Jump to content
Sign in to follow this  
120 L

Skoda Rapid 2011

Recommended Posts

Rave

Direct de la sursa:

post-12783-0-49279200-1351770218_thumb.j post-12783-0-51275900-1351770219_thumb.j post-12783-0-67431700-1351770220_thumb.j post-12783-0-42424200-1351770221_thumb.j

post-12783-0-06042700-1351770222_thumb.j post-12783-0-06568200-1351770223_thumb.j post-12783-0-61191500-1351770223_thumb.j post-12783-0-16273500-1351770224_thumb.j

post-12783-0-44159600-1351770314_thumb.j post-12783-0-98877900-1351770314_thumb.j post-12783-0-51938700-1351770315_thumb.j post-12783-0-00808800-1351770316_thumb.j

post-12783-0-53480100-1351770316_thumb.j post-12783-0-12584700-1351770317_thumb.j post-12783-0-67666500-1351770317_thumb.j post-12783-0-20490200-1351770318_thumb.j

post-12783-0-50319700-1351770406_thumb.j post-12783-0-07186000-1351770407_thumb.j post-12783-0-68200300-1351770407_thumb.j

Share this post


Link to post
Share on other sites
micuzzu_marius

mie imi place, e chiar ok masinuta

Share this post


Link to post
Share on other sites
andreihey

Eu nu pot vedea pozele atasate. Cica nu am acces sa vizionez atasamente de genu asta. Poate ma poate ajuta cineva....

Share this post


Link to post
Share on other sites
vali_devill

Cateva precizari:masina in cauza era top elegance,adica jante 17,culoare,maxidot,pachet piele volan,etc,comenzi volan,climatronic,navigatie,scaune sport,stergator haion,spalatoare faruri,scaune incalzite,si ce mi vedeti voi prin poze.

Spatiul interior e imens,cu scaun sofer reglat ca pt mine,tot e loc in spatele meu,berechet.da senzatia de spatiu mai mare decat in octavia,cel putin in spate.

Share this post


Link to post
Share on other sites
holo

Preturi ? Eu chiar vroiam sa cumpar una TDI sunt satul de problemele TSI-ului + consum de porc.

Am primit ceva de la un dealer din Bucuresti dar am ramas SHOKAT de pret, este IMENS pentru acele plastice + suspensia aia varza pe puntea spate.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rave

Ca pret ar trebui sa fie mai ieftin decat o Octavie/Golf.

Cred ca final o sa foe pe undeva pe la pretul unui Polo/Fabia, sau chiar ceva mai ieftin, in conditiile in care masina e mai mare si mai bine dotata, desi mai low-cost...

Share this post


Link to post
Share on other sites
b97dmt

Din ce vad in poze pe la motor s-au zgarcit la greu , bateria nu are nici un capac ceva , lipseste insonorizantul de pe la motor... in rest e destul de reusita ,interiorul de asemenea.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aer Curat

Usi spate cu geamuri electrice, dar unde sunt butoanele pt acestea (pe usa soferului nu le-am vazut) ?!

Poate nu am fost eu atent .....

tambure indiferent de versiune si motorizare ?!!!!

Si ar mai fi cateva, asa la o prima vedere, care ar fi putut fi realizate mai bine/ingenios fara diferente de pret semnificative, doar ca ar fi putut reprezenta un potential risc pt alte modele ale marcii/grupului, in special pe pietele emergente/cu putere de cumparare mai slaba.

Raman de vazut preturile, pt ca chiar si asa masina nu arata rau si nici nu pare a fi chiar petarda - atentie, comparatia trebuie facuta cu modele similare si nu cu unele din clase/grupe superioare.

Share this post


Link to post
Share on other sites
andreihey

Dar masina cand va fi de gasit la dealer? Preturi?

Share this post


Link to post
Share on other sites
holo

Am eu preturi

eg4k2d.jpg

Edited by holo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rave

Sunt oarecum decente preturile.

E o masina care ar trebui sa se bata cu Clio Symbol, i20 (poate) si altele din gama aceasta, dar este mai mare si ofera mai multe dotari. Totusi vorbim de o masina care vine cu Climatronic, navigatie(RNS 310), touch-screen, ESP etc. in timp ce altii se mandresc ca au ABS...

In acelasi timp vorbim si de motoare superioare (1.2 TSI, 1.6 TDI) fata de 1.6 aspirat care e cam pe toate celelalte.

Pare destul de ok.

LE: nu exista controale pe usa soferului pentru geamurile spate si nu stiu daca vor exista la Skoda. Seat a anuntat ca pentru Toledo (care o sa fie aceeasi masina rebranduita) vor rectifica lucrul asta.

Edited by Rave

Share this post


Link to post
Share on other sites
holo

0arecum ? Astea sunt preturi de Octavia actuala, unde ai alta calitatea la interior, alta suspensie pe spate, faruri cu lupa, etc......

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rave

Daca o Octavie 1.2 TSI cu Climatronic, navigatie, maxi-dot etc costa 17.000 euro o mananc!

Plus, Octavia actuala o sa fie schimbata la anul cu noua Octavie, care nu va mai avea pretul asta. Uita-te la preturile Golfului VII ca sa-ti faci o idee de unde va ajunge Octavia.

Share this post


Link to post
Share on other sites
vali_devill

Nu a spus nimeni ca va fi o masina ieftina,sau low cost...preturile reale vor aparea dupa lansare,ce a afisat holo acolo,le-am vazut si eu,dar se pare ca vor ajunge la niste nivele gen un trendline mpi la vreo 12k si un tdi full pe la 16k.

Vom trai si vom vedea,una peste alta,o masina surprinzator de reusita.nu intru in polemici gen ce ati vrea la motorizari sub 100 de cai,multilink si etrieri pe spate,cunoasteti politica fabricantului.

Sunt curios ce or sa zica carcotasii cand vor vedea aceeasi masina cu emblema de seat,numit toledo.

Brgds

Share this post


Link to post
Share on other sites
BLiTZ

Am inteles din diverse surse care-au vazut si testat masina ca e cam plina de plastic... bordul de plastic, fetele de usa de plastic etc etc. Marog, e normal sa fie asa pana la urma, se vrea a fi o masina mai de buget...

Share this post


Link to post
Share on other sites
codz

Fata de plasticul de la Jetta (de pe usi in special) care ar fi diferenta? :bom: Ca si Jetta are niste plastice ..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rave

Ca Jetta mai are si niste textil pe acolo. Asta e mai Logan style, asa...

Share this post


Link to post
Share on other sites
octavia 4ever

cineva mi-a sters commentul, acum o sa si explic de ce mi se pare fffoarte mult sa dai pe o rapid TDI elegance 18000 si ceva de euro cand eu am dat pe octavia mea tot elegance noua 18000 cand era euro cu 1 leu mai putin ca acum si atunci mergea economia :))) sunt curios cine da atatia bani pe o masina plina de plastice . Mai mult de 16000 nu merita elegance TDI .

Share this post


Link to post
Share on other sites
holo

si eu la fel, am Octavia 2 FL Drive 1.2tsi cu Climatronic stergator luneta..etc... si am platit 14.600 Euro TVA INCLUS, pret de factura, ultima luna cand mai era TVA 19% asa ca preturile pentru RAPID sunt intradevar foarte mari si nu vad cum or sa aibe prea multi clienti cand economia nu prea duduie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aer Curat

Am inteles din diverse surse care-au vazut si testat masina ca e cam plina de plastic... bordul de plastic, fetele de usa de plastic etc etc. Marog, e normal sa fie asa pana la urma, se vrea a fi o masina mai de buget...

Domnule, nu stiu cat de buget mai este la preturile postate pe pagina anterioara; poate doar de buget complet nerealist. :)

Ca e plina de plastic e una, nu ar fi o problema asa de mare, daca nu-i de o calitate execrabila sau un impact vizual deplorabil (evident fara comparatii cu masini din segmentele/clasele superioare), pt ca nu-i asa, au intentionat sa fie o varianta mai de buget.

Si fara false impresii, sau orgoliu de marca/grup, asa cum a fost prezentata, dar si dupa cum apare, Rapid concureaza direct modelele (destinate in special pietelor emergente) entrylevel, inclusiv Dacia (care lowcost nu mai este de multa vreme, dpdv preturi, doar dpdv solutii adoptate si calitatea anumitor repere este lowcost).

Printre acestea sunt: Peugeot 301 / Citroen C-Elysee, Fiat Linea si Albea, noul Reno Symbol (de ce nu?), Dacia Logan, .........

Si chiar daca nu sunt direct comparabile, sa nu uitam de oferta coreencelor in segmentul asta de pret.

Dpmdv 18-20k euro reprezinta o suma apreciabila de cheltuit pe o masina, iar la acest nivel de pret ar trebui sa fie o masina dintr-o clasa superioara si care sa ofere absolut tot ceea ce este necesar/util (in zilele noastre) si cateva brizbrizuri suplimentare (ex cutie automata, sau o instalatie xenon); evident fara motorizari de varf (ex. 2.0T 250cp), dar decente 1.4T - 1.6T .....

Share this post


Link to post
Share on other sites
BLiTZ

cineva mi-a sters commentul

:coffee_lol:

Nu, l-ai postat pe celalalt topic, ca-s 2.

Share this post


Link to post
Share on other sites
octavia 4ever

daaaa , am vazut dupa o juma' de ora :)))))))

Share this post


Link to post
Share on other sites
Diesel

Mda...o masina asa-zisa de buget ...

Singurul aspect de buget este lookul si masina ca atare... Conceptia e de o masina corecta cu care sa-ti faci treaba.

Preturile sunt de Octavia II...an 2005.

Impresia mea este ca dupa 2010 producatorii auto au marit preturile la masini, cu toata criza financiara, mentala sau...

Din cate vad eu, producatorii astia nu au de gand sa ieftineasca masinile ca sa mai vanda macar la nivel 2004-2005, prefera sa inchida uzine auto pe banda rulanta ... vezi Ford, Opel, Fiat...in curand Peugeot & Citroen poate si Renault...

Daca e sa ma gandesc retrospectiv, cea mai buna (in sens de fiabila si la un pret corect) Skoda a fost Octavia 1. Cand au botezat-o Tour au mai scazut din rigoare dar inca mai era buna....

Share this post


Link to post
Share on other sites
crystyann

Preturi Rapid, cu tot cu promotii...

SkodaRapid 02.11.2012.doc

Edited by crystyann

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri