Jump to content

Probleme pornire la cald/rece


Sebi77
 Share

Recommended Posts

Hello

Am un Polo din 2001, cu motor 1.4 16V, cod AUA. De vreo 2 luni, am o problema cu pornirea la rece: porneste normal, merge normal vreo 3 secunde, dupa care turatia scade pana la 500-800 rot/min, merge intrerupt, etc. Daca accelerez un pic, totul revine la normal. Odata motorul incalzit, nu mai am nici o problema, as zice ca merge excelent.

Am fosat cu ea la reprezentanta din Oradea, m-au pus sa-mi schimb bujiile, mi-au curatat ceva la admisie (carburator?), si mi-au umblat la reglaje. Dupa asta, 3 zile a functionat ok, dupa care problema a reaparut, iar cel de la reprezentanta nu mai are nici o idee. Am mai dus masina la un service la tester, dar nici acel mecanic nu stie ce mai poate fi.

Aveti voi vreo idee?

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 754
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • dan 48

    41

  • ionel.d.2007

    40

  • SergiuD

    22

  • lupo_bv

    18

Pai in primul rand nu ai carburator,asta e clar!!! :) Sa nu fie ceva legat de injectie totusi,vreun injector infundat!!!

Link to comment
Share on other sites

si eu am probleme cu pornirea, si n-am timp sa ma duc cu ea la service :(

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Daca ii pe benzina, eu zic ca ai probleme cu clapeta de acceleratie. Daca zici ca ti l-au curatat deja odata, cred ca ii stricat, costa cam 200 EU, am patito cu masina lu taicamio. Chestia ii ca acuma iara ii pe cale sa se strice. Incearca sa-l cureti, dar fii atent sa le zici la aia care il curata, sa bage masina pe tester si sa ii dea comanda de reintroducere date pt clapeta, trebuie sa o reprogrameze dupa ce o curata, sa ii dea reintroducere date de baza, nu stiu exact cum ii zice, un reset, si vezi ca tre sa merga cateva minute probabil, sau cateva secunde, depinde cat ii de buna clapeta.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

astazi am dus si eu masina in service ppentru rezolvarea problemei, mi-au schimbat sonda de temperatura, iar pentru problema turatie care varia cateodata - mi-au curatat clapeta de acceleratie !

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Salutare forum, am o problema cu un polo 1,2htp de la servici, a murit. Defectul e in felul urmator: Bag cheia in contact, bordul nu afiseaza nimic, nu se aprinde nici un bec, nu urca acele. Daca dau la cheie, motorul se invarte, porneste 2-3 secunde dupa care moare si nu mai porneste. Cineva, o idee?

Link to comment
Share on other sites

cauta pe aici ca am mai scris si eu de cateva ori pe aici. am avut aceeasi problema, si era de la sonda de temperatura.

Link to comment
Share on other sites

Apreciez raspunsul, dar sincer faptul ca nu se aprinde bordul si nu merge afisajul si nici indicatoarele, nu cred ca au de a face cu sonda de temperatura.

Link to comment
Share on other sites

da,chestia asta am patit-o cand am ramas fara baterie. nu se aprindea nimic, nici o miscare ;)

a trebuit sa i-au curent de la alta masina.

Link to comment
Share on other sites

nene Michael ... lasa omul in pace ca il zapacesti de tot .....sincer nu are nici un sens ce povestesti tu acolo ..... "am ramas fara baterie si am luat curent si am patit la fel " ........... tu nu vezi ca omu scrie ca se invarte motorul ...deci tu ce zici ? are baterie ? sa nu o mai mentionez pe aia cu sonda de temperatura de la care se stinge clusterul complet :P ......dar sa lasam ... simptomul descris ma duce cu gandul ca nu ai tensiune pe clema 15 respectiv pozitia de contact a cheii .... deci ar trebui vazut mai intai asta .. mai apoi ne mai gandim :P

Link to comment
Share on other sites

Si vezi daca-ti recunoaste si chipul cheii....ca daca nu recunoaste codeul porneste 2 sec si ii taie gazul

Link to comment
Share on other sites

bine tu nene answers...in primul rand alea erau niste probleme care s-au ivit la mine...n-are rost sa mai discut mai departe.

Bughy la mine a pornit odata masina fara chip si era martorul aprins in bord de cheie.

si apropo a trecut o saptamana de la postul lui, poate a rezolvat problema si ne lamureste si pe noi ce a facut cu ea.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Nu stiu cum se face ca am ajuns si eu cu asemenea jene pe aici :)

1.2 64 CP, masina are 3500 km.

Am incercat azi sa o pornesc, si s-a comportat cam asa: motorul a pornit din prima, turatia s-a dus in 1200 rpm, apoi a cazut pe la 500, apoi iarasi s-a turat pana aproape pe 2000, iarasi a scazut pe la 500-600. Dupa vreo 10-15 secunde de mers in halul asta (timp in care masina trepida destul de urat) pana la urma motorul s-a oprit. Am mai dat o data la cheie, a pornit fara nici o problema.

Comportament de genul asta am mai observat, insa nu mi s-a intamplat niciodata sa se opreasca motorul. De obicei dupa cateva secunde de mers neregulat, turatia ramanea stabila pe la 1100-1200 rpm.

Cu motorul cald nu are probleme, porneste normal.

Nu mi se aprinde nici un martor in bord.

Acuma normal ca o sa urmeze service and stuff. Numai ca eu am de facut in acest weekend un drum de vreo 750 km, cei din Iasi au timp pentru mine abia luni, si nu stiu daca sa plec cu masina sau nu :hainoroc: . Mi-e frica de faptul ca jena sa nu aibe ca si cauze ceva nasol si sa ma pomenesc ca raman cu masina mai stiu eu pe unde.

Link to comment
Share on other sites

La Ibiza din semnatura daca bag OMV 95 turometrul oscileaza la rece intre 1100 si 1300 rpm timp de 30-40 sec iar daca ii bag OMV 100 sta FIX la 1100 rpm si scade in timp fara sa oscileze deloc.

Deci: baga benzina de 100 de import (cum este OMV 100) si vezi daca mai face la fel de "urat"...

Edited by LiviuLoto
Link to comment
Share on other sites

sebastian stefan

Aceleasi simptome le aveam si eu dar filtrul de benzina era ce original adica avea 80000 km,dupa ce l-am schimbat e ok nu se mai opreste dimineata

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

De cand a facut prima data am pus numai benzina OMV100. Nu a mai facut de atunci absolut deloc urat (incepand chiar cu primul plin cu OMV100). Am mers cu masina de atunci aproximativ 3000 km.

Deci, cel putin in cazul meu, se pare ca benzina avea o jena. Alimentasem inainte de cateva ori cu Mol Tempo Plus de 95.

Multumiri!

Link to comment
Share on other sites

Pai in primul rand nu ai carburator,asta e clar!!! :wacko: Sa nu fie ceva legat de injectie totusi,vreun injector infundat!!!

ce fel de probleme ai cu pornirea?

vreun injector infundat sau o benzina f proasta.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

cand pornesc masina se aude un carait cateva sec 2-3 si motoru in loc sa stea in 800rpm (relanti) sta in 1200rpm ...

pe langa asta are momente cand incepe sa se tureze singur , ba urca , ba coboare in ture ! dupa ce rulez cu ea cam 1 km isi revine la normal ...

aveti idee ce poate fi ?

Link to comment
Share on other sites

Michael_9N

incearca sa cureti clapeta de acceleratie.

Link to comment
Share on other sites

Incearca ce a spus blowwind dar mai verifica si filtrul de benzina sa nu fie infundat si debitmetrul.

Link to comment
Share on other sites

Faza asta cu urcatul si coboratul in ture atunci cand o pornesti mi s-a intamplat si mie (uite aici).

Am fost sfatuit de un coleg de pe forum sa pun niste benzina gen OMV100 si sa vad daca mai face. Nu a mai facut.

Incearca si la tine.

P.S. Multumiri inca o data colegului de pe forum :))

Link to comment
Share on other sites

constantinu

Salut,

Am un Polo Happy de vreo 6 luni si de ceva timp dimineata - numai dimineata -, porneste la 1.100. La inceput o data pe saptamana, acum in fiecare zi. Dupa ce merg 200 m scade la 800 sau cat trebuie sa fie.

Ce dracu oameni buni, au ajuns sa fie masinile astea de unica folosinta ?.

!!! NU este vorba de benzina proasta - relanti oscilant, bag Carrera 100 de la OMV, banuiesc ca este in legatura cu nu stiu ce piesa (actuator/motoras) de relanti; si nici din cauza ca este rece motoru, ca asta iarna la 0 grade pornea tot pe la 800, deci ... .

Ajutati-ma, sau ajutati-o sa nu ma supar prea tare sa cobor cu un ciocan la ea ca imi vine sa o fac bucati.

Nu este posibil sa am atatea probleme cu ea de la inceput. Nu v-am spus de bataia la denivelari de la nu stiu ce suport motor pe care o am SI EU ca si altii ?

Edited by constantinu
Link to comment
Share on other sites

GoodLookingElf

Acelasi lucru mi se intampla si mie... eu insa sper ca nu e o problema. Nu mi se intampla doar dimineata ci de fiecare data cand o pornesc dupa ce a stat o perioada mai lunga in parcare. Dupa aprox 30 sec scade turatia la normal. Computerul de bord imi arata la inceput un consum de circa 2 la suta, iar cand se lnisteste ajunge la 0.6 la suta...

Mentionez ca masina n-are nici macar o luna si vreo 2000 km...

O fii normal???

Link to comment
Share on other sites

E de la socul automat. Banuiesc ca va face asa numai cand porniti prima data dimineata, sau daca lasati masina vreo 5-6 ore nepornita. Daca da...e normal.

Link to comment
Share on other sites

Si la mine face la fel...desi e vara socul automat tot functioneaza.

Eu nu m-am impacientat...am zis ca e normal.

Link to comment
Share on other sites

  • Guest locked this topic

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!  

Nu sunt de acord (nu vizitez)