Jump to content

Probleme pornire la cald/rece


Sebi77
 Share

Postare recomandată

da exact , mai mult diminetile mai reci , si dupa prima cheie nu mai ai treaba .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 758
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • dan 48

    41

  • ionel.d.2007

    40

  • SergiuD

    22

  • lupo_bv

    18

Porneste " la sfert" de cheie.

Rareori, se aude un tacanit.

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

va salut

am 73 de mii km si dimineata sau nu neaparat , in mod special la prima pornire a zilei face foarte urat masinutza adica se tureaza la 1500 dupa scade la 800 ,da sa se opreasca motorul dupa care iara sare la 1000 si de turatii de cateva ori dupa care se potoleste si se opreste la 800 de turatii . mentionez ca treaba asta o face de cand a dat caldura asta iarna pornea normal la 1100 de rotatii dupa cateva secunde se regulariza la 800 si puteam sa plec ! acum ma pune pe ganduri problema desi ar trebui sa porneasca mai lin ca doar e cald afara ...

daca a mai patit cineva sau ce rezolvare ar fi

va multzumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru inceput, curata-i clapeta de acceleratie si alezajul in care sta, sa fie bec acolo. Daca are EGR, curata-i si verifica si asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles , merci de sfat dar m-ar ajuta mult niste detalii , imagini cum se face ca eu nu am desfacut nimic la motor pana acum la masinutza asta :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zsoltu aceleasi probleme le aveam eu la polo an de fabricatie 2008. Spun anul pentru ca am inteles ca doar atunci au fost niste probleme cu softul motorului si multe POLO, Fabia, Ibiza cu aceasta motorizare s-au dus la dealer sa reclame. Acum la tine nu stiu ce sa zic ca vad ca e din 2006 si n-ar trebui sa aiba probleme de soft.

La fel facea si la mine cand era cald afara....prima pornire era dezastruoasa. Imi era rusine ca se uita vecinii pe geam dupa vreo DACIA si ea era VW :P. Am fost la reprezentanta .... mi-au scris alta varianta de soft si totul s-a rezolvat de atunci. Nu mi-a mai facut deloc. Am inteles ca acest 1.2 ar fi pretentios la benzina noastra si de aceea ar face......softul ii da alte valori etc etc etc.

Nu lua de bun ce zic eu aici.......poate la tine este alta problema ....... la mine asa s-a rezolvat.

Spor la reparatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...ce sa zic o sa dau o fuga la reprezentanta sa vad ce zic si ei ......e din decembrie 2006 deci poate deja am acel soft cu probleme....mi-e ciuda asta iarna la -10 pornea la sfert si acuma cum a dat caldurika bolboroseste ca o dacie ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am si eu o problema cu pornirea. Situatia e asa: prima pornire din zi sau daca sta cateva ore ( de exemplu 8 ore cat stau la serviciu ) e foarte grea. Adica pun contactul, se aude pompa, astept sa se stinga martorii, dau cheie si invarte dar nu porneste. Daca insist asa nu porneste ( am insistat odata aprox 10 min si nimic ). Iau contactu, astept 2 min, il pun iar ( trebuie sa se auda pompa neaparat ) si canda dau cheie porneste. Mentionez ca nu am schimbat inca bujiile si filtrul de benzina ( au fost schimbate la 40000 comform cartii service de la nemti si acum are 83000), nu am prins nici un mecanic liber. Cand o las la relanti, de cele mai multe ori imi intrerupe iar daca stau putin mai mult cu ea asa la relanti se opreste motoru. Cateodata intrerupe si in mers. Ce ar pute fi? A mai patit cineva asa. Eu sper sa fie filtrul de benzina dar daca nu e ala poate a mai patit cineva la fel si imi da o solutie posibila.

Am scanat-o cu VAG COM si nu avea nici o eroare.

PS: masina este cea din semnatura, cod motor AZQ

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cateodata ma grabesc eu si tin foarte putin contactul si dau drumu la cheie imediat =>> nu porneste din prima...dupa aceea a doua oara o ia imediat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu pornirea. Situatia e asa: prima pornire din zi sau daca sta cateva ore ( de exemplu 8 ore cat stau la serviciu ) e foarte grea. Adica pun contactul, se aude pompa, astept sa se stinga martorii, dau cheie si invarte dar nu porneste. Daca insist asa nu porneste ( am insistat odata aprox 10 min si nimic ). Iau contactu, astept 2 min, il pun iar ( trebuie sa se auda pompa neaparat ) si cand dau cheie porneste bine, fara sa oscileze turometrul cum am mai citit pe aici. Cand o las la relanti, de cele mai multe ori imi intrerupe iar daca stau putin mai mult cu ea asa la relanti se opreste motoru. Cateodata intrerupe si in mers. Am observat ca daca circul cu putina benzina adica cu martorul aprins nu mai intrerupe la relanti. Ce ar putea fi? A mai patit cineva asa. Am schimbat filtrul de aer, cel de benzina si urmeaza bujiile. Am scanat-o cu VAG COM si avea o eroare ceve cu sonda lambda dar a sters-o si nu a mai aparut. Ceva sfaturi\sugestii?

PS: masina este cea din semnatura, cod motor AZQ

Multumesc

Modificat de wall-e
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma regasesc si eu in unele probleme discutate aici si vad ca la unii a fost vinovat senzorul de temperatura.Eu am un polo 1.2 , 47kw ,2003.motor AWY ,poate cineva sa imi spuna unde are plasat acest senzor de temperatura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionel.d.2007

Dupa cum rezulta din tabelul alaturat motorul de 1,2 tip AWY este de 40 kwpost-10189-1275066400_thumb.jpg. Senzorul de temperatura G62 este cu nr.15 in poza asta:post-10189-1275066478_thumb.jpg :)

Pentru: @wall-e Verifica daca ai presiunea de 3 bari in rampa si cel putin 2 bari la 10 minute dupa ce ai luat contactul. E posibil ca pompa de benzina sa nu mai bage suficient sau ca supapa de la pompa de benzina sa nu mai inchida bine :blah:

Modificat de ionel.d.2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos pentru schema dar sincer nu imi pot da seama unde e pe motor ,nu aveti o schema mai completa in care sa se vada locul senzorului in circuitul de racire sa stiu pe unde sa caut pe motor sau pe la radiator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de temperatura a lichidului de racire este pe flansa furtunelor de pe chiulasa.

Atasat, iti dau o schema cu piesa, sper sa te ajute.

flansa.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Ionel.d.2007

Aceasta verificare a presiunii trebuie sa o fac la un service autorizat sau se poate face si de catre un mecanic cu un anumit instrument? Intreb deoarece am vb la un service autorizat VW si ei mi-au zis ca trebuie sa merg sa le las masina o perioada, ei sa o testeze si apoi sa-mi comunice problema insa eu ma cam tem de neseriozitatea tipica service-urilor din RO. As fi mai linistit daca verificarea/reparatia s-ar efectua in prezenta mea.

Modificat de wall-e
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionel.d.2007

Verificarea o poate face orice mecanic care are un manometru de presiune si conectorii respectivi. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa merg sa ma interesez, sper sa gasesc pe cineva cu echipamentele necesare. Multumesc pt. sugestii

Modificat de Aditu
qoute
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare!

am un polo 1,2 70 cp din 2008 cu 25000 km, care doar dimineata in conditii de primavara-vara imi porneste la a 2-a sau a 3-a cheie si se simte o balbiala cam cum ar merge intr-un piston sau doua, apoi dupa cateva secunde isi revine si merge normal. Daca stationez mai mult iara face aceeasi figura neaparandu-mi nici un martor aprins, si la scanarea cu vag-comul nu da nimic la motor ci cateva errori de comnunicare la CAN.

Am incercat sa-i fac plinul si sa-i pun o solutie de desfundat injectoarele dar tot la fel face. Cate odata da si rateuri si bubuie la teava de esapament.

Stie careva ce are?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut si eu am lasat masina pe timp de iarna timp de 3 sapatamani si a luat-o la prima cheie fara probleme turatie normala totul normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionel.d.2007
... imi porneste la a 2-a sau a 3-a cheie si se simte o balbiala cam cum ar merge intr-un piston sau doua...

Verifica sau schimba filtrul de benzina,bujiile, bobinele de inductie (vezi daca prezinta umflaturi),sonda de temperatura sau poate e numai benzina proasta. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca s-a mai discutat si nu am gasit eu, imi cer scuze.

Sunt de curand posesorul unui Polo IV 9n din 2002, motor 1.4 16V 75CP, 55.000 km la bord (motorul cred ca e BBY din ce am studiat, ca in talon vad ca nu scrie).

Nu se aprinde niciun bec de eroare la bord, insa, cu motorul cald, masina porneste greu, dupa 3-4 chei (la rece nu are nicio problema, porneste "la sfert"). Bobinele de inductie sunt in regula, bujiile la fel.

Ar ajuta in vreun fel curatarea clapetei de acceleratie?

A doua problema se refera la reglarea ambreajului - stiu ca este hidraulic, dar exista vreo posibilitate de reglaj a sa (mi se pare prea moale) - am mers cu un Polo 9n3 de 1.2 si la asta mi se parea mult mai ok ambreajul.

Multumiri anticipate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Nu stiam ca si 1,4 face figuri cu pornirea la rece. Stiam ca e problema generala la 12 HTP atat pe POLO cat si pe Fabia. Mie tot la fel imi facea probleme pe timpul verii cu pornirea la rece. Parca eram Dacie 1300 care pornea cu socul tras. Am fost la service si am primit raspunsul ca este o varianta de soft mai noua (masina fiind fabricatie 2008) si ca Valcea arfi in frunte cu aceste plangeri. Cei de la Valcea "cica" au trimis o masina in germania sa isi dea aia seama ce are. Nici pana acum nu am primit nici un raspuns. In fine.........inainte alimentam de la OMV si apoi Petrom si aveam pornirea proasta. Am schimbat peco si am trecut la ROMPETROL. O mare diferenta. Masina a inceput sa porneasca mult mai bine si nu am mai avut probleme. Nu dau vina pe succesul benzinei. Poate ca sunt si alti factori care au influentat imbunatatirea pornirii. Acum ..... am trecut la Petrom V ....sa vedem daca iar face probleme.

Ah...si inca astept softul. Ca cica din soft ar fi problema (cel putin la mine) ca la tine vad ca e mai veche masina.

Mentionez ca masina nu a vazut niciodata 99+ sau 100. A papat numai 95.

Mai mentionez ca pe la 15000 km a vazut si un curatator de injectoare.

Apropo de auzitul pompei de benzina la rece...........pai isi pierde din presiune si normal ca trebuie sa o faca la loc.

Si FUBAR...........cand deschizi usa soferului (la rece) nu se aude pompa de benzina? La mine, dimineatza cand deschid usa soferului incepe sa bage pompa. Cand e calda nu se mai aude. Face presiune doar cand pui contactul.

salut !

Sa ma scuzi daca nu stiu sa folosesc cum trebuie forumul, dar am si eu cam aceeasi dilema si din cate vad esti mai in tema. Si masinutza mea ( polo 9n, 1,2 12v, 64cp, 2002 ) are cam aceeasi problema cu pornirea la rece, scoate un zgomot de carait asa, porneste si motorul imi trepideaza la relanti,desi in rest toutl e ok. Nu cumva pornirea sa fie din cauza kmi patineaza bendixul? si trepidatiile motorului sa fie de la soft? sau din soft updatat se rezolva toate problemele?

multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu ai acelasi motor ca mine. Problema cu acel carait poate fi din electromotor (nu cupleaza bendixul bine sau este uzat). Trepidatiile la ralanti au alte cauze. Pentru inceput curata clapeta de acceleratie (o cureti data jos) si vedem dupa aceea. :hainoroc:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.

1.Problema este ca eu mi-am schimbat corpul de acceleratie clapeta chiar acum 1 luna de zile ( in service), din alte cauze, totodata cu sonda lamba 1(cea de la motor), si tin sa mentionez ca la scanare nam nici un fel de eroare; benzina ii bag doar prin palnie cu sita :icon_thumright:, ca am patit-o deja cu mizeriile de la benzinarie . Sa fie oare de la vreo bobina de inductie? caci bujiile sunt verificate in service. Sau sa fie ceva cu evacuarea si sa nu deie eroare?

2.Ms pentru sfat, mi-ai confirmat parerea si acum stiu ce trebuie sai fac in legatura cu caraitul la cheie, sper sa se rezolve cu o spalare de electromotor, daca nu oricum nu aflu seria pt bendix decat daca-l demontez cu totul :question:.

multumesc .

Modificat de Aditu
QUOTE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai incercat sa schimbi benzina(tipul/furnizorul) sa vezi daca se observa diferente? Poti verifica si bobinele sa vezi daca vreuna prezinta mici umflaturi. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Vizitator a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!