Jump to content

Indicatorul lichid de racire nu mai sta la 90


cretu_dan
 Share

Postare recomandată

cu rusine iti spun ca nu mai tin minte - n-am mai umblat de mai mult de un an acolo...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu o precizare: verificarea contactelor din mufa am facut-o inspirat de postarile colegilor(de egz mad_kat) carora le multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare.am si eu o mica problema cu temperatura apei si anume, nu se mai ridica apă la 90 grade, iar când se încălzește cât de putin in jur de 60-70 grade scaderea bruscă acul de la ceasuri aproape pe minimalist si greutate se mai ridica.mentionez ca aceasta problema o am de câteva zile.ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bebe - partea ca nu se mai incalzeste mai mult de 60-70 grade, am inteles-o... restul, nu.

 

schimba termostatul, daca nu ajunge la 90 grade. Cu VCDS-ul se poate verifica daca sunt diferente pe temperaturile de la G2 si G62, sens in care se poate sa ai un senzor de temperatura g62 - defect.... dar daca nu oscileaza acul la temp lichidului de racire, atunci e termostatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok.am sa verific termostatul si o sa revin cu detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

             Am si eu o intrebare despre temperatura motorului. Daca pornesc masina si stau 2 min fara sa plec de pe loc nu urca acul. Dupa ce plec pot sa parcurg 200 km ca acul nu urca, poate maxim 10-20 grade. Dupa ce opresc masina in 5 min urca pana pe la 50-70 de grade. Am stat cam 15 min intr-o zi pe loc cu masina, sa vad daca urca peste 90 de grade, am turat pe loc motorul si cam in 10 min a ajuns cu greu la 90 de grade si am mai continuat sa apas pe acceleratie sa vada daca sare peste 90 de grade dar nu a mai urcat. Oare ce problema sa fie?  Mentionez ca am un Golf 4 variant 1.6 16v.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parerea mea, G62-ul.

verifica pe vag-com cat indica cel pe instruments si cel de pe engine.

 

PS: 20 de grade nici nu se ridica acul,de la 50 incolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea termostatul, atata timp cat pe loc se incalzeste si in mers nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut

Maine o sa schimb si eu sonda de temperatura si termostatul.

O întrebare am si eu

Cum pot scoate surubul de jos de la termostat,pt ca am incercat azi diverse chei de 10 si este imposibil.Ma gandeam sa demontez acel balon de langa alternator.Voi ce sfaturi imi dati?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate acel balon.Ai un surub mai jos la el cu imbus cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata!

Am reusit sa schimb termostatul si sonda de temperatura. Acul ramane blocat pe 90°C dupa ce se incalzeste,dupa cca 4km incepe sa urce temperatura la -1°,problema ramane cu consumul care este in jur de 7,5% mixt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

 

Detin un golf IV, benzina din 2001, mentionez ca am cateva probleme la care sper sa primesc un raspuns aici. Mergeam la serviciu, cand la un moment dat mi se aprinde in  bord martorul de temperatura, acul era la 110 grade, si iesea abur masiv de sub capota. M-am oprit brusc, am asteptat sa se raceasca si am completat cu lichid de racire sperand ca asta este problema. Am plecat la drum in continuare. Dupa 10 minute de mers, aceeasi problema.. am verificat si ventilatorul mare din fata care .. din pacate nu functiona. Am schimbat directia de mers spre un service auto - cu geamurile lasate, caldura data la maxim si viteza mica (in miezul verii) . Intr-adevar mecanicul mi-a confirmat ca ventilatorul este de vina, dar si termostatul care s-a prajit (desi el saracul imi arata temperatura corecta de la motor - 110 - apa care fierbea). Mi-a schimbat ventilatorul, mi-a pus si un termostat - ce-i drept second hand.. Am mers o vreme cu el asa, acul nu mi-a mai aratat nicium 90 de grade, cum era normal.. statea pe la 70 de grade.. Dupa cateva luni m-am hotarat sa cumpar un termostat nou - zis si facut, m-am dus la alt service, mi-a montat termostatul nou- totul parea perfect.. acul statea la 90 de grade.. am plecat fericita. Dupa 15 min de mers... nu mi s-a aprins niciun martor in bord... dar descopeream la semafor cum scot iar fum de sub capota- deci iar era sa prajesc mototorul. Am plecat la service inapoi, mi-a scos termostatul cel nou si mi-a pus altul (necumparat de mine). Masina merge bine, numai ca... de atunci nu mai imi sta la 90 de grade.. vara mi-a stat pe la 50-60.. acum.. fiind mai frig, nici nu se mai ridica la vreo [cenzurat]. Caldura merge foarte bine in masina, la fel ca si aerul conditionat. Marturisesc ca am avut cateva probleme cu ea - pierdea ulei (trebuia sa fiu foarte atenta la nivelul lui), se mai oprea in mers si se bloca volanul (sau nu mai mergea servo si mi se parea ca e volanul intepenit), dar i s-a desfacut motorul si totul este perfect.. mai putin cu temperatura din bord..

 

Multumesc anticipat pentru sfaturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce cod motor ai?

Ai schimbat si flansa termostatului ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, nu cred ca mi-a schimbat decat termostatul.. se poate cumpara si chestia asta despre care mentionezi? Si daca da, se schimba usor? Imi e cam teama sa ma duc sa mai imi demonteze ceva de la motor sa o poata schimba.. Am motor 1.4, benzina.

Modificat de alkaa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este motorul original, persoana care a condus masina inaintea mea a avut "grija" sa nu ii puna ulei pana cand motorul a crapat si a cumparat altul sh...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:tuktuk: era vorba de piesa , sa comanzi OE (original) :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,ma si eu probleme cu termostatul la passat b7 indrumati-ma si pe pe mine ce termostat este sa iau ?

stie cineva unde este pozitionat termostatul la b7?

scuze pentru balbaiala de mai sus , e mai greu de pe telefon[emoji2]. imi poate cineva recomanda o marca de termostat care sa fie ok sau unde gasesc oem?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai postat unde nu trebuie (aria Golf4 & Bora) si tu ai Passat b7. Behr cred ca sunt bune,cel putin la generatia noastra de masini astea sunt recomandate.Cauta in aria Passat b7.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca in 17 km + stationare de 10 min la temperatura exterioara de 3 grade nu a ajuns la 90 grade in bord(mai erau 2 mm pana la 90) sa fie probleme la termostat?sincer pana acum nu imi dau seama daca asa facea si inainte.Senzorul este bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred că da. Cam atât am eu până la job şi în momentul când nu se mai ridica temp. în intervalul ăsta am schimbat termostatul şi a revenit la normal. Şi la minus 20 grade cred că ar trebui să indice ceasul din bord 90 (în realitate probabil în jur de 80). Dacă mai şi fluctuează temp în funcţie de viteza de deplasare, turaţie etc. cam asta este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am ajuns sa schimb 3 termostate pana acum , ultimul care l-am schimbat cam de doua luni a fost gates , asta dupa ce am avut inainte valeo si bethr . Practic nu mai stiu ce marca sa cumpar . La temperatura de 4 grade exterior , in 13 km cat am eu pama la serviciu apa abia ajunge la o [cenzurat] pana in 90 . Daca masina stationeaza cu motorul pornit temp scade imediat , acest lucru se mai intampla si daca dau drumul la caldura cu ventilatia in treapta mai mare ! Cred ca pana la urma o sa iau la risc unul de la dezmembrari dar sa fie pe original ! Daca acum face asa dar cand temp ext o sa fie de -10-15 gr .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!