Jump to content

Probleme intalnite Passat B7


cat_ioan
 Share

Postare recomandată

Am inteles eu gresit problema pusa de colegul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi dimineata am avut si eu +3 grade, asa ca am verificat. Intr-adevar dupa ca. 1 min de la pornirea mororului incepe instalatia de ventilatie sa sufle aer cald(ut). La minu nu se confirma insa cresterea turatiei motorului.

La relanti cu motorul rece sta la ca. 980 ture (cf. acului turometrului, n-am verificat ce zice VCDS), INDIFERENT daca am climatronicul ponit sau nu. Am pus climatronicul pe max, am pornit chiar si AC, nu se observa absolut nici o modificare de turatie. Oricum, atunci cand opresc ventilatia, acul "sare" pentru o fractiune de secunda pe 1000 de ture, ai apoi scade imediat inapoi la 980. La 6 grade acum cateva zile turatia de relanti cu motorul rece era de ca. 850.

Modificat de dinu_s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat-urile B6 mai vechi porneau încălzirea auxiliară atunci când se trecea temperatura pe HI. Versiunile ulterioare pornesc încălzirea auxiliară indiferent de poziția butonului de temperatura, dacă temperatura de afară este sub 4°C iar lichidul de răcire sub 75°C... sau pe acolo. Mă gândesc că și B7 se comporta similar cu ultimele variante de B6, așa că temperatura setata nu cred ca are vreo importanță.

Sent from my S500 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masina mea vibreaza considerabil mai tare motorul in relanti ca in mers. E normal ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul vibreaza la orice turatie, poate vrei sa zici ca vibratia are amplitudine mai mare la relanti? Trebuie sa descrii mai bine ce problema ai, ca sa poata sa formuleze cineva o parere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa nu am nici o problema :)

La relanti motorul vibreaza cu o amplitudine mai mare ca atunci cand este in mers

Si in mers vibreaza cu aceiasi amplitudine mai mare daca motorul este subturat (firesc)

e un comportament normal ?(doar pana e gata garantia:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urca-te in alt B7 si compara vibratia la relanti cu al tau (preferabil acelasi motor, aceeasi temperatura etc). Din cate spui, se prea poate sa fie doar o impresie subiectiva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, La multi ani,

Ma deranjeaza faptul ca atunci cand dau drumul la aeroterma si mai ales daca orientez sa bata pe parbriz simt un miros specific (destul de inchis).

Nu stiu daca are vreo legatura cu filtrul de polen dar l-am schimbat la vreo 15000 km si acum am 21500 km.

Mai are cineva problema asta? Este o problema sau este un miros normal pe care il degaja aeroterma?

Merci,

Daniel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, se pare ca pe recirculare se simte cel mai serios

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,am achizitionat de curand un VW Passat BMT Variant 1.6 105 CP din 2011 si am doar manualul de utilizare in limba germana.Am o intrebare: de unde se porneste degivrarea pentru geamurile laterale de la portbagaj,de la butonul de degivrare a oglinzilor laterale sau de la butonul de degivrare a lunetei?Le-am incercat pe amandoua si parca fara nici un rezultat vizibil.Ma poate ajuta cineva va rog?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As zice ca porneste de la butonul de degivrare a lunetei. Daca le-ai incercat insa pe amandoua si nu merge nici o varianta, atunci poate ca ceva nu functioneaza cum trebuie. O sa studiez asta si la mine, dar pot sa spun ca geamurile alea stau oricum in unghiul mort al soferului ;) Incalzirea lunetei functioneaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,luneta si oglinzile laterale se degivreaza fara probleme,o sa mai incerc sambata pe lumina sa vad ce se intampla,caci acum ajung doar pe intuneric si nu-mi dau seama,merci oricum !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ha! Azi dimineata (-2 grade) am incercat sa vad daca si cum se degivreaza geamurile laterale de la Variant. Se pare ca nu se degivreaza :)

Am incercat pe rand tot ce ar avea legatura cu incazirea:

- butonul de degivrare al lunetei;

- incalzirea oglinzilor laterale;

- Climatronic-ul pus pe MAX pe geamuri;

- incalzirea scaunelor ;)

N-a functionat nimic. Am acasa niste poze pe care le-am facut cand am instalat carligul de remorcare si lampi suplimentare in portbagaj. Atunci am desfacut lateralele portbagajului, sper sa fi prins in poza si legatura electrica pentru degivrarea laterala a geamurilor. O sa intreb si pe un forum german, ei cam observa treburile astea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,nu te mai agita,am aflat.....am dat telefon la un prieten care are relatii la Porsche Vest si mi-a spus ca de fapt geamurile laterale de la portbagaj nu au degivrare,ca reteaua de pe geam ar fi de fapt un fel de antena de la radioul masinii.Suna ciudat,dar se pare ca asta este adevarul.....poate obtii si tu un raspuns de pe forumul VW din Germania.Apropo,eu am toate manualele de utilizare in limba germana..... daca te intereseaza ceva te pot ajuta.Ne mai auzim si merci de ajutor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, asa este. Variantul are antenele pe geamurile laterale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ah, bun. Chiar imi pusesem intrebarea acum ceva vreme de ce unele Varianturi au antena de rechin pe plafon, iar eu n-am nimic. Am aflat atunci ca antena aia exterioara ar fi antena GPS externa si/sau antena externa pentru BT Premium. Eu cum am BT normal si fara RNS, am scapat si nu mi-au montat antena pe plafon ;) Tot atunci am aflat ca antena pentru radio este in geam, dar am presupus ca foloseste reteaua metalica de degivrare a lunetei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cea de tip aripioara pot fi 3 antene:

- gps

- bt

- webasto

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce katerink dragi colegi ! si eu care m'am inspaimantat si radical enervat de faptul ca am o gramada de probleme cu a mea jetta, imperfectiuni, zgomote ciudate si alte scartaieli, dar observ ca sora mai mare passat are probleme la fel de "dulci" ca si sora mai mica de altfel. nemaivorbind de faptul ca am observat pe masina piese lipsa din fabrica pe un lot intreg cu toate ca pe seria masinii in calculatorul reprezentantei exista acea piesa. scursura de vopsea din fabrica.fabrica da buleala .nu mai lucreaza constiincios ca pe vremuri. :)) am ajuns vai de capetele noastre. vorba aia incercati sa lasati PASIUNEA deoparte (mare greseala am facut cand m-am apucat de EA) :)) , ceea ce nu prea se poate o data ce ai intrat in acest cerc vicios. trista treaba cu acesti dealeri , cum s-a simtit colegul nostru AUREL.BANU , m-am simtit eu 1 an de zile si ma simt in continuare, adica luat peste picior. va urez drumuri bune si vizite cat mai rare pe la dealerii VW, incercati Skoda, incearca sa-si creeze imagine si mai apeleaza la bunul simt in deosebire de ceilalti ! Va salut cu respect

Modificat de bosseby
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am amuzat teribil de ce ai scris mai sus, pai ma tu te bucuri de raul altora :) Jetta se face in Mexic, Passat-ul numai in Germania. Are si Passat-ul bubele lui da crede-ma nu are rost sa le compari. Iar cu Skoda, iti spun pe pielea mea ca e tot aia (daca nu mai rau).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prietene observ ca trebuia sa-ti pun si subtitrare ! Ideea era de a te/ne amuza. Logic nu? NU m-am bucurat de raul altora, dar observ ca si la o clasa superioara, cum ar fi Passatul ( adica bani mai multi, ca sa intelegi) , exista aceste probleme !!! ceea ce nu este normal !? Iar daca exista aceste probleme ar trebui remediate imediat, nu aruncata matza dintr'o curte in alta. Asta era idea !Comparatia exista !(Jetta - Passat). folosesc aceleasi sisteme, aceleasi motoare , etc, au diferentele lor, dar nu e ca si cum as fi comparat Jetta cu Phaeton! Cu respect ;) p.s. Iar Jetta precedenta nu se compara la calitate cu cea noua ! Tot in mexic e facuta si aia !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri a aparut o prima problema la al meu b7...si anume: ora 19.30 vroiam sa merg si eu la servici cand stupoare...dupa aproximativ 30 de metri de rulare am crezut ca ma "colinda" masina. Toate sau aproape toate becurile aprinse in bord... si erori cu duiumul...START&STOP, AFU, ABS, farurile, servo, simbolul franei (cel galben). Asa ca azi dimineata cand am terminat serviciul am mers glont la reprezentanta.

Explicatii : la roata stanga spate, la rulment s-a strans noroi si "cica" de senzorul de abs s-a lipit o bucata de metal care imi dadea atatea erori.

Partea proasta este ca defectiunea nu este acoperita de garantie si va trebui sa platesc.

Intrebare: Astia de la vw au creat masini de circulat in laborator? sau garantia acopera doar plimbatul prin garaje subterane la temperatura medie si umiditate constanta???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pff... ce nasoleala... incerca la alt dealer... nu prea mi se pare ok ....sincer.. vezi ca sunt niste golani astia de la reprezentate ! ce panarama... eu dupa cateva zile dupa ce am fost si am ridicat masina (de noua ma refer) a inceput volanu sa mi se strambe spre stanga.. deci sa nu te mai mire nimic..

exact asta am patit si eu

Modificat de bosseby
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@azir : Care este defectiunea a carei reparatie trebuie sa o platesti? Manopera pentru inlaturarea bucatii de metal ? Te intreb pentru ca de exemplu, la Skoda este o problema cu etrierul, unde intra foarte usor pietricele si haraie de zici ca se rupe in doua, prima oara a fost gratuit apoi am scos bani din buzunar. Stii foarte bine ca atunci cand iei o groapa nu conteaza cat e de noua masina..

Modificat de iulianb2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!