Jump to content

Schimbare ceasuri bord


pitbulltm
 Share

Postare recomandată

are rol de a regla intensitatea display-ului, in functie si de lumina interioara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!  Știe cineva ce fire trebuie conectate la casurile de golf/Bora sa le fac sa funcționeze în casa am mufa albasta și cea verde

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3B1919890bx are cineva dump original am incercat sa-l scot si la 1fo se opreste. Mersi mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

passat... de care benzina - diesel, ce problema ai,  ?

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la imo 3 daca schimbi si ceasurile si ecu ce procedura trebui urmata?

Modificat de ioanidis84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , sunt nou pe forum , am o intrebare pentru cineva care se pricepe, la masina din semnatura am cesurile de bord cu codul 1J0920825AX (cu probleme si as vrea sa le schimb ), intrebare e : Se potrivec cele cu codul 1J5920826A ?? Multumesc anticipat!

 

Modificat de ovidiu.ilas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor!

Golf 4 2001 ALH:

Am inlocuit un IC minidot 1J0 920 825 B BOO V12 cu un maxidot 1J0 920 845 B VDO V25 - Facut toatre codarile,cablat fire pentru partea de sus a afisajului de la radio, adaptat cheile - Toate OK, Pornit motor -  dupa care am observat ca acul turometrului la relanti, nu mai sta chiar sub linia 1000 (903 RPM) ci mai degraba catre linia de 800 RPM. Am luat un VCDS - pe 01 - motor, turatia este 903, iar pe 16 - instrumente este 880. Am sapat pe goagle dar nu am gasit nici-o adatpare pentru a ajusta aceasta discrepanta.

Cine stie vreo codare sau o modificare in dump-ul din bord care sa imi corecteze valoare interpretata? Stie cineva adresa unde este facotorul de corectie al sembalului RPM in dump?

Multumesc!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare, pot schimba ceasurile 1jo 919 880 cu alte ceasuri minidot sau maxidot? ce as putea folosi. multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ovidiu merge sa pui ceasurile dorite de tine...

Vali u ai nevoie de ceasuri la fel fără can adică codul sa cuprindă acel ... 919 ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa pui alt soft pe ceasuri ...poate se schimba ceva. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

22 hours ago, ioanidis84 said:

la imo 3 daca schimbi si ceasurile si ecu ce procedura trebui urmata?

La immo3 trebuie sa ai 2 componente  din 3 imperecheate pt a putea adapta pe a 3-a. Daca nici ecu nici bordul nu este pereche cu cip-ul atunci, iti trebuie cip nou sau deblocat cel al masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As încerca să rescriu, dar nu găsesc niciunde un dump pentru tipul asta... Poate a pățit ceva, și de aceea anomalia. 

Modificat de dorcky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca cu fisierul asta. La modelul tau semnalul de rpm vine pe can, ca sa fii sigur, scoate pinul 11 din mufa albastra si vezi daca mege turometru. Daca merge atunci e 100% pe can si problem este undeva in bord.

1J0920845B KOMBI+WEGFAHRSP VDO V11.BIN

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut...ecu și ic nu sunt pereche dar am cheie de la ecu. Am scos pinul din ecu și din ceasuri. Nu le am împerecheat deoarece am rămas fără baterie la leptop.  Întrebarea mea era ce procedura urmez ?. Cumva cea de la imo3 de înlocuire a ceasurilor. Ma loghez pe ceasuri cu pinul IC iar pe canalul 50 îl trec pe cel scos din ecu? ...uurmând ca ceasurile sa împrumute pinul de la ecu și astfel sa fii împerecheat? 

Se pot debloca cipul la imo3? Știam ca o data ce ai împerecheat cipul nu mai merge decât cu acel imobilizator! 

  Mulțumesc! 

Modificat de ioanidis84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11 hours ago, ioanidis84 said:

Ovidiu merge sa pui ceasurile dorite de tine...

Vali u ai nevoie de ceasuri la fel fără can adică codul sa cuprindă acel ... 919 ...

La mufe nu trebuie facuta nici o adaptare ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ioanidis84 Imobilizatorul nu se afla in ceasuri ? Nu se imperecheaza cip-ul din cheie cu imobilizatorul din ceasuri, dupa ce au fost imperecheate ceasurile cu ECU ? Deci, eu zic ca, dupa ce imperechezi ceasurile cu ecu, poti sa scrii ce cheie vrei cu orice cip in ea, atat timp cat pui contactul cu acea cheie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În mare parte ai dreptate...Faza cu orice cheie nu merge la imo 3 doar dacă cipul este virgin dacă a fost împerecheat cu alt imobilizator nu mei merge scris .

   Nedumerirea mea era legata de faptul ca nu știam sigur care procedura sa urmez ...swuap ecu ori swuap IC, dar mă scos terrabyt...Am cheia și ecu împerecheat , deci swuap IC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ioanidis84 in cazul tau tu ai 2 componente din 3(ecu motor si cip-ul). Urmezi procedura de la immo3 de schimbare a ceasurilor, dupa imperecherea lor cu ecu motor, codul variabil(CS) o sa fie pe 1 in grupul 23( se copiaza din ecu motor in procesul de adaptare).  Acest cod este folosit pt autentificare ecu-bord-cip, VIN si codul pin nu se foloseste pt autorizarea pornirii.  Intre bord si cip se mai foloseste un cod din 4 bytes pt autentificare, cod care pana de curand se putea doar citi din cip si memora in bord. Mai nou sunt si id48 care suporta programarea acestui cod dupa bord.  

Un cip de vw immo3 se poate debloca dar nu cu vcds, trebuie un programator de transpondere. Pt ai raspunde si lui MMG, poti adapta un cip pe un bord dar numai daca are acelasi cod variabil ca si bordul sau daca este deblocat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Întrebarea mea pt tine era dacă pe canalul 50 unde ar trebui sa bag pinul ceasurilor vechi , scriu pinul pe care mi l a scos comander ul din ecu? 

Este bun acest pin poate fii folosit pt login.

Pinu ul ceasurilor vechi nu îl am.

Mulțumesc. 

Modificat de ioanidis84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In canalul 50 de fapt introduci pinul la celalat participant, in cazul tau ecu. Pinul il poti afla din bordul vechi sau din ecu in cazul tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok.

multumesc, mi ai fost de mare ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut...in cele din urma am gasit sa-mi cumpar ceasuri immo3 minidot ptr golful meu sdi (am ceasuri fara bc,immo2,fabricatie luna 11.2000 )...singura diferenta este ca noul bord are 260km/h iar vechiul are 220km/h....recalibrarea se poate face doar din reconfigurarea parametrilor noilor ceasuri sau trebuie neaparat sa schimb si folia? (parca n-as vrea sa matzocaresc vechiul bord, sa-l pastrez de rezerva)...sau prin ambele variante?codul vechiului bord este BOO 1J0920805E

 

Modificat de mihai1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!