Jump to content

Achizitionare Passat B7


R_a_z_v_a_n
 Share

Postare recomandată

  • Administrator

1.6-le il vei simti lenes mai ales in concedii, cand pleci cu familia si portbagajul plin. 

In rest, intr-o utilizare normala si legala, isi face treaba. Ca probleme, este cunoscuta cea cu EGR-ul insa, pe de alta parte, nici 2.0 nu stralucea la capitolul asta.

Ar fi ok sa gasesti masina luata din Romania cu 2012 pentru ca, daca imi aduc aminte corect, atunci a intrat importatorul cu garantia de 4 ani, deci te-ai mai putea bucura de 1 an de garantie.

Caut-o pe o sprinceana, nu te arunca la prima masina care la prima vedere arata ok. Mergi cu un om care se pricepe (presupunand ca nu te pricepi tu) la masini si "cititul" lor, verifica-le in service. Poate cel mai important, alege o masina din sursa sigura (cunostinta, prieten, ruda, masina de flota, weltauto, samd) - nu sunt bullet-proof insa poti elimina rea-vointa in cele mai multe din cazuri.

 

Diferentele la taxe nu sunt majore, nu e ca si cand ai alege intre 2.0 si  3.2... La consum vei sta mai bine cu 2.0, mai ales daca mergi mai mult la drum lungi si ceva mai agresiv

spor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

Inca ceva: depinde foarte mult cum vei utiliza masina. Daca faci regulat drumuri mai lungi, la drum intins, atunci Passatul e alegerea corecta. E o masina cu un consum bun (vezi semnatura mea, e consumul real, facut de cand am luat-o, adica ca. 70000 km) dar DOAR daca mergi regulat extraurban, minim 15-20km pe zi.

 

In regim de oras, iarna mai ales, e crima. Masina e grea, orice oprire-pornire consuma mult si dieselul se incalzeste greu. Nu uita de filtrul de particule, care la passaturile "de oras" nu apuca sa isi faca ciclul de curatare pentru ca motorul nu apuca sa se incalzeasca ca lumea niciodata. Rezultat: trebuie mers regulat la service, sa ii faca o curatire (se merge la drum intins, si se declanseaza curatarea). Daca nu o faci, masina o sa planga, si tu la fel :(

 

Despre diferentele intre 1.6 si 2.0 TDI, zic si eu ce au zis deja altii: 1.6 e cica destul de bun, dar 2.0 TDI este etalonul. Ca diferente de consum....nu prea sunt, ele depind mai ales de stilul de condus si conditiile in care e condusa masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andy_constantin

Va multumesc mult pentru raspunsuri...cautarea abia a inceput...catre 2.0 TDI inclin si eu. Merg mai mult in oras si doar la sfarsit de saptamana 100 km in afara in principiu plus minivacante si concedii...dar nu se stie niciodata ce iti ofera viata. Asa am zis si cu masina actuala...ca nu prea o sa circul prea mult si am facut 90000 in 3 ani. Ceva probleme cunoscute la B7? Cat costa o revizie ulei, filtre? Daca a schimbat cineva amortizoare, pivoti, bucse, cat au costat? Incerc sa fac o evaluare. Sa auzim numai de bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Salutare. Am condus azi un Passat Variant din 2010 cu motorul 1.6 tdi si 105 cai, masina mi-a placut per total dar am o problema si anume timoneria mergea foarte greu ca si cum ar fi neunsa sau ceva dus, adica nu revenea la punctul mort daca miscai stanga dreapta decat mai greu . Am intrebat tipul de la autohausul care o vinde daca e problema masinii si a zis ca e ceva comun ar fi o bucsa care e comuna la acest model ... aveti idee daca e adevarat ? Masina imi place ca si dotari si aspect si mers inafara de chestia asta cu intratul in viteze ... astept un raspuns si mai caut si eu pe forum intre timp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 deprecierea pana la 180 000 km si 7-8 ani e cam 12000 eur

Nu cred ca e asa. Am fix 180.000km si 8 ani cu masina mea luata de noua cu 28.500 de euro. Calculul tau ar arata ca pretul e de 16.000 or nici vorba de asa ceva, face in jur de 10 cu indulgenta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deprecierea unui b7 care i-l iau la 80k si i-l țin pana la 180k e atâta. Citește cu atenție

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As dori sa stiu ce fel de cutie DSG s-a pus pe B7 in special pe varianta 1,4 TSI?Adica cu 6 sau 7 viteze si cu ambreiaj umed sau uscat.Au avut probleme la aceste cutii?Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deprecierea unui b7 care i-l iau la 80k si i-l țin pana la 180k e atâta. Citește cu atenție

Am inteles, e altceva, greseala mea nu am citit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andy_constantin

Buna seara,

 

 

      Ma intereseaza cum sunt farurile stock la B7. Lumineaza bine? Se simte nevoia de ceva mai puternic? Merita xenon pe masina? Vad ca sunt foarte putine cu xenon. Ma refer la xenon din fabrica nu aftermarket.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt putine cu xenon pentru ca e destul de scump si majoritatea b7 pe care le vezi pe strada au fost luate cu putine dotari si motoare mici. 

 

Normal ca un xenon merita pentru cine si-l permite, mai ales pe passat unde e si adaptiv, la viraje.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

 

eu am faruri normale, mi-am pus o pereche de becuri de la philips ultra mega giga vision ceva de genu' ... si se vede foarte ok noaptea, lumina alba, bate destul de departe fara sa-i deranjez pe cei care vin din sens opus (farurile sunt reglate intr-un service din grupul vag deci nu-mi sariti in cap ca le-as tine "ridicate", cum fac multi idioti pe care-i intalnesc pe soselele patriei noaptea, dar aici e alta discutie :) ).

 

evident ca mi-ar placea sa am xenoane, masina arata mult mai ok cu xenoane si cu leduri pe spate. dar practic, nu consider ca merita costul...

am mers cu masina (skoda octavia) cu xenoane adaptive, sunt de acord ca sunt un plus dar nu mi se pare ca merita banii...asta daca vrei sa fii practic.

 

daca ai posibilitatea sa o iei gata echipata cu xenoane, e foarte ok, ca nu vei plati pretul intreg (banuiesc ca vorbim de masina SH). dar daca te gandesti sa-i faci upgrade ulterior, no way...

 

numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se vede mult mai bine cu xenon....nu conteaza cum arata masina...conteaza ca vezi mai bine.

eu cu asta am inceput dotarea...dar evident stoc....nici vorba de retrofit aftermarket....aia e o prostie....ca de altfel orice ,,tuning'' pe masini de serie

Modificat de btudord
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

Si eu zic tot asa: cu bi-xenoanele + LEDuri spate arata mult mai bine masina, Chestia cu iluminarea mai buna e discutabila, mie nu mi s-a parut atat de buna incat sa merite banii. Poate pentru cei ce circula mult noaptea sa conteze, dar pentru mine nu e important. Sa nu uitam totusi si costurile de intretinere a xenoanelor, prietenii stiu de ce :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Parerea mea:

- trebuie verificat la reprezentanta istoricul masinii, sa coincida cu cartea.... si mai ales de vazut ce probleme a avut sau daca a avut si totodata km

- pretul este acceptabil la ce dotari are

- sa iei in calcul ca trebuie facuta distributia (vreo 500-600€)

- trebuie si revizie: ulei+filtre, lichid de frana (se face la 3 ani....deci sigur nu e facut), placute frana de vazut daca trebuie.

Deci pe langa cei 11690 mai trebuie inca vreo mie de euroi.

Sa fie cu noroc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea e ca pe langa 1000 euro pentru distributie si schimb ulei ar mai trebui sa mai ai vreo 2000 euro pentru vopsit integral in caz ca gasesti vreo zgarietura sau vreo pietricica pe capota si inca vreo 4-5000 euro sa ii ai pregatiti ca nu stii  cat mai duce ambreiaju, volant, injectoarele si turbina .

Mult noroc vorba colegului .

 

PS. Distributie oem 700 ron (cred ca nici la rolls royce nu e 600 euro distributia)

Ulei 5w30 + filtre 350 ron

Placute ATE 250 ron

Lichid Frana 50 ron 

_________________

total de investit 1350 ron

+ manopera 400 ron

Modificat de skodita100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am cerut oferta pt 1.6 tdi la reprezentanta in iasi (vad ca colegu e tot din iasi) si totalul era 2400 lei, din care manopera 550.

Eu am cautat piese si am gasit urmatoarele preturi:

550-800 kit distributie

300 pompa apa (cu piesa la schimb daca cea de pe masina e pe original)

250 intinzator

75 curea accesorii

....manopera 300-350 (la un mecanic gasit de mine si de incredere)

Uleiul e asa cum zici tu.

Placute cum zici tu.

Lichid de frane neaparat pe original ....deci mai mult de 50 lei.

Cu vopseaua nu e chiar asa. Si a mea are cateva puncte dar nici nu se vad si chiar daca s-ar vedea tot nu as vopsi toata masina.

Ambreiajul cred ca daca se pricepe se simte.

Trebuie vazut cum sta turata la relanti cu motorul cald.

Iar daca te gandesti la ambreiaj...turbina...etc si sa pui 4-5000 deoparte asa ajungi sa mergi cu bicicleta si nu iti mai cumperi passat.

Toate cele bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://olx.ro/oferta/vw-passat-ID3WdvO.html

Sunt în drum spre Botoșani, acolo unde e mașina din anunț.

Ce părere aveți?

Dacă vrea să mă ajute cineva cu sfaturi aștept un telefon la 0768608950.

Modificat de BogdaneI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vazut tarziu . Daca aveai un vag com cu tine te puteai uita sa vezi km reali  daca  a iesit din fabrica cu dotarile existente pe masina .

Se pare ca ai cumparat-o anuntul fiind deja inactiv .

Sa o stapanesti sanatos .

Modificat de skodita100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti spun eu, masina aia am verificat o anul trecut in noiembrie, a fost taxi..

 

Masina a fost in CJ, 2 zile, s-a vandut tot in CJ cu 11.700,  apoi cu 1000e mai mult catre Botosani

 

avea 250,000 km  in 2013, daca mi zici seria iti dau emailul de la reprezentanta..

 

gasesti decodarea in topicul cu VIN decoder, cerut de mine, nu mai retin seria..

 

Masina e frumoasa, am inteles ca s-a dat azi cu 11580 euro.., oricum eu nu as lua o masina care a fost taxi..

 

oricum dotarile sunt de vis, xenon, scaune de piele, incalzire , parbriz incalzit.., isi face banii chiar daca are multi km..

Modificat de mark21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

orice masina iei e loterie....chiar si cele noi pot avea bube din fabrica.

 

asta cu taxi exista si argumetne pro mai ales daca a fost taxi afara : poti fi cele mai intretinute masini din punct tehnic.....revizii la timp, probleme remediate repede, etc..... pentru ca firmele vor sa traga cat mai mult de ele.

 

dar oricum....repet....totul e o loterie la luat masini

Modificat de btudord
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vazut tarziu . Daca aveai un vag com cu tine te puteai uita sa vezi km reali daca a iesit din fabrica cu dotarile existente pe masina .

Se pare ca ai cumparat-o anuntul fiind deja inactiv .

Sa o stapanesti sanatos .

M-am întors dar fără mașină, era varză, nu avea nici un Dumnezeu.

În noiembrie a zis că a luat-o cu 12800 dar avea volanul schimbat, interiorul super murdar și neîngrijit, ceasurile de bord nu mai aveau nichel pe ele, jantele distruse, etc.

Omul era serios dar probabil a realizat că a luat țeapă cu mașina și voia să o dea cât mai repede.

Mâine dimineață merg la Bacău la târgul de mașini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca eu am avut un pic de noroc la cumpararea masinii.(in comparatie cu bogdan care a mai si mers pana la bt).(aveti mai jos postarea din feb.)

Intre timp (de cand am cumparat b7-le) am schimbat placute spate si trebuie sa fac distributia ca pierde antigel pe la pompa de apa, dar are 175mii si toata lumea zicea oricum sa o fac la 180-190mii.

Sa va zic o poveste:

Mergeam spre casa intr-o seara si vad parcat pe dreapta pe o strada un passat b7 variant argintiu cu nr provizorii germania. Opresc ma dau jos fac 2 ture in jurul masinii si las o hartie in geam "daca e de vanzare suna-ma ....nr tel". Dimineata ma suna un tip si dupa ce-i explic ca nu sunt de la politie/anti-frauda stabilim o intalnire. Ne vedem, vad masina dar pretul peste bugetul personal. Imi ofera si alta varianta B7 bleumarin variant 1.6tdi 167000km. Dupa cateva intalniri sa tot vad-revad masina am mers la reprezentanta facut verificare (cartea corespundea cu baza de date). Totul a fost bine si cand am plecat de la reprez vw am oprit acasa am luat/platit masina si am devenit propietar.

Si am incalecat pe-o sa de B7 variant 1.6 tdi 167000km climatronic dual, scaune incalzite, crom, jante aliaj, senzori fata/spate, rns315, audio premium bt, optic impecabil fara retusuri 10450euro.

Concluzie: eu zic ca am av noroc, cel putin pana acum nu are si nici nu pare sa aiba ceva. (schimbat doar incuietoare hayon 280 lei+schimb vreo 50 lei)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • Marian a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!