Jump to content

Probleme intalnite Passat B7


cat_ioan
 Share

Postare recomandată

Stiu ca e devreme...nu sunt cinsumabile,doar ca baga numa.motive ca sa.nu le.schimbe...astept sa ajung la revizia de30k si le dau eu cu firma in.kp..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tine-ne la curent, sunt foarte curios daca reusesti. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok...mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Sunt in cautarea unui Passat B7, SH, de maxim 1 an si 30.000 km. Ma gandeam la 1.4 tsi pentru taxe, asigurari, consum (fata de 1.8 tsi ma refer) dar am gasit o oferta si de 2.0 tdi 140 cp, cutie manuala, in romania. Eu unu sunt cam speriat de diesel si problemele asociate (injectoare, pompa, turbina, volant) si de aceea as fie mers pe benzina. Dar imi place cum se misca tdi-ul :)

Mai au acest motoare (2.0 tdi 140 cp + cutie manuala) problemele enumerate mai sus tinand cont ca au in spate cativa ani vechime/experienta?

Masina ar veni cu 1 an garantie normala - completa (a fost achiz din romania, dar inainte de 1 oct 2011 de cand vw ofera 4 ani garantie) la care as mai achizitiona inca 2 ani suplimenatar, care nu stiu exact ce acopera, dar sper ca macar motor si cutie sa acopere :)

La 30 mii km ar trebui sa am vreo emotie cu masina, tinand cont ca este vorba de o masina de drive test?

Multumesc frumos,

Alex.

Modificat de alexandru_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

B7 e inca prea noua ca sa existe multi care sa se planga de problemele anumerate de tine mai sus. Desi la B6 picau injectoare (multi au semnalat asta pe forumuri romanesti), cand mi-am luat eu masina m-am interesat si in Germania se pare ca injectoarele de B6 nu reprezentau o problema semnificativa. Asa ca am dat vina pe motorina mai proasta in Romania si am percutat la 2.0TDI fara emotii ;)

Teoretic cel putin, B7 ar trebui sa fie mai bine facuta ca B6, asta numai viitorul o va arata. Un Passat la 30k km ar trebui sa fie ca nou insa mi se par nitel cam multi kilometri pentru un singur an, pentru o masina de drive test. Daca citesti threadul asta, o sa vezi ca multi se plang de "greieri" la masini relativ noi, si motorina improscata pe langa filtru (sau ceva de genul asta)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Injectoarele - erau doar la cele cu motoare PD - si injectoare Siemens - gen BKP - generatia mai noua, dupa 2008-2009 - a fost echipata cu motoare common rail si nu mai are aceasta problema..... sa speram ca nu are alta mai rea... vom vedea.

TSI-urile de 1,4 - nu stiu ce sa zic si cat de fiabile sunt. Cele de 1,2 - vezi Skoda - au probleme destul de multe.

In rest, probleme cu compresoarele de AC, etc.... banuiesc ca vor persisista.

B7-le, e un B6 facelift - si se presupune ca foarte multe din problemele primelor B6, au fost rezolvate. B6-le dupa 2009-2010, are foarte mult revizuri la piese, tocmai ca sa contracareze ce se intampla cu primele modele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsuri baieti!

Ma gandeam ca acest motor 2.0 TDI CR 140 este acelasi de pe B6 dupa anul 2009 (CBAB dc nu ma insel) si de aceea credeam ca s-a emis deja o parere asupra lor :)

Referitor la nr. km si mie mi se par cam multi, dar poate a fost lasata si la vreun angajat ca masina de serviciu, in afara orelor de program... In principiu daca in istoricul masinii nu apare ceva gen motor schimbat sau alte chestii dubioase si arata bine interior/exterior nu ar trebui sa fie ceva in neregula... Zic/sper si eu :) Ideea e ca nu am vazut masina fizic deoarece nu se afla in orasul in care locuiesc. Dar pana acum nu luasem in calcul TDI si am spus totusi sa ascult cateva sfaturi de la "cunoscatori" inainte de a lua ca serioasa optiunea diesel.

Referitor la 1.4 TSI, inteleg ca este motorul de pe golf 5, aparut pe undeva prin 2008... Nu or fi avut timp sufiecient pt feedback si remediat probleme in 3 - 4 ani...?

Regards,

Alex.

Modificat de alexandru_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CBAB-ul meu a ajuns la 112 mii km fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt info! Cand e fabricata? Ceva probleme de orice fel pana la 112 mii?

Ai idee daca pe B7 este acelasi CBAB? :)

Regards!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Daca e CBAB ... este aceelasi.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu intreb daca este vorba de acelasi CBAB, nu afirm :)

Cred ca un posesor de B7 ne poate lumina daca mototizarea asta (2.0 tdi 140 CR - B7 2011) e identica cu cea de pe B6 dupa 2009...

Multumesc frumos inca o data !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Alex, daca e aceelasi cod motor - adica CBAB.... e aceelasi motor. Daca era altul, se schimba codul motorului.

In rest, mai pot aparea revizuri la componentele de pe el, in functie de anul fabricatiei, dar per ansamblu, motorul este aceelasi.

Eu am B6, 2010 cu CBAB, 71.000km.... ca idee - merge brici.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

Al meu B7 are motor CFFB.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CBAB 2.0 TDI CR pe B6 din 2008 (primele loturi), mere brici, nu consuma ulei, nu am avut probleme pana la 112 mii - exceptie un update de soft (mi-a taiat turbina din senin, cica la o anumita temperatura si presiune etc considera eroare). Oprit motorul, pornit fara probleme. Cand am fost la service deja era update-ul scos de VW.

Consulta si topicul cu recall-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta asteptam.. Deci nu mai e vorba de CBAB ci CFFB... ce o fi diferit? :)

Ceva impresii pana acum dinu_s? Fabricatie, nr km, probleme?

Toate cele bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

Cica CFFB ar fi ceva mai usor si anumite componente sunt altfel dispuse decat la CBAB. Mai mult nu stiu, poate te lamureste vre-un specialist de pe-aici :)

Masina e Mj. 2012, in cateva zile fac 10 mii km. Nici o problema pana acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cate stiu, la noile motoare au renuntat la clapetel alea de admisie swirl. In rest nu stiu de alte diferente...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva ce este cu mesajul "Check deadlock" ce apare la oprirea motorului? Am cautat prin manual dar nu am gasit nimic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adrian, stai linistit ca nu e nimic stricat la masina. Mesajul este normal - te anunt ca masina este inchisa si nimeni din interior nu o poate dezactiva decat tu - asta e facuta sa nu lasi copii inchisi in masina, acestia neputand actiona manere de deschidere a usilor pentru a iesi afara odata ce masina este inchisa.

Offtopic: copilul este super incantat de scaun. sta foarte bine in el. Thanks.

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Multumesc pentru raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Problema din fabrica cu softul de la climatronic. Intr-adevar si in cazul meu, acesta functioneaza necorespunzator. Cand prea rece, cand prea cald, distributia aerului pe modul auto nu mi se pare ok. A facut cineva resoftare? Cu ce rezultate si unde? Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da si eu am observat asta, comparativ cu fosta masina tiguan. Pe modul Auto functioneaza cam aiurea. Cand porneste prea tare pe rece, cand sufla aer foarte tare, cand foarte incet. Habar nu am ce se intampla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand plecati dupa ce ati lasat masina in soare, lasati si voi geamurile deschise pentru cateva minute, sa iasa afara aerul fierbinte. Pe timpul stationarii in soare aerul din masina poate ajunge si la 60 de grade, poate chiar mai mult. Cum ar trebui sa procedeze un calculator care se ocupa cu ac-ul? Sa raceasca moderat, intr-un timp indelungat, sau rapid? Parca modulele astea mai noi au doua setari pentru Auto: auto low si auto high?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nici un low sau high. Are AC si ACmax. Nu este prima masina cu climatronic din grupul vag. E ceva aiurea. La mine nu face cand pornesc de pe loc, cand pornesc masina, ci dupa ce merg un timp cu ea, se raceste in interior, apoi deodata porneste mai tare pe rece. Repet, in timpul asta in masina este deja rece. Eu tin temperatura pe 24 grade. Cand face figura asta il dau 24,5 sau 25. Apoi normal ca se incalzeste, iar revin la 24 si tot asa. Am observat o chestie, in schimb. pe timpul noptii reglarea se face mult mai fin. Poate este de la faptul ca pe timpul zilei, batand soarele in parbriz posibil senzorul detecteaza altfel necesitatea racirii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu ai vreun senzor de interior cu functionare intermitenta sau decalibrat. Vezi la un autoscan daca sunt probleme. Si apoi in blocurile de masura ce-ti indica senzorii interiori

Modificat de nervoss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!