Jump to content

Probleme intalnite Passat B7


cat_ioan
 Share

Postare recomandată

1. dupa ce m vb ieri de presiunea la roti am fost la un var de-al meu care e mecanic la PBN si mi-a spus ca rotile par desumflate si ca nu are nimik daca le bag 2,5 atm fata si 2,5 atm spate (asa scrie la mine), mi le-a umflat si intradevar masina topaie un pic dar asta e, ma gandesc ca dc merg cu ele prea desumflate la prima groapa risc sa le scot de pe janta :). Oricum dc nu ma pot obijnui incerc 2,4 fata+spate sau 2,4 fata si 2,3 spate.

2. referitor la problema cu xenoanele am incercat aseara si nu vad nici o diferenta, mi se pare ca bat la fel atat la viteza mica cat si la una ridicata (nu am dynamic light asist)

3. vin cu o propunere ...sa deschidem un topic cu optiunile care ni e par utile si de asemenea cele inutile sa venim in sprijinul viitorilor posesori de passat b7

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Multumesc pt. sugestii, am rezolvat problema cu farurile de ceata; nu am verificat si pt. spate dar am vazut ca functioneaza butonul.

Totusi, ramane problema deranjanta: masina noua si scartaie bordul (zona centrala, cea cu RCD-ul); mai are cineva problema aceasta?! Sfaturi?!

Sustin ideea lui Azir - am parbriz incalzit, l- am testat zilele acestea, dimineata. In 2 min. am plecat la drum cu parbriz curat, fara sa mai folosesc racleta! Iata o optiune care iarna face toti banii! La fel si "scaune incalzite" - intri dimineata in masina rece, dureaza cca. 5-10 min. pana se incalzeste, daca ai cald sub fund, parca suporti altfel temperatura...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Greierii vor aparea mai devreme sau mai tarziu atata timp cat exista plastic vor exista si acestia.

Am ceva la masina ce ma deranjeaza: cand am rezervorul 3/4 (sau pe aproape +/- ) si plec de la semafor schimband rapid treptele 1 si 2 simt o bufnitura in spate. M-am uitat am verificat si cred ca este de la valul facut de motorina in rezervor. Vi se pare si voua acest lucru sau doar mie? poate o fi altceva...dar ma indoiesc. Astept sugestii, reclamatii :) !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am mai auzit chestia asta cu bufnitura. Nu mi se intampla cu Passatul, si nu mi s-a mai intamplat cu nici o alta masina condusa pana acum. Vezi sa fie bine fixata roata de rezerva, cutia medicala/trunghiul/extinctorul sau ce mai ai prin portbagaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chestia e ca se aude cum face valu...baltacane de vreo 2 ori (scuzati exprimarea) poate la tine fiind variant o fi altfel rezervorul. Din cate imi amintesc la masinile model mai vechi au sistem "sparge val" in rezervor.

In portbagaj nu am mai nimik dar o sa incerc sa scot tot si sa vad daca mai face. Ma gandesc sa nu fie polistirenul ala de sta peste roata de rezerva si are un pic de joc...dar analizez si revin ce cele constatate.

ideea e ca nu se aude decat daca esti atent...daca ai muzica pornita nu auzi.... Ramane de vazut!

La masina veche acest lucru se auzea (renalt symbol) dar la golful sotiei nu am remarcat. Probabil ca sedanurile au altfel rezervoarele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Greierii vor aparea mai devreme sau mai tarziu atata timp cat exista plastic vor exista si acestia.

Am ceva la masina ce ma deranjeaza: cand am rezervorul 3/4 (sau pe aproape +/- ) si plec de la semafor schimband rapid treptele 1 si 2 simt o bufnitura in spate. M-am uitat am verificat si cred ca este de la valul facut de motorina in rezervor. Vi se pare si voua acest lucru sau doar mie? poate o fi altceva...dar ma indoiesc. Astept sugestii, reclamatii :) !

Eu n-am nici un fel de greieri. De fapt asta imi place mult la Passat, e foarte silentios. Si daca vorbim de optiuni folositoare/nefolositoare fac si eu o mica lista aici:

Optiuni folositoare ("must have"):

- Scaune incalzite: bune, mai ales acum iarna. Se incalzesc aproape instantaneu.

- Tempomat: foarte util, in combinatie cu ACC chiar excelent, mai ales pe autostrada (cam 80% din cat merg eu cu masina);

- Suport lombar electric (serie de la CL in sus): excelent, la drum lung de ne-egalat. Scaunele Confort sunt si ele foarte bine gandite...

- Climatronic;

- Senzorii de parcare fata/spate, in combinatie cu RCD 510.

- Side-Assist. SUPER

Optiuni bune, dar nu esentiale ("nice to have"):

- Bi-xenon: ma bucur ca n-am aruncat ~1000 pe asa ceva, am condus de curand 200 km noaptea un B7 cu xenon. Diferenta fara de halogenele mele e aproape inexistenta, lumina dinamica de virare nu prea merita nici ea fara de lumina statica din proiectoarele de ceata; Xenonul arata totusi mai bine pe masina ;)

- Pregatire de telefon prin BT: convenabila, merge si se aude bine. Convorbirea poate fi continuata si dupa parasirea masinii.

- Geamuri Izolate fonic fata + fumurii spate: reduc si mai mult nivelul de zgomot si asa foarte redus al B7-ului. Plus ca nu pot fi sparte asa usor ;)

Optiuni fara de care se poate trai (mai simplu):

- Park-Assist: nu risca sa bage masina in locuri prea stramte. Daca trebuie parcat foarte aproape de bordura (de ex, pe strazi foarte inguste), mai bine parchez masina manual. Oricum parchez mult mai bine si mai repede decat assistentul asta. L-am luat pentru ca diferenta fata de optiunea doar cu senzori era vreo 200 EUR. Bun poate numai pentru impresionat prietenii (asta merge numai o data :lol: );

- Oglinzi rabatabile electric: rabatarea se face numai din interior, dintr-un buton de pe usa. NU se poate re-coda sa se plieze de pilda la incuierea/descuierea masinii din telecomanda, lipseste un modul pentru asta.

- Senzor de oboseala: serie de la CL in sus, nu l-am vazut niciodata intrand in functiune...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In completarea celor de mai sus...

Optiuni folsitoare

- geamuri fumurii (ajuta pt cei ce au copii mici, ii protejeaza de razele solare) si nici nu atrage atentia daca ai bagaje in masina

- parbriz incalzit (te scuteste de racleta si eviti zgarierea lui)

- vopsea metalizata (vopseaua nemetalizata se matuieste repede in timp iar la revopsire nu prea iese nuanta ex galben si rosu)

Optiuni nefolositoare

- pt romania NU jante mai mari de 17" (iti blestemi zilele)

- camera (nu ii vad rostul) senzorii de parcare sunt suficienti

cam atat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- camera (nu ii vad rostul) senzorii de parcare sunt suficienti

Uuu....e asa misto cu camera incat chair ma gandeam sa pun una OEM...numai ca inca nu-s pregatit sufleteste sa aflu cat costa :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna azir, am patit eu la mertan mai demult, facea un plici cand porneam mai furtunos si daca trebuia sa franez in scurt timp dintr-un motiv oarecare se auzea un ploesc si un galgait dupa care nu se mai auzea nimic.

nu-ti fa probleme, se intampla si la case mai mari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la valul facut de motorina in rezervor. Vi se pare si voua acest lucru sau doar :)

Optiuni bune, dar nu esentiale ("nice to have"):

- Bi-xenon: ma bucur ca n-am aruncat ~1000 pe asa ceva, am condus de curand 200 km noaptea un B7 cu xenon. Diferenta fara de halogenele mele e aproape inexistenta, lumina dinamica de virare nu prea merita nici ea fara de lumina statica din proiectoarele de ceata; Xenonul arata totusi mai bine pe masina ;)

Ma faci sa rad cand citesc ce ai scris despre Xenon.E o mare diferenta intre xenon si halogene!

Cine are, cunoaste!

Modificat de Audistul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare voua!

Passat B7 1.6TDI Trendline, din mai 2011, actualmente 45.000km, saptamana viitoare am programare la revizie.

Probleme pana acum:

-greierasi in plasticul care acopera indicatoarele de bord

-suport de ochelari ne-aliniat, se inchide mai greu si se deschide singur la socuri mai puternice (gropi, denivelari, etc). Mi-au spus la revizia de 30.000km ca e o situatie cunoscuta, fiind mai multe exemplare cu aceasta problema, si ca imi va fi schimbat. In momentul in care se va defecta de tot. Jenanta faza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer sa fiu cam putine probleme Christ_t nu stiu de ce spui ca e jenant...

Asteptam mai multe detalii despre masina, cum se comporta, consum etc mai ales ca este un motor relativ nou pt grupul VAG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare azir,

Jenanta nu e faza sau problema in sine, nu e vina VAG decat in masura in care au ales un furnizor de componenta care le-a oferit probabil un pret bun. Jenant e ca "se schimba pe garantie, sigur. Cand elementul nu mai e functional deloc." Adica, ar trebui sa dau cu ciocanul in el ca sa beneficiez de o chestie supernormala?

Sunt nou pe VWForum, o sa ma apuc si de un jurnal de bord, cat de repede posibil :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ chris_t chestia e ca jenata e relatia dealarului cu clientul pt ca sunt convins ca dc erai in DE sigur iti schimbau imediat elementul nefunctional.

Ma bucura faptul ca fiind posesor de B7 aud ca apar probleme care ma fac sa zambesc, probleme care nu ne deranjeaza asa de mult dar e bine sa le discutam.

Ce ne faceam daca ni se stricau injectoarele sau volant pe la 20 000 de km? alea sunt probleme zic eu...

La noi chestia cu clientul nostru stapanul nostru se aplica doar pana bagi mana in buzunar apoi te tin ei in "haturi" in timpul garantiei cum vor....ca e vina utilizarii necorespunzatoare etc..

Ma bucura faptul ca suntem din ce in ce mai multi posesori de passat b7 pe forum si ne putem impartasi parerile desprea acest model.

p.s. daca te deranjeaza suportul de ochelari poti folosi scotch incolor...;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scotch-ul il prefer de minim 12ani, deci nu prea are cum sa fie incolor. Si nici inodor :))

Pana pun sus jurnalul de bord, cateva mici considerente, daca nu se supara nimeni:

-motorasul e reusit, dupa ce te inveti cu el incepe sa-ti placa. Da, e putin incomod mai ales in oras, unde ai nevoie de sprinteneala, dar pe drum lung e ok. Merge si-n depasiri din scurt, daca stii sa retrogradezi si sa lasi cuplul sa-si faca simtita prezenta.

-Consum mediu in Romania, 5-5.2, 90% extraurban, autonomie 1200-1300km, asta fiind chestia pe care o iubesc cel mai mult la masina asta. Am facut 45.000km in 6 luni, e un mare avantaj sa nu trebuiasca sa alimentezi foarte des. Consum instant la 210kmh pe Autobahn, 9.6, doua persoane, fara AC. Asta a fost si viteza maxima atinsa, pe bord. Pe GPS era 198kmh, viteza maxima constructiva din talon.

-consum mediu pe traseul Baia Mare-Budapesta-Viena-Frankfurt-Amsterdam si retur, cu invarteala vreo 7 zile in toata Olanda, cam 4500km, 5.4

-de prost gust faza cu proiectoarele de ceata. Lipsesc. Atat la Trendline cat si la Comfortline. Am fost saptamana trecuta cu Comfortline-ul unui coleg de servici in Berlin, am injurat in Cehia tot grupul VAG.

-la fel si lipsa tempomatului si a comenzilor audio pe volan. Sunt chestii esentiale. Vin de pe un Focus Trendline, care le avea. La fel si Clio Symbol dinaintea lui. Si aia chiar e o masina pe care o cumperi cu 5000euro in REMAT, nu cu +20.000eur cat face Passatul.

PS: masina e de firma, trebuia sa primesc un Comfortline, au fost niste incurcaturi si am primit initial cu titlu provizoriu un Trendline, care se pare ca va ramane totusi la mine.

Modificat de chris_t
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, dupa 3300 km a aparut si prima problemuta la b7 al meu 2.0 TDI 140CP DSG ridicat de nou in 05.10.2011.

Problema consta ca am plecat ieri din fata blocului cu masina si mi s-au aprins pe bord mesaje ca nu functioneaza ESP, auto-hold si start-stop. Am oprit motorul cca1 minut si si-a revenit auto-hold, dupa care am continuat calatoria cu martorii de ESP si start-stop aprinsi.

In fine, dupa pauza vreo 5-6 ore am plecat iar cu masina si totul a revenit la normal.

Si totusi, are cineva idee daca ma paste vreun drum la service sau a fost o simpla eroare de soft? Oricum la 30k cat a fost masina..ce sa zic..nici erori de soft nu ar trebui sa apara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica cum iti incarca alternatorul si starea bateriei - cu toate ca m-as mira la cat de noua e masina sa ai deja probleme cu ea. Eventual fa-i o scanare si posteaza in aria dedicata erorile gasite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Naspa, cam 3000+ am si eu :)

Primul drum la service daca mai apar (da, cred ca o sa mai apara pana nu rezolvi problema care cauzeaza aprinderea martorilor :(). N-as merge cu martorii aprinsi in nici un caz...Masina e in garantie, nu e treaba ta sa faci scanuri, ci a lor sa rezolve problema.

Pe site-urile germane se discuta despre o problema pe care o au VW-urile demult, si B7-urile au mostenit-o si ele....Multi isi gasesc masinile dimineata in parcare cu toate geamurile jos :) Cativa au avut chiar ghinionul sa ploua in noaptea respectiva... VW nu a rezolvat problema, nu prea e reproductibila (desi unora li s-a intamplat de 2-3 ori pe luna!) ei spun ca probabil s-a apasat din greseala butonunl de la telecomanda prin buzunar...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de feedback dinu_s!

Daca mai apare problema clar fug cu ea la PB, si daca nu mai apare voi merge cu prima ocazie cand voi avea ceva timp disponibil..

Chestia cu geamurile n-am patit-o inca. Eu am alarma montata de dealer, nici nu stiu daca se pot deschide geamurile din cheia masinii (e alarma montata pe CAN-ul masinii). Oricum am verificat daca se inchid automat geamurile la inchiderea masinii si nu se inchid - ar fi culmea sa se deschida in schimb :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat b7 confortline 2.0 , 140 CP, masina de servici

Dupa 11000 km, facuti in trei luni jumatate, a cazut volant. A durat o saptamana pana a fost inlocuita pe garantie.

Pierde combustibil pe la filtrul de motorina, a durat 3 saptamani sa ajunga piesa. ( cred ca e vb de capac inca nu am fost in service sa o schimbe) tot ce e sub filtru de motorina e plin de combustibil.

Trancane la denivelari de parca e un taxi Solentza. De noua face asa.

Parbrizul foarte casant si usor zgariabil. La cele mai mici pietricele s-a fisurat. pana acum am 2 brazde

Vopseaua de foarte proasta calitate ( lacul e f moale), spalata cu f mare grija are totusi urme urate.

O masina care nu as cumpara-o pentru uz personal, doar luata de afara.

Personal am un B6 variant sportline ,adus din germania toamna trecuta cu 175.000 km, facut 10.000 km, nu consuma deloc ulei, nu troncane, se comporta mai bine ca cel nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda... din ceea ce vad deja scris pe aici, constat ca si B7 va fi un model cu probleme. Toate marciile au anumite probleme, dar la VW deja au devenit generale, in special la Passat.

Pacat... Personal nu cred ca o sa-mi mai cumpar niciodata VW, cu toate ca am avut 5 modele....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pierde combustibil pe la filtrul de motorina, a durat 3 saptamani sa ajunga piesa. ( cred ca e vb de capac inca nu am fost in service sa o schimbe) tot ce e sub filtru de motorina e plin de combustibil.

Interesant, am mai auzit cativa care se plang (in Germania) de aceeasi problema la filtrul de motorina si cam pe la aceeasi nr. de km ca la tine. Dureaza tot cam mult si aici reparatia, intre cateva zile si 2 saptamani (cica nu prea sunt piese...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 11.000km a cazut volant si am ajuns sa reclam si problema cu filtrul de motorina.

De la inceput a improscat, pt ca doar nu avea ce uzura sa apara acolo. Nu s-a desfacut ca sa spunem ca s-a stricat garnitura ( cu toate ca aceasta se inlocuieste la schimbarea filtrului)

Later edit. Nu stiu de ce imi sterge A -ul final din cuvantul volant....A

Stiti cumva ce bec este pe faza scurta? E tot H7? ca nu e cu lupa si as vrea sa ii pun xenon dar nu stiu ce bec sa iau.

Modificat de cyp2mobile
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit, corect este volant.

Cat despre xenon, stai in banca ta. Problemele ulterioare sunt mult prea costisitoare si daunatoare.

Nu este grav, fiind masina de servici... Problemele sunt comune cu B6-le.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiti cumva ce bec este pe faza scurta? E tot H7? ca nu e cu lupa si as vrea sa ii pun xenon dar nu stiu ce bec sa iau.

Da, este H7.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!