Jump to content

Senzor (G2/G62)/ Indicator temperatura lichid racire motor - probleme


SSorin
 Share

Postare recomandată

Bogdan Moraru
Salutari! am un seat leon 1m 1.6 16v cod motor BCB an 2004 si in urma mai multor vag-comuri imi da eroare cu acest senzor de temperatura motor G62. L-am identificat unde se afla dar la ce magazin am cautat nu mi'l da pe cel corect adica eu am senzorul prins cu piulita de 17 si nu cu clema si este cu un singur pin nu cu 4. Imi poate spune cinva un cod ceva de la cel cu 1 singur pin. Pe cutie scria si de audi a3 dar pana in 2003 a mea fiind din 2004 banuiesc ca de aceea nu s-a potrivit si tot pt motor 1.6.

O alta chestie ciudata mie imi indica bine temperatura motorului la bord adica dupa 10 minute de mers cu masina se incalzeste la 90 de grade si pe tot parcursul calatoriei nu scade sau creste. Ce'i drept consumul a iesit destul de mare undeva la 14 cu clima pornita pe 18 grade... mers normal cu putine momente cat de cat mai sportive...

Multumesc pentru atentie!

O zi buna!

Motorul BCB este si pe Golf si pe Seat. Senzorul tau de temperatura este exact acolo unde este si la mine, si are 4 picioruse. Tu umbli unde nu trebuie. Este situat undeva in dreapta sus a motorului, sub filtrul de aer. Il gasesti acolo, insista un pic. Prins cu Surub este peste puterea mea de intelegere tinand cont de faptul ca este ACELASI MOTOR. Vezi poate a umblat cineva aiurea sau tu te uiti la orice altceva.

Consumul tau cu clima pornita, pentru oras este normal zic eu, mai difera si stiul de condus.

Numai Bine!

:hainoroc: Du-te pe forumul seatistilor, daca nu stii de el cauta pe goagal... ;)

nu fi asa de rau domnu' moderator, ca este tot VW, si tot motor de VW are, BCB, deci nu trebuie sa se duca pe Seat, ci sa primeasca un raspuns aici de la cineva care chiar vrea sa il ajute :salut:

Modificat de Bogdan Moraru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LAsa ca stie el de ce il trimit acolo, in vreo 3 posturi se baga in seama cu acel forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat senzorul si nimic tot nu imi apare in bord temperatura, acul ramne nemiscat acum voi inlocui termocupla

FA un output test cu vcds pe instruments si vezi daca se misca acul. Termocupla o schimbi degeaba.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Aceeasi problema o am si eu cu acest senzor. Tot motor bcb. Sincer nu prea vad de ce atata agitatie ca trebuie schimbat...cand sunt -20 grade afara e clar ca imi moare senzorul si sunt un pic mai atent pe temperatura din bord.

Apropos aveti idee cat mai costa acest sezor de nou ?

Cu stima, Daniel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu referire la postul care a deschis topicul

la golful meu am avut o problemă cu martorul de temp lichid racire din bord

in sensul ca se aprindea in fiecare dimineata la pornire sau cand lasam masina mai multe ore fara a o porni

dar daca rulam 5-10 minute prin oras, opream motorul si reporneam totul era ok

eu am schimbat vasul de expansiune şi problema s-a remediat

am auzit unele păreri că ar fi oltă problemă des

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu era nevoie sa schimbi vasul de expansiune. Era suficient sa cureti acele sarme din interior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu era nevoie sa schimbi vasul de expansiune. Era suficient sa cureti acele sarme din interior.

ai dreptate stiu ca am fost comod

oricum am si vasul vechi il voi curata apoi incerc sa il vand poate mai recuperez ceva din investitie :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut am si eu o problema cu senzoru asta G62 am un a3 1,8t din 97 si imi creste apa constant pana aproape de 120 de grade unde este situat pe radiator?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aun prieten care are un passat tdi si are o problema mare,in sensul ca masina face ff urit la pornire,trepideaza,scoate fum alb,si nu are nici o putere.La scanare mia aparut senzorul de temperatura al lichidului de racire,,,,nu cred ca aceste simptome sint de la acest senzor.Este posibil asa ceva?Se comporta ca si cum ar merge in 3 cilindri.......alta eroare nu a avut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bujii sau/si bobine de inductie

si a aparut si acel senzor pentru ca e dus si el, dar nu el cauzeaza fum alb sau mers in 3 pistoane :P

senzorul G2 arata eronat temperatura apei in bord

senzorul G62 nu mai comunica informatii catre ECU, si nu stie cand se incalzeste motorul etc... si creste consumul la combustibil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passatu tdi are bobine de inductie?Nu cumva aceste simptome sint de la turbina?daca da,de ce nu a aparut eroarea la tester

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

n-am fost atent... la tdi trepideaza si scoate fum alb de la injectie... turbina fluiera cand e uzata si crapa de tot cand se duce :D

oricum cu siguranta nu are legatura g2/g62 din cate am citit eu la motoarele pe benzina din VAG

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si totusi daca ar fi ceva legat de injectia,nu trebuia sa am martor aprins la bord?sau saiasa lascanare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema o am si eu cu acest senzor. Tot motor bcb. Sincer nu prea vad de ce atata agitatie ca trebuie schimbat...cand sunt -20 grade afara e clar ca imi moare senzorul si sunt un pic mai atent pe temperatura din bord.

Apropos aveti idee cat mai costa acest sezor de nou ?

Cu stima, Daniel.

Eu anul trecut am dat pe el 20 de ron...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva unde se afla senzoru de temperatura al lichidului de racire la passat tdi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
MasinaPoporului

Nu reusesc sa gasesc in ETKA codul "oring-ului" de la senzorul G62/G2. Am gasit ceva de genu: +N 903 168 02 . Asta este?

Multumesc

P.S: Am nevoie si de codul de la siguranta ce il tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema mea este urmatoarea: ieri seara, ies de la serviciu (afara e rece), pornesc motorul, il las putin sa se incalzeasca, pornesc de pe loc, temperatura urca si inainte de a atinge cota de 90 de grade dau drumul la ventilaor sa incalzesc in interior si dupa cateva secunde pica acul de la temperatura si ramane jos cateva minute bune, mai merg cativa kilometri si apoi revine la normal si ramne asa pana ajung acasa....azi aceeasi chestie, pornesc de pe loc, temperatura urca si din nou pornesc ventilatorul sa incalzesc si iar pica acul dar de aceasta data ramane tot jos...merg kilometri buni si tot asa, opresc pe marginea drumul, opresc de tot motorul, pornesc din nou de pe loc dar am schimbatele treptele de viteza pe la 4500 5000 de ture, acul sare la normal...

daca cineva ma poate ajuta va rog sa-mi scrieti....ma enerveaza la culme, masina o am de 6 luni si pana acuma totul a mers perfect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzor temperatura motor G2/G62 trebuie schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Imi poate arata si mie cineva unde se afla exact senzorul g62 la un golf4 1,6fsi motor bad?o eventuala poza miar fi de mare folos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma poate ajuta chiar nimeni?sint sigur cac sint multi care au acest tip de motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut rica,

Atasez o poza cu locatia senzorului G2/62, sper sa iti fie de folos.

Acolo unde am facut sageata, sub conducta aia metalica se afla senzorul G2/62, o sa-l gasesti foarte usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca se ajunge f greu la el trebuie ceva demontatat?pentru a avea acces la el?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, adevarul e ca este destul de mic spatiu acolo, eu nu am demontat nimic, l-am schimbat cu greu dar fara a demonta si altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pina la urma lam schimbat,dar mam zdrelit tot la mniini.acum sa vad daca a meritat....ma refer la pornire diminiata,am pierdut si cam un litru de antigel,acum pot spune ca pe viitor stiu ce am de facut`

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!