Jump to content

Indicatorul lichid de racire nu mai sta la 90


cretu_dan

Recommended Posts

Initial am cerut behr, dar nu avea si pretul la behr era mai mic decat la Vernet. Am luat azi si plasticul ala, am schimbat si merge, tind sa cred ca initial l-am pus eu stramb si nici plasticul nu avea nimic, dar macar merge.

Mersi mult de ajutor.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 757
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    75

  • marius1982.11

    49

  • Al Bundy

    39

  • stefanutz30

    23

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Toate masinile din lume au problema asta, asa e normal...racesti un calorifer ventilandu-l , automat el se raceste , incalzeste habitaclu cat poate si automat lichidul din el se raceste...Mai ganditi

verifica intai cablajul de la senzorul G62 - daca este ok, atunci schimba senzorul - cumpara Hella sau OEM - restul nu sunt ok

Sa scoti cu ce ai acoperit ledul ?  

Posted Images

marius1982.11

O fi bun si vernet, dar nu am auzit de ei. BTT(Behr) in schimb e echipare originala, deci o fi ceva de capul luipost-34985-0-86032500-1354205564_thumb.jpg.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Imi creste temperatura la antigel daca merg la turatii mai mari.Am verificat sa vad daca deschide termostatu si se deschid.Ventilatoarele pornesc doar cand temperatura depaseste 90 de grade din bord.Am verificat ventilatoarele si merg ambele trepte.Ma gandesc c ar putea fi  termocupla care intra in radiator c am pus testeru si aveam 100 de grade si ventilatoarele nu plecau.Cum pot testa sonda?

Link to post
Share on other sites

doar sa o bagi in apa care fierbe si sa masori cand inchide cu un aparat de masura.

Link to post
Share on other sites

Aparatu de masura pe ce trebuie sa fie setat cand masor?

Si la cate grade trebuie sa deschida la prima treapta?

Link to post
Share on other sites
  • 10 months later...

sALUT!
aM SI EU UN alh SI CCAND L-AM LUAT, TIPUL MI-A SPUS CA AR TREBUI SCHIMBAT ACEST SENZOR, G62. eL AVAND PROBLEME SI CU pornirea la cald.
Am mers de la Brasov la bucuresti cu o temperatura exterioara de 2-4*C, masina baga caldura foarte bine. Insa indicatorul din bord nu a ajuns la jumatate. A stat doar la a doua linie. Indiferent de stilul de mers. A stat la ralanti 15min in parcare, nu s-a ridicat. Am ajung acasa, am pus mana pe furtunul de la termostat si era rece. Termostatul l-a schimbat acum 3 luni cu unul SWAG.
E posibil sa fie defect si termostatul si senzorul? 
Aseara am lasat-o la ralanti 20 de minute si tot acolo am gasit temperatura. Indiferent de stilul de mers, nu se ridica mai mult de doua liniute.
Si antigelul din ea este varza.. rugina si e cam diluat. Trebuie sa il schimb.
Am un VAG-COM, dar nu am folosit niciodata.
O avea si termostatul probleme sau e pur si simplu e prea frig afara? De fiecare data caldura a fost pornita (cu ventilatia inchisa sau treapta 2)
Daca trebuie sa schimb, ce marci recomandati?
termostat wahler, mahle, behr?
senzorul g62? ce marca recomandati?
si de ce recomandati sa se schimbe si flansa termostatului?

 

LE: Hai ca ieri am oprit caldura si am lasat motorul la ralanti ~20-30minute si a deschis termostatul (nu stiu cand). 
intrebare: 
Senzorul g62 afecteaza performantele si consumul? El trimite temperatura eronata in  ECU si de acolo masina consuma mai mult si trage mai prost? Deci, trebuie sa schimb senzorul. CE marca sa pun? Nu as vrea sa dau 200-300lei pe un OE, decat daca e imperativ... 
Multumesc anticipat!

Edited by UNHleaSHD
Link to post
Share on other sites

Ceau @UNHleaSHD,

Daca tot schimbi termostatul, schimba si carcasa termostatului, e cel mai sigur asa.

Am schimbat 2 termostate la Golf 5 si aveam probleme cu temperatura motorului pt ca nu trecea de 75 de grade .Cand am schimbat termostatul si carcasa , problemele au disparut.

Bafta.

Link to post
Share on other sites
marius1982.11

Carcasa la ALH se schimba deoarece este riscul sa rupi cei 2 pinteni care prind termostatul cand il montezi. Daca reusesti sa il montezi fara ajutorul astora sau nu se rup la demontare, poti reutiliza carcasa. Verifica cu vag-com pe engine si pe instruments ce temperatura arata senzorul G2/G62. Daca arata temperaturi identince inseamna ca e bun. termostat behr si senzor hella, daca nu vrei originale.

Link to post
Share on other sites
  • 10 months later...

Sal am și eu o  problemă mai exact ,este prima  iarnă care o fac cu golf 4  vara acul stătea la 90 acum când,s-au răcit vremea am făcut  140 km și temperatura nu a trecut de 80 de grade.Caldura am dar parcă nu  bagă cât ar trebui   Să fie termostatul  sau senzorul de temperatură? Parcă mai  bine băga golful  3  și  mai repede:))  Golful meu este 1.6 azd  16 v  Am climatronic iar setat pe hi -temperatura mă gândesc că trebuia in 140 km să stau la tricou:))Și consumul parcă este mai măricel  Pe lângă asta  am observat că venind de la  un drum  de10- 15 km miroase a antigel pierderi  nu am dar în fața parcă  simt miros de antigel  

 

Edited by mihai1
Link to post
Share on other sites

Cu vcds verifica temperatura pe engine și ceasuri. Dacă este similara, senzorul este ok. Din descrierea ta, pare sa fie termostatul defect

Link to post
Share on other sites

Sal furtunul de la termostat cel de sus este cald. Iar cel de jos rece este normal sa fie așa la reostat  defect?

Link to post
Share on other sites

Ce reostat defect ?

daca un furtun este rece si unul cald inseamna ca termostatul nu a deschis.

Link to post
Share on other sites

Sz am vrut sa zic termostat defect  problemă este că nu prea băga nici căldură cât ar trebui mă gândesc să, nu fie termostatul blocat pe deschis sau mi-a zis cineva că e posibil și din climatronic să fie ceva

Edited by mihai1
Link to post
Share on other sites

Salutare azi am fost până în București  deci 60  dus 60 întors  adică 120 km ce am observat este că,in momentul când nu porneam caldura  ajunge acul la 90  in mers scade aproape de 70  căldură am  dar,azi a fost deja 14 grade afară

Link to post
Share on other sites
  • Administrator

TERMOSTAT, daca in mers scade temperatura e 100% termostatul.

Link to post
Share on other sites
marius1982.11

daca te opresti cand apa e la 70 si furtunul de jos e cald si devine fierbinte rapid, e clar termostat.

Link to post
Share on other sites

Salutare azi am schimbat termostatul  am pus behr  am găsit la 46.Chestia este că,pe termostat nu scrie behr dar pe cutia lui scrie behr tx41870d Acum ajunge la 90 de grade și acolo stă . Căldură dă mult mai bine acum rămâne de văzut în timp  Cel care l- am scos cred că este din fabrică după cum arată deși nu cred  nu are cum 

Edited by mihai1
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Salut...eu am schimbat ieri termostatul,nu se ridica indicatorul de bord aproape deloc...dupa schimbare,aceeasi problema. Caldura in masina este ok,desi afara sunt erau 6 grade ieri...cam pe unde ar fi baiul!?
In bord,indicatorul abia se ridica 2 mm...Caldura pare ok( afara sunt 6 grade)!! 
 

Link to post
Share on other sites

Verifica valori senzor lichid răcire 

Link to post
Share on other sites
marius1982.11

cat indica pe vcds in engine si pe intruments?temperatura identica?

Daca e totul ok, pe HI trebuie sa iti usuce orchii asa caldura baga.

Link to post
Share on other sites
  • 7 months later...

Salut, am si eu o mica problema.

Acum 3 saptamani, pe autostrada 110km/h, mi-a scazut temperatura apei de tot, in aproximativ 30 de secunde si-a revenit si asta a fost singura data cand mi-a facut figuri.

Incepand cu saptamana trecuta, alta problema, in oras sau cu masina la relanti apa urca la 90°... Pe autostrada sau mers indelungat cu viteza mai mare ~ 110km/h, apa sta la 30°, daca trag pe dreapta, in 2-3 minute urca iar la 90°, pornesc ventilatoarele scade iar la 30°, se opresc, urca iar usor la 90°. E normal? Nu ma prea pricep, dar mie apa imi statea constant ~90° dupa ce se incalzea motorul (89 dupa cum ar indica acul)

Acum 2 zile, am schimbat distributia, pompa de apa, iar antigelul nou 1:1, still the same shit.

Golf 4, 1.4

Link to post
Share on other sites

E posibil sa fie de la senzorul de temperatura al apei, ori contact imperfect la mufa lui, ori e dus el, e vreo 20 de lei piesa. Poti incerca sa-l verifici scotand mufa din el si vezi daca mai oscileaza acul, ar trebui sa se linisteasca acul ori la minim, ori la maxim.

Nu sesizezi o schimbare in comportamentul motorului?

Link to post
Share on other sites

Motorul se comporta normal, am miscat putin pe acolo, acum ramane la 80° in mers, pe loc la relanti se comporta normal

Link to post
Share on other sites
VolkswagenManagement

@Moartea1995 salut,ceva senzori aprinsi in bord? nu e normal, cand iti oscileaza de la 90 la 30 nu se aude altfel motorul?

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri

 Ne cerem scuze că intervenim dar credem că folosiți un plugin de ad-block. 

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere ce sunt afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult sustinerea acestei comunitati. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante. Multumim! :)

PS: daca aveti probleme cu situl chiar si dupa ce a fost dezactivat adblocker incercati sa intrati din alt browser si discutati cu noi pe topicul Updete forum din aria acesta https://vwforum.ro/forum/20-anunturi-administrative-observatii-si-sugestii/
Exista si alte extensii (gen VPN) sau antivirus ce filtreaza traficul si pot bloca cookies. Verificati si pe acestea daca le aveti setate corect pentru vwforum.ro . Multumim

 

 

Accept