Jump to content
Sign in to follow this  
120 L

Skoda Rapid 2011

Recommended Posts

crystyann

Masina asta are plusuri si minusuri :

- o punte spate semirigida este mult mai fiabila ca una independenta ( vezi cazul vechiului Tour ) - nu toti vrem sa mergem la limita cu masina pe curbe sa simtim binefacerile unei "independente"?

- tamburii sunt o solutie ieftina si fiabila...si ca diferenta fata de discuri se vede strict la viteze mari sau la franari repetate? cati posesori de Rapid vor merge cu ea sportiv? Poate targetul ei nu reprezinta amatorii de liniute fara bani de BMW-uri.

- climatronicul in 2 zone este un moft "marketing-ual" ( scuzati cuvantul nou inventat ), deci nu cred ca se simte lipsa lui

- un minus real ar fi lipsa xenonului ca si optiune....acolo cred ca se vor pierde cativa clienti!

- ca va intarzia cateva luni aparitia motorului 1,6TDI / 90 CP care , apropo, va avea si DSG ( suna bine, nu? )

- un minus intr-adevar este plasticul de la bord care, desi arata bine, putea fi imbracat pe aici pe colo cu niste materiale moi asa, de dragul degetelelor noastre

- pretul este intr-adevar cu aprox 1.500 E mai mare decat l-ar inghiti piata in acest moment.....

- estetica este un pas in fata - spatiul interior la fel, fiind la cote maxime.

Concluzionand, ma astept sa fie o masina foarte fiabila ( sau cel putin asa sper ) - sper in maxim 1 an sa poate fi achizitionata la pret de vechiul Tour si sa fie un best-buy pentru oamenii fara pretentii exagerate.

Share this post


Link to post
Share on other sites
holo

- pretul este intr-adevar cu aprox 1.500 E mai mare decat l-ar inghiti piata in acest moment.....

true that.

Nepunand la socoteala discountul de 1000 Euro pentru lansare, pretul oficial este cu 2000 Euro mai mare decat ma asteptam eu personal.

Share this post


Link to post
Share on other sites
dercos

Am mers doua zile cu un Rapid 1.2 TSI 85CP.

Puncte forte: portbagaj urias cu deschidere excelenta, spatiu interior peste Focus sedan, materiale decente

Puncte slabe: frane slabe, motor aspru/nerafinat in turatie, volan subtire, cu diametru mare, masina fragila (usi subtiri), suspensie rigida si nu in ultimul rand consum foarte mare cca 9.5% in oras, mers relaxat, cu start stop activ, pret.

Share this post


Link to post
Share on other sites
holo

Deci, am fost azi si am vazut masina care era un ELEGANCE PLUS cu motor 1.6 TDI 105 CP 5 viteze.

Pot sa zic in mare : O TEAPA DE MASINA pentru pretul cerut.

Masina vizionata costa 18900 Euro tva inclus si nu merita mai mult de 15.000 euro din punctul meu de vedere.

Plastic de la un capat la altul dar si defecte de fabricatie gen bavuri la plastic, la stopurile pe spate acestea au o alungire de plastic pana la chederul haionului dar acesta este facut in asa fel incat in acel loc o sa stranga mult noroi, funze, si mai rau chiar o sa tina apa, fetele de usi flambeaza intr-un mare fel daca apesi pe ele ( nu e un lucru asa rau dar testati la celelalte masini sa vedeti diferenta ), tambure pe puntea spate care fie ce or zice unii, cand ai masina incarcata cu portbagajul plin si 4 persoane te p.... pe ei de tambure la franari, iar discurile fata nu sunt asa mari sa zici ca ar compansa lipsa discurilor pe spate, punte rigida spate dar asta nu este o surpriza. Plus altele care pentru o masina de 18900 de euro NU SUNT SCUZABILE.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rave

Pai NU o cumpara daca nu-ti place...!

Sent from the 

Share this post


Link to post
Share on other sites
holo

pai NU o cumpar, ma orientez spre Golf 7 :icon_thumleft:

Eu chiar eram interesat de masina asta, dar NU la pretul asta.... sa ne fereasca Dumnezeu, nu vine nimeni sa-ti bage sutele de euro in buzunar sa-ti cumperi masina.

Si nu eram singurul din showroom care era de parerea asta. Lasand la o parte clasa din care face parte, daca ai un buget si vrei masina noua, daca mergi DOAR la Skoda sa vezi masini, da o sa dai banii pe ea, dar daca cu aceeasi bani mergi si pe la altii, atunci nu prea mai vad cum o sa fie un asa success.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rave

Mai bine te-ai orienta spre Octavia 3. Dupa ce tot zici pe aici cred ca te-ar multumi mult mai mult decat un Golf.

Pretul o sa fie mai bun!

Sent from the 

Share this post


Link to post
Share on other sites
holo

Daca Rapid costa atat, Octavia 3 de ce ar fi mai ieftina ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
vali_devill

Intrebare: si ce crezi ca primesti la 03 in aceiasi bani?o sa vezi ca mai putin...pariu pe un pix cu ceas.;-)

Brgds

Share this post


Link to post
Share on other sites
holo

Masina asta cred ca este dedicata posesorilor actuali de logan sau cei care inca mai au prima generatie de octavia tour si vor sa faca upgrade la un pret de vw

Edited by holo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rave

Asta incerc si eu sa spun si nu ma asculta nimeni. :)

Si O3 nu o sa fie mai ieftina, dar o sa fie clar peste, calitativ. Ca pret o sa fie intre Rapid si Golf VII.

Share this post


Link to post
Share on other sites
holo

da, o sa fie intre cu 100 de euro diferenta :)))

Share this post


Link to post
Share on other sites
BLiTZ

Informatie de ultim moment: Rapid o sa fie echipat standard cu discuri frana spate, mai putin la modelul de 1.2 MPI 75cp. Cred ca vreo 100€ vor fi in plus la pret.

No, ca sa nu ziceti c-am racit gura de pomana.

Share this post


Link to post
Share on other sites
octavia 4ever

Oricum cu discuri pe spate sau nu e foarte scumpa , am fost ieri la reprezentanta cu a mea sa ii fac directia si i-am intrebat daca au Rapid si mi-au spus din start ca o sa fiu dezamagit de ea si au avut dreptate :) era la acelasi pret cu o octavia FL la aceleasi dotari , oricand as alege octavia FL chiar daca e la final de "cariera".

Share this post


Link to post
Share on other sites
nsm

Oricand ai alege Octavia FL cu conditia sa fie in lunile imediat urmatoare. Dupa aceea va veni Octavia 3 si Rapid ti se va parea ieftina :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
The_Ego

Azi in trafic am stat langa o Skoda Rapid. Ca design imi place, este o masina care se vrea fara pretentii, dar decenta.

Insa ce am citit aici cu preturi de 18.000euro isi cam da cu stangul in dreptul Skoda. Cu 800euro in plus iti iei Jetta TL 1.6TDi, iar la 20.000euro este Jetta HL.

Share this post


Link to post
Share on other sites
hiro

Nu sunt eu avocatul Skoda insa Jetta o fi VW, dar e facuta in Mexic si are tabla slaba. Plus n-are haion ca Rapid-ul ci un portbagaj cu deschidere mica in care bagajele voluminoase nu incap. Din aceste motive eu ca familist as alege oricand Rapid vs. Jetta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aer Curat

La preturile afisate la lansare si discutate aici, nu as cumpara "never ever" Skoda Rapid; indiferent de ce vor face cu O3 si la preturi o vor lansa.

Pur si simplu exista alternative (si nu lowcost) care sa-si justifice mai bine banii ceruti (ai mai multa valoare pt banii dati, in special pt cei care muncesc acei bani si-si cumpara masina din proprii bani) si la preturi finale (fara a avea discount de angajat, flota, etc.) poate chiar mai mici de 15-16-17k euro.

Nu inteleg de ce ar trebui sa ne limitam la produsele Skoda, sau chiar ale grupului Vwag.

In ceea ce priveste chestiunea cu discurile spate, am vrut sa o sesizez mai devreme, vazusem unele poze "de afara" cu Rapid echipat cu discuri spate; dar am zis sa nu creez discutii inutile, pt ca: putea fi o echipare pt anumite tari (cele cu apa calda), anumite motorizari, politica importatorului din RO, etc.

In fine, un lucru bun - in masura in care un lucru normal facut e un lucru bun (adica nu l-au stricat).

Share this post


Link to post
Share on other sites
holo

Au facut si testele la EuroNCAP :

Edited by holo

Share this post


Link to post
Share on other sites
hiro

Au facut si testele la EuroNCAP :

Sunt excelente rezultatele, sa speram ca si la Octavia 3 vor fi la fel.

Anuntul acela de pe Autovit mi se pare pus asa de reclama de dealerul Skoda din Cluj. De fapt e vorba de o masina nou nouta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rave

Toti dealerii au anunturi cu masini noi la vanzare.

Si pretul este foarte bun pentru ce ofera: clima automata, scaune incalzite, computer bord plus, mp3 player, comenzi pe volan, etc.

Eu nu am avut astea la o masina cu cateva mii mai scumpa. Dar am avut punte spate independenta si material textil pe fetele de usi, ura!

De parca o sa-mi fie de folos cand stau sa inghet la 7 dimineata si -10 grade afara...

Nu zic ca asta e o masina mai buna decat Golful, dar unele optionale chiar fac diferenta...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aer Curat

Rave, pai si de ce nu le-ai comandat cand ai configurat masina ? :)

Sau daca ai luat-o de pe stoc, nu era alta care sa corespunda mai bine nevoilor tale ?

Din lista ta, doar scaunele incalzite ar putea sa te ajute putin; desi daca nu mergi doar 1-2 km, avand benzinar nu ai avea o problema cu incalzirea iarna. ;)

Ca idee toate acele optionale, dar si altele, eu le am pe o masina de clasa compacta, benzinara, luata de la reprezentanta, la un pret mai mic decat cel sugerat de tine, chiar mai mic si decat cel specificat in anuntul de pe autovit (e adevarat ca am beneficiat de un discount semnificativ).

In fine, nu asta-i ideea acestui topic.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hayate

Nu sunt eu avocatul Skoda insa Jetta o fi VW, dar e facuta in Mexic si are tabla slaba. Plus n-are haion ca Rapid-ul ci un portbagaj cu deschidere mica in care bagajele voluminoase nu incap. Din aceste motive eu ca familist as alege oricand Rapid vs. Jetta.

1. La ce bagaje voluminoase te referi cand spui ca nu intra in Jetta? Sa nu-mi zici frigiderul, ca nu cred ca iti iei masina pentru asta

2. O fi tabla din Mexic mai slaba ca aia din Cehia? Ma indoiesc...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rave

Ultimul OT:

Eu am luat masina de pe stoc.

Cand am luat-o mai aveam o masina, mai mare, pe care o foloseam in afara orasului, asa ca am zis sa iau o masina pe care sa o folosesc majoritar in oras, sa ma duc la munca, mici iesiri in afara orasului etc.

Ideea a fost sa am pe ea un minim de dotari pe care mi-l doream si un pret destul de mic. Asa ca am luat ceva de pe stoc care-mi indeplinea dorintele.

Intre timp nu am reusit sa ma inteleg cu masina nr 2 cum doream, era prea mare, prea grea, anevoioasa pe orice drum in afara de autostrada, nu se mula pe stilul meu de condus. Asa ca am renuntat la ea si am ramas cu Golful ca singura masina, moment in care am inceput sa pun pe ea optionalele care-mi lipseau...

Ca sa raman OnTopic...

http://www.euroncap.com/results/skoda/rapid/496.aspx

Edited by Rave

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri