Jump to content

Achizitionare Passat B7


R_a_z_v_a_n
 Share

Postare recomandată

De asta am ales fara bataie de cap, dar cu bani in plus de la WeltAuto. Cunosteam baietii de acolo, oricum. Am si garantie 1 an. Si la 29.000 km garantati si rasverificati.

Modificat de Imparatul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e crunt. Astea sunt "afacerile". Multi stiu ca nu merita efortul de a merge afară si cumpara tot din Ro.

De la WeltAuto nu o sa iti iei niciodată Passat de 2-3 ani cu 11.000E

Modificat de V A L I
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici cu WeltAuto nu e sigura treaba. Pana sa imi gasesc masina, am cautat patru luni. Nu am vrut sub nicio forma masina de la noi, pentru ca foaaarte putine sunt asa cum spun vanzatorii. Drept urmare, am vorbit cu cineva care le ia de pe licitatii. Dupa mai multe masini pierdute, cateva luni, am incercat si in tara. Si am gasit una la WeltAuto (2011, 150.000 km-parca). Le trimit mail duminica, ma suna luni inapoi. O tipa, director de vanzari, zicea ea. Cer detalii despre masina, imi spune ca e a sotului ei si a vazut numai reprezentante, atat in Germania, cat si la noi. O intreb de lovituri, imi spune ca a avut una mica in spate. In rest, "virgina"! Ii cer VIN-ul, ca sa o verific (am verificat, cred, vreo 50 in 3-4 luni). Doamna imi spune ca e VIN-ul e o chestie confidentiala si ca nu am dreptul sa cunosc istoricul masinii. Ii spun ca, totusi, VIN-ul este afisat pe parbriz si ca pot sa vin sa il vad cu ochii mei, dar n-as bate atata drum doar pentru asta. Pana la urma, accepta sa mi-l dea. Prima chestie suspecta! Cerea 10.900 pe ea, o intreb care este ultimul pret. 10.000! A doua chestie suspecta! O verific la un prieten. Raspuns: lovita fata complet la 80.000 de kilometri, in Germania. Plus vreo 3 lovituri mai mici in spate, inclusiv hayon schimbat. Plus doua lovituri in spate in Romania.

 

PS: pana la urma, mi-am luat masina adusa din Elvetia, super-intretinuta(verificata) si cu dotari mai multe decat planificasem. Adusa de un samsar din Targoviste!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu. E mai scump acolo, dar am si spus mai sus. Dar mi.am asumat pretul mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer si luatul de afara e o loterie... Ma gandesc ca ajung acolo si vad pentru aproximativ 30-60 de minute o masina cu care urmeaza sa strabat minim 1200 km. Nu mai pun ca poti avea surpriza sa nu fie exact ca in poza... Si deja esti acolo... Si e greu sa mai dai inapoi... In sfarsit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este, intr-adevar. Dar daca ai rabdare si te documentezi, sansele sa iti iei teapa sunt mai mici. La noi, plin de Passat-uri de prin 2011, 2012 (si chiar 2013!) cu numai 150, 170 de mii de kilometri- la 10.500 negociabil. Urmarind zi de zi, chiar si in concediu, doua mari site-uri de licitatii, pot spune ca este aproape imposibil sa iei o masina cu acesti kilometri, in acesti bani, din Germania, Franta, Olanda etc si sa mai faci si profit in Romania!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu saptamna trecuta am fost in zona Aachen ( pt cei care nu stiu e la granita cu Belgia si Olanda) si nu am vazut nici macar un Passat 2012 pana in 12.000E. Am fost doar la cativa dealeri si concluzia a fost ca o sa vina ei să cumpere din Romania.

Masini cu km reali pana in 150.000 km cu garantie acolo costa peste 14.000E. Vb de 2.0 Tdi din 2012.

Doar cele cu peste 240.000 km care nici aia nu stii dacă sunt reali , de la dealeri arabi / turci sunt ieftine. Si-a luat un amic un Passat 2010 B6 , 238.000 km , 2.0, dar cel cu 110 cai , 5 trepte vit, cu navigatie si niste jante pe 16 Rial cu 7100E dupa ceva negocieri.

Sa nu mai zic ca te costa adusul cam 600-700E, taxa , apoi o revizie generală cam 500E.

Modificat de V A L I
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai sigur mod e de la licitatii, carsontheweb si altele..

 

Platesti 250-400e taxa de site, avantajul e ca iei fara tva pe o firma din ro, dar pt asta mai platesti 3-4-700 euro comision la firma,(stiu ca nu e cea mai cinstita chestie, dar nici sa imbogatim reprezentantele si samsarii nu ma umple de respect ca sunt corect..)

 

apoi 380-500 euro platforma, dezavantaj ca nu vezi masina decat cand ajunge, eu personal am luat 2 masini, si as mai lua oricand..

masina nu se poate aduce pe roti, si actele vin la 2-3 zile cu DHL, nu se livreaza odata cu masina din motive de siguranta

 

Daca macar esti sigur 100% de km, de orice zgarietura, indoitura,

 

Exista 2 firme de certificare MACADAM si SGS, daca au facut ei raportul va asigur ca nu e nimic in minus, poate in plus, in cazul meu, nu era trecut ca are tempomat si comenzi pe volan..

 

Atasat gasiti 2 fisiere sa va faceti idee de cum arata un raport, inclusiv dot si cati mm au anvelopele..

 

Bineinteles ca dupa VIN, am verificat si la reprezentanta si mi-a placut totul.., servisata la timp, schimbat turbina , pompa apa pe garantie, discuri fata+spate, etc..

1.4 TSI_Albastru_ro_AppraisalPdf_1306061.pdf

1.4TSI_Albastru_CarDetail-1187400.pdf

Modificat de mark21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Urmăresc de ceva vreme acest topic în vederea upgrade-ului la mașina familiei. In timp, am ajuns sa renunț la oferta autohtona și ma orientez acum spre achiziția din Germania de la dealeri auto. M-am interesat cât am putut de acest model însa la nivel teoretic și as avea nevoie de sfaturile și experiența voastră în unele aspecte.

 

Bugetul este de 16-17kE iar target-ul meu este un VW Passat Variant, 2011-2013, echipare Comfortline sau Highline dar neaparat cu ACC + City Emergency Braking. Aici am prima nelămurire, City Emergency Braking este implicit la funcția ACC? Asta pentru ca în multe anunțuri se menționează doar ACC. Apoi, poate cineva confirma ca în conjuncție cu o cutie automata, funcția ACC poate opri/porni mașina la traficul în coloana?

Funcția 'Lane Assist' ajuta sau mai mult încurca? 

Funcția DCC schimba 'dramatic' ținuta de drum în comparație cu suspensia standard a Passat-ului? Este un 'Must Have', cei care aveți asa ceva ați opta din nou pentru ea dacă ar fi sa alegeți din nou?

 

Cunosc funcțiile butoanelor de pe consola centrala din dreapta schimbătorului mai putin cele 3 din imaginea asta (ar veni al 2-lea, 3-lea si al 4-lea de jos in sus), deși sunt destul de sigur ca primul de sus (al 4-lea) reprezinta dezactivarea funcției Start/Stop. 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din punctul meu de vedere, Lane Assist nu e prea folositoare la noi...e ok la ei unde ai de mers sute-mii de km pe autostrada...in aglomeratia de la noi cred ca mai mult incurca.

Legat de CEB asta da, mi se pare utila daca si functioneaza corect si se activeaza. Din ce teste pe diverse alte marci am vazut ca s-au facut, Volvo are cel mai performant sistem in acest moment.

Start/Stop daca la asta te referi, in oras sau spre oras (cazul meu) cand stai-mergi din 2 in 2 secunde nu face sens pentru ca omori electromor, consum mai mare, etc. (eu il opresc cand merg in oras).

Da, este utila cand stai la trecerea de cale ferata sau chiar prinzi ambuteiaj unde stai pe loc 5-10 minute, sau, din nou cazul meu si sunt convins ca si al multor alti colegi de aici, cand astept "5 minute si cobor" sotia de la serviciu :). Ai si functia de Hill Hold ceea ce in oras mi se pare mult mai OK decat Start/Stop.

ACC (DCC) pare interesant insa numai daca il poti activa/dezactiva tu cand vrei (nu am testat/condus)....daca mergi pe drumuri de tara il activezi ca sa ridice putin masina iar la drum intins pe asfalt il cobori si tinuta e mai buna (asta daca coboara mai mult decat modelele fara ACC pe ele).Am vazut ca sunt trei moduri, Sport, Normal si Comfort si de aici ma gandesc ca pe Sport coboara mai mult, pe Normal e la fel ca cele fara ACC iar pe Comfort se ridica ceva mai mult.

 

Sunt doar parerile mele personale :).


Legat de achizitie, si eu sunt de parere ca masinile aduse de pe licitatii sunt mai sigure, eu la fel, am cautat 3-4 luni pana am gasit-o pe a mea din 2012 cu 180,000 Km reali, cu revizii complete, tot ce s-a schimbat pe la ea, etc. verificata personal de mine la 11,000 EUR.

Tot de pe carsonweb adusa, origine Olanda si adusa in Germania dupa care in Ro pe trailer.

Modificat de dragosj
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, in urma vanzarii b6 -uluiCL2010 din dotare m-am gandit ca un upgrade la b7  ar fi de bun augur. Zis si facut .vreau sa va spun ca am verificat in jur de 30-40 de masini (b7) si spre surprinderea mea si cred ca si a voastra am gasit o proportie destul de mare cu km reali(nu ca acum 3 ani cand mi am cumparat b6 le). Sa nu va ganditi ca m-am orientat dupa preturi sub medie.Am cumparat un b7-2012 CL (moka brown) cu care am deja 2000km, sunt foarte multumit atat de comportamentul masinii cat si de'' lipsa constatarilor'' un urma diagnozei si testului de la VW. Vanzatorul a negociat ''99 e'' din pretul afisat.SFAT "nu cautati masini cu preturi 'ochioase' sau vanzatori samariteni care negociazafoarte mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Start/Stop daca la asta te referi, in oras sau spre oras (cazul meu) cand stai-mergi din 2 in 2 secunde nu face sens pentru ca omori electromor, consum mai mare, etc. (eu il opresc cand merg in oras).

..

ACC (DCC) pare interesant insa ...

..

Mersi pentru răspuns.

 

E vina mea însa ca nu am fost mai clar de la început, ma refeream la ACC (Automatic Cruise Control) si DCC(Dynamic Chassis Control). Știu ca în unele anunțuri pe site-uri germane la DCC ii mai spune și ACC, de la originea germana a denumirii. Si da, ma refeream dacă pe automata, ACC-ul funcționează chiar de la 0km/h, adică mașina se deplasează și oprește singura în funcție de ritmul de deplasare în coloana (un ambuteiaj de ex.) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Automatic Cruise Control este acelasi lucru cu pilotul automat? Intreb pt. ca chiar nu stiu asta, am pilot automat pe a mea insa daca calc frana sau accelerez (pe automata) se declupeaza.

Daca franez complet si start/stop e activ, masina opreste motorul iar la pornire trebuie reactivat pilotul automat, nu se activeaza singur.

Oricum, nu mi se pare o functie foarta utila la noi tinand cont de nr. de km de autostrada pe care il poti folosi insa DCC mi se pare super folositor (pacat ca nu il am in optiuni pe a mea :) ). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, ACC-ul este de fapt Automatic Distance Control - pilot automat care pastreaza distanta fata de masina din fata - franeaza/accelereaza singura, cand doresti acest lucru http://en.volkswagen.com/en/innovation-and-technology/technical-glossary/automatische_distanzregelung_acc.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Urmaresc cu interes aceasta discutie de cateva luni. As vrea sa achizitionez un VW Passat B7 2.0 diesel, asa ca urmaresc zi de zi mobile.de dar si olx. Bugetul ar fi cam 9-10k. Caut sa fie fara accident, km putini, CL, an cat mai recent etc, ca tot romanul. Interesant este ca pretul celor de pe olx ar fi mai mic fata de al celor din Germania. Va rog respectuos sa ma informati cu orice legat la aceasta ipoteza. 

De pe olx mi-a atras atentia urmatorul anunt: http://olx.ro/oferta/vw-passat-start-stop-euro-5-ID4SusC.html#21db8726dc

as fi recunoscator pt ceva pareri. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cautarile mele care au tinut cam 3-4 luni pana mi-am gasit masina si din cateva zeci de VIN-uri verificate, ceva OK fara manareli la km sau altceva te duce in minim 11-11.5K EUR. Concluzia mea (eu am dat 11K EUR din 2012 cu 180,000 la bord reali de pe carsonweb) din ceea ce gasesti la noi, 10-15% sunt masini ok cu KM reali pana in 200,000, 20-25% masini semi ok (km dati inapoi pana in 30,000 insa intretinute ok) si restul jaf la drumul mare (acte manarite, km multi dati inapoi, intrari in service prima oara la 110k km, etc.).

Parerea mea e ca la 9-10k gasesti ceva ok insa undeva la 220-240k km reali din 2011-2012 sau cu mai putine dotari (manuala, echipare trendline, etc.) si km sub 220k.

Daca masina este intretinuta corespunzator, nu cred ca e o problema ca are 220-240k km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde se verifica vin, presupun ca la reprezentanta?!! Daca merg la reprezentanta presupun ca in schimbul unei sume (aveti idee despre ce e suma e vorba?) iti dau istoricul masinii. Dar, astia dau detalii despre masina oricui? Nu trebuie sa fii posesorul ei? In eventualitatea in care as merge in Germania, cum verific vin-ul? este si ceva online? Cam cat ar costa un drum de Germania cu o cautare acolo vreo 3-4 zile, numere, asigurari alte taxe? ar fi mai sigur sa iau de acolo dar probabil costul ar fi mai mare fata de una luata de aici.

Sa va spun un eveniment trait chiar ieri la targul de masini din Brasov - Talcioc. Locuind aproape de acest talcioc merg aproape in fiecare duminica dimineata sa vad ce Passat-uri mai sunt. Cam tot aceleasi ca nu se dau ca painea calda. Samsari care mai de care agasanti, nu te lasa sa te uiti linistit la o masina, sa o adulmeci, sa o pipai etc :) Unul dintre ei, la vreo 47-50 ani, avea un Passat (2011 si 9600 euro) frumusel, de departe, statea la vorba cu altul, eu, ma invart pe langa masina, si in 5 secunde samsarila incepe, "Ia zi boss, iti place? Masina e belea, cu navi, carlig electric, scaune incalzite etc etc, nu bate nu troncane, trage excelent, tinuta numai la reprezentanta, etc." Eu nu zic nimic, dar cum ma invartisem pe langa ea, am vazut ca farul din dreapta avea un luft mai mare fata de grila in comparatie cu cel din stanga, asa ca il intreb daca masina a avut accident. Samsarila incepe cu mistoul: "da boss, a avut de doua ori, dar de fiecare data a picat pe roti" apoi usor iritat "cum sa aiba accident?". Eu "pai uite farul asta e cam asa", vine el, se uita, "aaaaa cred ca e de cand a schimbat vreun bec, dar ce, se trage imediat, hai cand iei salariul sa bei o cafea din partea mea ca mi-ai aratat!" M-am iritat si eu putin de atitudinea prostului si ii zic ca atunci cand o sa iau salariul sa vina sa il imprumut sa faca un polish la aripa dreapta ca nu e vopsita bine! Vazand asa, ma ia si ma duce la alt Passat care era tot al lui, an 2012, CL, cu navi 510 si webasto. "Ia zi asta iti place, la asta ce ii mai gasesti? are si webasto (pe care il porneste) dvd cu desene animate, etc draci baltati, 171k, pret 11700 euro. La asta nu am gasit decat ca se vedea pe caroserie cum a fost colantat cu abtipilturi, ceea ce m-a facut sa cred ca a fost de firma si de aici ar cam rezulta ca nu are doar 171k, asta i-am si spus. el m-a contrazis ca are carte service si ca poate demonstra nr km. De sila lui, de meltenismul de care a dat dovada si de atitudinea lui am plecat sperand sa nu il mai intalnesc duminica viitoare.

Imi doresc tipul acesta de masina dar nu am avut ocazia sa merg cu una, sa ii ascult motorul, sa vad cum trebuie sa functioneze. Actualmente am un Astra H din 2006 care l-am luat in 2007 benzinar de 1,6, am fost si cred ca sunt indragostit de el, am avut grija ca de ochii din cap de el, l-am respectat, si m-a carat 140k de cand l-am luat, dar a venit vremea sa fac o schimbare.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La toate întrebările ai raspunsuri fie aici fie pe topicul de achizitie Sh.

Ideea e simpla, adică o sa iesi la fel sau mai scump daca te duci dupa ea. Cam 600-700E te costa adusul pe roti: cu tot. Cam 250E-350E sunt numai numerele , asigurarea depinde daca le faci tu sau te ajuta cineva de la ei. Poti sa negocieze asta din pretul masinii dar putin probabil.

Citeste mai sus ce am mai scris. In zona de nord langa Aachen nu am găsit nici un Passat bun 2011-2012 sub 12.000E. Noi vroiam sa dam 11.000E. Nu am fost sa luam masina neapărat ca daca nu ne întorceam pe jos sau cu un Passat care avea peste 250k km.

Stai linistit ca nu le păstreza nemtii 2-3 ani pentru români, sa le dea la 1/3 din pret. Masini bune si ieftine nu găsesti decat daca super noroc si ai timp de facut multe drumuri.

Ca si sfat: nimeni nu isi pune carlig de remorcare asa sa fie ala. Multe sunt import Olanda , masini care au cărat rulote dupa ele.

Ar fi multe de zis....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna povestirea cu samsarul. Pacat ca tocmai la lucruri frumoase precum masini poti sa iei o super teapa.

Pe mine m-a costat adusul masinii aprox. 700 E, ci totul, bilet avion, numere, acte in DE, cazare, mancare, motorina etc.

Spor la cautari in continuare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca e o problema ca o masina a tras rulota dupa ea, mai ales ca, cu o rulota dupa tine nu dai liniute, poate e chiar mai bine pentru ca masina a mers intr-un regim mai bun si in general, o masina de familie este mult mai bine intretinuta decat una de firma/taxi.

Sa nu uitam si de cum sunt drumurile si carburantii in afara.Probabil ca sunt si unele birjarite insa nu cred ca sunt majoritare (ma refer la cele care au tras rulote).

Alta e povestea la noi, cine isi pune/vrea neaparat carlig, de obicei il vrea pentru ca trage/are remorca cu care cara diverse, de multe ori peste limita admisa nu ca are rulota si daca tinem cont si de drumurile si carburantul de la noi deja e alta discutie.

Eu m-am bucurat de a mea (are carlig fix dar nu il folosesc si nici nu a fost un criteriu de alegere - daca este, sa fie primit :) ) ca are km reali, service confirmat integral de reprezentanta pana la 176,000 (eu am luat-o la 179,000). Ba mai mult, un vecin, putin invidios, mi-a spus...aaaa...ai carlig din ala cu 13 pini nu cu 7...ce inseamna asta nu stiu si nici nu ma intereseaza (am spus mai sus...sa fie primit)....dar m-am dat si eu mare....da, m-am uitat sa vad de care e ca daca era cu 7 pini era mai nasol.... :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!sunt foarte incantat de modelul b7 si as vrea sa imi achizitionez aceasta masina!ma puteti ajuta cu ceva informatii asupra motorului de 170cp pe care il prefer?

Salut!sunt foarte incantat de modelul b7 si as vrea sa imi achizitionez aceasta masina(2010-2012)!ma puteti ajuta cu ceva informatii asupra motorului de 170cp pe care il prefer?se pot inmatricula acum?sau cum trebuie sa procedez odata ce il achizitionez si masina nu este inmatriculata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://www.dasweltauto.ro/d/detail#brand=Vlc*&carId=1010500916&carIndex=1&fuelType=TW90b3JpbmE*&garantie=false&maxPage=6&maxPrice=18000&minPS=140&minRegYear=2012&modelgroup=Vld8VlcgUGFzc2F0&privat=false

Ce parere aveti de acest passat? Merita banii? Care e treaba cu acest vanzator, Dasweltauto? Masina este vanduta de catre reprezentanta vw?

Modificat de maidanez
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie mi se pare foarte scump, aproape 15 mii euro pt. un B7 cu cutie de viteze manuala e mult, macar de avea automata sau 170 de cai sau 4motion dar asa e foarte mult

am cautat si eu masini la dasweltauto si toate mi s-au parut foarte scumpe si in plus tot ce am vazut erau foarte uzate la interior iar la 12 mii euro am luat o masina adusa din germania care are interiorul mai nou ca o masina noua

 

eu am luat o masina care a fost pe firma si a fost intretinuta ca la carte, cat timp a fost la ei a fost intretinuta ca la carte, nici un km in plus si nici in minus fata de carte, cand s-a terminat leasingul a plecat la vanzare

prefer o masina de firma condusa de un sofer decat o masina de familie cu 4 persoane care freaca usile si geamurile non-stop

Modificat de bogdan_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu sunt interesat de un b7.

Sa fie berlina,sa fie neaparat DSG si sa mai fie 2013.

Am ochit-o pe asta.Nu e scumpa(tinand cont de nr. km,insa eu am mai pus minim 100k peste,poate ar fi trebuit mai mult.

Eh,ce parere aveți?

WV PASSAT 2013 - Xenon - Piele - DSG - Navi - Camera - Webasto http://olx.ro/oferta/wv-passat-2013-xenon-piele-dsg-navi-camera-webasto-ID4IBR6.html

Modificat de dann778
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pozele sunt prea profi la imbinarea 6 in 1

masina poate e buna dar eu as pleca cu presumtia de vinovatie mai ales la pretul asta care mi se pare exagerat (mai putin putin si o iei de noua sau la banii astia iei Audi A6)

Modificat de bogdan_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • Marian a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!