Jump to content

Probleme pornire la cald/rece


Sebi77
 Share

Postare recomandată

Costul unui kit de distributie pentru 1,2 benzina din 2002 la reprezentanta Volkswagen Oradea D&C:

- diagnostic individial - 30 lei

- verificare distributie - 10 lei

- lant distributie - 165.18 lei

- bolt (2 buc) - 6.18 lei

- fulie (2buc) - 34.52 lei

- sina 15.08 lei

- garnitura 6.81 lei

- simering - 61.84 lei

- mastic - 68.54 lei

- ganitura 8.48 lei

valoarea totala + TVA este de 601.94 lei :banghead:

Manopera este undeva la 1100 lei

Piese originale. Aftermarket sunt undeva la 60% din pretul asta dar nu ai nici o garantie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • Replies 758
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • dan 48

    41

  • ionel.d.2007

    40

  • SergiuD

    22

  • lupo_bv

    18

Salut

Din cand in cand Polo-ul meu nu porneste. Pun cheia pe contact, pompa de benzina se aude, toate acele sar sus, indicatoarele de bord se aprind si se sting, cand dau la cheie, se aude invartindu-se electromotorul dar motorul nu porneste. Si daca tin la cheie mai mult nu sunt rezultate... dupa mai multe incercari, ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat, motorul porneste. Uneori, dupa mai multe incercari, motorul porneste usor accelerat, dupa ce trepideaza. Pana acum am schimbat filtrele de aer si benzina. Nu imi ramane nici un led aprins pe bord dupa pornire care sa-mi semnaleze vreo neregula...

Unde pot cauta sursa problemei? S-a mai lovit careva de problema asta?

Polo-ul meu este din 2003, are 110Kkm, 1.4 benzina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!!Schimba si bujiile, pt ca conditia lor joaca un rol important la pornire. :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e posibil ca senzorul de turatie sa fie murdar da si bujiile poate cauza problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Va salut,

De cateva zile pornirea la masina mea este greoaie. Ce se-ntampla? La prima cheie se balbaie un pic dupa care porneste, urmeaza un vibrat puternic care nu dispare decat cand se incalzeste motorul....Daca plec imediat dupa ce dau cheia, nu trage bine si merge in suturi... Aveti idee ce poate fi?

Eu am un Polo 9N 1.4 benzina.

Multumesc.

Bogdan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal,

am patit si eu. de 2 ori

la mine si-a revenit daca opream si porneam din nou.

In mod sigur la mine a fost de la benzin aproasta.

Ai grija ce si de unde alimentezi

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal,

am patit si eu. de 2 ori

la mine si-a revenit daca opream si porneam din nou.

In mod sigur la mine a fost de la benzin aproasta.

Ai grija ce si de unde alimentezi

bafta

Salut,

Multumesc pentru raspuns. Asta banuiesc si eu...Am alimentat de la MOL, benzina de 95. Nu stiu ce sa zic, eu stiam ca au benzina buna cei de la MOL.

Daca nu este asta, am incurcat-o! Cauzele problemei mele sunt nenumarate printre care se numara si clapeta de acceleratie, bujii, injectoare si tot ce tine de alimentare benzina.

Electromotorul si bujiile sunt noi, clapeta a fost curatata si resetata toamna trecuta. Deci, benzina!:P

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
ionel.d.2007

Daca ai posibilitatea sa-i faci un test cu vag-com, poate sa fie si din cauza senzorului de temperatura al lichidului de racire G62, dar e posibil totusi sa fie din benzina proasta. :icon_cool:

Modificat de ionel.d.2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Totul a pornit de la alarma, care se declansa fara motiv. Am coborat la masina si i-am pus contactul...Nimic!...se aude doar pompa de benzina. Daca incerc sa pornesc masina, electromotorul lucreaza dar motorul nu porneste. Ce este ciudat ca atunci cand pun contactul ar trebui sa se aprinda martorii de bord iar ceasurile sa indice ceva dar, asta nu se intampla.

Ce poate fi?

Masina este un VW POLO 9N din 2002.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a descarcat bateria sau bornele nu fac bine contact!

Probabil alarma acustica a descarcat o parte si cea vizuala (luminile care se mai aprind/sting si dupa ce inceteaza sa "urle") cealalta parte. Am patit la fel la o Bora, a carui senzor de sub pedala de frana se arsese si care a facut ca stopurile pe frana sa stea aprinse toata noaptea. Dimineata le-am vazut, am mers la masina, am deschis-o din telecomanda, am apasat frana si in momentul in care am vrut sa pornesc s-a terminat si ultimul "firicel" de curent din baterie. A trebuit sa o pornesc de la masina unui amic, cu cabluri de la baterie lui la baterie mea. Banuiesc ca procedura de incarcare a bateriei o cunosti.

Sau citeste si AICI.

OT: pe viitor nu mai crea topic-uri de genul asta: "problema", "ciudatenie", "nu mai merge", "nu porneste", etc. si incearca sa spui in titlu si care este problema ta, astfel te pot ajuta cei care sunt in domeniu.

10. Daca te-ai decis sa deschizi un topic nou, ai grija ca titlul sa fie scris citet si sa reflecte pe c

Modificat de CT 10 VWP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

underground

Ai incercat cu ambele chei ale masinii sa pornesti ? Pentru ca poate fi si o problema cu cipul cheii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te rog ca data viitoare sa pui un titlu mai elocvent.

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,

Am reusit sa pornesc masina, nu o sa va vina sa credeti ce-a fost! Dupa ce am scos borna de la baterie si am verificat siguranta cu siguranta, am dat o cheie si, la fel fara martori de bord si motorul tot nu vroia sa porneasca...Atunci am zis sa aprind faza scurta(unde am xenon) sa vad daca am baterie si, brusc, bordul s-a luminat, martorii s-au aprins si motorul a prins viata. :lol:

O singura concluzie pot trage de aici, un balast de xenon defect care induce curent in instalatie. Ceea ce intareste afirmatia anterioara este faptul ca de doua zile, cand pornesc xenon-ul cu radioul pornit se aud in boxe niste bruiaje.

Primul lucru pe care-l fac maine este sa scot xenon-ul.

Multumesc si va tin la curent.

Am luat la cunostinta criticile legate de subiectul topic-ului.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna ziua,

Avem un Polo Happy de 1.2 pe benzina si la sfarsitul lunii va implini un an. Are 13500 km si de cca 1 luna a inceput sa faca probleme in unele dimineti la pornire. Mergand la service a fost testata si concluzia a fost ca injectorul de la cilindrul 2 este defect "din cauza combustibilului necorespunzator". Mesajul de eroare 16686 P0302 006.

Fiind in garantie, ne-am asteptat ca aceasta defectiune sa se rezolve in garantie. Ni s-a spus ca injectoarele nu fac obiectul garantiei. Le-ma propus sa luam noi injectorul (era cu 50% mai ieftin decat la ei) si sa il monteze ei dar ne-au spus ca pierdem garantia masinii in acest fel.

Sunt mai multe aspecte care ma nedumeresc:

- atata vreme cat am pus doar benzina conform cartii masinii, de unde concluzia ca am folosit combustibil necorespunzator?

- de unde stiu ca defectul nu provine dintr-o defectiune al injectorului sau un viciu ascuns al acestuia? Doar pentru ca asa spun ei, ca asa se pare ca se specifica in procedurile lor?

- unde pot afla ce face si ce nu face obiectul garantiei? Anexa la factura specifica faptul ca masina are 24 luni garantie, dar ce intra aici...nu e caz de Protectia Consumatorului?

- de unde stiu ca dupa ce platim acest injector nu vor fi alte probleme, poate chiar unele care ar fi dus la defectarea injectorului cu pricina?

- ce fel de benzina sa folosim, pentru ca, cu exceptia catorva luni cand am pus de 95, am alimentat doar cu benzina de 98 sau 99+?

Suntem dezamagiti de modul in care se asigura service-ul si nu ne asteptam ca la un Volkswagen, chiar daca e low-entry, sa apara probleme atat de repede.

Ma puteti ajuta, va rog, cu informatii la cele de mai sus, in cazul in care v-ati lovit de aceste aspecte?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca la alt dealer! Uite aici reteaua:

http://www.porscheromania.ro/vw_ppp.php

sau chiar in afara tarii! Cat costa reparatia?

Cum adica "combustibil necorespunzator"? Nu cred ca exista asa ceva la Polo Happy 1,2! parca recomandata eset COR 95, si in carte scrie ca se poate pune si cifra octanica mai mare fara probleme! Mai mica nu exista, daca puneai cu Pb se distrugea catalizatorul, daca puneai motorina... :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am unele porniri dimineata (la masina) :vaidecapulmeu: in care imi merge in 2 din cele 3 pristoane. Am aproape 13000 km in 4 luni de cand am luat-o insa nu cred ca este problema de injector. Fratimio are 16000 km si nu are nici o problema. Nu cred ca un injector poate muri atat de repede chiar daca ai alimenta si la PECO lui Nea' Caisa.

Eu zic sa incerci si alt service, chiar si niste baieti "specializati" care sunt mult mai buni decat cei de la service.

Referitor la garantie, am mai auzit la Peugeot aceeasi problema cu injectorul in garantie. Arunca "matza" de la unul la altul si pana la urma tot tu platesti. Ii cred si pe cei de la Service ca nu vor sa schimbe pe garantie ca doar asa e in Romania chiar daca firma e Nemteasca, Frantuzeasca sau ce or mai fi. Oricum nu cred ca ai cum sa demonstrezi nici catre Service ca a fost piesa proasta si nici catre PECO ca benzina ca nu a avut cifra octanica corespunzatoare.

Eu iti sugerez sa bagi un curatator de injectoare si sa vezi dupa aceea daca problema mai persista. Si apropo.....masina mai trage? Ca daca ar fi un injector prost ar merge aiurea. A mea merge bine....chiar daca mai sunt unele diminetzi cand porneste pentru cateva secunde in 2 pistoane.

In legatura cu cumpararea injectorului din alta parte si montarea in service.....aceeasi conceptie....Nu e de la noi din magazin, nu e frate cu ceilalti. Si ce garantie ofera ei mai departe ca oricum nu ti-l rezolva pe garantie. Asa ca il poti monta in alta parte fara probleme si nici nu o sa stie nimeni ca acel injector (asta in cazul in care nu mai e bun) este cel din fabrica sau este schimbat. Asemenea chestii nu ar trebui sa se intample nici macar la aceste masini low-price, atata timp cat VW este o marca de renume.

Multa bafta in rezolvarea situatiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda...eu sunt ala cu 16.000 km si nici o problema la ea, insa...pe scurt, ca vorba lunga strica:

1. masina nu are cum sa se strice la un numar asa de mic de km, numai daca puneai matrafox (extractie) si nici atunci...(e in garantie...asa ca du-te peste orice dealer din tara si spune-i ca te doare in....si tu vrei ca masina sa iti fie reparata!)

2. se alimenteaza numai cu benzina 95 si chiar daca ai alimentat cu benzina cu cifra octanica mai mare, n-are nimic!

3. nu te mai lua dupa toti desteptii de prin service si du-te la baietii de pe forum sa iti faca un scan cu VAG Com-ul sau da-i search...si o sa vezi ca sunt destui dealeri sau intra aici) stai de vorba cu cei care au topic-uri deschise pentru a ajuta intr-un fel posesorii de vw.

4. fa-i un plin si pune si un injector cleaner si vezi daca mai face.

5. alimenteaza numai de la rompetrol, omv si petromv.(eu de acolo am alimentata si nici cea mai mica problema)

6. daca nici un raspuns de mai sus nu iti convine, du-te cu OPC-ul peste ei...sau cauta delaer-ul pe aci, pe forum sa il facem de cacao! :vaidecapulmeu:

Ma indoiesc ca masina se poate strica la un numar asa de mic de km!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratioare uite cum zic eu !!!!

Mergi inapoi la dealerul de unde ai luat masina si zii ca ai garantie.Daca totusi nu vrea sa iti schimbe injectorul invocand ca nu face parte din piesele de garantie,il rogi frumos sa iti dea o negatie scrisa si stampilata.Acum sa-ti spun de ce: in contractul tau de achizitionare a masinii nu se specifica nimic de piesele ce fac parte din garantie.Cu negatia scrisa te prezinti frumos la OPC si iti garantez eu ca iti schimba piesa.

Masina are garantie 2 ani,iar pe suspensie are 10.000 km,eu asa stiu.Orice piesa ce se strica in garantie se inlocuieste,NU EXISTA ANUMITE PIESE !!!

SUCCES SI DU-TE CA AI GARANTIE,Spune-le ca le aduci OPC pe cap !!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

am si eu problema asta,uneori nu porneste sau am nai obs ca atunci cand pornesc acul de la turometru ramane pe zero o secunda si apoi urca da masina e pornita in acel timp ,cred ca e de la senzorul de turatie da unde e acel senzor ,se demonteaza greu?sunda de temperatura e aia dupa motor?sau ce de pe radiator ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@adi.marius, este un topic inactiv din feb 2008.

Incerca cu un PM la cel care a deschis topicul sa-ti zica rezolvarea.

Si .. daca nu e secret poate o pui/pune si aici :offtopic:

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si crezi ca daca deschideam un nou topic rezolvam ceva?nu cred ca e o pbl ca am postat in topikul deja existent asa ca daca e cineva binevoitor sa ma ajute il rog sa o faca si ii multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca mai intai ar trebui sa mergi la o intlnire de forum la tine in Brasov sa vezi daca te ajuta cineva cu un vag-com si o scanare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AdyMarius, eEu nu cred numic. Era o sugestie ... nu am dat cu parul :(

La motorul meu, 1.2 12v - AZQ senzorul de turatie - G28 parca - este undeva sub galeria de admisie, in spatele motorului.

Am atasat un print screen cu el. Daca te ajuta tot manualul da-mi un pm si ti-l dau pe mail. Are 11 mb.

Insa .. ca si Aditu, iti recomand o scanare. Poti face mai mult rau daca incerci "pe ureche".

Nefunctionarea unui senzor/device poate duce la interpretarea gresita a ECU, iar manifestarile pot fi destul de inselatoare.

Nu ai de unde sa stii daca este ceva defect sau asa comanda ECU pentru ca asa crede el.

Sunt doar sugestii, fara a avea pretentia ca este 100% corect.

Bafta

post-19034-1215500789_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms mult e de ajutor mesajel tau si nu mam suparat sa sti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Vizitator a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!