Jump to content
Sign in to follow this  
120 L

Skoda Rapid 2011

Recommended Posts

Guadalcanal

Sunt oarecum decente preturile.

E o masina care ar trebui sa se bata cu Clio Symbol, i20 (poate) si altele din gama aceasta, dar este mai mare si ofera mai multe dotari. Totusi vorbim de o masina care vine cu Climatronic, navigatie(RNS 310), touch-screen, ESP etc. in timp ce altii se mandresc ca au ABS...

.

Nu e nimic decent in preturile alea, sa platesti 15.000+ E pe o masina cu motor de 75CP o mai inteleg atata timp cat nu-ti baga nimeni mana-n buzunar in schimb sa afirmi ca altii se mandresc ca au ABS in conditiile in care ESP-ul a devenit norma europeana mi se pare o afirmatie de prost gust si mai mult decat nelalocul ei.

Chiar asa, sunt curios, poti sa ne dai si un mic exemplu in sensul asta?

PS

Uita-te la Logan2 ce primesti pentru 9800E si dupa aia urca-te in Rapid de 12.000E(ca mai jos nu se poate discuta) si da-te mare ca detii o Skoda-o sa rada ala cu Loganul cu gura pana la urechi de tine.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rave

Pai hai sa vedem, incercam sa le tinem cat mai apropiate:

Logan, 0.9L, 90CP, Laureate + 2 optionale. Dintre dotarile interesante amintesc:

- ESP - este o noua lege care obliga toti producatorii sa monteze ESP standard pe toate masinile noi

- computer bord

- aer conditionat (manual)

- geamuri electrice fata

- oglinzi electrice incalzite

- cotiera centrala - optional - 100 euro

- Media Nav - optional - 300 euro (absolut genial atat sistemul cat si pretul)

Pret - 10.200 euro cu TVA

Rapid, 1.2 TSI, 85CP, Active + cateva optionale. Dintre dotarile interesante:

- 5 stele Euro NCAP, Lodgy tocmai a luat 3, Logan-ul nu o sa sara de 4, nu fara airbag-uri laterale si cortina standard.

- airbaguri laterale - standard

- airbaguri cortina - standard

- discuri frana spate (ca tot se plangea lumea pe aici ca nu are)

- geamuri electrice fata

- inchidere centralizata

- cotiera - optional - 103 euro

- mufa AUX - optional - 16 euro

- MP3 player Swing - optional - 124 euro

Pret - 13.345 euro cu TVA

Deci o diferenta de 3.000 de euro. Si pentru cei 3.000 de euro Rapid ofera in plus:

- o masina mai mare

- mai sigura - infinit mai sigura

- mai frumoasa - discutabil

- hatchback - discutabil, dar mai utila

- o platforma mai buna - nu vreau sa intru intr-o polemica despre care sta mai bine pe strada si care se conduce mai bine, dar... hai sa fim seriosi

- un interior mai bun - da, am zis mai bun

- o imagine mai buna de marca - discutabil

Marele minus este sistemul Media Nav care are un pret incredibil, cine isi cumpara acum Logan fara optiunea asta ar trebui batut.

In rest, sa-mi fie scuzat, dar pentru o diferenta de 3.000 de euro eu as rade de orice Logan pe care l-as vedea pe strada cand as trece pe langa el cu un Rapid - un punct de vedere personal, nu ma astept sa-mi dea cineva dreptate sau sa fie de acord cu mine, ci pur si simplu sa-mi respecte decizia si optiunea.

Pentru cine vrea mai mult, si poate mai mult, atunci poate sa treaca la un nivel de echipare superior:

Rapid, 1.2 TSI, 85CP, Ambition + cateva optionale. Dintre dotarile interesante:

- oglinzi electrice si incalzite - standard

- oglinzi si manere vopsite

- climatronic - optional - 349 euro

- cotiera - optional - 103 euro

- Pachet Dinamic - scaune fata Sport (absolut geniale), volan si schimbator imbracate in piele, pedale sport, diverse elemente cromate - optional - 307 euro

- Pachet Iarna - scaune si duze spalare parbriz incalzite - optional - 196 euro

- navigatie Amundsen - touch-screen color - optional - 585 euro

- tempomat - optional - 162 euro

- volan multifunctional, schimbator, frana de mana in piele - optional - 246 euro (elementele in piele sunt dublate in configurator ceea ce o sa ma scada pretul de achizitie)

Pret - 16.545 euro cu TVA

Deja am ajuns la un pret destul de mare, dar...

- putem renunta la RNS - 585 de euro - si lua unul second-hand de pe piata la 250 de euro(150 de euro cu RCD-ul stoc la schimb)...

- se poate renunta la pachetul dinamic - 307 euro - nu toata lumea vrea scaune si elemente sport

- se poate renunta la volanul multifunctional - 246 euro - nu toata lumea il vede necesar

Nu trebuie omis faptul ca odata cu un Rapid avem acces la retrofit-urile OEM din grupul VAG, mod prin care putem adauga niste optiuni la care Logan-ul nici nu viseaza - RNS 510, incalzire in scaune, computer bord Plus, tempomat (da, stiu ca il are si Logan, se adauga banal de simplu dupa cumparare la Rapid) etc.

Asta inseamna ca pastrand pretul de achizite - si/sau rata de credit/leasing - mai mic, putem adauga ulterior diverse optiuni pe care nu le-am luat/ nu ni le-am permis cand am luat masina.

Cazul meu e destul de graitor, am luat un Golf aproape chel si am adaugat la el optiuni care sunt disponibile pe echipari superioare si la preturi de achizitie mult, mult mai mari.

Practic, rata ramane mica si daca exista niste bani de adaugat unele optiuni necesare bine, daca nu, nu!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Septimiu.

O mica mentiune: din ce stiu eu ESP-ul este obligatoriu pe toate modelele noi lansate dupa intrarea in vigoare a legii respective si nu pentru toate masinile noi. La fel o sa fie si cu TPM-ul din 2013 daca nu ma insel.

Ca o parere personala vis-a-vis de Rapid eu zic ca nu o sa fie un succes la preturile astea. Mi-am configurat o masina cu dotari decente, nimic sofisticat si cu motorul de 1.6 TDI iar pretul a fost undeva la 19200EUR (TVA inclus) cu tot cu reducera de 1000 EUR. Eu zic ca la banii astia ai multe alte optiuni de luat in calcul nu neaparat Logan.

Daca se scoate si reducerea pretul devine 20200. O Jeta cu mult mai multe dotari, aceeasi motorizare iese undeva la 22000.

Un alt "pont de moment":

http://www.toyota.ro/cars/new_cars/last_minute.tmex

Deci, noua Toyota Avensis 2.0D Executive, 124CP. 21767EUR TVA si vopsea metalizata inclusa. E drept ca pretul e valabil pentru masinile de pe stoc dar daca se doreste configuratie noua, pretul pleaca de la 22383 (TVA inclus). Ori pentru 2000 diferenta nu cred ca se pot compara chiar daca o sa fie voci ca sunt scumpe piesele la Toyota etc. E de luat in calcul si 5 ani garantie la Toyota comparativ cu 4 la VAG.

Share this post


Link to post
Share on other sites
holo

Fiecare arunca cu bani unde doreste, nu poti declara ca masina e chiar o investitie, papa bani si se devalorizeaza din ziua nr 1 a achizitiei. ( benzina, taxe, revizii, asigurare, etc )

Daca tot arunc cu banii, prefer sa-i arunc pe o masina cu un pret decent, sau corect, asa cum am facut acum 3 ani cu actuala masina ( din semnatura )

La timpul ala am achizitiionat o masina mare cu portbagaj incapator si motor de generatie noua ( care a dovedit faptul ca nu e asa grozav pe partea de fiabilitate ), dotari decente gen : climatronic dual, cotiera + aeratoare spate ( care nu gasesti la Rapid ), suspensii semi-independente spate, faruri cu lupa de proiectie, materiale soft-touch la interior ( gen textil pe fetele de ushi, spuma, plafon din material de calitate, etc ), un sistem de sunet cu niste boxe care se aud genial, rar mai gasesti asa ceva la alte masini in gama asta de pret. Toate astea la doar 14.600 euro TVA inclus in anul 2010.

Apoi dupa ce am dat aceasta suma pe Octavia mea, sa vina skoda sa-mi ceara cu mult mai mult pe o masina care are in plus ESP si Airbag-uri cortina ( in dotare standard ) dar in minus mule altele ( plastic pe usi si carton pe plafon ), mi se pare bataie de joc la adresa clientului, sa nu mai zic de faptul ca Octavia este si o clasa peste RAPID.

Parca suntem la alegeri, nu stiu cum se face dar toti aveti memoria scurta sau pur si simplu nu va interesau preturile de acum 3 ani.

Plus ca in loc sa mergem spre bine, mergem din ce in ce spre reduceri de costuri, dar pe barba clientului, ca producatorul vrea marja mare de profit.

Edited by holo

Share this post


Link to post
Share on other sites
hiro

1. La ce bagaje voluminoase te referi cand spui ca nu intra in Jetta? Sa nu-mi zici frigiderul, ca nu cred ca iti iei masina pentru asta

2. O fi tabla din Mexic mai slaba ca aia din Cehia? Ma indoiesc...

1. Rapid e cam de aceasi dimensiune ca si Octavia 1 tot cu haion pe care o am eu de 10 ani. In tot timpul asta intr-adevar am cumparat o gramada de electrocasncie, materiale de constructii care nu ar fi incaput in Jetta. Sau bicicleta de 26" care in Jetta ar incapea dooar dezmembrata. Pentru mine a fost un plus major si nu as trece doar pe Combi/MPV/SUV, in niciun caz pe o limuzina cu portbagaj, oricat de luxoasa ar fi. Dar asta desigur difera de nevoile fiecaruia.

2. Asa se spune ca tabla din Mexic si din Spania e mai slaba decat cea din Germania si Cehia/Slovacia. Sa nu uitam ca la ei se face si Porsche Cayennee si Tuareg. Merita sa compari cum isi pastreaza Skodele mai vechi pretul fata de Seat. Rugina e una din motive.

Share this post


Link to post
Share on other sites
hiro

Uita-te la Logan2 ce primesti pentru 9800E si dupa aia urca-te in Rapid de 12.000E(ca mai jos nu se poate discuta) si da-te mare ca detii o Skoda-o sa rada ala cu Loganul cu gura pana la urechi de tine.

Sunt convins ca ala cu Logan ar rade mai bine, daca ar mai apuca. Pentru ca cine rade la urma, rade mai bine.

Spun asta pentru ca Skoda Rapid are o "dotare" indispensabila: siguranta si pana la urma viata soferului si a pasagerilor.

Merita sa cititi aricolul cu declaratia secretarului general Euro NCAP despre cat de dezamagit e de Dacia pentru ca fac economie pe seama sigurantei. Articolul compelt e aici "Dacia budgets on Saftey"

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hayate

hiro, iti marturisesc sincer ca atunci cand mi-am cumparat masina nu m-am gandit niciodata ca voi cara cu ea materiale de constructii...Cat priveste chestia cu tabla mai subtire, eu nu o cred...

revenind la Rapid, mie sincer mi se pare o chestie de gust. Cati dintre noi aleg masina doar prin prisma cifrelor reci? Marturisesc ca atunci cand am ales Jetta in locul Golf-ului am facut-o deoarece mi-a placut cum arata pe dinafara Jetta si nu Golf-ul, mi-a placut cum m-am simtit in scaunele sport din Jetta nu in cele din Golf, etc.

Comparatia dintre Logan si Rapid nu isi are rostul, cred eu. Apoi mai e o chestie si de buget...e clar ca cine are bani doar de Logan, o sa ia Loganul...cine are bani de Rapid, ori ia Rapid ori se uita pe piata la concurenta in aceeasi bani

Am vazut si eu un rapid la pbv1 si marturisesc ca mi-a placut cum arata exterior/interior. E adevarat ca toate masinile cand sunt noi arata bine :D si ca nu m-am uitat atent la materiale, finisaje, etc

Edited by danny2012

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cristian

Tabla groasa nu te ajuta la nimic, e mai bine sa amortizeze socurile prin deformare decat sa transmita socul la sofer si pasageri. Oricum, fara nici o legatura, ma indoiesc ca exista vreo diferenta de grosime de tabla intre Jetta, Octavia si Seat, daca vreunul din modele rugineste mai repede e din cauza stratului de protectie. Oricum, eu n-am vazut prea multe Seaturi ruginite, si am vazut destule modele Seat, asta cu tabla mai subtire la Seat si aparitia ruginii mai repede e legenda urbane.

Edited by cristian

Share this post


Link to post
Share on other sites
nsm

@danny2012 Inteleg ca nu o sa cari materiale de constructii...

Dar bicicletele de 26" cum le cari cu Jetta? Dar Ski-urile? Montezi de fiecare data barile transversale pe plafon (care oricum au niste preturi exagerat de mari)? Si daca le montezi si te duci la hotel ce faci cu bicicletele? Le lasi pe masina cu riscul sa dispara sau sa fie udate de ploaie? Sau rogi la hotel sa iti gaseasca un loc ptr ele? Nu e mai simplu sa le lasi in masina cu hayon?

Sau daca ai copil cum ii cari masina cu pedale pana in parc? Incerci sa o bagi pe bancheta din spate ptr ca usa spate are o deschidere mai mare decat portbgajul?

Dar cand te duci la Ikea si vrei sa iti cumperi ceva gen un scaun care nu se demonteaza? Trebuie sa apelezi la serviciile lor de transport ptr un amarat de scaun sau sa rogi pe un prieten cu Octavia :P

Nu ai idee cati prieteni m-au rugat sa ii ajut sa isi care niste obiecte voluminoase care intra far proble in Octavia sau Superb dar in Passatul sau Megane Sedan nu intra...

@cristian Eu am avut nefericita ocazie sa fac un crash test cu Octavia 2 la 60 km/h cu un Espero. Crede-ma a contat tabla groasa de pe Octavia. Desi a fost dauna totala, motorul, directia functionau si a urcat singurica pe platforma.

Espero a zburat 12 metri in directia in care mergea Octavia...

Eu nu am avut centura si m-am dat jos sanatos din masina. Singura zgarietura a fost de la airbag care artunci cand se deschide te arde la mana de pe volan.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cristian

Putina fizica nu ar strica, as presupune ca Espero a fost facut in alte vremuri, cand masinile trebuiau sa fie tari, sa reziste la impact frontal cu minime daune, a se vedea spoilerele fata si spate care erau recunoscute ca fiind foarte rezistente la loviturile la viteza mica si medie, de obicei la semafor. Tocmai din cauza asta masina nu a amortizat socul, ci a reactionat ca si cum ar fi fost un bloc solid de beton.

In schimb, Octavia a amortizat socul, deformandu-se in partea din fata pentru a proteja habitaclul.

Inchei aici off-topicul, spunand ca si eu prefer masinile hatchback sau break, ofera o versatilitate superioara. Berlinele au un singur avantaj: avand in vedere ca portbagajul e izolat de habitaclu, izoleaza mai bine zgomotele de rulare de la puntea spate.

Share this post


Link to post
Share on other sites
vali_devill

O intrebare pt multi: nu cumva cand v-ati cumparat masina cu xx 000 euro cash,ati uitat ca peste au fost si 3 tichete remat?

Si se cam ajunge la pret de rapid?

No offence.

Brgds

Share this post


Link to post
Share on other sites
claudiu_83

Nu, eu n-am luat cu nici un tichet.

Si tot nu... nu am ajuns cu ea la pret de Rapid. Totusi am masina de un an jumate si bine dotata.

In fine... nu ajungem nicaieri pana la urma cu discutia asta; fiecare ia ce vrea si ce-i convine.

Share this post


Link to post
Share on other sites
BLiTZ

Eu zic sa mai asteptam sa treaca frenezia de moment, sunt convins ca preturile vor scadea. In plus NU AM DE GAND sa iau o masina in primul an de la fabricatie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
holo

@vali_devil cred ca te referi la mine. pretul pentru Octavia 2 FL 1.2 tsi in dotare Drive + optionale a fost de 14600 pret de factura fara tichete remat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rave

din ce stiu eu ESP-ul este obligatoriu pe toate modelele noi lansate dupa intrarea in vigoare a legii respective si nu pentru toate masinile noi

corect, dar din 2014 nu se va mai vinde nicio masina noua (indiferent de data lansarii modelului) fara ESP. Era stupid pentru Renault/Dacia sa tina Logan-ul 2 ani fara ESP apoi sa il introduca.

Si asta din cauza costurilor de research si modificare a liniei de productie la momentul respectiv.

dupa ce am dat aceasta suma pe Octavia mea

Rapid nu iti este destinata tie! Si nimanui care are o masina cu o clasa peste. Tu nici nu ar trebui sa te uiti la masina asta, tu ar trebui sa astepti Octavia 3.

Masina asta este destinata fix cumparatorilor de Logan care isi permit sa dea putin mai mult, sau a celor de Cruze, sau a celor de... etc

Si toata lumea tot vorbeste de preturi de 18 - 19.000. Numarul de Rapid-uri vandute la pretul ala nu o sa depaseasca 50 pe an.

In schimb foarte multe vor avea pretul intre 13 si 15.000.

Din cate ati vazut in anuntul de pe Autovit, la 15K se poate sa ai si climatronic, si scaune incalzite, si un motor comparabil cu al concurentei si 5 stele si 6 airbaguri si comenzi pe volan etc.

Octavia 3 - care o sa fie lansata in primavara lui 2013 - nu o sa vina cu cele de mai sus la 13-15.000...

Un Golf VII, 1.2 TSI, 85 CP, Trendline, cu optionalele de mai sus este 17.000 si nu e la fel de mare, nu are portbagajul nici macar pe aproape cat al Rapid-ului etc

Asta este o masina destinata unor oameni care nu vor plastic moale pe bord si suspensie independenta spate ci un pret mai bun, spatiu mai mare, utilitate mai mare etc.

Cam aceeasi discutie era si cand a aparut Jetta, vai ca are usile din plastic, vai ca e mai slaba decat un Golf, vai ca nu o s-o cumpere nimeni si te plictisesti cate sunt pe strazi...

@vali_devil cred ca te referi la mine. pretul pentru Octavia 2 FL 1.2 tsi in dotare Drive + optionale a fost de 14600 pret de factura fara tichete remat.

Tu ai prins o "oferta". Cand am luat eu Golf-ul era 18.000, anul trecut, in "oferta de echipare" Drive, parca, era cu vreo 2.000 mai ieftina aceeasi configuratie...

Edited by Rave

Share this post


Link to post
Share on other sites
holo

Rave... eu nu condamn masina, este buna, este OK, dar NU la pretul cerut. Skoda cere prea mult pentru prea putin, eu am ceva cu politica de pret, nu cu masina in sine.

De ce a fost Octavia 2 cea mai vanduta masina din Romania, si vezi aproape la fel de multe cat Dacii la noi pe strazi, pentru ca aveau un pret CORECT pentru nivelul de confort si de dotari oferit.

Daca exista persoane care dau banii astia pe un Rapid, bravo lor, dar din pct-ul meu de vedere, sunt bani aruncati aiurea, fapt pentru care eu nu-mi cumpar, tu de ce crezi ca stau si-mi bat gura pe aici, eu chiar eram interesat sa-mi iau una, dar la banii astia NU MERSI.

Share this post


Link to post
Share on other sites
nsm

O sa apara si Rapid drive cu climatronic si cotiera incluse la pret cu 2000 EUR mai ieftin si sa vad atunci cum o sa para...

La fel a fost si cu Octavia 2 ... Vanzarile masive le-a facut fie pe Drive fie pe Flash/Tour care erau la superoferta...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aer Curat

Eu zic sa mai asteptam sa treaca frenezia de moment, sunt convins ca preturile vor scadea. In plus NU AM DE GAND sa iau o masina in primul an de la fabricatie.

Probabil ca doar dupa ce vor vedea rezultate dezastruoase (sau f. departe de estimarea lor) in primele 2 semestre; sau oferte speciale de sarbatori sau modele promotionale (dar si chelite). In plus coroborat cu alte rezultate negative, ale altor modele, existente sau in prag de lansare. ;)

Desigur exista si sansa sa se intample ce spui tu, in mod natural si mai devreme, dar asta ar insemna sa realizeze si ei tampenia facuta la lansare si sa o corecteze fara alte tertipuri.

dupa ce am dat aceasta suma pe Octavia mea

Rapid nu iti este destinata tie! Si nimanui care are o masina cu o clasa peste. Tu nici nu ar trebui sa te uiti la masina asta, tu ar trebui sa astepti Octavia 3.

Masina asta este destinata fix cumparatorilor de Logan care isi permit sa dea putin mai mult, sau a celor de Cruze, sau a celor de... etc

Si toata lumea tot vorbeste de preturi de 18 - 19.000. Numarul de Rapid-uri vandute la pretul ala nu o sa depaseasca 50 pe an.

In schimb foarte multe vor avea pretul intre 13 si 15.000.

....................................

Asta este o masina destinata unor oameni care nu vor plastic moale pe bord si suspensie independenta spate ci un pret mai bun, spatiu mai mare, utilitate mai mare etc.

Cam aceeasi discutie era si cand a aparut Jetta, vai ca are usile din plastic, vai ca e mai slaba decat un Golf, vai ca nu o s-o cumpere nimeni si te plictisesti cate sunt pe strazi...

.....................................

Rapid-ul ar trebui sa se adreseze tuturor celor care doresc o valoare cat mai buna pt banii platiti, o masina robusta, fiabila, bine construita, costuri mai mici la intretinere si exploatare, care nu vor mortis tot soiul de brizbrizuri si nici nu sufera de complexul uneia sau alteia dintre siglele producatorilor auto.

Indiferent ce masina sau masini au detinut in trecut.

La cum e configurata si preturile exorbitante aferente, va fi un procent semnificativ din total vanzari cu pret de 15k euro si peste (fara promotii/actiuni speciale).

Si strict ca parere personala, la banii astia prefer oricand sa ma uit la altii, ex. Kia-Hyundai - asta pt a nu compara tot timpul doar cu Logan, Cruze. Nu vreau sa incepem o disputa pe aceasta tema, sau vreun versus aici, este pur si simplu un pct de vedere privind alte solutii, sau poate constitui o discutie " Skoda Rapid solutie alternativa la .... ".

Si tot nu vad unde/cum gasesti tu pretul ala bun la Rapid.

Share this post


Link to post
Share on other sites
codz

Si eu zic ca Rapid vor lua cei care vor un plus 'nemtesc' fata de Dacia/Renault/Nissan/Kia/Hyundai si nu au bani de Opel/VW, iar cele mai multe vanzari vor avea modelele ieftine, la oferta, fara climatronic, sub 100 cai, fara dsg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guadalcanal

De ce 1,4TSI e disponibil numai cu DSG?

Share this post


Link to post
Share on other sites
dercos

Eu raman siderat cand vad ca oamenii care scriu pe-aici judeca o masina prin prisma grosimii tablei sau a fetelor de usi. Vad pe cineva care pune mai prejos airbag-uri cortina si ESP decat aeratoare spate sau textile pe usi...

Rapid e in clasa cu Logan2, Peugeot 301, Citroen C Elysee etc, nu cu Octavia, Cruze, Focus sau Golf.

Am mers 2 zile cu 1.2 Tsi 85CP si nu are nicio legatura cu Focus sedan 1.0i, dar absolut nicio legatura ca motorizare, tinuta de drum, antifonare, directie, frane, confort, robustete si ce mai vreti voi.

Atuu-rile ei sunt portbagajul imens, spatiul interior mare si cam atat. Rapid e o Fabia mai lunga, nu o Octavie mai scurta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
holo

cine a pus mai prejos ESP-ul si Airbag-urile cortina ? eu doar am scos in evidenta niste detalii, nu am facut o comparatie stricta de dotari.

SI mai repet odata poate intelege lumea MASINA E OK, PRETUL E BUBA

Eu vb-esc de "mere" si voi povestiti de "pere" eu nu comparam Octavia cu Rapid decat strict la capitolul PRET, am enumerat si din dotari sa scot in evidenta pretul complet aiurea pe care masina il are.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hayate

nsm, cand am luat masina nu m-am gandit nici ca o sa car bicicleta de 26" sau ski-urile sau masina cu pedale a copilului.

Dar promit ca atunci cand o sa fiu nevoit sa le car o sa-ti cer parerea in legatura cu ce masina sa-mi iau

Edited by danny2012

Share this post


Link to post
Share on other sites
Iulian M

Pai de asta atunci cand iti alegi o masina, o alegi dupa necesitati, nu?

Daca tu nu ai nevoie de hatchback, nu poti afirma ca este inutil pentru toata lumea.

Share this post


Link to post
Share on other sites
I ffocus I

Poate Skoda vrea sa se pozitioneze putin mai sus, nimic rau in asta. Atat timp cat pretentia este sustinuta de calitatea masinii, jos palaria. Am butonat-o putin si am ramas placut impresionat. Recunosc ca nu m-am mai suit in Skoda de prin 2007, dar Rapid imi place. Si imi place in sensul ca nu m-ar deranja sa fie masina mea, nu ca imi place dar la altii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri