Jump to content

Probleme intalnite Passat B7


cat_ioan
 Share

Postare recomandată

...daca vrei sa ramai cu talonul in buzunar iti recomand sa nu-ti pui xenon AM, cat si pt respectul fata de ceilalti participanti la trafic ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutari tuturor,

am facut deja 2700km cu noul Passat B7 2.0 tdi 140cp si am facut deja cu nervii din cauza "greierilor " de la bord. Nu ma steptam ca la o masina de 26000 euro sa aud asa ceva si mai ales intr-un timp atat de scurt.Scartaie grila din platic de ventilare parbriz .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Help!!!

Salutari tuturor,

o data cu venirea frigului m-am trezit cu o problema de genul nu mai baga aer cald pe partea dreapta, aerul vine la temperatura de afara. :winter:

astept sugestii si solutii, eventual si o schema de demontat bordul :icon_bounce: Passat 2.0TDI 2008

Ms frumos

Modificat de LM 2.5V6 4x4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ai mai multe sanse sa te ajute cineva in sectiunea Passat B6.

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit, corect este volant.

Cat despre xenon, stai in banca ta. Problemele ulterioare sunt mult prea costisitoare si daunatoare.

Nu este grav, fiind masina de servici... Problemele sunt comune cu B6-le.

Am 105.000 de kilometri si nu am avut nici o problema pe B6 precum cele similare de mai sus cu ulei improscat sau volant. Problema la B6 2.0 TDI sunt injectoarele, insa eu as fi preferat sa schimb volant mai des sau sa improaste ulei decat sa se opreasca motorul in drum.

Am avut si eu o problema pe la 3.000 de kilometri, alternatorul era in scurt si descarca bateria, probabil cei care mi-au livrat masina au facut o smecherie, nu cred ca din fabrica venea asa. Desi, acum, nu as mai baga mana in foc pentru chestia asta. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutari tuturor,

am facut deja 2700km cu noul Passat B7 2.0 tdi 140cp si am facut deja cu nervii din cauza "greierilor " de la bord. Nu ma steptam ca la o masina de 26000 euro sa aud asa ceva si mai ales intr-un timp atat de scurt.Scartaie grila din platic de ventilare parbriz .

Am descoperit de cateva zile o vibratie enervanta la usa soferului/imbinarea cu bordul, nu imi dau seama exact.

Face doar in accelerare, nu si la gropi sau cand apas/trag de plastice etc.

A mai patit cineva? Orice sugestie este binevenita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu deocamdata n-am nici o problema :scratch: Nemtii se mai plang de incuietori de portbagaj care nu mai vor sa se inchida la temperaturi negative (la Variant, aici limuzina e o raritate) si parbrize deformate. Totul se rezolva insa pe garantie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: Va stresati prea tare cu vibratii/sunete/scartaieli...toate scartaie mai devreme sau mai tarziu, si la 30.000 de euro, b7-le e doar o octavia mai mare, mai confortabila, mai frumoasa (sau mai urata depinde de gusturi), facuta de nemti si din nefericire doar in 4 usi. La urma urmei e doar un morman de fiare si plastice, pana si oasele scartaie din incheieturi. Sa-mi fie iertat dar astea nu sunt probleme si nu cred ca are rostul insirarea lor aici, pot fi puse intr-un topic de genul calitatea materialelor din b7. Din punctul meu de vedere, aceasta masina e destinata rularii zecilor de mii de km pe an in siguranta pe sosele catastrofale ale Romaniei sau autostrazilor din vest. Daca o cumperi sa o tii in garaj sau ca aspirator de gagici, sunt alte modele mult mai potrivite (si unele chiar mai ieftine). Mai tare ma strange in spate ca nu cumva cr-ul b7 sa mosteneasca injectoarele problematice, consumul excesiv de ulei, functionarea defectuoasa a bixenonului adaptiv. Astea te lasa in drum cand ti-e lumea mai draga. Zgomotele se rezolva simplu .. dai muzica mai tare.

Modificat de iulianb2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma stresam prea tare daca scartaia sau pocnea ceva din cand in cand la gropi. E ceva firesc pe drumurile noastre.

La mine intra un plastic ceva in rezonanta cu motorul in timpul accelerarilor. Deci e prezent non stop chiar daca drumul e impecabil.

Am facut programare luni la PBN sa vad daca ii dau de cap.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In speranta ca n-or sa-ti spuna .. domne asa "face" toate asteptam rezolvarea :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca am gasit "infractorul": plasticul transparent de pe ceasurile din bord. L-am impins putin pe-acolo, am facut o plimbare pana la Ploiesti si retur si n-a facut nici macar o data :D (btw, cum nu ma grabeam nicaieri am mers legal tot drumul: 3,9% consum in conditiile in care e inca in rodaj. I'm impressed )

Sper asta sa fi fost problema si sa nu mai revina vreodata !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca undeva prin manual zicea ca prima mie de km sa nu mergi subturat ;) Da-i mai mult gaz, lasa economia deocamdata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine nu se aprinde nici un led la consumarea solutiei de spalare parbriz, pur si simplu se termina fara nici o avertizare. N-ar trebui sa ma anunte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba cred ca ar trebui...eu tot CL am si ma anunta foarte des. Cred ca rezervorul de lichid de parbriz e relativ mic (cred ca ceva peste 1.5 litri) si duzele evantai consuma destul de mult...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La modelul vechi este de 3L, deci nu cred ca-l aveti mai mic si avertizarea cred ca tine strict de CB Plus!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, atunci reformulez: daca completez cand se aprinde becul, nu intra mai mult de 1.5 litri. Ar fi ciudat insa ca senzorul sa indice ca trebuie completat, cand mai e jumate de rezervor, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.5litrii scuzele mele si se aprinde martorul in bord la ~0,5litrii. Mai exista rezervorul separat pentru spalarea farurilor pentru masinile dotate cu asa ceva~6litrii. Eu zic ca-i corect! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus azi solutie de parbriz, au intrat 5 l fara 2-300 ml (am spalator de faruri), deci capacitatea e de 5 l. Inainte sa pun solutie abia mai scotea cate ceva pe la duze in fata dar nu mai ajungea pe parbriz.

In bord nu s-a aprins nimic, poate o trebui sa mai insist sa mai scada nivelul solutiei ca sa se aprinda, desi mi se pare aiurea sa arunc solutie daca abia mai iese pe la duze, mi e sa nu se arda vreun motoras pe acolo ceva..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La modelul vechi este de 3L, deci nu cred ca-l aveti mai mic si avertizarea cred ca tine strict de CB Plus!

Pe B6 este de 5 litri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5-6L capacitatea pentru masinile dotate cu duze pentru spalarea farurilor am scris putin mai sus.

Modificat de Razvan_SPD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut prob similara la B6 Variant avut anterior. Scartia la denivelari, la bump-urile de pe drum.

Am reclamat problema in garantie si au zis ca nu are nimic.

Am reclamat dupa garantie si au schimbat bucsele de la bascula fata. asta era numai ca am platit pentru asta cca 1100 RON

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu un passat din 2008...si am o problema..vreau sa scot elementul cromat de pe bara spate..am incercat cu o surubelnita...am desprinso la amandpua capetele pana la coltul barii, acolo totul devine complicat :icon_bounce: am incercat cu mai multa forta sa bag surubelnita si tot ce am observat este ca se rupe...ce sfaturi imi dati ca sa pot scoate ala intreg ! ar trebui sa fiu mai insistent si mai atent sau sa folosesc alta varianta :dry: astept pareri :exclaim:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, nu stiu daca sunt singurul nebun dar ma trec toate emotiile cand trec cu masina prin zapada si mai ales prin gheata de pe stradute iar de sub masina se aud tot felul de zgomote care mai de care mai terifiante :icon_cheesygrin: m-am uitat sub masina si nu pare a fi nimic in neregula, E normal sa se auda asa tare in interior fiecare frecare cu gheata sau ar trebui sa am incredere in scuturile si plasticele ce blindeaza toate treburile de pe acolo?

Legat de martorul de presiune pneuri, mi s-a aprins de 2 ori iarna asta aparent fara motiv, o fi de la frig...?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai setat presiunea din anvelope in CB?

Daca da, mai poate fi ceva...martorul ala (daca-l ai pe cel standard) masoara diferenta de rotatie dintre roti prin intermediul senzorului ABS. Daca o roata se invarte ceva mai repede pentru mai mult timp (daca de pilda mergi cu o roata pe gheata, celelalte pe asfalt) poate crede ca s-a desumflat roata aia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa-i spui tu presiunea initiala din fiecare roata? Sau doar ii spui doar sa ia presiunea curenta ca referinta si de acolo incepe el sa masoare diferentele pana cand considera ca e prea mica?

Eu cand intru la presiune pneuri ma intreaba daca sa faca store. eu ii zic sa faca si asta e tot. procedez corect? unde vad reprezentarea grafica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!