Jump to content
Sign in to follow this  
120 L

Skoda Rapid 2011

Recommended Posts

hiro

Suplimentar fata de cei 1000 EU de acum?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rave

Cu cat o sa stea mai mult pe piata cu atat o sa scada mai mult pretul.

Asta se intampla la toate masinile. Verificati cat e acum o Octavia si cu ce pret s-a lansat...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Iulian M

Pentru mine Rapid seamana mai mult cu Fabia/Polo decat cu Octavia/Jetta.

Motorizarile sunt limitate: 1.4 TSI 122cp, 1.6 TDI 105cp si conditioanarea DSG-ului ?! La Jetta gasesti si 1.4 TSI-ul de 160cp, 2.0 TSI, 2.0 TDI, 3-4 modele de jante de 17", si jante de 18", piele, trapa, dublu-climatronic, keyless, bi-xenon, camera rear-asist si altele.

Nu zic ca cineva le ia pe toate astea, dar lipsa lor pe Skoda Rapid denota clasa masinii din care face parte. (climatronicul si multe alte elemente semana cu cele de pe Fabia/Polo).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ebi

Cum puteti sa comparati Skoda Rapid, o masina de buget dupa spusele producatorilor, cu VW Jetta, o masina eleganta pe care multi o confunda cu Passat chiar. Sa zicem ca asta este subiectiv.

Obiectiv este ca Rapid are platforma de Polo alungit, iar Jetta are platforma de Golf. Clase diferite clar, si nu incape loc de tocmeala.

Cat despre pret, sunt sigur ca va mai scadea. Trebuie sa fii naiv ca sa crezi ca daca o cumperi acum ai dat lovitura cu 1000 euro promotie de lansare.

Edited by Ebi

Share this post


Link to post
Share on other sites
BLiTZ

E gresita comparatia Jettei cu Rapidul. In primul rand ca sunt construite pe platforme diferite, Jetta pe G5/O2 iar Rapidul pe Roomster/Polo6R. Deci ce-au merele cu perele? Ati vazut voi Fabia/Roomster/Ibiza cu 2.0 TDi? Nu cred! Asa ca am rugamintea sa terminati odata cu comparatia Rapid-Jetta. Sunt 2 masini COMPLET diferite d.p.d.v. constructiv. Aaa, ca raspund cerintelor unor clienti posibil similari, asta e altceva (masina de fabilie, portbagaj etc). Dar in curand Jetta o sa dispara oricum de pe piata, se trece la platforma MODULARA pe care este construit NOUL Golf 7 (o platforma construita de la zero si cu extindere pana la platformele mari). Octavia 3 va fi de ex. construita pe acea platforma si ca dimensiuni va fi apropiata de actualul Passat.

hiro, da, suplimentar fata de mia aia de euro. Cel mai probabil vor fi modele de actiune cu dotari suplimentare la pret de model de serie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
loghy

Cu cat o sa stea mai mult pe piata cu atat o sa scada mai mult pretul.

Asta se intampla la toate masinile. Verificati cat e acum o Octavia si cu ce pret s-a lansat...

:offtopic: Stii care-i culmea?! am configurat acum 2 saptamani o octavia 2 FL, identica cu cea pe care am achizitionat-o acum 3 ani, si e mai scumpa cu vreo mie de euro, fata de pretul de lista de la momentul respectiv.

Daca mai iau in calcul si reducerea suplimentara facuta de dealer, ajungem la o diferenta de aproximativ 1600 eur

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hayate

Dar in curand Jetta o sa dispara oricum de pe piata, se trece la platforma MODULARA pe care este construit NOUL Golf 7

De ce o sa dispara Jetta de pe piata odata cu aparitia platformei MQB ?

Edited by danny2012

Share this post


Link to post
Share on other sites
Septimiu.

@loghy, tine cont ca TVA-ul este 24% fata de 19% in 2009.

Share this post


Link to post
Share on other sites
hiro

Haideti sa transam discutia asta despre clasa Rapid-ului. Clasa (A, B, C, D) se refera la dimensiuni (volum), nu la calitate sau dotari.

