Jump to content

Probleme intalnite Passat B7


cat_ioan
 Share

Postare recomandată

citeste bine cartea masini, din ce cunosc motoarele tsi consuma ceva ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie (TDI) nu mi-a consumat nici un pic pana la revizia de 15 k...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde si de ulei. Mie mi-a cosnumat Castrol si nu mi-a consumat nimic din VAPSOIL

P.S. Foarte util DIY-ul. Multumim

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin si eu cu noutati legate de zgomotul volanului , am fost la service s a constatat zgomotul insa nu au gasit vinovatul. Au dat jos volanul in prezenta mea si spira nu parea sa scoata vreun zgomot asa incat au montat la loc si am ramas cu problema asteptand sa crape ceva( am garantie extinsa deci am timp )

Legat de ulei al meu tdi pana acum nu a consumat ulei deloc in conditiile in care vechiul model imi lua minim 1 litru intre schimburi.

Am avut si un golf tsi iar la masina aia habar nu am unde e joja sau busonu de ulei :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e cunoscuta, spira e singurul element care poate scoate zgomote la rotirea volanului (evident, daca coloana volanului nu freaca altundeva pe traseu).

Din cate mi-a spus mecanicul de unde-am fost eu, trebuie insa sa se asigure 100% ca spirala e cea care trebuie inlocuita, altfel VW le imputa spirala. Acuma nu stiu, o fi spirala aia asa de scumpa, dar la mine au trebuit intai sa "ceara voie" la VW sa o inlocuiasca, de aia a si durat vreo 2 saptamani pana mi-au inlocuit-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spira e cauza sunt convins insa cu volanul dat jos si rotita la liber nu face nici un zgomot am fost de fata si am verificat personal. E posibil sa fie destul de scumpa ptr ca mecanicii erau uimiti de faptul ca e diferita de modelele mai vechi si ca nu stiu ce soi de calculator e acum atasat de spira.....foarte inteligent ce sa zic.

Asa ca eu personal inteleg pozitia celor de la service ......nu imi ramane decat sa astept sa crape ceva in spira aia :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum adica sa astepti sa se strice?!?! Si mai ales, cum sa speri ca se va strica in garantie?! Eu sincer nu cred ca as avea nervii sa aud volanul haraind inca 4 ani!

Deci ce inteleg eu din asta e ca ti-au desfacut volanul si n-au reusit sa stabileasca ce face zgomotul respectiv. Deci un motiv bun sa schimbi dealerul ;)

Mergi la altii si nu te lasa pana nu-ti stabilesc sursa zgomotului. Daca nu o pot face, cere-le sa-ti dea asta in scris (ca zgomotul se aude si ca spira este suspectul principal) si trimite asta la VW (direct la VW, nu Porsche Romania!). Cere-le sa iti confirme in scris ca zgomotul este normal sau sa-ti schimbe piesa. Se va rezolva pe culanta in 2 timpi si 3 miscari, sunt convins de asta ;)

Modificat de dinu_s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de sfaturi , in orasul meu nu am service vw insa intamplator sunt intr un oras care are si nu acelasi in care am facut primul test. Voi merge si aici sa vedem ce raspuns primesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Offtopic: nu gasesti pe nimeni din lista care sa fie mai aproape de tine si sa te ajute cu o scanare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

De cateva zile pocneste ceva in spatele volanului, fie cand iau stanga sau dreapta, doar cu semnalizarea pusa. A mai patit cineva?

Ce chef am de mers in service..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm. si mie mi s-a parut in ultimul timp ca aud ceva ce nu se auzea inainte, dar n-am dat atentie pana la postul asta al tau :)

Ca sa inteleg...In ce situatie se aude pocnetul mai exact?

1. tii volanul drept, semnalizezi stanga si apoi iei de volan tot stanga -> pocnitura? sau

2. tii volanul drept, semnalizezi stanga si apoi iei de volan spre dreapta -> pocnitura?

In situatia a doua e probabil normal sa auzi un click...daca maneta semnalizatorului are un mecanism mecanic prin care "sare" la loc in pozitia neutra. Cel putin asa era la Dacie, la Passat inca n-am desfacut sa vad cum lucreaza semnalizatorul, poate ne lamureste cineva care a demontat volanul?!

Modificat de dinu_s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De situatia 1 e vorba, tin volanul drept, semnalizez stanga si cand iau de volan stanga -> pocnitura. La Fel si spre dreapta.

Daca iau maxim de volan in directia in care semnalizez se aude de doua ori pocnitura pe parcursul intregii curse, odata imediat ce incep sa dau de volan in directia respectiva si apoi in exact acelasi loc dar dupa o tura de volan in plus. Sper ca se intelege ce vreau sa zic.

Eram chiar penibil sa ma plang de pocnitura de la revenirea manetie de semnalizare in pozitia neutra. :lol: De fapt asa am ajuns sa ii dau importanta, in loc de un singur poc la intoarcere am si unul la dus acum..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, m-am intors de la PBN. Concluzia: asa fac toate.. Mi-a aratat o Jetta cu 7000 Km si facea si aia.

Problema e intr-adevar legata de maneta de semnalizare, pocnitura se aude exact in locul in care ea ar trebui sa revina, doar ca atunci cand rotesti volanul, nu cand il indrepti.

Se pare ca dupa o anumita uzura apare acest zgomot pentru ca nu e prezent de la inceput. Calitatea VW in 2012...

Cred ca voi folosi mai des functia de semnalizare scurta chiar si cand schimb directia de mers, nu doar cand schimb banda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Vad ca fiecare masina are figurile ei. La mine, mai nou, se aude un scartait ca imi sprijin piciorul drept in zona cd-ului. O sa incerc sa nu mai ating acolo cu piciorul. Constat ca in vw-ul vremurilor astea trebuie sa stai cat mai nemiscat si sa nu prea mergi cu masina ca sa nu deranjezi greierii, care am senzatia ca exista in masina de noua. Paralel cu discutia noastra, am un coleg de servici cu o mazda 3. Radea de mine cu greierii mei si cu fiabilitatea nemteasca. El are masina de 1 an si jumate a facut 60000km si nu are nici cea mai mica scartaiala in masina. Asta e...Asa e unii norocosi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update.

Mi s-a schimbat compresorul de ac,imi baga rece,dar problema e ca baietii au uitat sa si regleze climatronicul.In consecinta cand pornesc ac -ul imi baga doar aer rece,la aceeasi temperatura,desi e pe auto.Inainte,in functie de cate grade ii dadeam,asa venea si aerul,acuma -ca-i dau pe 18 sau pe 23,tot aer rece rece imi baga.

Ah, si inca o chestie observata acum cand merg mai mult fara ac.:sunt momente cand imi baga ventilatia un miros de statut ,de parca nu ar fi schimbat astia filtrul de aer.sunt foarte curios sa vad (ma duc in weekend sa verific) daca intr-adevar mi-au schimbat astia filtrul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

offtopic: Dupa 4 ani de japoneza spun cu mana pe inima ca sunt intradevar masini fiabile la care nu exista notiunea de greier :emthup:

Vis a vis de VW, este ca loto. Fiecare cu norocul sau! Pana acum in 2000km ma cosider inca norocos :icon_thumleft: Am o aversiune teribila fata de greieri. Am avut cu sutele prin celelalte masini, preponderent la marcile frantuzesti. Sper din tot sufletul sa nu includ si VW in lista "trosnitoarelor" :icon_redface:

Maine o duc la colantat (toata) si una din conditii este sa nu-mi desfaca nicio fata de usa sau vreun plastic!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, m-am intors de la PBN. Concluzia: asa fac toate.. Mi-a aratat o Jetta cu 7000 Km si facea si aia.

Problema e intr-adevar legata de maneta de semnalizare, pocnitura se aude exact in locul in care ea ar trebui sa revina, doar ca atunci cand rotesti volanul, nu cand il indrepti.

Se pare ca dupa o anumita uzura apare acest zgomot pentru ca nu e prezent de la inceput. Calitatea VW in 2012...

Cred ca voi folosi mai des functia de semnalizare scurta chiar si cand schimb directia de mers, nu doar cand schimb banda.

Incredibil. Roaga-i sa-ti dea in scris ca nu vor sa inlocuiasca piesa care produce zgomotul. Scrisoarea lor o forwardezi direct la VW si ai rezolvat problema -> plus ca ei vor avea probleme de sus, de la concern.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Akaiu07: "Maine o duc la colantat (toata) si una din conditii este sa nu-mi desfaca nicio fata de usa sau vreun plastic!"

Stiu ca sunt offtopic, insa ai atins un subiect ce ma roade de ceva vreme. Sunt in asteptarea unui Alltrack si, in lipsa de preocupari (am vandut vechea masina mai repede decat ma asteptam), am cautat un service autorizat pt. infolierea geamurilor si a caroseriei. Am discutat cu o domnita de la reprezentanta asupra eventualelor probleme de garantie ce pot decurge in urma acestui demers si, daca in privinta geamurilor am cazut de acord ca este posibil sa pierd garantia oferita pt. reperele usilor in cazul demontarii acestora - deci, nu va fi demontat nimic - in cazul protejarii caroseriei cu folie transparenta au existat cateva obiectii. Masina va fi neagra si din ce am citit pe aici, aceasta culoare este "ceva mai sensibila" la zgarieturi, ceea ce intra in conflict cu pasiunea mea pt. pescuit => transport auto prin tufisuri... vopsea neagra cu model tigrat. :) Prin urmare, se pune problema sa pierd garantia pt. vopsea si caroserie din moment ce voi colanta masina intrucat sub folie pot sa apara bule ce vor mentine umezeala si va fi atacata tabla, ori exista posibilitatea ca adezivul sa afecteze lacul. As fi optat pt. o folie Oracal sa-i spunem "premium" care "[...]garanteaza pastrarea intacta a caroseriei si a vopselei unde este aplicata" ...dupa cum povestesc producatorii.

Ai intalnit aceeasi inversunare din partea celor de la reprezentata ce ti-a livrat masina si i-ai imbunat cu argumente in favoarea acestei proceduri? ...Ori domnita ce m-a vrajit pe mine isi da cu parerea din comoditate sau in necunostinta de cauza?

Scuze pt. offtopic, dar m-am gandit ca ar putea fi un aspect interesant si pt. altii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@BubuBeshi

Azi am dus masina si maine o voi lua. Am mai scris despre asta in topicul dedicat masinii mele. Multi au sarit ca este o aiureala , ca-s bani aruncati, bla,bla,bla....

Nu stiu ce ti-a spus tie domnita respectiva sau ce sistem folosesc ei pt infolierea transparenta, eu iti spun cum s-a facut la mine fara sa faca nicio bula si fara niciun fel de adeziv... doar cu "hashdoi o" adica apa! :icon_cheesygrin: Am fost ce cel putin 10 ori la baieti sa vad cum avanseaza lucarea si iese impecabil :emthup: Lumea pe-aici vorbeste de feon, de cutere fiecare cu ce crede el ca-i mai horror doar doar m-or speria :icon_geek: .

Si nu vad cum sa pierd garantia la vopsea/ lac atat timp cat suprafata va fi protejata de acum incolo! Pot da folia jos oricand voi dori. Gata cu offtopicul :icon_redface:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt. raspuns! Voi urmari desfasurarea povestii pe topicul indicat de tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bravo colegi......nu imi ajungea mie zgomotul dat de spira acum voi asculta si pocul facut de semnalizator :)) pe care nu l am zesizat pana nu ati adus subiectul in discutie.

Lasand gluma am verificat si eu daca se aude ......exista un sunet discret zic eu (muuuuult sub zgomotul dat de semnalizator la revenirea volanului) care nu ma deranjeaza si care e normal dpmdv , cel putin intensitatea care o are la mine ma face sa spun ca nu e un defect in cazul meu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai am o belea..off. Dimineata am spalat masina la spalatorie. Pe la geamul de la usa dreapta fata imi intra apa. Se pare ca atunci cand se inchide geamul nu calca bine pe cheder. S-a bulit chederul fratilor. O sa ma duc la service sa constate si desteptii de acolo. Sunt curios daca o face pe garantie. Doamne ce-o mai ma astepta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bravo colegi......nu imi ajungea mie zgomotul dat de spira acum voi asculta si pocul facut de semnalizator :)) pe care nu l am zesizat pana nu ati adus subiectul in discutie.

Lasand gluma am verificat si eu daca se aude ......exista un sunet discret zic eu (muuuuult sub zgomotul dat de semnalizator la revenirea volanului) care nu ma deranjeaza si care e normal dpmdv , cel putin intensitatea care o are la mine ma face sa spun ca nu e un defect in cazul meu.

Asa si la mine.

Mai am o belea..off. Dimineata am spalat masina la spalatorie. Pe la geamul de la usa dreapta fata imi intra apa. Se pare ca atunci cand se inchide geamul nu calca bine pe cheder. S-a bulit chederul fratilor. O sa ma duc la service sa constate si desteptii de acolo. Sunt curios daca o face pe garantie. Doamne ce-o mai ma astepta...

Nu mi se pare o tragedie, exista problema si la case mai mari. Eu m-as mira sa nu vrea sa-l schimbe pe garantie, doar e clar defect de fabricatie/montaj. Totusi, daca apa intra numai daca stai cu jetul 5 minute pe marginea geamului, atunci garantez ca atunci intra apa pe la orice cheder, pe la orice masina ;)

In Germania tocmai am citit pe un forum ca multi au probleme cu inchiderea usii de la portbagaj la variant...freaca pe bara din spate. La unii s-a ajustat din balamale, la altii unde probabil urmele de pe bara erau mai pronuntate, s-a revopsit bara.

Modificat de dinu_s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e nevoie sa stai cu jetul pe geam. Doar treci. Am fost la pbn. Chederul costa cca600 lei. Ma duc vineri sa vad daca imi baga pe garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la service. S-a rezolvat fara probleme, pe garantie. S-a inlocuit piesa. Nota 10 pentru pbn

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!