Jump to content

Probleme pornire la cald/rece


Sebi77
 Share

Postare recomandată

Salutare,vad ca nu a mai scris nimeni demult aici,dar nu conteaza,eu tot am sa scriu...poate primesc raspuns.Am si eu un polo 1.4 tdi din 2008 si chiar astazi cand a implinit 1 an de cand am luat-o...nu a mai pornit.De dimineata am mai fost putin plecat prin oras si la pornire parca nu o lua asa usor,am crezut ca doar mi se pare,iar acum seara cand sa plec de la lucru...nimic...mort.Cand pun contactul,se aprind toate ledurile din bord in afara de cel rosu in forma de baterie...si cand dau mai departe cheia dau degeaba ca nu se mai intampla nimic.Initial am crezut ca nu mai are curent,dar am aprins farurile,casetofonul,avariile,toate merg.A mai patit cineva asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 758
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • dan 48

    41

  • ionel.d.2007

    40

  • SergiuD

    22

  • lupo_bv

    18

circuitul de incarcare baterie-alternator ar fi o sugestie,e un releu care cupleaza acolo pe contactul motor. mai asteptam pareri de la membri....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema rezolvata ;) .Dupa o zi intreaga de stat si asteptat in reprezentanta,au gasit buba.Un contact imperfect la un fir ce mergea de la contact la electromotor.Un pic dezamagit de prestatia celor de acolo care s-au chinuit vreo 5 ore...mergand pe aceeasi ipoteza, adica pe reinvatarea cheii pentru ca ei credeau ca are legatura cu ea si cu imobilizatorul.In tot acest timp nu le-a dat prin minte sa se mai uite si dupa altceva.Ma rog,am mai platiti si o reconfigurare a cheii...lucru pe care ei l-au facut desi nu era nevoie,dar asta este,ma bucur totusi ca s-a rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un Polo9N 1,4 TDi din 2005 cu 80 000 Km, distributie proaspat schimbata inclusiv pompa de apa, antigelul, filtrele schimbate, uleiul schimbat , placute si discuri schimbate ..

:rolleyes: NU MAI PORNESTE LA CALD

Porneste perfect la rece ma folosesc de masina si daca o opresc pt 5 sau 30 minute si apoi vreau sa o pornesc NU PORNESTE ...o las cam 5-10 minute si porneste fara probleme. Ma diseparat masina asta , efectiv nu imi dau seama ce are ...

Mentionez ca problema asta o facea si inainte si dupa schimbarea distributiei... filtrul de motorina l-am schimbat de 2 ori in 2000 Km (filtrele sunt mann)

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu incerci sa-i faci o scanare cu Vag-Com-ul ? Eu suspectez senzorul de temperatura a lichidului de racire ... incearca sa-i scoti mufa si vezi daca porneste tot asa greu ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut diagnoza cu Vag-Com si din pacate nu am nici-o eroare :icon_bounce:

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salut la toti, am si eu masina din semnatura, un polo 1,2 , 64cp, si am o problema cu ea, intotdeauna la pornire motorul se smuceste forate tare, dar numai la pornire, dupa care merge normal( cu mici intreruperi, dar merge), cate odata dar foarte rar porneste asa bine de te unge pe suflet, INTREBAREA e daca as face un update s-ar putea rezolva problema?

Am uitat sa spun ca si eu folosesc benzina de 95, deoarece asa scrie pe capacul de benzina 91 sau 95, chiar i-am pus o data benzina carrera 100 si am avut probleme cu ea , mi-a aprins martorul de bord, cel care arata ca un motor si la scanare cu Vag-ul zicea probleme de aprindere pe cilindrul 3, l-am resetat, a pornit OK, dupa vreo 2 zile mi-a facut la fel, l-am resetat si nu a mai facut, dar am pus de atunci benzina numai de 95. Am uitat sa mai spun consumul in oras este cam de 10 chiar 11l100km chiar uneori si mai mare, viner am venit de la mare si mi-a consumat cam 9%( e adevarat pe autostrada am mers constant 130 rar 140 si am avut si aerul pornit tot drumul)

Credeti ca s-ar rezolva problema cu un update, ma refer la problema cu consumul si pornirea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@pms Salut.S-ar putea sa ai ceva probleme pe la injectoare sau la aprindere(o diagnoza cu Vag-ul,facuta de un cunoscator,ar putea sa te lamureasca).Eu am un Polo exact ca al tau dar consumul tau ma sperie......al meu imi ia maxim 8 litri in oras si 5-5.5 litri in afara(schimbat viteze pe la 3000 rot si fara aer conditionat).Anul trecut la un drum Brasov-Constanta-Brasov mi-a consumat 5 litri/100 km iar benzina pe care o folosesc este Efix 95 si merge super.Deci vezi ca la tine ceva nu este in regula si nu o lasa asa ca este pacat,vine si vremea cu ploi si frig si numai o masina care porneste greu iti mai trebuie .Bafta si sa ne spui ce-ai rezolvat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Ma intreb, ca un necunoscator ce sunt(dar nu sunt nici bata, ma pricep cat de cat) daca era o problema la injectoare, sau aprindere nu trebuia sa se manifeste tot timpul cand merge motorul?, la mine e problema doar la pornire, iar cu consumul e vorba doar la noi in tara, ca anul trecut am fost cu ea in Germania, cam 4500km am facut si am avut un consum de 5,9 si am mers numai cu viteza la blana( 140-160km/h aveam 5500rot/min.) si consumul a fost super. Problema care ma deranjeaza in continuare e smucitura de la pornire, in rest consumul( la mersul meu sportiv) cred ca e normal, daca i-i dai talpa mananca, daca nu ,NU mananca. Nu stin ce sa zic , mai cercetam, o sa mai scriu ce si cum am rezolvat-o. Va salut pe toti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Ma intreb, ca un necunoscator ce sunt(dar nu sunt nici bata, ma pricep cat de cat) daca era o problema la injectoare, sau aprindere nu trebuia sa se manifeste tot timpul cand merge motorul?, la mine e problema doar la pornire, iar cu consumul e vorba doar la noi in tara, ca anul trecut am fost cu ea in Germania, cam 4500km am facut si am avut un consum de 5,9 si am mers numai cu viteza la blana( 140-160km/h aveam 5500rot/min.) si consumul a fost super. Problema care ma deranjeaza in continuare e smucitura de la pornire, in rest consumul( la mersul meu sportiv) cred ca e normal, daca i-i dai talpa mananca, daca nu ,NU mananca. Nu stin ce sa zic , mai cercetam, o sa mai scriu ce si cum am rezolvat-o. Va salut pe toti.

Salut

am si eu o masina ca a ta, am avut probleme cu mersul in gol sau cu pornirea rezolvate astfel: am luat un spray de curatat carburatoare, am dat la o parte filtrul de aer cu carcasa, si am curatat clapeta de acceleratie prin pulverizare sub ea. Clapeta se rasuceste cu degetul daca nu este pus contactul. Dupa pulverizarea mai consistemnta am posrnit motorul si a mers in gol 2 minute. La pornire a dat sa se inece dar si-a revenit, Am repetat operatiunea de inca 2 ori. Sub clapeta era multa mizerie, funingine amestcata cu substante uleioase, mizerie ce impiedica fluxul de aer necesar amestecului combustibil. Consumul a scazut la 8 l in oras, 5,5 l in afara.

Mai mult decat atat am inlocuit unul din suportii primei parti a sistemului de evacuare pentru ca acesta se rupsese si sistemul de evacuare producea motorului balans suplimentar la pornire.

Apropos acum un an am fost nevoit sa inlocuiesc ansamblul de vacuum al servodirectiei (furtunasele intre clapeta de acceleratie si servodirectie) care erau fisurate, si motorul tragea aer fals si nefiltrat. Verificale si pe ele prin pipaiere la imbinari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Saut

Am un polo 9N din 2004 si are 82000 km si problema daca ar fi una este ca imi porneste dimineata in 800 rot dupa care scade turometrul sub 750.Este corect asa modul de functionare?/Nu trebuie sa porneasca la 1100?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Saut

Am un polo 9N din 2004 si are 82000 km si problema daca ar fi una este ca imi porneste dimineata in 800 rot dupa care scade turometrul sub 750.Este corect asa modul de functionare?/Nu trebuie sa porneasca la 1100?

Asa face si al meu, insa daca este frig afara se duce la 1100. Acelasi lucru face si daca ai ceva cosnumatori, in special aerul conditionat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact aceeiasi problema am avuto si eu era senzorul de temperatura

lam schimbat si perneste perfect

sper sa fie si la u aceeiasi problema :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu problema cu pornirea insa este putin diferita: porneste tot timpu dimineata la plecare fara nici o problema, insa ma trezesc ca nu mai porneste ulterior dupa ce merg cu ea prin oras. nu este o regula .. poate sa porneasca intr-o zi de fiecare data si dintr-o data in alta zi sa nu mai vrea. mentionez ca se aprinde pe bord un bec cu conturul unei masini si in interior licare o cheie. am inteles ca ar fi o problema cu chipul din cheie si am inteles ca trebuie ajuns cu ea la reprezentanta.

electromotorul invarte normal, benzina este de fiecare data.. deci nu pare a fi o problema mecanica.

de obicei las masina cand nu vrea sa porneasca si revin ceva mai tarziu si aceasta porneste fara nici o problema

daca a mai patit cineva la fel il rog sa ma ajute cu detalii

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar ai o problema cu citirea CIPului din cheie. Dar cand apare martorul nu iti porneste pentru 5 secunde si se opreste?

Eu am incercat odata sa o pornesc cu o cheie fara CIP si a pornit iar in 5 secunde s-a oprit.

Reprezentanta sigur te va ajuta cel mai bine in aceasta problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu porneste deloc.. nici macar 5 secunde.

Ma gandeam ca poate are vreo legatura cu un senzor de temperatura.. cateodata se aprinde becul de temperatura rosu si se aude un piuit insa acul de temperatura nu trece de jumatate iar masina merge normal.

O sa ajung la reprezentanta pana la urma

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salutare.e prima oara cand postez.si eu am o problema la polo 1.4

porneste la prima cheie dar imediat se aude un gajait si nu stiu de la ce poate fi.daca stie cineva........help me plssss!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut cum se aude mai exact? , se aude chiar dupa ce ai dat cheie? , eu am avut probleme cu electromotorul , facea urat cand porneam masina , dar am fost la mecanic , a desfacut electromotorul ,, la curatat , la uns si gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sebastian stefan
salutare.e prima oara cand postez.si eu am o problema la polo 1.4

porneste la prima cheie dar imediat se aude un gajait si nu stiu de la ce poate fi.daca stie cineva........help me plssss!!!

Sigur e de la demaror .Bendixul nu se franeaza brusc dupa pornire.E un semn de uzura dar inca nu-i grav.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact aceeiasi problema am avuto si eu era senzorul de temperatura

lam schimbat si perneste perfect

sper sa fie si la u aceeiasi problema :)

Asa este, senzorul de temperatura G62 pe cicuitul de racire are directa legatura cu reglajul turatiei la mers in gol. Acesta cost in jur de 100 RON si se schimba usor. Atentie la lichidul de racire, acesta se pierde intr-o cantitate mica la demontarea senzorului si risti sa te oparesti un pic daca motorul e cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am luat si eu un polo la mana a doua, de 2 saptamani, 1.2. 47KW. Saptamana trecuta i-am facut revizia de la 30.000 km, respectiv schimbat ulei, filtre etc. si dupa asta am observat ca la pornire se balbaie usor, motorul se tureaza singur de la 1000 la aproape 2000 de turatii, dupa care se stabilizeaza si coboara sub 1000 la relanti. Vreau sa spun ca faza asta n-o facea inainte de revizie. Ce credeti ca poate fi? Ideea e ca nu face de fiecare data la pornire, doar cateodata. O fi grav? Am un prieten care e mecanic si mi-a zis sa nu ma ingrijorez. Dar intrebarea mea e, daca o las asa e bine? multumesc de pareri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare tuturor. Nu este prima oara cand dupa o perioada mai indelungata de nepornire a POLOnezului meu imi face probleme la pornire. Astazi la ora 17.00 incerc sa pornesc. Nimic. masina nepornita de 6 zile, iar temperatura la incercare de a porni 1.5 grade celsius. Bateria invarte, benzina duce, ca la mai multe incercari a inceput sa miroasa a benzinuta, insa nu curge pe nicaieri. La a 10-12 incercare a luat-o. Dupa 5 minute de mers am incercat sa o pornesc din nou, nici o probblema. mers frumos, turatie normala, absolut nici o chestie. Intrebare : ce a avut, aveti idee? miercuri am programare la service, mai am 8 zile garantie si sa vedem ce zic si ei...o fi de la carburant?

Mi-a mai facut si alte dati nazuri dar maxim la a 3a cheie a luat-o, insa intotdeuna dupa pauze mai lungi. trebuie pornita zilnic? sau la 2 zile?

POLO ATTRACTIVE, 1.4 BENZINA, 2007

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sebastian stefan

Probabil ca se dezamorseaza circuitul de alimentare cu benzina.Incearca sa pui si sa iei contactul de cateva ori inainte de pornire.Oricum e bine sa mergi in service sa descopere pe unde ia aer circuitul de alimentare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-ar parea ca raspunsul oficial ar fi asa: porniti mai des masinile...bateria are consumatori pe ea (computerul de bord + memoria + alarma + mai stiu eu ce). o fi real? adevarul ca din fabrica masina are un acumulator la 44 A, asa ca nu sunt electrician, dar mi se pare ca e cam slabuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Vizitator a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!