Conform EuroNCAP Rapid, Golf, Jetta si Logan sunt din aceasi clasa: Small Familly Car

Octavia, Superb si Passat conform EuroNCAP Large Familly Car

Share this post


Link to post
Share on other sites
BLiTZ

De ce o sa dispara Jetta de pe piata odata cu aparitia platformei MQB ?

Banuiesc ca-si vor seta liniile de productie dupa noua platforma. E drept ca am pierdut din vedere faptul ca Jetta e facuta in Mexic, posibil ca acolo sa mai tina platformele vechi o vreme desi ... ma indoiesc. Doar trebuie sa vanda Golf7 si in Americi, nu?

Share this post


Link to post
Share on other sites
calin.g

Daca ne uitam pe vanzari,Jetta este cel mai vandut model VW in America Sud si Nord(peste 600K),nu cred ca pierd germanii o asa piata de desfacere mai ales pe vremurile astea,de aceea a facut fabrica in Mexic(sa fie la botul calului).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hayate

Exact. Pe de alta parte, citeam ca G7 va disponibil in America abia in 2014.

BLiTZ, nu cred ca Jetta va disparea. Fabrica din Mexic face numai Jetta. 100% or sa treaca si mexicanii la platforma MQB mai devreme sau mai tarziu. Nu cred ca VW va scoate din productie vreun model de masina odata cu trecerea la MQB. Nu vad logica. A, ca momentan doar A3 si G7 sunt construite pe MQB, asta e altceva. Cu timpul se va trece si la productia de Jetta, Passat, etc pe MQB.

Share this post


Link to post
Share on other sites
loghy

@ septimiu: corect, am pierdut din vedere acest aspect.

Share this post


Link to post
Share on other sites
RzzV

:offtopic: Stii care-i culmea?! am configurat acum 2 saptamani o octavia 2 FL, identica cu cea pe care am achizitionat-o acum 3 ani, si e mai scumpa cu vreo mie de euro, fata de pretul de lista de la momentul respectiv.

Daca mai iau in calcul si reducerea suplimentara facuta de dealer, ajungem la o diferenta de aproximativ 1600 eur

@loghy, tine cont ca TVA-ul este 24% fata de 19% in 2009.

Cu adaugarea facuta de Septimiu, am configurat si eu aceeasi masina cu ce am cumparat acum 3 ani (cu exceptia faptului ca am selectat 1.6tdi, neexistand la momentul de fata motorul 1.9tdi) si acum este diferenta de pret cam 1550-1600eur (in plus desigur). Deci nu prea a scazut pretul. Ba mai mult, atunci erau unele optiuni standard, fara sa le comand separat (iar acum sunt separate, probabil de aici si diferenta de pret).

Share this post


Link to post
Share on other sites
loghy

Am avut si eu initial aceeasi impresie dar cred ca este o problema cu configuratorul (te lasa sa pui optiuni care sunt incluse deja in dotarea standard).

Daca te uiti pe fisa cu dotarile standard vei observa ca le regasesti acolo (faruri de ceata, oglinzi incalzite, etc)

Share this post


Link to post
Share on other sites
BLiTZ

Exact. Pe de alta parte, citeam ca G7 va disponibil in America abia in 2014.

BLiTZ, nu cred ca Jetta va disparea. Fabrica din Mexic face numai Jetta. 100% or sa treaca si mexicanii la platforma MQB mai devreme sau mai tarziu. Nu cred ca VW va scoate din productie vreun model de masina odata cu trecerea la MQB. Nu vad logica. A, ca momentan doar A3 si G7 sunt construite pe MQB, asta e altceva. Cu timpul se va trece si la productia de Jetta, Passat, etc pe MQB.

Mda, posibil ca in Americi sa mai dainuie jetta desi... ma indoiesc.

Zici ca doar A3 si G7... Skoda deja seteaza liniile pentru Octi3, O2 il vand din stoc. Deci s-au miscat repede.

In plus VW a investit mult in tehnologii noi. De exemplu noile table presate la cald care confera rigiditate sporita caroseriei cu scadere de greutate. Trebuie sa produca cu tehnologiile noi ca sa isi scoata repede parleala pe investitii. Cu siguranta vor mai produce si in Americi doar cat mai au stocuri de piese/subansambluri, ca de pe MQB nu se mai potriveste nimic pe vechile platforme, desi seamana.

In fine, om trai si-om vedea.

Share this post


Link to post
Share on other sites
holo

Bravo celor din Moldova, ciumpalacii de la noi stau si DORM, nu prea gasesti review-uri.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ccc

Am vazut in trafic un rapid,sunt si eu fan VAG dar nu putem pune rapidul in concurenta cu loganul,poate cu hyundai,kia sau ce-o mai fi ,in primul rand nu se bate la pret.Ce mi se pare o "eroare" a celor de la skoda este raportul calitate/pret.La o masina low budget pretul este cam piperat la ce ofera,clar as alege octavia.Pare acceptabila ca dimensiuni,nu stiu interiorul cum este la confort.Au incercat sa faca o struto-camila intre fabia sedan si octavia dar nu stiu cat le-a reusit.Puteau sa mai taie din costuri cu toate ca si asa vad ca au taiat si sa o faca mai ieftina.Nu stiu cine nu simte asa numita "criza"(au fost vandute masini noi datorita celor trei tichete rabla) dar bani in piata sunt foarte putini si omul se uita de 100x ori inainte de ai cheltui/investi,se cauta promotii etc.Nu cred ca clientul de logan se va uita la skoda rapid,poate cel de pe lodgy dar aici deja comparam pere cu mere.

Share this post


Link to post
Share on other sites
BLiTZ

Decat vechea fabie sedan care arata ca o ... voma, prefer masina asta de 1000 de ori.

Totusi, daca nu va arde sa aveti urgent masina asta, eu zic sa asteptam macar sa treaca un an de la inceputul productiei, vedem cum evolueaza si pretul, vedem si ce bube apar. Oricum de dat se dau destul de multe (deja), deci o sa fie feedback din piata.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ebi

Am vazut si eu Rapid-ul. In Timisoara la Mall este pe un podium. Cu ocazia asta se vedea ce este pe dedesupt. Puntea spate solida, fara moarte, seamana perfect sau poate chiar este cea de Golf 4. La puntea fata cam subtire materialul. Nu inspira incredere-punte de Polo cred. MASINA NU ESTE PE NOUA PLATFORMA MQB !.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aditu

In filmulet zice moldiveanul ca pretul incepe de la 9900 euro ??? asa scrie si pe masina de fapt!!!

Pai la noi parca incepe de la 12.000...sau care e faza?

"Compania ŠKODA Auto Moldova are deosebită plăcere să anunțe lansarea noului automobil al mărcii - ŠKODA Rapid. Din data de 3 decembrie 2012, toți doritorii vor avea ocazia să achiziționeze noul automobil compact Rapid la un preț special de lansare de la 9900 euro în toate filialele mărcii.​ ​"

Edited by Aditu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aer Curat

Difera echiparea ?

Difera motorizarile (inclusiv norme de poluare, etc.) ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hayate

Cei din Romania sunt mai bogati decat cei din Republica Moldova.

Share this post


Link to post
Share on other sites
holo

Nu stiu daca ati observat dar la un moment dat arata bancheta spate si se zaresc 2 aeratoare ( in filmulet la minutul 1:35sec ) spate imediat sub cotierra, lucru care la versiunea de care beneficiem noi romanii nu se regaseste, la a noastra sunt doar 2 cup holdere.

Edited by holo

Share this post


Link to post
Share on other sites
niku_nd4spd

14600 "full", pai la noi cred ca ar costa 18000 :ceuameni: . Morala e daca vreti rapid mergeti in Moldova :))

Oricum foarte reusit test-drive-ul facut de baietii din Moldova.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri