Jump to content

Probleme pornire la cald/rece


Sebi77
 Share

Postare recomandată

Cel mai bine suni la cea mai apropiat dealer si intrebi pentru motorul tau! :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 758
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • dan 48

    41

  • ionel.d.2007

    40

  • SergiuD

    22

  • lupo_bv

    18

Este undeva un scurt care iti consuma toata bateria...!

Bobina de inductie...sau aprinderea electronica cu totul! Ai incercat un scan sa vezi de eventuale erori?

Mai mult ca sigur de acolo este...!

deci, azi am chemat un prieten, am pus clestii mai putin de 1 minut si surpriza, a pornit. Am fost si la garantie ca sa intreb ce e de facut, mi-au zis sa vin cu masina cu tot, asta o sa fac maine. am mai incercat sa pun bateria pe redresor, imi arata ca e incarcata full, lucrul acesta l-am facut dupa ce am pornit-o cu clestii, am masurat la borne avea cam 9 si ceva V. Acum merge masina, porneste din prima fara probleme, dar nu gasesc explicatia unde se pierde curentul, poate o fi bateria defecta? daca as avea probleme cu aprinderea ori bobina... as mai putea s-o pornesc? si daca as avea un scurt undeva n-ar trebui sa am niste cabluri arse? sau ceva care sa nu functioneze?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- Ieri...am plecat de la Craiova spre casa (Slatina) si observ ca la prima pornire este ca la carte. Ba mai mult....ca sa testez si sa accentuez problema.... am bagat benzina care imi facea inainte probleme. Prima pornire...OK. Nu mai tremura la relanti, ca inainte avea o mica intrerupere.

Normal ca prima pornire a fost OK avand in vedere ca toate problemele semnalate s-au intamplat pe vreme calda :)

Cat despre consum si comportament, stai linistit, e doar o chestie psihologica...

Recomand atat posesorilor de POLO cat si FABIA sa faca acest update de soft.

Am facut eu la PBV1 asta-vara si nu este absolut nicio diferenta. Si mie imi porneste bine de cand a dat frigul, dar pe caldura se comporta la fel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal ca prima pornire a fost OK avand in vedere ca toate problemele semnalate s-au intamplat pe vreme calda :frigbaitata:

Cat despre consum si comportament, stai linistit, e doar o chestie psihologica...

Am facut eu la PBV1 asta-vara si nu este absolut nicio diferenta. Si mie imi porneste bine de cand a dat frigul, dar pe caldura se comporta la fel

- Mie mi se intampla si acum pe vreme rece cand bagam de la o anumita firma (nu dau nume ca nu e frumos sa arat cu degetul). Imediat incepea sa varieze turatia la prima pornire si chiar de 2 ori a trebuit sa o accelerez ca sa nu moara motorul. Am inteles ca e pretentioasa la benzina dar nici chiar asa. Astept vara (nici macar mos craciun nu a venit si eu ma gandesc la soare :D) sa vad daca mai face.

- Cat despre consum....daca era psihologic se intampla doar in capul meu si nu pe BC. Sunt alte cifre de cand cu "noul" soft. Am sa revin cu date noi daca e vreo schimbare.

- Tu cand ai facut asta vara inca nu aparuse softul pentru rezolvarea acestei probleme cu pornirea. Probabil tie doar ti-au scris softul din nou. Din cate stiu eu....este aparuta de curand aceasta varianta de soft. Valcea era pe primul loc la probleme semnalate privind pornirea. Si asta cand am fost eu la revizie (sfarsitul lui iulie - inceputul lui august).

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci, azi am chemat un prieten, am pus clestii mai putin de 1 minut si surpriza, a pornit. Am fost si la garantie ca sa intreb ce e de facut, mi-au zis sa vin cu masina cu tot, asta o sa fac maine. am mai incercat sa pun bateria pe redresor, imi arata ca e incarcata full, lucrul acesta l-am facut dupa ce am pornit-o cu clestii, am masurat la borne avea cam 9 si ceva V. Acum merge masina, porneste din prima fara probleme, dar nu gasesc explicatia unde se pierde curentul, poate o fi bateria defecta? daca as avea probleme cu aprinderea ori bobina... as mai putea s-o pornesc? si daca as avea un scurt undeva n-ar trebui sa am niste cabluri arse? sau ceva care sa nu functioneze?

O pierdere de curent este pe undeva...fa-i un scan si vezi ce zice!

Daca bobina sau aprinderea in general functioneaza dupa cum este vremea afara, si nu apare nimic pe scan, nu iti ramane decat sa o inlocuiesti cu alta si vezi daca mai face probleme!

Poate fi contact imperfect pe undeva prin sistemul de aprindere electronica si sa nu dea suficenta scanteie. Si bateria, saraca, poate sa fie incarcata..insa degeaba!

Am patit la fel cu un Renault...de imi venea sa ii dau foc! Cand iti era lumea mai draga..nu pornea..!

Sa ne zici ce au gasit cei de la Service!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,

Am reusit sa ajung la un service si am facut urmatoarele: curatat injectoare, testare si reglare. Cu toate acestea problema mea cu pornirea la rece nu s-a rezolvat. Mecanicul a verificat valorile sondei de temperatura, sondei lambda si toate OK, nicio eroare.

Nu stiu ce sa mai zic...:) Ce naiba poate fi?

La intrebarea de mai sus, raspunsul este da, pompa de benzina se aude cand deschid portiera iar, in plus, am incercat si smecheria cu punerea contactului de mai multe ori inainte de pornire.

Multumesc si astept parerile voastre.

Bogdan

Salutare

Dar la cald porneste bine ?

Daca da, incearca inainte de pornirea la rece sa scoti mufa de la sonda de temperatura.

Vezi cum face. O ia sau nu ? S-ar putea sa minta sonda de temperatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O pierdere de curent este pe undeva...fa-i un scan si vezi ce zice!

Daca bobina sau aprinderea in general functioneaza dupa cum este vremea afara, si nu apare nimic pe scan, nu iti ramane decat sa o inlocuiesti cu alta si vezi daca mai face probleme!

Poate fi contact imperfect pe undeva prin sistemul de aprindere electronica si sa nu dea suficenta scanteie. Si bateria, saraca, poate sa fie incarcata..insa degeaba!

Am patit la fel cu un Renault...de imi venea sa ii dau foc! Cand iti era lumea mai draga..nu pornea..!

Sa ne zici ce au gasit cei de la Service!

Am fost la service Bosh, acolo am garantia, au masurat din nou etc etc, in fine, alternatorul incarca aproape 14 V (13.78 fata de prima data 13.99 cand am fost cu ea pentru garantie, deci banuiesc ca daca am mers 100km cu ea si incarca pana la 14 era bun alternatorul, etc.), cei de la service incearca sa-mi zica e de la masina, nu pot sa-i contrazic, dar cum sa-mi consume bateria, noua, alternatorul? sau mai ziceau ei periile ori releul de incarcare. Sa zicem ca asa e, dar bateria dupa masuratorile lor era descarcata sub 80% deci ea a fost descarcata aproape de tot atunci cand a stationat masina(imi cerea SAFE CODE casetofonul), deci concluziile care le trag eu sunt ca ori am pierdere de curent, deci consumatori pe undeva, ori bateria e de vina, am auzit cazuri in care bateria era de vina. Am facut un scan al erorilor de pe computer, nu mi-a gasit nimic(am inteles ca testerul nu poate vedea pierderi de curent?!). Acum ramane sa masor pe unde ar putea exista pierderi de curent, dar cum fac asta? o idee am auzit sa iau fiecare siguranta si sa incep sa masor, daca undeva consuma mai mult, sa stiu cu ce sa incep, prin eliminare; sau sa leg nu stiu cum bateria in serie cu aparatul de masura :) nu stiu ce sa-i mai fac, deocamdata mi-au dat o baterie de la ei pana o incarca pe cea noua timp de 4 zile :-(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Dar la cald porneste bine ?

Daca da, incearca inainte de pornirea la rece sa scoti mufa de la sonda de temperatura.

Vezi cum face. O ia sau nu ? S-ar putea sa minta sonda de temperatura.

Salut,

Da, la cald porneste perfect. Bateria iese din discutie, este noua si este Varta Silver, ce-i drept totusi nu am verificat gradul ei de incarcare.

As incerca varianta cu sonda de temperatura, unde este localizata? Daca nu citeste bine, fara ea ar trebui sa nu simt nicio diferenta, asa-i?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu deja am schimbat doua bobine, una cand am adus masina de afara, si alta acu' 3 luni..o fi o boala a lor chestia asta cu bobinele de inductie?

iti raspund destul de tarziu... cei de la service mi-au spus ca la polo ca al meu...1.2 benzina se cam duce o bobina la 50.000-56.000 KM .... la mine se incadra in kilometrajul asta... in fine. eu m-as bucura sa am probleme de acum inainte cu o bobina o data la 50.000 km ptr ca a fost fffff ieftin ! ma asteptam sa plec de la service cu f multi bani dati dar nu a fost de loc asa :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare all. Nu am putut sa fac un topic separat si am gasit unu care sa se potriveasca cu problema mea. Polo meu nu mai porneste. E modelu din 2002. 1,4 TDI. Problema e urmatoarea. A facut o data o figura la tata i s-a resetat computeru de bord in timp ce mergea cu masina si i-a ramas martoru la servo directie aprins. Eu am patit acum 2 zile. Sa resetat pur si simplu in timp ce mergeam. (S-au stins toate becurile si s-au aprins in jumate de secunda cu totul pe 0). Si acum 1 ora s-au stins toate la bord si cand a oprit motoru nu a mai pornit. Nu se vede nimic la bord. Farurile,semnalizarea, becurile in usi,casetofonu ... merg. Nu stiu care e problema. Am verificat sigurantele dar nu am gasit nici una arsa. Poate sa ma ajute cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:beerchug: cucerzean, desi suntem oftopic nu pot sa ma abitn... Cum sa dai 11 mil manopera. Eu la TDI cu pisese ulei filtre si pompa de apa am platit 980 lei. Si am primit si garantie 60.000 la un service seros cand vine vorba de lucrari importante.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare all. Nu am putut sa fac un topic separat si am gasit unu care sa se potriveasca cu problema mea. Polo meu nu mai porneste. E modelu din 2002. 1,4 TDI. Problema e urmatoarea. A facut o data o figura la tata i s-a resetat computeru de bord in timp ce mergea cu masina si i-a ramas martoru la servo directie aprins. Eu am patit acum 2 zile. Sa resetat pur si simplu in timp ce mergeam. (S-au stins toate becurile si s-au aprins in jumate de secunda cu totul pe 0). Si acum 1 ora s-au stins toate la bord si cand a oprit motoru nu a mai pornit. Nu se vede nimic la bord. Farurile,semnalizarea, becurile in usi,casetofonu ... merg. Nu stiu care e problema. Am verificat sigurantele dar nu am gasit nici una arsa. Poate sa ma ajute cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci? nu ma ajuta nimeni? nu stie nik despre. inca un indiciu. acele au ramas exact in pozitia in care erau in timp ce mergea masina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil din alimentarea bordului.

Daca spui ca acele indicatoare au ramas exact in aceeasi pozitie in care erau in timp ce mergea, inseamna ca bordul nu mai este alimentat cu tensiune.

Si implicit si imobilizatorul, care e parte componenta a bordului, nu mai merge. Deci, nu mai poti porni motorul, deoarece acesta asteapta confirmare de la imobilizator ca poate porni.

Uitate, in prima faza, la toate sigurantele sa fie nearse.

Apoi incearca sa ajungi in spatele instrumentelor si sa vezi daca mufa cu fire a instrumentelor este la locul ei, verificand eventual pentru urme de oxidare la pini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare all. Nu am putut sa fac un topic separat si am gasit unu care sa se potriveasca cu problema mea. Polo meu nu mai porneste. E modelu din 2002. 1,4 TDI. Problema e urmatoarea. A facut o data o figura la tata i s-a resetat computeru de bord in timp ce mergea cu masina si i-a ramas martoru la servo directie aprins. Eu am patit acum 2 zile. Sa resetat pur si simplu in timp ce mergeam. (S-au stins toate becurile si s-au aprins in jumate de secunda cu totul pe 0). Si acum 1 ora s-au stins toate la bord si cand a oprit motoru nu a mai pornit. Nu se vede nimic la bord. Farurile,semnalizarea, becurile in usi,casetofonu ... merg. Nu stiu care e problema. Am verificat sigurantele dar nu am gasit nici una arsa. Poate sa ma ajute cineva?

Par a fi ceasurile de bord, s-a intamplat ca la mine(gasesti un topic de-al meu unde am explicat ce mi s-a intamplat...). Ai spalat cumva masina pe interior?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica ceasurile de bord......poate fi una din cauze mai ales ca zici ca ti-au ramas in pozitia respectiva ;)

am dus-o la reprezentanta VW Oradea la D&C si mi-au zis ca e sarita distributia???? din cauza ca am dat la automat incercand sa o pornesc. Nu-mi prea pare logic, mie frica ca ei au incercat sa o porneasca fotzat. Ce ziceti?

ba pare foarte logic.........cand dai la automat si nu porneste pompa de ulei nu-ti face destula presiune cat sa-ti tina intinzatorul de la distributie incarcat.Polo 1.2 sare imediat de la punc asa ca daca nu porneste nu mai incercati :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

un prieten a avut exact aceeasi problema la un passat 1999 TDI. pe tester nu citea nimic dar a ajuns la demontarea ceasurilor de bord si la inlocuirea unui cip dispus pe placa ceasurilor. am inteles ca se mai intampla si doar din cauza unei lipituri reci din fabrica la un piciorus al cip-ului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari !

Si la mine tot cu update de soft s-a rezolvat problema cu pornirea la rece - polo happy 2008.

Am fost la pbn si prima data au dat din umeri ca nu au ce sa-i faca, urmand ca dupa o cerere catre fabrica sa li se dea noi instructiuni pentru remedierea pb. Dupa vreo 2 luni de asteptare am ajuns cu o alta pb in service ocazie cu care mi-au facut si update-ul.

De atunci nu au mai fost probleme.

Bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru AXXXY, o posibila problema este de la condens, iarna daca ai rezervorul mai putin de jumatate se face condens, mai ales cand scade sub 2 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare

Cat a costat update de soft ?

Multam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sall tuturor!!! sunt nou pe aici dar am si eu un polo 1.2 benzina 2002 ce are cateva probleme, de aceea as vrea cateva sfaturi .Dar mai bine sa spun despre ce este vorba:

- in urma cu vreo 2 saptamani am observat ca nu mai baga caldura in masina iar temperatura apei indicata in bord in timp ce rulam cu 100/h nu trecea de 40/45 asta in conditziile in care temperatura de afara era intre -7 -8 grade C. In timpul stationarii cu motorul pornit temperatura apei ajungea la 90 de grade dar in momentul in care incepeam sa ma deplasez temperatura apei scadea iar la valoarea 40'C . Dupa mai multe vizite pe vwforum am dedus ca problema ar fi termostatul si pasul firesc a fost sa o duc la un service pt a-l schimba

- azi (5 ian) am fost in service unde mi-au dat jos termostatul , mi-au golit si antigelul din instalatie dar cum ulterior au vazut ca nu aveau pe stoc modelul meu de termostat l-au pus la loc pe cel vechi si antigelul ce l-au recuperat la golire.Maine urmeaza sa merg iar in service pt termostatul nou.La plecare mecanicul mi-a spus ca s-ar putea sa mi se aprinda becul pt lichidul de racire deoarece era mai putin decat minimul de pe borcan si m-a sfatuit sa completez cu putzina apa .Am plecat din service iar la sosire acasa dupa vreo 25 de km s-a aprins si beculetul pt lichidul de racire semn ca era prea putin am zis eu asa ca am complectat cu cateva gr de antigel g12 si putzina apa.

- problema majora care mi-a aparut acum e ca nu mai vroia sa porneasca la prima cheie cum o facuse de obicei (bateria e noua din vara).POrneste abia la a doua sau a treia cheie dar greu.

Acum nu mai stiu ce sa fac si de unde sa o apuc asa ca v-as fi foarte recunoscator daca ma ajutatzi si pe mine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai alimentat intre timp sau este aceeasi benzina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai grija la cine ai fost sa nu-ti fi lovit ceva care are lagatura cu pornirea. Eu de exemplu m-am trezit cu vibratii in pedalier dupa schimbul de ulei si totul pt k i-mi lovisera filtrul de aer si acesta picase de pe postamentul lui.

Urata treaba cu pornitul...mi se pare cea mai urata treaba la o masina sa nu vrea sa porneasca. Dar asta e sunt facute de mana omului si tot de mana omului vor fi si reparate. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

electromotorul invarte ? sa nu fie si de la senzorul de temperatura, eu am patit si am schimbat senzorul...si a fost ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sall !!!

Asa cum v-am spus azi am fost iar la service pt termostat si in sfarsit au reusit sa mi-l schimbe. Dimineatza aceeasi faza la pornire,adica foarte greu , ba chiar pornise la un moment dat si dupa nici o jumatate de minut s-a oprit iar. cam toata operatiunea de pornire sa fi durat vreo 2 minute adica vreo 3 sau 4 chei.

In service dupa ce mi-au montat termostatul nou+ antigel nou au pus si testeru sa vada ce erori da. Dupa scanare au aparut 3 erori intre care cea pe care am reusit eu sa o vad era vb despre senzorul de temperatura G62 restul nu am mai apucat pt ca meseriasul le-a sters rapid, a oprit/repornit motorul masinii dupa care a mai scanat odata cu rezultat 0(zero) erori.

motorul pornit dar in stationare temperatura apei a ajuns la 90'C dupa cateva accelerari dar parca tot nu baga caldura in interior. Urmatorul pas a fost testarea la drum si pot sa spun ca in cativa km (aprox 5km)se simtea caldura iar acul ce indica temperatura apei in bord era la 90 si akolo a ramas chiar si la viteza mai mare si pe toata durata drumului - as putea spune problema rezolvata

Probleme cu pornirea nu am mai avut dupa ce am plecat din service chiar si cu motorul rece.

Acum nu-mi ramane altceva de facut decat sa urmaresc problema cu pornirea daca mai face sau nu figuri si in acelasi timp incalzirea pt ca mecanicul mi-a spus ceva de garnitura de chiulasa(ar fi putut fi o posibila cauza a lipsei de caldura dar nu era sigur) iar referitor la pornire mi-a spus ca posibil bujiile sa se fi inegrit datorita functionarii motorului la o temperatura mult sub limitele normale.

Mai am o nelamurire : e posibil ca odata sterse erorile acelea sa se fi inlaturat si problema sau simpla lor stergere nu rezolva nimik doar ca nu mai sunt vizibile.

Va multzumesc tuturor !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Vizitator a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!