Jump to content

Indicatorul lichid de racire nu mai sta la 90


cretu_dan
 Share

Postare recomandată

Initial am cerut behr, dar nu avea si pretul la behr era mai mic decat la Vernet. Am luat azi si plasticul ala, am schimbat si merge, tind sa cred ca initial l-am pus eu stramb si nici plasticul nu avea nimic, dar macar merge.

Mersi mult de ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O fi bun si vernet, dar nu am auzit de ei. BTT(Behr) in schimb e echipare originala, deci o fi ceva de capul luipost-34985-0-86032500-1354205564_thumb.jpg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Imi creste temperatura la antigel daca merg la turatii mai mari.Am verificat sa vad daca deschide termostatu si se deschid.Ventilatoarele pornesc doar cand temperatura depaseste 90 de grade din bord.Am verificat ventilatoarele si merg ambele trepte.Ma gandesc c ar putea fi  termocupla care intra in radiator c am pus testeru si aveam 100 de grade si ventilatoarele nu plecau.Cum pot testa sonda?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar sa o bagi in apa care fierbe si sa masori cand inchide cu un aparat de masura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aparatu de masura pe ce trebuie sa fie setat cand masor?

Si la cate grade trebuie sa deschida la prima treapta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

sALUT!
aM SI EU UN alh SI CCAND L-AM LUAT, TIPUL MI-A SPUS CA AR TREBUI SCHIMBAT ACEST SENZOR, G62. eL AVAND PROBLEME SI CU pornirea la cald.
Am mers de la Brasov la bucuresti cu o temperatura exterioara de 2-4*C, masina baga caldura foarte bine. Insa indicatorul din bord nu a ajuns la jumatate. A stat doar la a doua linie. Indiferent de stilul de mers. A stat la ralanti 15min in parcare, nu s-a ridicat. Am ajung acasa, am pus mana pe furtunul de la termostat si era rece. Termostatul l-a schimbat acum 3 luni cu unul SWAG.
E posibil sa fie defect si termostatul si senzorul? 
Aseara am lasat-o la ralanti 20 de minute si tot acolo am gasit temperatura. Indiferent de stilul de mers, nu se ridica mai mult de doua liniute.
Si antigelul din ea este varza.. rugina si e cam diluat. Trebuie sa il schimb.
Am un VAG-COM, dar nu am folosit niciodata.
O avea si termostatul probleme sau e pur si simplu e prea frig afara? De fiecare data caldura a fost pornita (cu ventilatia inchisa sau treapta 2)
Daca trebuie sa schimb, ce marci recomandati?
termostat wahler, mahle, behr?
senzorul g62? ce marca recomandati?
si de ce recomandati sa se schimbe si flansa termostatului?

 

LE: Hai ca ieri am oprit caldura si am lasat motorul la ralanti ~20-30minute si a deschis termostatul (nu stiu cand). 
intrebare: 
Senzorul g62 afecteaza performantele si consumul? El trimite temperatura eronata in  ECU si de acolo masina consuma mai mult si trage mai prost? Deci, trebuie sa schimb senzorul. CE marca sa pun? Nu as vrea sa dau 200-300lei pe un OE, decat daca e imperativ... 
Multumesc anticipat!

Modificat de UNHleaSHD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceau @UNHleaSHD,

Daca tot schimbi termostatul, schimba si carcasa termostatului, e cel mai sigur asa.

Am schimbat 2 termostate la Golf 5 si aveam probleme cu temperatura motorului pt ca nu trecea de 75 de grade .Cand am schimbat termostatul si carcasa , problemele au disparut.

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Carcasa la ALH se schimba deoarece este riscul sa rupi cei 2 pinteni care prind termostatul cand il montezi. Daca reusesti sa il montezi fara ajutorul astora sau nu se rup la demontare, poti reutiliza carcasa. Verifica cu vag-com pe engine si pe instruments ce temperatura arata senzorul G2/G62. Daca arata temperaturi identince inseamna ca e bun. termostat behr si senzor hella, daca nu vrei originale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Sal am și eu o  problemă mai exact ,este prima  iarnă care o fac cu golf 4  vara acul stătea la 90 acum când,s-au răcit vremea am făcut  140 km și temperatura nu a trecut de 80 de grade.Caldura am dar parcă nu  bagă cât ar trebui   Să fie termostatul  sau senzorul de temperatură? Parcă mai  bine băga golful  3  și  mai repede:))  Golful meu este 1.6 azd  16 v  Am climatronic iar setat pe hi -temperatura mă gândesc că trebuia in 140 km să stau la tricou:))Și consumul parcă este mai măricel  Pe lângă asta  am observat că venind de la  un drum  de10- 15 km miroase a antigel pierderi  nu am dar în fața parcă  simt miros de antigel  

 

Modificat de mihai1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu vcds verifica temperatura pe engine și ceasuri. Dacă este similara, senzorul este ok. Din descrierea ta, pare sa fie termostatul defect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal furtunul de la termostat cel de sus este cald. Iar cel de jos rece este normal sa fie așa la reostat  defect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce reostat defect ?

daca un furtun este rece si unul cald inseamna ca termostatul nu a deschis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sz am vrut sa zic termostat defect  problemă este că nu prea băga nici căldură cât ar trebui mă gândesc să, nu fie termostatul blocat pe deschis sau mi-a zis cineva că e posibil și din climatronic să fie ceva

Modificat de mihai1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare azi am fost până în București  deci 60  dus 60 întors  adică 120 km ce am observat este că,in momentul când nu porneam caldura  ajunge acul la 90  in mers scade aproape de 70  căldură am  dar,azi a fost deja 14 grade afară

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca te opresti cand apa e la 70 si furtunul de jos e cald si devine fierbinte rapid, e clar termostat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare azi am schimbat termostatul  am pus behr  am găsit la 46.Chestia este că,pe termostat nu scrie behr dar pe cutia lui scrie behr tx41870d Acum ajunge la 90 de grade și acolo stă . Căldură dă mult mai bine acum rămâne de văzut în timp  Cel care l- am scos cred că este din fabrică după cum arată deși nu cred  nu are cum 

Modificat de mihai1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut...eu am schimbat ieri termostatul,nu se ridica indicatorul de bord aproape deloc...dupa schimbare,aceeasi problema. Caldura in masina este ok,desi afara sunt erau 6 grade ieri...cam pe unde ar fi baiul!?
In bord,indicatorul abia se ridica 2 mm...Caldura pare ok( afara sunt 6 grade)!! 
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica valori senzor lichid răcire 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat indica pe vcds in engine si pe intruments?temperatura identica?

Daca e totul ok, pe HI trebuie sa iti usuce orchii asa caldura baga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salut, am si eu o mica problema.

Acum 3 saptamani, pe autostrada 110km/h, mi-a scazut temperatura apei de tot, in aproximativ 30 de secunde si-a revenit si asta a fost singura data cand mi-a facut figuri.

Incepand cu saptamana trecuta, alta problema, in oras sau cu masina la relanti apa urca la 90°... Pe autostrada sau mers indelungat cu viteza mai mare ~ 110km/h, apa sta la 30°, daca trag pe dreapta, in 2-3 minute urca iar la 90°, pornesc ventilatoarele scade iar la 30°, se opresc, urca iar usor la 90°. E normal? Nu ma prea pricep, dar mie apa imi statea constant ~90° dupa ce se incalzea motorul (89 dupa cum ar indica acul)

Acum 2 zile, am schimbat distributia, pompa de apa, iar antigelul nou 1:1, still the same shit.

Golf 4, 1.4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil sa fie de la senzorul de temperatura al apei, ori contact imperfect la mufa lui, ori e dus el, e vreo 20 de lei piesa. Poti incerca sa-l verifici scotand mufa din el si vezi daca mai oscileaza acul, ar trebui sa se linisteasca acul ori la minim, ori la maxim.

Nu sesizezi o schimbare in comportamentul motorului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul se comporta normal, am miscat putin pe acolo, acum ramane la 80° in mers, pe loc la relanti se comporta normal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VolkswagenManagement

@Moartea1995 salut,ceva senzori aprinsi in bord? nu e normal, cand iti oscileaza de la 90 la 30 nu se aude altfel motorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!