Jump to content

VW Golf .:R - The blue rabbit


DarianM

Recommended Posts

  • Replies 349
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • DarianM

    105

  • JUG

    31

  • Kostas

    29

  • xht20

    25

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da, ala e, atat ca in link-ul tau sunt incluse si discurile de pe spate.

Edited by JUG
Link to post

este super smecher kit-ul - asta il am si eu pe masina - doar pe cel de fata - nu am discurile de pe spate si sincer nu stiu daca trebuie sau nu dar cel de pe fata e bestial

Link to post

Daca vrei te pun in legatura cu Daniel, patronul companiei. Imi e prieten apropiat si iti poate oferi un discount bun pt ca vii din partea mea

este super smecher kit-ul - asta il am si eu pe masina - doar pe cel de fata - nu am discurile de pe spate si sincer nu stiu daca trebuie sau nu dar cel de pe fata e bestial

Discurile spate sunt la dimeniunile OEM si singurul "avantaj" e ca au acelasi pattern ca cele de pe fata. In rest nimic deosebit

Link to post

Rămâne de văzut. N-am în plan modificări. Va fi mașina mea de zi cu zi în principiu. În oraș nu-mi prea sunt de folos. Măcar de-aș putea să ies mai des.

Link to post

Exact acel kit il vreau si eu dar mai am de asteptat pana bugetul devine disponibil. Sper sa il gasesc la un pret bun atunci

Link to post
  • 2 months later...

updates

 

- Capota full carbon 3,5 kg by Custom Performance Valcea

- Trimuri interioare carbon (lac albastru)

Rsz 20130410 135126

Rsz 20130410 135151

Rsz 20130410 135132

20130410 135232

 

Link to post

Superbe.

Doar ca as fi pus directie fibrei opusa de cum e acum, ca sa aibe aplecare in aceeasi directie cu celelalte elemente ale usii (maner, etc).

Link to post

Arata superb! Nu stiam ca se lucreaza in Romania cu fibra de carbon la nivelul asta :)

Daca poti ne spui si niste preturi?

Link to post

Ce greutate are capota OEM ? si cat costa o capota custom ?

Link to post

Reducerea de greutate e de circa 13-15kg.

Despre pret va spune Darian.

Link to post

frumos si fac front comun la culoare cu jantele.

(eu as scoate stickerul-e prea mare,dc tot e musai  sa il pui,atunci era o optiune sa fi pus unul la aceeasi dimenisune ca stickerul vwforum pe sprinceana unui far 

post-119733-0-84477100-1365756946_thumb.

Link to post

13-15 kg, enorm :D Sunt curios de pret, cu toate pe Leon 1p arata oribil capotele de carbon...cel putin la culoarea mea alb..

Link to post

Sa revin cu lamuriri:

- pretul este 1200 euro capota de carbon asemanatoare (pretul variaza in functie de dimensiune si complexitate atat in sus cat si in jos)

- tehnologia folosita este de infuzie la rece toate echipamentele, materiale si know how sunt furnizate de aceeasi firma ce livreaza tesatura si rasinele de carbon pentru multi producatori auto europeni printre care si Koenigsegg. Tehnica folosita este exact cea de aici

- carbonul este de 12k de aceea este extrem de rigid si usor fata de cel de 3k.

-elementele interioare sunt laminate cu preform si au costat undeva intre 300-400 euro (mai am de facut cateva)

 

Legat de greutate: cea originala undeva la 18-19 kg fara balamale, cea de carbon 3,5 kg fara balamale, s-au folosit toate prinderile originale, balamale etc.

 

Alte detalii prin pm.

 

PS: legat de sticker - are rol de marketing masina mea fiind si de prezentare, urmand sa faca baietii usile, haionul aripi etc.

Link to post

Cam 100E pe kg slabit :) Probabil ca atat face insa in tara noastra cam greu de satisfacut un asa moft.

Ar trebui sa asiguri masina acum la noua valoare data de elementele de carbon.

Link to post

Capota cel puțin, da, mai ales pe la noi.

 

Oricum arată foarte bine și pentru diferență, parcă nu e chiar exagerat de scump.

