Jump to content

Senzor (G2/G62)/ Indicator temperatura lichid racire motor - probleme


SSorin
 Share

Postare recomandată

fara sa astepti raspunsuri, nu te-ai duce sa il inlocuiesti daca nu da valori bune???

ai facut output pe instruments sa vezi daca acele sint puse unde trebuie? ai verificat ambele temperaturi furnizate de senzor???

daca nu e bun, altul la rind...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-3964-1256057304_thumb.jpgpost-3964-1256057128_thumb.jpgcam asa arata senzorul de temp,cel putin la motorul AHF de 110 cp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eheee :) am schimbat senzorul G62 si acum pe bord 90 de grade la motor la fel. Pornirea se face ok. am pierdut maxim 400 de grame de antigel a scazut aprox la minim, dar ma duc sa cumpar maine un bidonash si il completez. acum merge ok masina si indica perfect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iulain, interesant senzorul tau, nu seamana la fizic prea mult cu ce stiu eu si ce s-a aratat prin poze :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E pe modelele mai antice, cum e si al meu, din '99, la forma, ca culoarea e albastru inchis. In orice caz, e cel original :D.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi-am schimbat si eu senzorul pana la urma,chiar nu i-am dat importanta dar am citit pe forum si am vazut ca e important are leg cu ECU,acuma nu mi se mai tureaza motorul la pornire ,citesti pe forum si iti repari masina,tare frate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi dimineata ma uit in bord si imi arata ca afara sunt 4,5 grade. Pun vag-ul iar in campul 3 la meassuring block imi arata 18 grade si 12 grade, asta fara sa fi pornit motorul. Nu e cam mare diferenta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai depinde unde te-ai uitat si cand oprisei masina. Nu cont daca este sau nu pornit motorul sa poti vedea temperaturile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, de cateva zile cand ma urc dimineata in masina observ ca acul de la temperatura imi indica undeva la 70-80 de grade, desi masina este oprita de cam 12 ore. Ce parere aveti, trebuie sa fac o scanare ceva? Credeti ca este senzorul de temperatura de vina?

Acum un an si ceva, cand mi-am luat masina, in fiecare dimineata intra soclul automat - bineinteles uneori se accelera mai mult, alteori mai putin (aici ma refer la durata - de la 30 de secunde la 1-2minute). Acum nu se mai accelereaza decat uneori, atunci cand temperatura trece de 8-9 grade. Am incercat sa explic acest fenomen mai multor mecanici, etc, dar se pare ca pe plan local se merge pe TDI-uri... Daca vi s-a intamplat asa ceva va rog sa postati. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Incearca intr-o dimineata, sa scoti mufa ce la senzorul de temperatura si apoi porneste motorul. Vezi cum se comporta. Dar cred ca sigur e defect G2 (si mai mult ca sigur si G62)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca scoti mufa de la senzor si dai la cheie nu porneste sau porneste dupa ce invarte o perioada mai lunga, eu asa pateam. la tine daca iti arata tot timpul 70-80 grade e ceva ori cu senzorul ori cu bordul. eu cred ca nu mai ai senzor de temperatura, cel mai bine fa un scan si ai sa vezi exact ce si cum. la scan mie nu-mi dadea nici o eroare, am verificat apoi temperaturile pe motor rece si difereau. deci fa scan si verifica temperaturile in paralel cu ceilalti senzori de temperatura, ar trebui sa fie cat de cat apropiate. daca nu sunt si e diferenta mare intre temperaturi atunci ai gasit problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sonda de apa are de fapt 2 senzori in ea(G2 pentru bord si G62 pentru motor). Atat timp cat problemele apar pe G2 nu e problema cu mersul motorului. Daca apar pe G62, atunci ECU vede alte temperaturi la motorului si normal ca dispune alte timinguri si cantitati injectate.

mordor la tine sunt defecti ambii(G62+G2)...deci alta sonda. Insa o scanare trebuie sa zica neaparat probleme cu G62 ca sa il schimbi. Daca problema e de bord doar(G2) atunci nu e decat ceva estetic...indica aiurea. De asemenea verifica mufa care intra in senzor sa nu ai cumva contacti oxidati. O scoti dai cu spray de contacte si ii faci un du-te/vino sa ii cureti putin...poate scapi doar din atat. Cocleala schimba conductivitatea materialelor aflate in contact, de unde si posibilitatea indicarii ambigue in bord(retuneaza valori haotice exprimate in Ohmi). Acelasi lucru e valabil si pe circuitul de G62 :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Bora mea nu gasesc senzorul g62, am vazut ceva poze si apare pe partea cu bateria dar nu il gasesc la mine.

UNDE O FI?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAi inspatele motorului, dupa bujiile de incalzire apa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara! Stie cineva unde este pozitionat senzorul acesta dublu (G2-G62) la Golful IV 1.9TDI-PD, 100 CP? La mine ramane martorul "spirala" aprins continuu iar la pornire se stinge dar ralanti-ul este undeva la 1100-1200 rot/min. As vrea sa dau cu spray de contact pe pinii mufei de conectare dar nu o pot identifica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cand iti face asa? Doar rece se tureaza sau si cald?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde este pozitionat senzorul acesta dublu (G2-G62) la Golful IV 1.9TDI-PD, 100 CP?

Senzorul G62 se afla sub pompa tandem (in partea soferului), pe cotul acela ce iese din chiulasa si intra in el furtunul ce duce la caloriferul din bord. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Simptomele acelea se manifesta aleator. Nu tin de temperatura mediului sau a motorului. De aceea , sper sa fie doar o problema de oxidare a pinilor din conectoare, datorata umiditatii sau in urma spalarii motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, ar exista o posibilitate sa fie mufa murdara.

Daca a fost spalat mult motorul, se oxideaza contactele, chiar daca au protectie. Dar atentie la mufa, ca se cam rupe blocajul. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Amy, sa inteleg ca la acest tip de motor cei doi senzori (G2 -G62) nu se mai afla in aceeasi teaca?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba da, sunt in aceeasi capsula. Iar conectorul e unul cu 4 pini :icon_thumright:

Modificat de Amy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie imi apar 2 eroari in VAG-COM:

01039 - Coolant Temperature Sensor G2

64-10 Not Currently Testable - Intermittent

01039 - Coolant Temperature Sensor G2

30-10 Open or Short to B+ - Intermittent

temperatura exterioara e corecta, nu porneste greu, nu are chiar nimic, porneste frumos chiar si dupa 2 zile de stat nepornita la -4 grade :icon_thumright:

din toate paginile citite de aici, am inteles ca nu afecteaza motorul daca acest senzor nu functioneaza corect...

mai poate confirma cineva acest lucru ? sa stau linistit iarna asta, nu ma gandesc sa il schimb acum, pentru ca nu ma deranjeaza daca mai coboara acul la 0, desi motorul e cald si are 90...

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da nu afecteaza decat indicatorul de bord. Dar de ce nu iei o sonda totusi. Daca se duce G2 cat crezi ca mai are viata g62? nu e scumpa sonda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, G2 nu-ti afecteaza mersul motorului. El se ocupa doar de informatia afisata in cluster :icon_thumright:

LE: ups, a postat si vicius in acelasi timp :sick:

LLE: Vicius, n-are nici o legatura G2 cu G62. Decat ca sunt... gemeni :).. celalalt poate sa tina oricat.

Modificat de Amy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Explicatia mea a fost neverificata, dar a venit din ideea uzurii materialului, deci daca a cazut un senzor sunt sanse mari sa cada si celalalt. Crezi ca e vreo diferenta a materialului in compozitia celor doi senzori. Afla ca nu ! Deci au sanse sa se strice aproape la fel de repede. In plus pe g2 e enervant ca nu indica bine la bord. Mie imi facea ca aratatorul educatoarei la gradinita. Oscila stanga-dreapta :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!