Jump to content

Skoda Rapid 2011


120 L
 Share

Postare recomandată

iwolffy, nici nu am afirmat ce sustii tu.

ffocus, Rapid cam seamana cu Jetta? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am avut un sentiment de 'feels like home' :)

Sincer, daca nu as fi luat Jetta acum 2 luni probabil ca ceream o oferta. Oricum mi se pare peste Focus, Astra, Cruze si ce am mai testat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu uitati ca este un model nou si nu poti sa il compari la pret cu Octavia care are in spate aprox 8 ani de productie ( si costuri de productie si proiectare acoperite de ceva timp )...era absolut normal si firesc ca Octavia sa se ieftineasca in timp . Probabil asa va fi si la Rapid .

partea cu plasticul este subiectiva : am venerat cu totii ( in fine , cred ca nu toti, dar majoritatea ) Passat-ul B5, un monument de fiabilitate si probabil unul din pilonii pe care s-a ridicat VW - era plin de plastic . Ne-am plimbat toti cu vechiul TOUR, masina mega fiabila si prin care Skoda si-a facut un nume - avea foarte mult plastic si ea. Poate am inceput sa cerem noi prea mult de la ambalaj si sa uitam sa apreciem "miezul" .

la Rapid cel putin nu ar trebui sa fie probleme de fiabilitate ...poate acestea vor compensa cu calitatea mai slaba a materialelor fata de Octavia ( si care , precum zicea DERCOS, va fi in cu totul alta liga ca materiale dar si ca preturi)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce anume este nou la Rapid ?! Farurile, stopurile si altele asemenea ?!

Sa fim seriosi ............... sau, ma rog, macar sa incercam.

Realizam ca exista interese din partea unora, dar pareri mult prea partinitoare, lipsite de o obiectivitate rezonabila (macar) nu numai ca nu vor avea un efect pozitiv, ci dpmdv chiar contrar.

B5 (cu tot cu B5.5) nu l-am vazut a fi un "monument de fiabilitate"; asa ceva s-ar putea spune, de ex., despre Mercedes W123 a.k.a Cobra - pt cine a avut asa ceva, sau macar sa fi prins perioada aia (si nu din povestirile bunicilor/parintilor).

Skoda Rapid "miez" ?! - poate doar dpdv al marjei comerciale.

Cel putin dpmdv nu plasticul in sine ar fi o problema, ci felul plasticului si cum este folosit.

Pana si climatic-ul montat pe Fabia mk1 este (sau cel putin pare la o prima vedere) mai bun/istet decat cel folosit la Rapid.

Tot dpmdv pot cere 20k euro pt Rapid, 30k euro pt O3, 40k euro pt Superb, etc., doar ca vor vinde din ce in ce mai putin; si sa nu uitam ca fiabilitatea nu mai este cea din perioada O1.

In plus, sunt atatea oferte, incat balta are f mult peste; clientii nu mai sunt chiar asa usor de convins (sa nu spun altfel).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

B5 a fost un autoturism foarte fiabil ( monument pt grupul VAG si pilon al vanzarilor mari de azi ) .

Este un model nou prin prisma costurilor de proiectare, prin schimbarea matritelor etc - aceste costuri ajung sa se vada in pretul final si de asta orice model nou este mai scump . Ulterior, dupa ce acestea se mai amortizeaza, pretul incepe sa scada treptat ( exemplu Octavia 2 / facelift ).

Fostul CLIMATIC de care zici ( semiinteligent, in sensul ca regla singur temperatura, dar nu regla volumul de aer si locurile pe unde sa il bage ) a disparut din oferta din ratiuni de costuri . E mai ieftin un AC simplu si cine vrea scoate mai multi bani pt gaselnita numita CLIMAtronic.

Apropo de miez, ma refeream strict la nevoile unora : hayon, spatiu, siguranta etc. Si clar oferta este foarte bogata in segmentul asta de pret . Nu sunt un aparator al Rapid-ului sub nicio forma, dar consider ca trebuie sa ii dam o sansa, cu tot cu plasticul lui arhiprezent :) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur, sa-i dam o sansa, DAR NU LA PRETUL ASTA :)

Se anunta a fi o masina low cost pentru pietele emergente, si apare la un pret de toata jena. Daca era cu doar 500 Euro mai scump decat noile C-Elisee, 301, atunci era foarte ok ca si pret, dar tinand cont ca la 15.000 de euro pot sa-mi iau 301 sau C-Elisee cu motor 1.6 HDI ( renumit prin rafinament si fiabilitate ) cu un consum foarte mic, cu dotari foarte decente, sa ma scuze cei care tin partea RAPID-ului dar nu se justifica pretul asa mare.

Ce sa fac, platesc "fiabilitatea"germana ? Pai noi cei cu 1.2 tsi suntem patiti, am tot platit fiabilitatea aia germana cu varf si indesat, ore pierdute in service si nervi tocati pe la dealerii care evita sa recunoasca orice defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg de ce va ofticati pentru preturile umflate de la Rapid. E doar o masura temporara ca sa scape de Octaviile 2 de pe stoc.

Si se mai adreseaza unui segment la care i s-a pus pata pe el, care o sa-l cumpere indiferent de pret.

Dupa cum ne-a obisnuit Skoda estimez ca o sa urmeze reduceri de pret cam de 1000 Euro pe an.

Pai daca nu plecau de sus in cativa ani trebuia sa ne dea ei bani ca sa cumparam Rapid-ul.

Pretul e ca o sculptura... trebuie sa ai suficient material crud ca sa ajungi la forma dorita.

Si nu va faceti griji, nu o sa fie surprinsi de vanzarile slabe. Ii subestimati, totul e premeditat si minutios calculat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca a mai scris cineva asta dar soferul are pe usa doar controlul geamurilor fata la rapid.

Modificat de Bogdan VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Child lock are? Sau copiii de pe bancheta din spate arunca de voie cu jucariile din dotare dupa trecatori?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca a mai scris cineva asta dar soferul are pe usa doar controlul geamurilor fata la rapid.

Seat-ul a anuntat ca va rezolva chestia asta la Toledo, Skoda parca o va lasa asa.

Child lock are? Sau copiii de pe bancheta din spate arunca de voie cu jucariile din dotare dupa trecatori?

Cred ca are sub clima...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am tot uitat la Rapid si o vad undeva intre Fabia si Jetta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Până la 31 decembrie 2012 puteţi beneficia de oferta specială de lansare pentru modelul Rapid: reducere de 1.000 Euro din preţurile de listă (cu excepția versiunii Active 1.2 MPI 75 CP).

Si uite cum devine mai atractiva :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este departe de Jetta :lol:

Ar trebui sa facem un topic Jetta vs. Rapid ca deja incep sa se adune posturile pe aceasta tema. :)

Nu exista un raspuns exact, fiind cam acelasi lucruri ambalate diferit. Aprecierea e subiectiva, e in functie de alegerea si necesitatiile fiecaruia.

Am observat si inteleg motivul pentru care unii posesori VW/Jetta isi declara masina superioara.

Intr-adevar ca marca (VW) Jetta e peste (Skoda) Rapid.

Ca si materiale probabil e usor peste.

Ca si aspect Jetta e frumoasa dar nici cu Rapid nu mi-ar fi rusine. Pana la urma e dupa gustul fiecaruia.

Dar hai sa trecem la lucrurile importante.

Ca si siguranta sunt la fel.

Pret de achizitie, castiga Rapid.

Cost de intretienre, castiga Rapid.

Volum si deschidere portbagaj, castiga Rapid.

Locul de fabricatie, Cehia vs. Mexic. Peste tot e tehnologie VAG, dar stiti zicala aia "omul sfinteste locul".

Pentru cei la care conteaza aceste aspecte vor alege Rapid, ceilalti Jetta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea are sens comparatia intre Rapid si Jetta.

Jetta nu e peste Rapid cu o clasa? Putem compara mai degraba Jetta cu Octavia si cu Vechiul Toledo fiind toate pe aceiasi platforma.

Sunt curios cat va scadea pretul dupa ce va aparea noua octavie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jetta peste rapid cu o clasa peste?

Care clasa?

Brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cind am zis ca e intre cele doua ma refeream la dimensiuni nu la materiale, care pe buna dreptate sint mai ieftine in ochii mei la Rapid (nu ca la Jetta e lux :) )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca e sa ne luam dupa dimensiuni ar fi o fabia sedan skoda rapid nu? Adica un sedan din clasa mica iar jetta din clasa compacta.

Ca dimensiuni rapidul are 4480 mm iar jetta 4.739 mm totusi e ceva diferenta. La materiale este discutabila diferenta clar este putin sub cel putin la fete de usi si bord momentan nu m-am urcat in rapid ca sa-mi dau cu parerea asa mult pe cand jetta runs in the family.

Modificat de niku_nd4spd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Jetta ai dat dimensiunea cu carlig de remorcare cu tot.

Jetta are de fapt 4644mm iar Rapid 4483mm

O parte din diferenta de fapt vine din faptul ca Jetta are spoilerul spate mai bombat.

Deci diferenta de dimensiuni nu-l plaseaza intr-o alta clasa nicidecum. Octavia noua e mult mai mare, se apropie de Passat.

Dupa parerea mea Jetta si Rapid sunt aceasi clasa, diferenta fiind doar ca unul e un sedan clasic si celelalt cu hatch.

Fiecare cu avantajele si dezavantajele lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai ca-i tare faza, pai atunci spunem ca polo si golful sunt in aceiasi clasa nu? ca doar sunt cam 20 si ceva cm diferenta intre ele :lol:

In fine asta nu conteaza ca e aceiasi clasa sau alta, asta este parerea strict a mea parere poate o sa mi-o schimb in momentul in care o sa dau o tura cu rapidu'.

Modificat de niku_nd4spd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferentierea intre clase se face la ampatament (distanta intre axele rotilor) iar acolo intre Jetta si Rapid e doar 49mm (5cm).

Jetta e orientata mai mult spre confortul pasagerilor iar Rapid spre familistii cu multe bagaje. Din aceasta cauza Rapid are portbagaj mai mare cu 50 litri ca Jetta si deschidere infinit mai mare.

Tu ramai la parerea ta ca sunt din clase diferite, eu raman la a mea ca sunt din aceasi clasa si uite asa toata lumea e fericita. :)

Propun sa nu mai lungim discutia despre Jetta pe acest topic pentru ca si asa l-am poluat prea mult, eventual pe altul dedicat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Weekend-ul asta vor fi porti deschise pentru Skoda Rapid.

Eu am vazut una si mi-a placut.Porbabil mi-as si lua una daca nu ar fi cam scumpa. Nu pare low cost.

Dar si noul Logan e mai scump. Insa la Rapid primesti ceva in plus pentru o diferenta de 2-3000 euro (alta tabla, haion practic pt portbagajul mare, finisare mai buna, mai multa calitate low cost).

Dar daca ar fi fost mai ieftina nu isi mai gasea clienti Fabia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fabia e hatchback si isi gasea clienti.

Rapid e Liftback.

Astea 2 au target diferit de clienti.

Similar Logan si Sandero. Sandero merge bine pe pietele ma dezvoltate in timp ce Logan pe cele mai sarace.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost azi la Showroom si am vazut Rapid, e bestial noul limbaj de design de la Skoda.

Mai ales pe albastru deschis metalic arata bine de tot Rapid-ul.

Avand ampatamentul mai mare ca Octavia 2, se simte orientarea spre familisti, e muuult spatiu pentru pasagerii din spate.

La sofer ca sa ma exprim subtil... nu e pentru baschetbalisti.

Materialele daca nu le atingi ai zice ca sunt super moi, au textura bine proiectata si ca atare o aparenta deloc ieftina. Daca le-au facut suficient de tari ca sa reziste la zgarieturi atunci se poatte trai cu ele si la capitolul curatat macar sunt mai practice ca cele moi.

Cred ca o sa vedem multe din astea pe sosea, in special cele de 12000 Euro cu motoare pe benzina.

Vanzarile de diesel o sa ia avant dupa august, cand o sa apara si varianta 1.6 TDI la 90CP care va fi un fel de ALH (ieftin si bun) al motoarelor CR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ceva informatii cum ca se va umbla la preturi in jos dupa aparitia noii Octavia (3) si lichidarea stocurilor de 2FL.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!