 

Cum e distribuită greutatea la R?

Link to post

Cum e distribuită greutatea la R?

Prost!:)

Macar dac-ar fi un 62-38, dar nu cred.

De pe fata ar fi minunat daca s-ar scadea 50kg. Nu e greu, dar e scump.

Link to post

Nu e chiar asa de prost distribuita dar usurata pe fata cu capota, aripi, frane brate si mutata bateria se echilibreza binisor.

 

Pretul este poate peste bugetul unora, dar pentru cine doreste sa usureze masina este cea mai buna si eleganta metoda

Link to post

Cică ar fi 60/40.

 

Oricum am întrebat și pentru că mie hayonul mi se pare ușurel și în general nu cred că spatele are suficiente elemente pentru a echilibra mașina. Și atunci nu prea merită hayon și mai ușor.

Link to post

Asa este, atentia trebuie canalizata pe puntea fata.

Relocarea bateriei e o idee buna, doar ca e o caruta de bani setul de piese necesar(circa 800EUR).

Link to post

Exista baterii slim usoare special pt racing, mult mai usoare decat cele OEM

 

Eu nu prea inteleg dc se alearga dupa usurarea extrema a masinii atata vreme cat nu se participa cu ea la competitii profi unde sa conteze fiecare kg

Adica decat sa se cheltuiasca 5-6000 Euro pt usurarea masinii cu fibra de carbon, se pot schimba scaunele fata cu unele usoare, se poate scoate bancheta spate si ai dat jos mai mult decat cu fibra.

Nu stiu cat se poate usura masina cu fibra respectiva (50-60kg cred) (capota, aripi, usi, hayon)

Ideal e sa poti sa le faci pe toate dc ai posibilitatea.

Dc ne referim strict la Cp/kg -  la jumate de pret se pune o turbina mai mare plug and play (LOBA LO400 de ex) si iesi mai bine la raport decat fibra.

 

E strict o parere personala. Nu cred ca merita usurarea pt cateva zeci de kg (in cel mai bun caz) - raportat la cheltuieli.

Edited by saibot
Link to post

În general nu prea merită să faci multe chestii, dar ține și de pasiune și de multe ori nu destinația este cea care contează, ci drumul. Vezi de exemplu fusco câte calcule și-a făcut și totuși e o distracție.

Link to post

De preferat este ca usurarea sa vina cu alte imbunatatiri pe langa, vezi frane mai performante(fading redus, greutate redusa, aspect imbunatatit), bascule de Audi TT(greutate redusa, confort sporit, imbunatatire tinuta de drum), aripe evazate(greutate redusa, aspect imbunatatit, posibilitate imbunatatire tinuta de drum daca se mareste ecartamentul), alte scaune si multe altele de genul.

Depinde foarte mult ce urmaresti! Daca vrei acceleratie, atunci aproape ca nu conteaza de unde dai jos greutatea, atat timp cat masina e 4x4 si nu cu tractiune sau propulsie(risti sa pierzi aderenta). In schimb, daca vrei o masina echilibrata, mai agila si mai placuta la condus, trebuie sa incerci egalarea distributiei masei fata-spate, iar aici alde scaune usoare sau bancheta data jos nu prea fac bine, chiar mai mult rau.

 

Cat despre piesele din carbon, ele sunt ceva deosebit, un rafinament care nu e la indemana oricui, dar ajuta mult in canalizarea scaderii greutatii.

Link to post

Nu stiu cat se poate usura masina cu fibra respectiva (50-60kg cred) (capota, aripi, usi, hayon)

 

Acum cateva zile am facut un calcul cu baietii cat se usureaza din capota, haion, 4 usi, aripi, iar cifra era peste 150 kg. dar in cazuri extreme se poate merge mai departe schimband aripi spate + cadre laterale, plafon si sectiuni de podea ajungadu se la reduceri de inca 170-180 kg.

 

Cat despre piesele din carbon, ele sunt ceva deosebit, un rafinament care nu e la indemana oricui, dar ajuta mult in canalizarea scaderii greutatii.

 

+1

Link to post
  • 1 year later...
CustomPerformance

Nimic nou? :))

 

Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Similar Content

    • moguai
      By moguai
      Salutare si bine v am gasit, tocmai ce am dat comanda acum cateva zile pentru un Golf R la PBN cu livrare in feb 2020.
      Cochetam cu ideea unui S3 2013+ SH insa dupa multe dezbateri interioare am ales sa cumpar un R nou, vorba aia, masina noua e masina noua. Multi o sa spuneti ce greseala am facut si ce puteam lua de banii aia, nu va contrazic, dar nu mai am timpul necesar sa intretin ca la carte o masina sh sport cu ceva km la bord
      Nu am mai avut VW pana acum, am detinut si inca detin doar japoneze sau sud coreene de la 1.4 mpi de 100cp la 2.5 turbo 300cp si awd 
      Mai am acum o mazda 6 wagon 2.2 diesel awd 2019 “de familie” dar sufletul meu tanjea dupa ceva sportiv mic compact cu dsg si awd.
      Ca si dotari am pus: DCC, jante 19 Pretoria Black, dynaudio, ceasurile digitale, light assist, lane assist, park assist, blind spot monitor, camera spate, oglinzi negre cu pliere automata, keyless, pachetul iarna, geamurile fumurii si app connect. N am vrut piele, mi se par f ok scaunele stock de stofa (le am vazut live) si nici trapa sau alte maruntisuri ne esentiale. Mi ar fi placut evacuarea Akrapovici si pachetul performance dar si asa am depasit mult bugetul initial. Culoarea Tornado red, sper sa dea bine cu toate elementele negre.
      Masina va fi daily driver, sper sa o mai conduca si nevasta-de asta am pus toate optiunile de asistenta (are permis dar nu prea a condus de frica traficului din bucuresti). Avand portbagaj mic si fiind compacta, Mazda ramane optiunea de “afara” deocamdata cat e copilul f mic dar sper sa prind cateva drumuri mai lungi si cu ea.
      Ce as dori sa aflu de la posesori de R
      - consumul in bucuresti cum e? Da stiu, ce conteaza? Asa informativ macar daca o tii pe eco poti scoate prin bucuresti in trafic consum decent? Am vazut pe GTi 7.5 un 15,6% la un coleg, ca idee...
      - benzina de care puneti? Merge si 95? La STI daca puneam altceva decat omv/petrom 99/100 o lua razna
      - masina e comfortabila prin bucuresti? Mi a fost teama ca nu si am pus DCC ul
      - probleme cunoscute sunt? Bine, am garantie evident dar e bine de stiut
      - greierasi ceva?
      -sistemul dynaudio merita? Pe mazda am Bose si suna senzatie...
      daca aveti intrebari despre cum e mazda sau cum era STI ul va raspund cu drag
      abia astept sa ne cunoastem si live
       
       
    • Doomy
      By Doomy
      Era timpul sa fac o schimbare......   dupa 9+  ani petrecuti in compania vechiului  Explorator era timpul pentru ceva mai nou .... si acel ceva mai nou a venit sub forma acestui Tiguan 2.0 TDI , 4motion CFFB   .  Povestea lui incepe cam asa ... 
      Am decis in ianuarie anul acesta ca voi schimba masina , din diferite considerente : spatiu , varsta fosteia , dorinta de 4x4 , pitici pe creier,.....etc .  Am zis ca de data aceasta nu vreau sa ma grabesc , cu banii in buzunar si timpul printre picaturi  am inceput sa caut variante pentru masini posibile . Tiguanul deja era top in lista dar nu am ezitat sa cer oferte si sa fac test drive cu alte modele de masini noi  gen Kia Sportage sau Suzuki Vitara.... . Nu vreau sa intru mult in detalii cu celalalte marci doar ca in bugetul meu la masina noua  aveam toate optiunile din "lume" mai putin 4x4  daca mai faceam un mic efort ajungeam si la tiguanul AD1 nou dar fara 4x4 si cu cel mai mic motor , asa ca am ramas pe Tiguan 5N2. 
      Am zis din start ca nu vreau sa dau sansa masinilor din tara si ca vreau personal sa o aduc  cunoscand bine piata auto de la noi si ce minuni poti sa gasesti .   Am plecat cu cateva optionale care erau obligatorii pe lista de cautare  dar si anumite optiuni care nu trebuiau sa fie pe lista de optionale : 
      Ce vroiam eu :  
      Model Track & Style ( 2012->2015)  Xenon   Volan cu comenzi  Incalzire in scaune  Navigatie(oricare)  Interior Beige (preferabil Piele integrala dar mergea si Alcantara )  Ceasuri Color Proiectoare ceata Clima Carlig remorcare OE Kilometrii cat mai putini , targetul era pana in 80.000 km   Ce NU vroiam eu :
      Buton Start  Suspensie DCC Trapa Panoramica Culoare neagra  exterioara Lunile au trecut , am ajuns in Mai cu zeci de telefoane date si peste 12 autoturisme urmarite  pentru postul de Explorator    .   Majoritatea care le gaseam nu aveau  toate optiunile dorite , sau aveau probleme de natura "accident" , cunoscatorii/pasionatii stiu ce inseamna si cat stress implica o astfel de cautare ....
      La inceputul lunii Mai am primit un telefon de la un prieten care lucreaza intr-un dealer VW din zona Buzau care stia ca eu sunt in cautare de masina ...ce masina si optiuni preferate  care mi-a zis direct la telefon  "Cineva a venit la noi si a incercat  sa schimbe un Tiguan manual  cu vreo 69.000 km cu un Tiguan automat cu 135.000 km  , schimb pe schimb  si noi nu l-am putut ajuta...."     Am luat toate datele masinii , am facut verificarile necesare si au iesit OK , din lista mea de optiuni nu era cu Track&Style  si avea Trapa dar in rest avea mult mai multe alte optiuni pe langa cele dorite de mine printre care interiorul Beige de piele.   Am zis ca merita vazut .....asa ca intr-o Sambata am plecat spre Buzau sa vad masina , iar dupa 3 ore de verificari amanuntite , sub masina,  VCDS , vizual si test drive  iar dupa toate testele facute ....am zis in sfarsit ca asta este masina pentru mine !  Dupa ce am cunoscut si proprietarul  nu mai aveam nici un dubiu , persoana in varsta pe la 65 ani care in urma unei probleme medicale nu mai putea folosi corect piciorul stang  asa ca  vroia sa schimbe masina cu orice pret cu una automata.  
      Istoricul masinii este destul de simplu  : 
      In August 2017 a fost cumparata din Reprezentanta VW din Berlin in posesia careia a fost inca de la productie  , adusa in tara pe roti  de proprietar  , dusa in reprezentata VW la noi in tara si efectuata revizia la 69700 k (filtre +ulei +lichid de frana )  apoi din August 2017 pana in Mai 2018 au fost facuti doar 325km   , masina fiind predata catre mine cu 70.025 km in starea de mai jos  

      Si acum sa inceapa partea de prezentare  a noului  Explorator 
      Model Sport&Style  productie 09.2012 pe carte este 2013  , 2.0  TDI 4motion cu motor CFFB cu 70.025 km .  
      Printre dotarile care merita mentionate sunt : 
      Webasto  Trapa Panoramica Park Pilot si senzori de parcare Driver Alert  Directie cu Servotronic Lane Assist Dynamic Light Assist Alarma de fabrica Scaun Electric Sofer Navigatie RNS 510 cu hdd 30gb Bi-Xenon Carlig Remorcare Interiorul Beige este cel care  a adus punctul decisiv , eu pe germania nu am gasit nici un exemplar care sa intruneasca macar 8 din 10 puncte enumerate mai sus ,... marea mea slabiciune !! ma topesc dupa acest interior. 

       
      Lista cu modificari care vreau sa le fac  este destul de lunga , unele fiind facute deja la momentul pozelor , o sa revin cu un alt post sa detaliez modificarile / accesoriile.  
      Enjoy!

       
       
    • mannix
      By mannix
      Buna ziua,am un Tiguan din 2008, 4motion,sau spart doi rulmenti de la pinionul de atac din diferential,stie cineva daca se poate repara undeva?

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri