Jump to content

VW Golf .:R - The blue rabbit


DarianM

Recommended Posts

Nu e chiar asa tragedie cu consumul. Media este pe la un 8.

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Link to post
  • Replies 349
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • DarianM

    105

  • JUG

    31

  • Kostas

    29

  • xht20

    25

Top Posters In This Topic

Posted Images

Din ce-am citit si vazut eu, undeva intre 300-310 cai putere si 420-440Nm.

Am intrebat de cresterea teroretica pentru ca la R20 am vazut ca circula mai multe variante. Unii posesori mai optimisti au raportat chiar si 335 CP, doar cu Stage 1 si admisie.

Dupa ce faci si tu aceasta mutare ar fi interesant de refacut experimentul cu Tase, cu conditia ca sa mai fie el Stage 1 pe atunci. :)

Edited by volvol
Link to post

Din ce-am citit si vazut eu, undeva intre 300-310 cai putere si 420-440Nm.

Am intrebat de cresterea teroretica pentru ca la R20 am vazut ca circula mai multe variante. Unii posesori mai optimisti au raportat chiar si 335 CP, doar cu Stage 1 si admisie.

Dupa ce faci si tu aceasta mutare ar fi interesant de refacut experimentul cu Tase, cu conditia ca sa mai fie el Stage 1 pe atunci. :)

Nu stiu ce sa zic despre Stage I cu admisie = 335 cai... Sincer sa fiu, nu ma astept sa obtin eu 335 cu Stage I si Turbo Back. Vom vedea insa saptamana viitoare pentru ca eu voi face si dyno.

Link to post

Nu e chiar asa tragedie cu consumul. Media este pe la un 8.

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Pfff...nu stiu cum scoti tu medie cu 8%... ....mie afara imi ia 8.5-10% si in oras 12.5% mers normal dar ia linistit si 15% cand e super trafic...sau daca te "sprijini" in acceleratie :P E drept ca merg cu farurile aprinse daca e vremea naspa, incalzire in scaune si clima on... Ma gandesc ca a ta ar trebui sa consume mai mult avand in vedere tractiunea integrala, greutatea mai mare si soft (sau softul nu influenteaza?)

Drive safe!

Edited by corad0
Link to post

Nu e chiar asa tragedie cu consumul. Media este pe la un 8.

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Pfff...nu stiu cum scoti tu medie cu 8%... ....mie afara imi ia 8.5-10% si in oras 12.5% mers normal dar ia linistit si 15% cand e super trafic...sau daca te "sprijini" in acceleratie :P E drept ca merg cu farurile aprinse daca e vremea naspa, incalzire in scaune si clima on... Ma gandesc ca a ta ar trebui sa consume mai mult avand in vedere tractiunea integrala, greutatea mai mare si soft (sau softul nu influenteaza?)

Drive safe!

Si eu ma amuz de cei 8l/100km, dar asta inseamna sa mergi mult in afara. In oras nu am vazut nicicand sub 11, media fiind pe la 15. cel mai mic consum:7.6l intre Bucuresti si Comarnic, dar n-am mers decat sub 100km/h.

Edited by JUG
Link to post

Merg destul de mult cand este traficul liber asa ca nu pot sa zic ca as avea in Bucuresti, dar daca ii mai dau seara maxim maximorul un 10 consum.

Pentru ca atunci cand nu am de gand sa o fugaresc o las sa isi faca treaba nu fortez acceleratia

Link to post

Nu numai soft eco dar a si anulat doi cilindri. Un fel de HEMI, dar L4, nu V8.

Link to post

Nu e chiar asa tragedie cu consumul. Media este pe la un 8.

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Pfff...nu stiu cum scoti tu medie cu 8%... ....mie afara imi ia 8.5-10% si in oras 12.5% mers normal dar ia linistit si 15% cand e super trafic...sau daca te "sprijini" in acceleratie :P E drept ca merg cu farurile aprinse daca e vremea naspa, incalzire in scaune si clima on... Ma gandesc ca a ta ar trebui sa consume mai mult avand in vedere tractiunea integrala, greutatea mai mare si soft (sau softul nu influenteaza?)

Drive safe!

corad0 ce tare e asta : E drept ca merg cu farurile aprinse daca e vremea naspa, incalzire in scaune si clima on... :)))

la mine fiind de USA farurile sunt ON de cand bag cheia in contact...iar consumul este ca la toata lumea...9-10 % afara, iar in buc 13%....am avut si recorduri ( de fapt unul sing de 7%) dar am mers de parca aveam 1.2 si 3 cilindrii....nu frate cand iti iei GTI/R...chiar nu ai dc sa te mandresti cu consumul ...nu e punctul lui forte, chiar dc consuma decent ...nu se compara cu un diesel la drum lung.....dar oricum la mine s-a schimbat mult stilul de mers...dc la tdi megeam la blana...cu asta nu mai am nevoie :)

sarbatori fericite

Link to post

:) pai citisem undeva ca influenteaza consumul si restul consumatorilor de curent ( faruri, incalziri suplimentare, climatizare etc...) tractiunea integrala si cutia automata de asemenea :P Oricum 2.0 turbo consuma decent pentru ce ofera..

Link to post
  • 3 weeks later...

He he. Lasa-mi un nr de tel pe pm. Sun cand mai vin sa ne vedem la un pahar de vorba.

Link to post
  • 1 month later...

Da stiu era o parcare cam intunecata, deh privata unde sa fie legal si camera nu era cine stie ce. Nu prea se vad slideurile dar o sa facem unul mai ok

Link to post
Cristian Tanase

blue warrior ai grija sa nu te vad pieton :)) tare clipul :) 4 motion rulllllzzzz :D

Link to post

Nu inteleg de ce sa raman pieton? Am respectat regulile de circulatie, viteza regulamentara iar joaca din zapada a fost intr-o parcare privata unde am avut acceptul proprietarului.

Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Similar Content

    • moguai
      By moguai
      Salutare si bine v am gasit, tocmai ce am dat comanda acum cateva zile pentru un Golf R la PBN cu livrare in feb 2020.
      Cochetam cu ideea unui S3 2013+ SH insa dupa multe dezbateri interioare am ales sa cumpar un R nou, vorba aia, masina noua e masina noua. Multi o sa spuneti ce greseala am facut si ce puteam lua de banii aia, nu va contrazic, dar nu mai am timpul necesar sa intretin ca la carte o masina sh sport cu ceva km la bord
      Nu am mai avut VW pana acum, am detinut si inca detin doar japoneze sau sud coreene de la 1.4 mpi de 100cp la 2.5 turbo 300cp si awd 
      Mai am acum o mazda 6 wagon 2.2 diesel awd 2019 “de familie” dar sufletul meu tanjea dupa ceva sportiv mic compact cu dsg si awd.
      Ca si dotari am pus: DCC, jante 19 Pretoria Black, dynaudio, ceasurile digitale, light assist, lane assist, park assist, blind spot monitor, camera spate, oglinzi negre cu pliere automata, keyless, pachetul iarna, geamurile fumurii si app connect. N am vrut piele, mi se par f ok scaunele stock de stofa (le am vazut live) si nici trapa sau alte maruntisuri ne esentiale. Mi ar fi placut evacuarea Akrapovici si pachetul performance dar si asa am depasit mult bugetul initial. Culoarea Tornado red, sper sa dea bine cu toate elementele negre.
      Masina va fi daily driver, sper sa o mai conduca si nevasta-de asta am pus toate optiunile de asistenta (are permis dar nu prea a condus de frica traficului din bucuresti). Avand portbagaj mic si fiind compacta, Mazda ramane optiunea de “afara” deocamdata cat e copilul f mic dar sper sa prind cateva drumuri mai lungi si cu ea.
      Ce as dori sa aflu de la posesori de R
      - consumul in bucuresti cum e? Da stiu, ce conteaza? Asa informativ macar daca o tii pe eco poti scoate prin bucuresti in trafic consum decent? Am vazut pe GTi 7.5 un 15,6% la un coleg, ca idee...
      - benzina de care puneti? Merge si 95? La STI daca puneam altceva decat omv/petrom 99/100 o lua razna
      - masina e comfortabila prin bucuresti? Mi a fost teama ca nu si am pus DCC ul
      - probleme cunoscute sunt? Bine, am garantie evident dar e bine de stiut
      - greierasi ceva?
      -sistemul dynaudio merita? Pe mazda am Bose si suna senzatie...
      daca aveti intrebari despre cum e mazda sau cum era STI ul va raspund cu drag
      abia astept sa ne cunoastem si live
       
       
    • Doomy
      By Doomy
      Era timpul sa fac o schimbare......   dupa 9+  ani petrecuti in compania vechiului  Explorator era timpul pentru ceva mai nou .... si acel ceva mai nou a venit sub forma acestui Tiguan 2.0 TDI , 4motion CFFB   .  Povestea lui incepe cam asa ... 
      Am decis in ianuarie anul acesta ca voi schimba masina , din diferite considerente : spatiu , varsta fosteia , dorinta de 4x4 , pitici pe creier,.....etc .  Am zis ca de data aceasta nu vreau sa ma grabesc , cu banii in buzunar si timpul printre picaturi  am inceput sa caut variante pentru masini posibile . Tiguanul deja era top in lista dar nu am ezitat sa cer oferte si sa fac test drive cu alte modele de masini noi  gen Kia Sportage sau Suzuki Vitara.... . Nu vreau sa intru mult in detalii cu celalalte marci doar ca in bugetul meu la masina noua  aveam toate optiunile din "lume" mai putin 4x4  daca mai faceam un mic efort ajungeam si la tiguanul AD1 nou dar fara 4x4 si cu cel mai mic motor , asa ca am ramas pe Tiguan 5N2. 
      Am zis din start ca nu vreau sa dau sansa masinilor din tara si ca vreau personal sa o aduc  cunoscand bine piata auto de la noi si ce minuni poti sa gasesti .   Am plecat cu cateva optionale care erau obligatorii pe lista de cautare  dar si anumite optiuni care nu trebuiau sa fie pe lista de optionale : 
      Ce vroiam eu :  
      Model Track & Style ( 2012->2015)  Xenon   Volan cu comenzi  Incalzire in scaune  Navigatie(oricare)  Interior Beige (preferabil Piele integrala dar mergea si Alcantara )  Ceasuri Color Proiectoare ceata Clima Carlig remorcare OE Kilometrii cat mai putini , targetul era pana in 80.000 km   Ce NU vroiam eu :
      Buton Start  Suspensie DCC Trapa Panoramica Culoare neagra  exterioara Lunile au trecut , am ajuns in Mai cu zeci de telefoane date si peste 12 autoturisme urmarite  pentru postul de Explorator    .   Majoritatea care le gaseam nu aveau  toate optiunile dorite , sau aveau probleme de natura "accident" , cunoscatorii/pasionatii stiu ce inseamna si cat stress implica o astfel de cautare ....
      La inceputul lunii Mai am primit un telefon de la un prieten care lucreaza intr-un dealer VW din zona Buzau care stia ca eu sunt in cautare de masina ...ce masina si optiuni preferate  care mi-a zis direct la telefon  "Cineva a venit la noi si a incercat  sa schimbe un Tiguan manual  cu vreo 69.000 km cu un Tiguan automat cu 135.000 km  , schimb pe schimb  si noi nu l-am putut ajuta...."     Am luat toate datele masinii , am facut verificarile necesare si au iesit OK , din lista mea de optiuni nu era cu Track&Style  si avea Trapa dar in rest avea mult mai multe alte optiuni pe langa cele dorite de mine printre care interiorul Beige de piele.   Am zis ca merita vazut .....asa ca intr-o Sambata am plecat spre Buzau sa vad masina , iar dupa 3 ore de verificari amanuntite , sub masina,  VCDS , vizual si test drive  iar dupa toate testele facute ....am zis in sfarsit ca asta este masina pentru mine !  Dupa ce am cunoscut si proprietarul  nu mai aveam nici un dubiu , persoana in varsta pe la 65 ani care in urma unei probleme medicale nu mai putea folosi corect piciorul stang  asa ca  vroia sa schimbe masina cu orice pret cu una automata.  
      Istoricul masinii este destul de simplu  : 
      In August 2017 a fost cumparata din Reprezentanta VW din Berlin in posesia careia a fost inca de la productie  , adusa in tara pe roti  de proprietar  , dusa in reprezentata VW la noi in tara si efectuata revizia la 69700 k (filtre +ulei +lichid de frana )  apoi din August 2017 pana in Mai 2018 au fost facuti doar 325km   , masina fiind predata catre mine cu 70.025 km in starea de mai jos  

      Si acum sa inceapa partea de prezentare  a noului  Explorator 
      Model Sport&Style  productie 09.2012 pe carte este 2013  , 2.0  TDI 4motion cu motor CFFB cu 70.025 km .  
      Printre dotarile care merita mentionate sunt : 
      Webasto  Trapa Panoramica Park Pilot si senzori de parcare Driver Alert  Directie cu Servotronic Lane Assist Dynamic Light Assist Alarma de fabrica Scaun Electric Sofer Navigatie RNS 510 cu hdd 30gb Bi-Xenon Carlig Remorcare Interiorul Beige este cel care  a adus punctul decisiv , eu pe germania nu am gasit nici un exemplar care sa intruneasca macar 8 din 10 puncte enumerate mai sus ,... marea mea slabiciune !! ma topesc dupa acest interior. 

       
      Lista cu modificari care vreau sa le fac  este destul de lunga , unele fiind facute deja la momentul pozelor , o sa revin cu un alt post sa detaliez modificarile / accesoriile.  
      Enjoy!

       
       
    • mannix
      By mannix
      Buna ziua,am un Tiguan din 2008, 4motion,sau spart doi rulmenti de la pinionul de atac din diferential,stie cineva daca se poate repara undeva?

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri