Jump to content

VW Golf .:R - The blue rabbit


DarianM

Recommended Posts

  • Replies 349
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • DarianM

    105

  • JUG

    31

  • Kostas

    29

  • xht20

    25

Top Posters In This Topic

Posted Images

Darian,s-o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea!

Nici nu vreau sa ma gandesc cum trage racheta de R a lui TEFF! :banghead:

Link to post

Bravoooo ma! Abia acum am vazut! Sa o stapanesti sanatos! Asta da surpriza!

Link to post

Merci merci.

Si un mic update. Am facut 300 km si pot sa ma declar pe deplin multumit. Masina trage foarte bine (nu am exagerat), cutia este senzationala si consumul undeva pe la 10.7 regim mixt, care este foarte bun tinand cont ca motorul nu s-a lasat incat.

Directia este foarte ok, iar suspensia adaptiva isi merita toti banii, la fel si sistemul keyless.

Inca un plus pentru asistentul de faza lunga. Este genial sa nu mai ai grija cu faza lunga si ajuta si ceilalti participanti la trafic.

Pana acum nici un semn negativ nu am, poate putin acolo o usoara ezitare (lag) cand este in a 4 la 1,300 rpm pana da kick down, dar asta doar in D.

Link to post

Mai mult de stg1 nu as face masinii asteia. Ai tot ce vrei pe ea ca si optionale, suspensia e "fitza", putere nu se pune problema ca ai duce lipsa, sunt convins ca si franele fac treaba, deci.... Dupa umila mea parere, pastreaz-o cat mai bine posibil in starea actuala. Sa te bucuri de ea si sa nu ai probleme

Edited by Circoloco
Link to post

Circoloco... intotdeauna este loc de mai mult si mai bine :)

Tu de ce nu ai pastrat ambreiajul stock ? :) Cam asa si cu asta.

Link to post

Ai dreptate insa nu poti compara un R cu ce am eu, nici principiul. Masina mea e de mers la piata si am incercat sa schimb putin asta, iar R vine din fabrica cu senzatii tari :) Fiecare cu ale lui :P

Link to post

sincer cred ca stie Darian mai bine decat noi toti ce are de facut :P

Link to post

felicitari pt masina!

imi place culoarea.

eu nu am fost multumit de suspensia "activa" cand am mers cu Scirocco pe circuit...deci as pune un Bisltein si nu as lua-o pe asta din fabrica. tu asa ai ales..sau cu ea o primeai mai repede?

pe sport e prea..bumpy, iar pe stock...e prea..moale. nu stiu..pe sport nu urmareste cum trebuie asfaltul...parca topaie.

Edited by Bogdan_wrc
Link to post

Merci mult

@Bogdan: eu am comandat masina si am vrut suspensia dcc. Pana acum sunt foarte multumit de ea, pe sport nu mi se pare ca tzopaie, vedem zilele astea pe dealul negru.

Oricum daca nu o sa fiu multumit exista varianta de la KW special pt dcc cu pastrare a reglajul duritatii din buton

Link to post

stiu ca ai si alta optiune, doar ca dai o gramada de bani pe aia. iar pana acum ff multe KWuri am auzit/vazut cu probleme.

eu pe N-ring nu am putut merge pe SPORT. simteam ca nu am control permanent asupra directiei. stiu ca mi-au mai zis persoane care au simtit la fel.

astept sa-mi spui cum o simti dupa mai multi km, cu curbe si denivelari mici

Link to post

Vedem ce o fi. Oricum modul comfort este foarte bun pt drumurile din RO. De aceea aceasta suspensie este in momentul de fata mult mai practica decat una reglabila.

Nu pot sa stau toata ziua sa reglez la ea.

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Link to post

Felitari pentru masina DarianM. Superba, culoare perfecta pentru ea :)

Sa o stapinesti sanatos si fara incidente !

Link to post

Multumesc mult. Felicitari si tie, si tu ai ales culoarea perfecta :)).

Link to post

Nu cred sa il deranjeze topaitul suspensiei avand in vedere cum a botezat masina ;)

Este adevarat ca se simte putin altfel pe sport decat o suspensie obisnuita sport dar te obisnuiesti.

Topaiala placuta!

Link to post

Superba masina. My dream car. Nu a intrebat nimeni pana acum, dar eu sunt mai indecent :). Cat te-a costat jucaria asta?

Link to post

Si am facut prima mie

Pana acum sunt foarte multumit, masina se comporta exemplar si m-am indragostit de 4x4.

Chiar nu ma intereseaza greutatea masinii si pierderile prin transmisie, aderenta fenomenala face toti banii.

Urmeaza zilele astea, poate chiar azi sa trec la anvelopele de iarna pentru ca la Valcea s-a cam racit.

post-91867-0-38833800-1319792578_thumb.j

Link to post

Stiu dar mai greu cu finantele. Poate reducerile din primavara :(

Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Similar Content

    • moguai
      By moguai
      Salutare si bine v am gasit, tocmai ce am dat comanda acum cateva zile pentru un Golf R la PBN cu livrare in feb 2020.
      Cochetam cu ideea unui S3 2013+ SH insa dupa multe dezbateri interioare am ales sa cumpar un R nou, vorba aia, masina noua e masina noua. Multi o sa spuneti ce greseala am facut si ce puteam lua de banii aia, nu va contrazic, dar nu mai am timpul necesar sa intretin ca la carte o masina sh sport cu ceva km la bord
      Nu am mai avut VW pana acum, am detinut si inca detin doar japoneze sau sud coreene de la 1.4 mpi de 100cp la 2.5 turbo 300cp si awd 
      Mai am acum o mazda 6 wagon 2.2 diesel awd 2019 “de familie” dar sufletul meu tanjea dupa ceva sportiv mic compact cu dsg si awd.
      Ca si dotari am pus: DCC, jante 19 Pretoria Black, dynaudio, ceasurile digitale, light assist, lane assist, park assist, blind spot monitor, camera spate, oglinzi negre cu pliere automata, keyless, pachetul iarna, geamurile fumurii si app connect. N am vrut piele, mi se par f ok scaunele stock de stofa (le am vazut live) si nici trapa sau alte maruntisuri ne esentiale. Mi ar fi placut evacuarea Akrapovici si pachetul performance dar si asa am depasit mult bugetul initial. Culoarea Tornado red, sper sa dea bine cu toate elementele negre.
      Masina va fi daily driver, sper sa o mai conduca si nevasta-de asta am pus toate optiunile de asistenta (are permis dar nu prea a condus de frica traficului din bucuresti). Avand portbagaj mic si fiind compacta, Mazda ramane optiunea de “afara” deocamdata cat e copilul f mic dar sper sa prind cateva drumuri mai lungi si cu ea.
      Ce as dori sa aflu de la posesori de R
      - consumul in bucuresti cum e? Da stiu, ce conteaza? Asa informativ macar daca o tii pe eco poti scoate prin bucuresti in trafic consum decent? Am vazut pe GTi 7.5 un 15,6% la un coleg, ca idee...
      - benzina de care puneti? Merge si 95? La STI daca puneam altceva decat omv/petrom 99/100 o lua razna
      - masina e comfortabila prin bucuresti? Mi a fost teama ca nu si am pus DCC ul
      - probleme cunoscute sunt? Bine, am garantie evident dar e bine de stiut
      - greierasi ceva?
      -sistemul dynaudio merita? Pe mazda am Bose si suna senzatie...
      daca aveti intrebari despre cum e mazda sau cum era STI ul va raspund cu drag
      abia astept sa ne cunoastem si live
       
       
    • Doomy
      By Doomy
      Era timpul sa fac o schimbare......   dupa 9+  ani petrecuti in compania vechiului  Explorator era timpul pentru ceva mai nou .... si acel ceva mai nou a venit sub forma acestui Tiguan 2.0 TDI , 4motion CFFB   .  Povestea lui incepe cam asa ... 
      Am decis in ianuarie anul acesta ca voi schimba masina , din diferite considerente : spatiu , varsta fosteia , dorinta de 4x4 , pitici pe creier,.....etc .  Am zis ca de data aceasta nu vreau sa ma grabesc , cu banii in buzunar si timpul printre picaturi  am inceput sa caut variante pentru masini posibile . Tiguanul deja era top in lista dar nu am ezitat sa cer oferte si sa fac test drive cu alte modele de masini noi  gen Kia Sportage sau Suzuki Vitara.... . Nu vreau sa intru mult in detalii cu celalalte marci doar ca in bugetul meu la masina noua  aveam toate optiunile din "lume" mai putin 4x4  daca mai faceam un mic efort ajungeam si la tiguanul AD1 nou dar fara 4x4 si cu cel mai mic motor , asa ca am ramas pe Tiguan 5N2. 
      Am zis din start ca nu vreau sa dau sansa masinilor din tara si ca vreau personal sa o aduc  cunoscand bine piata auto de la noi si ce minuni poti sa gasesti .   Am plecat cu cateva optionale care erau obligatorii pe lista de cautare  dar si anumite optiuni care nu trebuiau sa fie pe lista de optionale : 
      Ce vroiam eu :  
      Model Track & Style ( 2012->2015)  Xenon   Volan cu comenzi  Incalzire in scaune  Navigatie(oricare)  Interior Beige (preferabil Piele integrala dar mergea si Alcantara )  Ceasuri Color Proiectoare ceata Clima Carlig remorcare OE Kilometrii cat mai putini , targetul era pana in 80.000 km   Ce NU vroiam eu :
      Buton Start  Suspensie DCC Trapa Panoramica Culoare neagra  exterioara Lunile au trecut , am ajuns in Mai cu zeci de telefoane date si peste 12 autoturisme urmarite  pentru postul de Explorator    .   Majoritatea care le gaseam nu aveau  toate optiunile dorite , sau aveau probleme de natura "accident" , cunoscatorii/pasionatii stiu ce inseamna si cat stress implica o astfel de cautare ....
      La inceputul lunii Mai am primit un telefon de la un prieten care lucreaza intr-un dealer VW din zona Buzau care stia ca eu sunt in cautare de masina ...ce masina si optiuni preferate  care mi-a zis direct la telefon  "Cineva a venit la noi si a incercat  sa schimbe un Tiguan manual  cu vreo 69.000 km cu un Tiguan automat cu 135.000 km  , schimb pe schimb  si noi nu l-am putut ajuta...."     Am luat toate datele masinii , am facut verificarile necesare si au iesit OK , din lista mea de optiuni nu era cu Track&Style  si avea Trapa dar in rest avea mult mai multe alte optiuni pe langa cele dorite de mine printre care interiorul Beige de piele.   Am zis ca merita vazut .....asa ca intr-o Sambata am plecat spre Buzau sa vad masina , iar dupa 3 ore de verificari amanuntite , sub masina,  VCDS , vizual si test drive  iar dupa toate testele facute ....am zis in sfarsit ca asta este masina pentru mine !  Dupa ce am cunoscut si proprietarul  nu mai aveam nici un dubiu , persoana in varsta pe la 65 ani care in urma unei probleme medicale nu mai putea folosi corect piciorul stang  asa ca  vroia sa schimbe masina cu orice pret cu una automata.  
      Istoricul masinii este destul de simplu  : 
      In August 2017 a fost cumparata din Reprezentanta VW din Berlin in posesia careia a fost inca de la productie  , adusa in tara pe roti  de proprietar  , dusa in reprezentata VW la noi in tara si efectuata revizia la 69700 k (filtre +ulei +lichid de frana )  apoi din August 2017 pana in Mai 2018 au fost facuti doar 325km   , masina fiind predata catre mine cu 70.025 km in starea de mai jos  

      Si acum sa inceapa partea de prezentare  a noului  Explorator 
      Model Sport&Style  productie 09.2012 pe carte este 2013  , 2.0  TDI 4motion cu motor CFFB cu 70.025 km .  
      Printre dotarile care merita mentionate sunt : 
      Webasto  Trapa Panoramica Park Pilot si senzori de parcare Driver Alert  Directie cu Servotronic Lane Assist Dynamic Light Assist Alarma de fabrica Scaun Electric Sofer Navigatie RNS 510 cu hdd 30gb Bi-Xenon Carlig Remorcare Interiorul Beige este cel care  a adus punctul decisiv , eu pe germania nu am gasit nici un exemplar care sa intruneasca macar 8 din 10 puncte enumerate mai sus ,... marea mea slabiciune !! ma topesc dupa acest interior. 

       
      Lista cu modificari care vreau sa le fac  este destul de lunga , unele fiind facute deja la momentul pozelor , o sa revin cu un alt post sa detaliez modificarile / accesoriile.  
      Enjoy!

       
       
    • mannix
      By mannix
      Buna ziua,am un Tiguan din 2008, 4motion,sau spart doi rulmenti de la pinionul de atac din diferential,stie cineva daca se poate repara undeva?

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri