Jump to content

Probleme intalnite Passat B7


cat_ioan
 Share

Postare recomandată

Ii setezi presiunea curenta (la a mea cel putin nu se seteaza pentru fiecare roata in parte - nu stiu daca exista asa ceva), iar daca detecteaza vreo diferenta atunci se aprinde martorul in CB. Pana acum am avut doar un eveniment nefericit, cand i-am pus anvelopele de iarna era defecta o valva sau cum i-o spune de la una dintre ele si atunci a avut motiv intemeiat sa se aprinda :dry: culmea e ca a doua zi desi roata era dezumfalta la maxim nu a comentat nimic. In rest, cand mai vad ca se aprinde opresc motorul, il pornesc din nou, ii dau sa memoreze din nou presiunea si asta e (evident dupa ce ma asigur ca nu e vreo problema)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine mă întreabă daca sa faca store la presiune. Eu dau Confirm si dată viitoare ma întreabă iar :) nu am idee ce greşesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am lamurit. Exista meniul "Tyre presure" unde faci calibrarea pneurilor dupa mutare/inlocuire/schimbare presiune. Acest lucru se face doar printr-o confirmare senzorii masurand presiunea initiala (recomandat sa se faca pe o suprafata plana si cu ele la rece). Pentru a vedea eventualele deviatii de la calibrarea initiala exista meniul Status. Mie nu imi apare nimic momentan dar cel mai probabil este din cauza ca am cauciucuri de iarna care nu dispun de senzor. Poate cineva sa confirme ca acesta este motivul?

Multumesc

Pe B6 am vazut ca era un buton Set pe consola centrala pentru partea de calibrare. Dupa cum spuneam mai sus pe B7 se face din meniu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca iti masoara presiunea in roti prin intermediul senzorului ABS, nu e nevoie sa existe vreun senzor in rotile de iarna. Ar trebui sa iti masoare presiunea si daca schimbi rotile originale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@optzeci ai dreptate. Am fost astazi pe la dealer cu ceva acte de inmatriculare si am aflat ca sunt 2 sisteme de masurat presiunea: sistem bazat pe ABS si sistem bazat pe senzorii din ventile.

Cel mai performant (ca sa zic asa) este cel bazat pe senzorii din ventile. Acesta vine in pachetul cu CB Premium si prezinta grafic presiunea pe fiecare roata.

Eu am CB Plus care este bazat pe senzorii ABS si care prezinta informatia in mod text in meniul Status si ca martor pe CB (deci ma uitam degeaba dupa meniul cu reprezentare grafica).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact :) Si din cate stiu, varianta premium (cea cu senzori de presiune dedicati) necesita jante speciale, poate ca valva e mai mare/altfel...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De vreo 2 saptamani am observat ca intra mai greu in viteza I. Am dat vina pe frig, dar de cand s-a incalzit (deja temperatura e pozitiva chiar si noaptea) treaba nu s-a imbunatatit vizibil. Mai are cineva problema asta?

Daca ramane asa, peste vreo luna ma gandesc sa merg deja in service...

La modelul vechi este de 3L, deci nu cred ca-l aveti mai mic si avertizarea cred ca tine strict de CB Plus!

La mine n-au intrat chiar 3 litri cu maxim 2.6 - 2.7 litri, desi nu mai scuipa nici un pic cand am completat. Becul de avertizare se aprinde cand mai e ca. 1 litru in rezervor. In conditiile de trafic de iarna pe autostrada (se arunca cu sare la greu, masina e practic alba de la atata sare!) 1 litru imi ajunge cam 50 km. E putin, mai ales ca duzele evantai par sa consume mult.... Cred ca deja am bagat in 5000+ km deja peste 40 eur in solutie de spalat parbrizul :(

Modificat de dinu_s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Am si eu o intrebare. A auzit cineva ca B7 ar avea probleme la calculator sau soft? La masina mea am urmatoarele 2 situatii:

1. La livrare i-am pus alarma Viper, la dealerul care a livrat masina. Am mai avut alarma asta pe Octavia II. Daca aveam geamurile deschise cand ma dadeam jos din masina, la prima apasare a butonului de inchidere a masini de pe cheie se inchideau usile si se activa alarma iar la a doua aspasare se inchideau geamurile. La noul passat trebuie sa tin apasat butonul pana se inchid geamurile. Cel care s-a ocupat de instalarea alarmei mi-a zis ca e un computer nou pe masina si ca momentan softul nu permite inchiderea geamurilor la o singura apasare (tip impuls) si mi-a zis ca o rezolvam la prima revizie.

2. Inchiderea centralizata. Nu am reusit sa setez deblocarea tuturor usilor cand deschid usa soferului. Ma dau jos din masina, vreau sa-mi iau geanta din spate si portiera e blocata, tre sa revin la usa soferului sa apas pe comanda de deblocare a usilor. In meniul computerului de bord, la optiunea central looking am selectat automatic si am bifat si inchiderea tuturor usilor si deschiderea tuturor usilor (alte optiuni disponibile erau single door si side doors). In alta ordine de idei descrierea si instructiunile privind computerul de bord din manualul masinii mi se par complicate si nu prea inteleg mare lucru (sunt prea multe referinte "in functie de model").

Ceva sugestii?

Multumiri anticipate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Eu am rezolvat geamurile cu impuls cu ajutorul colegului AlBundy prin interfata VCDS. Am alarma OEM.

2. Setarea de deblocare fie a usii soferului, fie a tuturor usilor am facut-o cum ai zis si tu din meniul confort al CB si merge. Posibil sa nu iti mearga datorita alarmei Viper?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine merge deblocarea usilor din CB. As zice ca la tine tot alarma Viper e de vina, eu am cea OEM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Martor presiune pneuri s-a aprins fără motiv. Am verificat anvelopele ochiometric si nu erau probleme. Cel mai probabil a fost o alarma falsă de la trepidatii si gropi. După recalibrare (folosind meniul CB) nu a mai apărut.

Lichidul de parbriz se termină repejor.

Lacul extraordinar de sensibil. Am curăţat zăpada cât a fost moale cu o perie destul de moale si am văzut în lumina soarelui că e plină de micro zgarieturi. Citisem despre acest lucru dar zici că e brânză :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai vopseaua normala sau cea metallic sau perleffect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant...la mine lacul e super (inca). In schimb orice pietricica aruncata pe parbriz lasa urme :( Asta e, o sa schimb parbrizul in ultima saptamana de garantie :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asa e mai nou la toate marcile. Se poate schimba parbrizul pe garantie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca a fost lovit, sau prezinta lovituri nu se schimba pe garantie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta seara in dorinta mea de a da o tura prin oras...cumnatul meu imi da o veste...ca de... nu pot conduce masina si sa ma uit la ea in acelasi timp...!

Am farurile aburite in partea inferioara... minunatele mele xenoane (csenoane) sau faclii de doi lei s-au aburit si m-au si aburit in acelasi timp.

Mentionez ca masina am spalat-o luni 27.01

p.s. pur si simplu am dorit sa va impartasesc din umila mea experienta mea!

Abia astept sa se faca dimineata sa-i contactez pe cei de la midocar...

o noapte placuta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

Am mai auzit asta cu faruri in care intra umezeala. N-au ce sa-ti faca la midocar, circula si tu mai mult cu farurile aprinse, se incalzeste aerul dinauntru si ies vaporii pe unde au intrat. Evident, la prima ploaie o sa intre iar :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta este, iti vor schimba doar garniturile sau farurile cu totul!

Asta seara in dorinta mea de a da o tura prin oras...cumnatul meu imi da o veste...ca de... nu pot conduce masina si sa ma uit la ea in acelasi timp...!

Am farurile aburite in partea inferioara... minunatele mele xenoane (csenoane) sau faclii de doi lei s-au aburit si m-au si aburit in acelasi timp.

Mentionez ca masina am spalat-o luni 27.01

p.s. pur si simplu am dorit sa va impartasesc din umila mea experienta mea!

Abia astept sa se faca dimineata sa-i contactez pe cei de la midocar...

o noapte placuta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vb cu un prieten care lucreaza la midocar si mi-a spus ca ar fi normal sa se abureasca putin farurile, daca insa persista problema e defect de fabricatie sau daca se abureste tot farul.

Dimineata cand am plecat la servici farurile erau in regula, la fel s-a intamplat si cand am ajuns acasa.

Senzatia nu este prea placuta oricum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Bazaie RCD510 se aude cu motorul oprit destul de deranjant (am auzul fin). Un sunet asemanator condensatoarelor sau becurilor cu lumina diminuata.Se modifica in frecventa daca schimb luminozitatea. Dar pe nici una din setari nu dispare. Defect de fabricatie sau "asa fac toate" ?

Modificat de iulianb2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!