Jump to content

Achizitionare Passat B7


R_a_z_v_a_n
 Share

Postare recomandată

Am auzit de acest...detaliu...si pe mine nu m-ar deranja.Ca nu e corect fata de nemti.....e alta dsicutie si nu ma priveste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cea mai mare parte a samsarilor cumpara masini cu kilometri de tren (peste 250-300k km) si ti-o vand aici la 90k km. Vezi ca era un caz recent pe topicul de B6 cu un coleg care a verificat o masina din asta virgina... 

 

Mai e si o parte a samsarilor care aduc masini troznite, le aduc pe platforma, le repara de mantuiala in tara la coltul blocului si ti-o vand ca impecabila. Gasisem si eu o skoda octavia ca noua, km putini, ieftina, pret prea bun sa fie adevarat. Am mai sapat pe net si am gasit pe un site de Cehia masina accidentata. Apoi numarul de telefon al celui care o vindea in Romania, aparea pe site-uri de dezmembrari ca ceruse oferte pentru copertine de Octavia... Coincidenta prea mare zic eu :)

 

Varianta cu TVA-ul se practica dar daca faci un calcul simplu cu tva 19% (in DE) o sa vezi ca-ti da cu virgula varianta asta la masini sub 12-15k de euro. Asta cu tva-ul merge la masini scumpe, nu la ce se vinde in Romania, Passat-uri la pret de Logan. Asa ca de cele mai multe ori, varianta buna e una din primele doua: km multi sau masina accidentata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ulisica daca verifici bine masina sunt sanse foarte mari sa nu iei teapa.

  Km ii verifici la repezentanta cu VIN-ul masinii. Daca masina are un istoric sa zicem de ~30k km la 6 luni iar ultima revizie o are dupa 2 ani cu ~120k km inseamna ca aia e. Plus ca intre reviziile de 30k si 6 luni (cum am dat exemplu mai sus) masina sigur mai are intrari in service pt diverse, un bec ars, un egr stricat si schimbat pe garantie, etc, etc (la toate astea iti va aparea nr. de km in baza de date), iar atunci vezi si mai clar km care ii face o masina la 1-2 luni, cum am spus, in functie de intrarile in service.

   Important este ca data ultimei revizii la repezentanta sa fie cat mai apropiata de data achizitiei tale. Daca intre aceste doua date au trecut 2 luni sunt sanse foarte mici ca masina sa fi facut km ca trenul pt ca nu avea timpul necesar.

  Verificarea vopselei se poate face cu un fel de pistol si ti se spune daca este vopsea originala sau a fost vopsita (am impresia ca se vede grosimea vopselei pana la tabla, daca are chit sau nu, ceva de genu`, oricum iti dai seama daca este originala sau nu).

Important este sa nu cumperi masina cu ochii inchisi, daca o verifici in detaliu, cum am spus, sunt sanse f mari sa nu iei teapa

Modificat de G-P
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa vedem ce si cum...mai caut,si mai fac si calcule...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

Nu stiu cat ti-e bugetul, insa masinile vandute in ro (aduse din de) nu au cum sa fie mai ieftine decat cele din Germania fara vre-un motiv sanatos :D Probabil a facut cateva sute de mii km la cei 2-3 ani vechime care te intereseaza pe tine, deci e masina de flota, higherita de nu se poate, eventual de mai multi soferi. Kilometrii sunt dati oricum inapoi, daca se face cu putina atentie si se falsifica hartiile atunci nu iti poti da seama.

 

Asta cu kilometrajul dat masiv inapoi e varianta in care ai noroc. Varianta mai nasolala e o masina lovita urat, in urma unui accident unde proprietarul si-a primit inapoi de la asigurare valoarea masinii (costul eventualelor reparatii depasesc valoarea masinii!). Deci masina nu mai poate fi inscrisa in circulatie in Germania, pentru ca nicio companie de asigurari nu ar mai accepta sa o preia. Deci masina aia e exportata in stare ne-reparata (din cauza costului manoperei foarte ridicat in DE nu merita reparata aici). Va ajunge undeva in ro la niste bajetzi priceputi la toate, care o ridica pe butuci, repar ce e mai la vedere cu piese de prin dezbembrari si masina apare in cateva luni nou-noutza la vanzare. 

 

Daca te refereai la Ceed-ul din semnatura, luat in 2009, vei vedea ca mai e un aspect: la Passat costurile de maintenance sunt cu totul altele :D (ai mei au tot un Ceed de prin 2011 in Bucuresti si stiu ce vb.)

Modificat de Geisterfahrer
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

 

Ieri mi-a sosit masina din Olanda..

 

Passat B7, 2011, 1.4 TSI , 122cp, DSG7 - am asteptat f mult sa gasesc combinatia asta, benzina si automat., exact ceea ce am eu nevoie, drumuri scurte, 2 copii.

 

https://www.carsontheweb.com/ro/cardetail/1187400/Volkswagen%20PASSAT%2014%20TSI%20122pk%20Bluemotion%20Technology%207-DSG%20Comfortl

 

132.500 km, ultima intrare in service 02.06.2015, toate reviziile la zi, schimbat pe garantie, turbina, compresor ac, pompa de apa, la 65k, respectiv 95k..

 

Pana acum sunt super multumit, urmeaza sambata un drum de 1000km in Grecia, sa vedem cum e la drum lung si incarcata, am facut acelasi drum cu B6 - 170cp - dsg6, clar nu se compara intre ele , dar si sa merg 90% in oras cu 2.0 - 170cp nu mi se parea ok..

 

Cel mai mult imi place ca e foarte silentioasa si foarte inchegata fata de diesel-urile cu 150-200k km.., la care mai zornaie, zdrancane o fata de usa, un prag, rama de la

Modificat de mark21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

Sa o stapanesti sanatos, fara probleme!

 

Totusi, nu inteleg de ce zici ca ai vrut benzina si DSG pentru drumuri scurte in Bucuresti presupun, Daca te referi la consum, e clar ca cu dieselul de 170CP ieseai mult mai iefitn, e o diferrenta de aproape 1,5 litri la suta de km intre ele, in favoarea dieselului, evident. Plus ca motorina e mai ieftina..

 

Oricum, Passat nu e masina de oras, mai ales in Bucuresti (sa zicem sa Bucurestiul ar fi oras normal :D ) E o masina mare si grea, buna la drum intins pe autostrada. Mai ales versiunea cu DSG, cred ca are vreo 50 kg in plus fata de manuala. Nu ii place sa stea si sa porneasca des la semafoare si blocaje. Plus ca motorul de 1.4 e cam micutz, s-ar putea sa iti ia destul de mult si daca mergi la drum intins. Oricum, pune un consum dupa ce te intorci din tura! :)

 

Uite:

Modificat de Geisterfahrer
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

passatul e cam la fel de greu ca un seria 3 coupe (sau seria 4 cum e acum) asa ca nu inteleg asta ca e ,,masina grea''.

statutul de masina de oras e mai mult conditionat de lungime/latime decat de greutate.

greutatea iti indica mai degraba nivelul de motorizare care face masina sa nu fie melc sau ,,sub-potentata'' ca sa zic asa.

cat despre consum nu e chiar asa.....toate masinile mananca mult in oras si conteaza foarte mult nivelul de echipare nu doar motorizarea. Test corect faci intre aceleasi motorizari si aceleasi dotari cu aceleasi incarcaturi si cu acelasi regim de condus. Si un diesel e mai scump din start ... de diferenta faci multe plinuri. Am facut mai demult un calcul care nu stiu daca mai e de actualitate, dar era ceva de genul : aceeasi masina diesel sau motorina se renta diesel daca faceai in primii 2 ani minim 60.000 ....lucru mai rar in romania unde distantele sunt scurte.

 

dar revenind tind sa cred si eu ca Geisterfahrer ca 1.4 e cam mic pt passat....si sunt de asemenea de acord cu tine ca lumea in Romania nu prea intelege conceptul de pret corect la masini SH oneste si cu o mentenanta corecta si traieste mai mult din povestile de la piata de masini.

Modificat de btudord
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

Da, absolut de acord cu tine. Eu stau in Germania si aici mi-am facut si eu calculele mele inainte de a lua Diesel :) Parca merita diesel vs. benzina de la ca. 20k km / an in sus. Nu e numai diferenta de costuri la pompa intre benzina si motorina, in DE e si o diferenta MARE de asigurare, un diesel e in general mult mai scump ca un benzinar. La mine a mai contat must si faptul ca ca. 75% din kilometrii zilnici ii fac pe autostrada, restul in oras (sau mai degraba "orasele").

 

In Stuttgart de pilda, care e unul din cele mai aglomerate orase din Germania si Europa, ma sperii de consum, de aia evit sa intru cu masina in oras daca nu e necesar. Si traficul din Stuttgart la ore de varf e o glumita in comparatie cu traficul in aceleasi conditii in Bucuresti :D 

 

Nu stiu cum e 1.4 TSI, am mers o singura data cu un B6 Variant cu motor de 1.6 intre Frankfurt si Paris, si inapoi. Masina incarcata cu oameni, fara bagaje. Mai sus de 160 km/h nu cred ca a reusit sa urce, si numai dupa muuult timp de calcat pedala. Oricum, nu e relevant pentru mersul in oras, si nici in Romania, unde oricum e ilegal sa mergi cu 160 si peste.

 

De aia consider importat sa stii bine ce drumuri faci cand decizi ce masina cumperi. Ai mei au in Bucuresti un Kia Ceed benzinar, care pe mine ma impresioneaza de fiecare data cand il conduc: motor foarte silentions, consum mic, putere cat trebeui pentru traficul din Bucuresti. Au avut inainte un vapor de Ford Mondeo Turnier....nu incape comparatie care e mai buna in oras!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am nevoie de spatiu in primul rand, drumurile mele sunt de 3 km pana la Gradi, si 4 pana la job.

Diesel-ul nu se justifica, nici nu se incalzeste si regenereaza fp.

 

Nu ma int consumul pt ca si diesel ul imi manca 9-10 pt ca erau prea scurte drumurile , acum daca o sa am 10-11 nu e nici o problema.

 

Daca neamtul a pus motorul asta pe Passat , sunt convins ca e ok.., pt cine nu cauta senzatii, daca vroiam zvac luam BMW, exact cum m-am bucurat ca aveam Sound System la B6 si pt ca am copii, ascult mereu incet muzica, chiar daca era mai mare fidelitatea, tot nu ma bucuram de sistem..

 

Am vrut automata pt silentiozitate, si sa nu mai stau cu stresul regenerarii fp, in plus iarna se incalzeste mai repede..

 

Sunt constient ca motorul nu ma va baga in scaun, dar cu 2 copii mici, nici nu mai ma intereseaza asta.., imp e sa ma duca din A in B.

In plus gandul meu este sa pasez masina sotiei, sa lase ia copilul la gradi toamna/iarna/primavara, si eu sa merg cu bicla la job asa cum a facut in ultimele 3 luni..

 

Deci am luat o masina de familie, de care sunt foarte multimit.

 

Ca idee si Passatul de 170cp mi s-a parut lent/lenes dupa Golf 6 2.0 de 110cp manual, pt ca orice motor ai pune tot o barca de masina este, si pentru asta am luat-o, pt spatiu si confort.

Modificat de mark21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

Super, inseamna ca te-ai gandit foarte bine la ce faci si ai actionat in cunostinta de cauza. Din pacate multi nu fac asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca idee si Passatul de 170cp mi s-a parut lent/lenes dupa Golf 6 2.0 de 110cp manual, pt ca orice motor ai pune tot o barca de masina este, si pentru asta am luat-o, pt spatiu si confort.

 

Ai formulat corect ca ai zis ca ti s-a parut. Oricum pt o masina de familie, si eu sunt de acceasi parere ca nu se justifica puteri f mari.

 

Golf VI 2.0 TDI (110 Hp) Acceleraţia de la 0 la 100 km/h 10.7 sec

Passat B7 2.0 TDI (170 Hp) Acceleraţia de la 0 la 100 km/h 8.6 sec

Modificat de G-P
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu era vorba de bagat in scaun ci de consum optim si motorul sa nu fie chinuit. Motor mic nu inseamna consum mic. Dimensionarea corespunzatoare e cea care da consumul optim.

 

Pentru spatiu nu era mai adecvat un variant ?

 

la partea cu cutia automata sunt de acord cu tine....orice masina ar trebui sa fie asa

doar sa fii atent daca si-a facut schimburile la ea.......la 130mii ar trebui sa aiba 2 deja. In caz ca nu sunt facute fa-ti urgent parerea mea.

 

la fel si la partea benzina vs diesel...diesel se reteaza doar la naveta extra urbana.

 

in schimb sprinteneala e data in mare parte de cal / kg sau mai bine spus de cate kg are un cal de dus. E imposibil ca raportul sa favorizeze Golful din exemplul tau pentru ca daca vrei sa fie macar egalitate cu passatul acesta din urma trebuie sa aiba 50% in plus ca greutate ....si nici vorba sa fie asa.

 

oricum sunt curios de consumul urban si extra urban pe care il vei avea....tind sa cred ca foarte aproape de unul cu 160 cai.

 

 

edit: la partea cu ,,sprinteneala'' colegul G-P a pus in concret teoria exprimata de mine :)

Modificat de btudord
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@btudord

La 1.4 TSI, e DSG 7, ambreajul e uscat,

Conform istoricului la 95.000 km, s-a facut actiunea de schimbare ulei din sintetic in mineral, ca la toate dsg7.

 

@ G-P

Chiar nu mi s-a parut, e vorba de o caroserie mica de hatch si o barca de sedan, nu ma intereseaza timpii de 0-100 km/h si efectiv senzatia din masina..

 

Ideea e ca eu asta am considerat ca am nevoie si mi se potriveste , nu sunt la prima masina vag si nici la prima cutie automata, e chiar a 4-a, toate DSG de la vw..

 

Si raportul calitate/pret a contat, ce mi placea mie 2.0 140cp, ca echipare si nr de km, costa cu minim 2-3000 euro in plus, si cu istoric la zi, maxim 3 luni, nu acum 1 an..175.000 km..

Modificat de mark21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca idee si Passatul de 170cp mi s-a parut lent/lenes dupa Golf 6 2.0 de 110cp manual, pt ca orice motor ai pune tot o barca de masina este, si pentru asta am luat-o, pt spatiu si confort.

Avea sigur motor de 170cp? Nu de alta, dar motorul asta trage foarte bine si are o acceleratie bunicica de 8,6 secunde pana la 100km/h. Rupe si cu copii in masina, cu portbagaj (cutie) pe ea la drum lung. E un motor foarte bun si puternic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur ca avea..

 

http://vwforum.ro/topic/102827-next-steppassat-b6/

 

 

La mine clar si trecerea de la hatch la berlina-barca a contat..

 

Cel mai mult sincer mi-a placut G6 2.0 TDI, 140CP, DSG, asta chiar te baga in scaun in schimb Passatul de 170cp, se aseza mai frumos la drum lung pe autostrada, aveai alta stabilitate si de la barca si de la anveloplele mai late 215 fata de 205..

Nu zic ca nu mi-as fi dorit si acum de 170cp, dsg, dar ce gaseam ori era manarita rau ori cu 2-3-4000 euro mai scumpa fata de cat am dat eu pe TSI si nu merita in momentul asta pentru mine, doar sa merg de 2 ori in concediu si ~ 250 zile/an la gradinita/job prin oras cate 10-15km/zi maxim..

 

Doua masini interesante.., dar ma indoiesc de km aia..doar

 

http://www.autovit.ro/volkswagen-passat-C36956097.html

 

http://www.autovit.ro/volkswagen-passat-C36913642.html

Modificat de mark21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te intrebasem pentru ca scrisesei mai sus ca Passatul de 170cp era mai lenes decat un Golf cu motor mai mic, or la capitolul acceleratie 0-100 cred ca este cu 25% mai rapid.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mark21... sincer la B7, senzatia de barca am simtit-o si eu la trecerea de la Altea la Passat. In iarna dupa ce am pus anvelope 205/55 R16 am vazut si de ce... rotile pe 16, 215/55 R16 erau de vina. Acum am jante pe 17 cu anvelope 235/45... crede-ma e cu totul altceva. In ceea ce priveste DSG, ma gandesc serios la un upgrade, si neaparat 170 cp...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Plecat la 7,10 Buc- Sofia- Parga la 20.40

Inainte de Salonic aveam 7.2 consum, apoi autostrda.

Am mers cat mi a permis drumul, pe autostrada as zice medie 140, am avut bucati bune de 170-180 km/h.

I am dat si 200 si am fost surprins cat de repede ajunge..

Masina full, un carucior + scoica , 2 copii si sotia..

Multumit 100% de masina.

Modificat de mark21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In postarea precedenta am incercat sa urc un filmulet dar nu a mers..

Route 1034 km

Speed med 84km/h

Travel Time 12h 16min

Consum 7,6 l/ 100km

Foarte multumit de masina de familie..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

Seamana cu consumul de pe spritmonitor pe care l.am dat mai devreme, daca e consumul de la pompa ce ai dat tu....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut!

Numele meu este Alex si imi doresc ca tot omul sa schimb masina. Actualmente sunt posesor de Opel Astra H de aproape 8 ani. Aceasta masina am cumparat-o second atunci cand avea aproape 2 ani si 52k km. Cu bune cu rele am reusit sa o am pana acum, este in continuare masina familiei, imi este greu sa ma despart de ea dar acel moment se apropie asa ca ma gandesc sa achizitionez un Passat B7 (SH bineinteles). Mentionez ca nu am incredere in cele vandute de catre "diversi" in Romania asa ca as vrea sa merg in Germania sa imi incerc norocul. Urmaresc de vreo doua luni site-ul mobile.de si mai arunc si cate un ochi pe alte site-uri dar oferta e destul de slabuta. Ca tot romanasul vreau sa fie cat mai accesorizata si cu cat mai multe optiuni la un pret cat mai mic si km putini. Cred ca nu mai e nevoie sa spun ca in optiunea de cautare nu dau decat masini fara accident. 

Actualmente fac pe an cam 15k pe an si din acestia 90% drumuri lungi (aprox 200km),asa ca as vrea un diesel de 2.0 si 140cp. Ce m-a incantat foarte mult este aspectul (mentionez ca vreau doar caravan) si consumul care cred ca este mai scazut decat la un motor de 1,6 benzina si 105cp - cum am acum la Opel.

Un Passat B7 (2011/2012) care are cam 190k - 210k ar fi o masina care sa imi scoate multi banisori din buzunar ulterior, pentyru ca in jurul sumei de 9000euro ma cam uit? Ce ma sfatuiti, sa caut o Skoda Octavia cu km mai putini in banii tot in pretul asta, dar problema este ca mi-a intrat B7 in cap si nu mai vad altceva si as fi neimplinit.

As vrea sa exploatez aceasta viitoare masina 5-7 ani si as vrea sa stiu daca sunt predispus la cheltuieli mari, turbina, injectoare, volant, ambreiaj, caseta directie, si din ce am vazut/auzit EGR :). Opelica nu m-ia scos rau banii din buzunar si asteptarile de la Passat sunt mai mari.

Va multumesc pentru timpul acordat si va mai rog sa imi recomadati orice m-ar ajuta in achizitionarea masinii, inclusiv autohaus-uri serioase din Germania, pt ca si acolo am inteles ca turcii, rusii etc le cam manaresc.

 

Am sa urmaresc cu interes postarile voastre. Pentru a nu se considera publicitate, imi puteti scrie si la: alexandru.despa@yahoo.com

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

 

Tocmai ce am cumparat un Passat care a venit din Germania cu cauciucuri de iarna (225 55 R16), eu m-am uitat in Tol si scrie 195 65 r16 de doua ori. 

Eu ce cauciucuri iau ? Ca trebuie sa o duc la RAR si sa nu ma intoarca ca nu am cauciucurile care trebuie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred sa ai probleme. Eu cand am fost cu masina sa-i fac carte, mi-au trecut la noi la RAR, cam toate dimensiunile posibile - care au existat pe modelul respectiv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde pot gasi ce dimensiuni sa pun?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • Marian a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!