pe alea prea bine...

Luati arcuri acum, 200 de euro, si amortizoare mai tarziu, si le montati impreuna. Diferenta merita!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa zic ca am mai gasit si de la H&R (-25mm cu 40mm) care m-ar tenta.

Rave, pai la fel de bine pot cumpara si monta arcurile acuma, si daca nu-mi place atunci o sa-mi iau si telescoape sport, nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda... dar o sa-ti placa cu arcurile sport, si mergand mereu cu masina nu o sa-ti dai seama ca se degradeaza.

Pana nu am mers cu alta masina ca a mea, nu mi-am dat seama ce panarama erau arcurile -50 pe amortizoarele stoc.

Apoi am inceput sa ma interesez, sa mai merg cu altele si tot asa.

Din punctul meu de vedere poti sa incerci! O sa-ti placa, iti garantez asta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci nu-mi fac planuri sa conduc alte Polo-uri diesel :))

Acuma sunt mai indecis ca niciodata. Chiar nu stiu ce sa fac si ce sa aleg. Mi-as lua arcuri doar pentru ca vreau sa egalez botul cu spatele, totodata n-as vrea sa se ajunga in extrema cealalta in care spatele o sa fie mai jos..Ramane de vazut ce o sa fac..

Daca pun arcuri doar pe spate o fi chiar asa rau ?:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea sincera. Ia-ti arcuri, monteaza-le, dar strange bani si pentru amortizoare.

Si cand le ai, schimba amortizoarele stoc si totul o sa fie ok! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!