Jump to content

Probleme intalnite Passat B7


cat_ioan
 Share

Postare recomandată

Salut,

Am deschis acest topic din dorinta de a inventaria problemele cu care se confrunta posesorii de Passat B7, si totodata cu speranta ca nu se vor acumula prea multe.

Oscilez intre achizitionarea unui Passat si a unui Tiguan si chiar m-as bucura sa imi impartasiti din experienta voastra cu B7.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu astept sa imi ajunga B7 in 2-3 saptamani, deci deocamdata nu pot sa spun nimic despre ce nu-mi place sau ce nu merge bine (si sper sa nici n-am prea multe de spus aici nici pe viitor) :icon_thumleft:

Evident, alegerea intre Passat si Tiguan iti apartine, fiecare alege in functie de cum si un ce fel foloseste masina. Eu stau in Germania, merg mult pe autostrazi si am nevoie de portbagaj. De aceea am ales Passat Variant. Tiguanul e prea inalt pentru mine, de aceea consuma mai mult la viteza mare si e mai instabil in curbe.

Sunt activ si pe niste forumuri germane, asa ca incerc sa fac o lista cu nemultumirile nemtilor privind noul B7 ca sa nu fiu complet offtopic:

- 2.0TDI (140CP dar si 170CP) nu ating viteza maxima decat dupa vreo 3-5000km. Pana la 200km/h accelereaza frumos, peste 200 ii trebuie foarte mult pana la viteza maxima - deocamdata problema nu e remediata de service-uri (se recomanda sa se mai astepte cateva sute/mii km pana isi da drumul);

- multi se plang ca Climatronicul raceste prea tare - exista un update de soft care remediaza problema;

- multi care au tapiterie din piele se plang ca pielea s-a intins (mai ales la scaunul soferului) in zona unde sunt "picioarele" tetierei - se schimba scaunul;

- la modelele CL si HL care au banda cromata in jurul geamurilor laterale, cateodata nu e aliniata cum trebuie - se repara in service.

Cam astea-ar fi...pare ca nu sunt probleme mari cu toate ca masina se vinde de peste 1 an. Sunt cativa care au depasit deja 150k km, in conditiile in care au condus Passat B6 inainte. Se spune ca masina se comporta la fel ca B6, e insa mai silentioasa (asta e si impresia mea). O sa imi extind totusi garantia la 2 sau chiar 3 ani (peste cei 2 ani), costurile de intretinere sunt destul de mari, iar reparatiile asemenea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde provin costurile de intretinere mai mari?

Aceeasi intrebare pentru costurile reparatiilor?

Deoarece este un face-lift, nu este model nou, schimbarile fata de generatia B6(eventual dupa 2009 cand au aparut motoarele CR) nu sunt majore. Poti sa dai cateva exemple de unde rezulta costurile mai mari destinate folosintei?

Off- as vrea sa vad dealerul din RO care schimba scaune pentru ca s-au "sifonat". :biggrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ah, m-am facut gresit inteles :icon_cheesygrin: Probabil ca costurile la B7 sunt cam ca la B6.

Pentru mine insa o sa creasca...Am o Corolla acum, e alta clasa, costurile sunt mai mici ca la Passat. De pilda, o inspectie + schimb ulei + filtru ulei ma costa la fiecare 15k km vreo 120 EUR. Din cate stiu de la prieteni, acelasi lucru costa la Passat vreo 200 EUR...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cat-Ioan

Depinde ce vrei de la o masina. Eu pana saptamana trecuta am avut Tiguan, iar acum am masina din semnatura. Am ales Passat Variant pentru confortul pe care il asigura pasagerilor, mai ales a celor din spate. Tiguanul oricat de bine ar fi setat, in viraje te arunca in lateral. Cu Variant am rezolvat definitiv problema portbagajului. Cu 4Motion o sa ies cu bine din iarna. Cu pachetul de drumuri grele, problema soselelor din Romania. In 3,5 ani cu Tiguanul nu cred ca am activat de 5 ori functia de off-road. Oricum, nu m-a lasat sufletul sa o bag in off-road. Se presupune ca un SUV iti da mai multa prestanta, cu toate ca nici cu Passatul, mai ales B7 (care aduce cu Phaeton), nu te faci de ras. Finisajele de la Passat sunt din clasa medie/mare premium, pe cand la Tiguan se apropie de clasa compacta. La capitolul practic/modularitate ambele puncteaza la fel. Consider ca daca la Passat Variant ii adaugi tractiunea integrala si pachetul de drumuri grele, obtii ce iti doreai de la un Tiguan, insa cu un plus de rafinament.

Tiguanul are un pic de Golf Plus (bordul este identic), un pic de Touran (modularitate) si un pic de Touareg (aspectul exterior).

Passatul este o berlina medie, aspiranta la clasa premium, cu personalitate distincta.

Alegerea este numai a ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cat-Ioan

Depinde ce vrei de la o masina. Eu pana saptamana trecuta am avut Tiguan, iar acum am masina din semnatura. Am ales Passat Variant pentru confortul pe care il asigura pasagerilor, mai ales a celor din spate. Tiguanul oricat de bine ar fi setat, in viraje te arunca in lateral. Cu Variant am rezolvat definitiv problema portbagajului. Cu 4Motion o sa ies cu bine din iarna. Cu pachetul de drumuri grele, problema soselelor din Romania. In 3,5 ani cu Tiguanul nu cred ca am activat de 5 ori functia de off-road. Oricum, nu m-a lasat sufletul sa o bag in off-road. Se presupune ca un SUV iti da mai multa prestanta, cu toate ca nici cu Passatul, mai ales B7 (care aduce cu Phaeton), nu te faci de ras. Finisajele de la Passat sunt din clasa medie/mare premium, pe cand la Tiguan se apropie de clasa compacta. La capitolul practic/modularitate ambele puncteaza la fel. Consider ca daca la Passat Variant ii adaugi tractiunea integrala si pachetul de drumuri grele, obtii ce iti doreai de la un Tiguan, insa cu un plus de rafinament.

Tiguanul are un pic de Golf Plus (bordul este identic), un pic de Touran (modularitate) si un pic de Touareg (aspectul exterior).

Passatul este o berlina medie, aspiranta la clasa premium, cu personalitate distincta.

Alegerea este numai a ta.

Multumesc mult pentru sfaturi si obiectivitate. Așa am sesizat si eu...finisajele Passat sunt peste Tiguan...ca dovada ca la cel din urma panourile usilor din spate diferă fundamental de cele din fata fiind din plastic tare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi se pare ca lacul este foarte sensibil... a stat sub un copac din care au cazut niste picaturi gen rasina, si mi-a afectat imediat lacul.... cand am spalat-o am observat ca s-au matuit zonele unde au fost stropii, si cand trec mana peste ele, simt usor denivelare, deci mi-a topit lacul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutari!

va rog sa ma ajutati si pe mine cu un raspuns la problema mea- daca puteti!

de vreo 2 saptamani am un scartait la portiera de la sofer! in mers, mai ales cand nu merg pe asfalt, se aude enervant ! parca s-ar freca un plastic de tabla sau ceva asemenator!

nu stou ce are!

trebuie cumva , poate , unsa inchiderea? am incercat si asta cum am putut eu, dat tot se aude!

masian de 5 luni de zile, e enervamt rau!

cu siguranta e o chestie de 2 lei, dar deja nu o mai suport!!!

ce-mi recomandati?

Va multumesc anticipat,

Zi buna tuturor,

Toni

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu o problema cu un Passat B7. De cateva zile mi-am zchimbat rotile de vara cu altele de iarna si dupa un timp mi-a aparut in bord un martor galben de forma unui cauciuc. In manual spune ca a scazut presiunea in pneuri sau este un defect cu instalatia de monitorizare. Se poate cumva anula aceasta eroare fara vagcom?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari!

va rog sa ma ajutati si pe mine cu un raspuns la problema mea- daca puteti!

de vreo 2 saptamani am un scartait la portiera de la sofer! in mers, mai ales cand nu merg pe asfalt, se aude enervant ! parca s-ar freca un plastic de tabla sau ceva asemenator!

nu stou ce are!

trebuie cumva , poate , unsa inchiderea? am incercat si asta cum am putut eu, dat tot se aude!

masian de 5 luni de zile, e enervamt rau!

cu siguranta e o chestie de 2 lei, dar deja nu o mai suport!!!

ce-mi recomandati?

Va multumesc anticipat,

Zi buna tuturor,

Toni

Oricare masina sufera de acesti"greierasi" incomozi,dar la tine masina are 5 luni si este foarte frageda,poate este vreo eroare minuscula din fabricatie,eu stiu incearca sa asculti cu atentie,daca se aude cand deschizi usa fugi la Vw si cere solutia speciala pentru scartaitul usilor,daca se aude cu ea inchisa e posibil sa fie plasticul care se freaca cu altul si nu ai ce sa faci,sau sa slabit ceva!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa gasesti o modalitate de a replica scartaitul si atunci sa mergi la VW. Le arati ce si cand scartaie, si ei iti remediaza problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florinpassat2011

Salut.

Sunt posesorul unui VW Passat B7 BMT 140 CP.

Nu e o problema, dar nu mai gasesc manualul de utilizare al radio CD-ului si de aceea m-am gandit sa intreb aici. Am incercat zilele trecute sa folosesc un cd cu mp3-uri si am constatat ca imi reda doar primele 3 fisiere din fiecare folder. Am butonat meniul dar nu am reusit sa gasesc modalitatea de a elimina aceasta problema, ca banuiesc ca e vorba de o setare.

Aveti idee cum trebuie procedat ? Stiu ca intrebarea e cam de gaga, dar imi asum riscul :icon_confused:

Aparatul e cel standard pe CL, adica RCD 310.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu o problema cu un Passat B7. De cateva zile mi-am zchimbat rotile de vara cu altele de iarna si dupa un timp mi-a aparut in bord un martor galben de forma unui cauciuc. In manual spune ca a scazut presiunea in pneuri sau este un defect cu instalatia de monitorizare. Se poate cumva anula aceasta eroare fara vagcom?

Anyone?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste intai manualul....

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. presiune in pneuri: am patit acelasi lucru, sste suficient sa intri in meniu si sa reconfirmi ca este OK, apoi martorul de pe bord se stinge;

2. eu am o alta problema: am masina de cca. 2 luni, vreo 5500 km la bord dar... plasticele scartaie la denivelari de zici ca-s cu Dacia !!!

mai are cineva aceasta problema ? ce ma sfatuiti ?

3. cum se aprind farurile de ceata ? dar martorul de pe spate (tot pt. ceata) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2. eu am masina de 2 sapt si 1700 de km, inca nu scartie nimic dar cred ca toate plasticile vor incepe sa isi faca simtita prezenta....e normal suntem in ROMANIA - tara tuturor posibilitatilor gropi cu duiumul...etc. Ai grija! masina mi se pare ca are rotile (standard) prea umflate undeva la 2,5 atm si pentru drumurile noastre sunt prea mult mai ales pentru un trafic in Bucuresti, iar pe viitor cred ca afecteaza articulatia si confortul condusului. Cu doua zile in urma am pus anvelopele de iarna (205/55/16) ia cel de la vulcanizare mi-a recomandat sa le tin undeva pe la 2,2 pentru confort. Se observa diferenta intre anvelopele de vara (215/55/16) si cele de iarna, nici nu se simt denivelarile si "gropitele" din carosabil.

3. de la butonul din dreapta de aprindere al farurilor daca "tragi" de el o data se aprind proiectoarele iar dc mai "tragi" inca o data se aprind lampile de ceata din spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2. eu am masina de 2 sapt si 1700 de km, inca nu scartie nimic dar cred ca toate plasticile vor incepe sa isi faca simtita prezenta....e normal suntem in ROMANIA - tara tuturor posibilitatilor gropi cu duiumul...etc. Ai grija! masina mi se pare ca are rotile (standard) prea umflate undeva la 2,5 atm si pentru drumurile noastre sunt prea mult mai ales pentru un trafic in Bucuresti, iar pe viitor cred ca afecteaza articulatia si confortul condusului. Cu doua zile in urma am pus anvelopele de iarna (205/55/16) ia cel de la vulcanizare mi-a recomandat sa le tin undeva pe la 2,2 pentru confort. Se observa diferenta intre anvelopele de vara (215/55/16) si cele de iarna, nici nu se simt denivelarile si "gropitele" din carosabil.

3. de la butonul din dreapta de aprindere al farurilor daca "tragi" de el o data se aprind proiectoarele iar dc mai "tragi" inca o data se aprind lampile de ceata din spate.

2. La mine nu scartaie absolut nimic. Am azi 2200 km, dar in romania n-am facut decat kilometrii de la dealer-ul de unde l-am ridicat si pana la vama Nadlac, pe unde am iesit din tara ;) pana acum nu scartaie absolut nimic, merge absolut ca un vis, pun tempomatul la 170 km/h (pe GPS) si masor numai 74 db nivel de zgomot, adevarat ca am si geamurile izolate fonic...

3. La B7-ul Variant pe care-l am sunt recomandate 2 presiuni in anvelope:

- incarcare normala a masinii: 2.6 atm fata si tot 2.6 atm spate;

- masina plina: 2.8 atm fata si 3.0 atm spate.

Eu as merge pe ce a scris VW-ul in manual (la 2.6 Dunlop-urile de iarna par cam desumflate!) nu pe ce recomanda un "nea de la vulcanizare". De ce? Sunt mult mai multe dezavantaje/riscuri in a merge cu rotile desumflate...nu mentionz decat uzura anvelopelor, distante mai mari de franare, instabilitate in curbe, ABS/ESP care nu funtioneaza in parametrii, etc etc etc. Merita oare sa risti siguranta ta si a familiei pentru ca sa nu-ti scartaie masina?!?? :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceea ce am scris mai sus este o parere personala....iti dau dreptate dinu_s pt cele postate de tine dar din pacate drumurile noastre nu se compara cu cele pe care circuli tu am fost si eu pe alte "meleaguri" si am observat de pilda in Viena ca nici nu "simte" masina cand trece peste liniile de tramvai (si mai ales corelarea semafoarelor) iar daca ne uitam pe capacul de la rezervor (eu m-am uitat la cel de la vw golf V al sotiei) am observat ca presiunea este diferentiata in functie de numarul de persoane, bagaje si daca rulezi pe autostrada. Nu cred ca este o mare tragedie daca "bagi" 2,4 atm in loc de 2,6 atm pt un condus confortabil tinand cont totodata de siguranta ta si a familiei tale (asta primeaza intodeauna). Te-as invita sa circuli cu mine in Bucuresti vreo luna...si sunt convins ca te apuca disperarea si incepi sa-i injuri pe cei de la VAG ca nu au facut masini bune si confortabile....

p.s. ma voi informa cu privire la riscurile la care ma supun si totodata care este presiunea recomandata pt fiecare tip de anvelopa iarna/vara, si dimensiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu iti dau dreptate ca mersul in Bucuresti=ul plin de gropi e altfel. Insa sa stii ca sistemele de franare si suspensiile cel putin sunt optimizate pentru fiecare model de masina in parte, ca sa scurteze pe cat posibil distanta de franare. De aceea trebuie respectate presiunile recomandate, mai ales in Bucuresti as zice eu ;) Cu cat asfaltul e mai denivelat, cu atat masina "zboara" peste gropi cand franezi, deci distanta se modifica drastic. Eu personal nu m-as juca cu asta, anvelopele sunt singurul contact al masinii cu drumul...;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La drumurile care sunt in ROU recomand presiune la roti max. 2,2 atm. Asta in ideea de a avea un pic de confort si sa nu faci suspensia praf. Afara da. Poti merge cu 2,6 fara probleme. Oricum, nici B6 si B7 nu este setat pentru confort pe asa drumuri. Singurele care fac fata cu brio sunt masinile echipate cu jante pe 15 si talon de 65, cam asta e...

Stati linistiti, la 2,2 atm. nu riscati siguranta nimanui. Nu mai luati de bun tot ce spune constructorul. El vorbeste de conditii de drum si calitatea drumului ca facand parte din ceva ideal. Eventual uzezi guma mai repede un pic, si ce. Prefer o guma un pic mai moale decat una care sa zbarnaie si sa ma arunce n curba cine stie unde, asta doar din cauza calitatii asfaltului.

Incercati sa conduceti voi masina nu instructiunile constructorului...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. presiune in pneuri: am patit acelasi lucru, sste suficient sa intri in meniu si sa reconfirmi ca este OK, apoi martorul de pe bord se stinge;

Eu nu am comenzi pe volan deci nu pot sa umblu prin meniu(a fost o scapare sa nu le pun. Am crezut ca vin standard pe HL) si nici butoanele de set la schimbator sau in torpedou. Mi se pare aiurea sa ma duc la reprezentanta sa-mi reseteze senzorii de fiecare data cand imi schimb cauciucurile. Oricum, o sa incerc sa maresc presiunea in cauciucuri si poate dispare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o curiozitate pot adapta cumva mufa aux din cotiera la una de tip USB pt a putea asculta muzica...? lipsa usb-ului mi se pare un mare minus al acestei masini..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am rcd510 care merge cu sd card de 8 gb ca uns (clasa 10 sd ul)..pe langa asta pregatirea de telefon a masinii prin BT preia de la iphone si functia de ipod iar fidelitatea prin BT este peste asteptari...eu unul nici nu mi am mai cumparat cablu pt aux..

Referitor la presiunea anvelopelor confirm ca parca am alta masina de cand am pus anvelope 205/55/16 (in loc de 215/55/16 de vara)...muult mai confortabila si ma unge pe suflet cum ruleaza...nu stiu ce presiune mi au bagat la PBN in astea de iarna, cred ca in jur de 2.2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. presiune in pneuri: am patit acelasi lucru, sste suficient sa intri in meniu si sa reconfirmi ca este OK, apoi martorul de pe bord se stinge;

Eu nu am comenzi pe volan deci nu pot sa umblu prin meniu(a fost o scapare sa nu le pun. Am crezut ca vin standard pe HL) si nici butoanele de set la schimbator sau in torpedou. Mi se pare aiurea sa ma duc la reprezentanta sa-mi reseteze senzorii de fiecare data cand imi schimb cauciucurile. Oricum, o sa incerc sa maresc presiunea in cauciucuri si poate dispare.

Daca n-ai cumparat sistemul de monitorizare a presiunii, n-o sa ai asa ceva in meniu. De asemenea, daca n-ai volanul multifunctional, atunci ai SIGUR comenzile de umblat in meniuri pe manetele de semnalizare sau spalator parbriz. Citeste manualul... :exclaim:

am si eu o curiozitate pot adapta cumva mufa aux din cotiera la una de tip USB pt a putea asculta muzica...? lipsa usb-ului mi se pare un mare minus al acestei masini..

Iti trebuie asta: http://www.volkswagen-zubehoer-shop.de/shop/product_info.php?info=p3005_Multimedia-Interface-MEDIA-IN.html si pe urma asta: http://www.volkswagen-zubehoer-shop.de/shop/product_info.php?info=p86_USB-Adapter-fuer-MEDIA-IN.html&campaign=cross_selling/000051446B

Eu am rcd510 care merge cu sd card de 8 gb ca uns (clasa 10 sd ul)..pe langa asta pregatirea de telefon a masinii prin BT preia de la iphone si functia de ipod iar fidelitatea prin BT este peste asteptari...eu unul nici nu mi am mai cumparat cablu pt aux..

Referitor la presiunea anvelopelor confirm ca parca am alta masina de cand am pus anvelope 205/55/16 (in loc de 215/55/16 de vara)...muult mai confortabila si ma unge pe suflet cum ruleaza...nu stiu ce presiune mi au bagat la PBN in astea de iarna, cred ca in jur de 2.2

Da? Eu n-am simtit absolut nici o diferenta. Evident, rotile sunt umflate cat trebuie (= cum scrie la carte) - poate d-aia ;) Circul de multi ani cu roti de iarna/vara si singurele diferente sesizabile sunt zgomotul nitel mai mare la cele de iarna si faptul ca cele de iarna "prind" mai bine pe asfalt ud, cand e frig afara (cam ca acum). Evident, pe zapada nu mai discutam - m-a prins odata o zapada intarziata prin aprilie pe autostrada si tocmai montasem rotile de iarna....a fost un cosmar!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!