Jump to content

Senzor (G2/G62)/ Indicator temperatura lichid racire motor - probleme


SSorin
 Share

Postare recomandată

Daca tot ai schimbat senzorul G2/G62 si antigelul, termostatul (39Ron) l-ai schimbat? De curiozitate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Termostatul e greu de schimbat? G2/62 l-am schimbat cu ajutorul DIY-ului excelent facut de tine, dar cred ca ar trebui sa schimb si termostatul. Mersi anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot ai schimbat senzorul G2/G62 si antigelul, termostatul (39Ron) l-ai schimbat? De curiozitate...

salutare.nu am schimbat termostatul.intrebare: ce legatura are termostatul cu pornirea la rece si ralantiul? de curiozitate...

termostatul deschide circuitul la 80-90 grade ...(caldura merge apropo,ralantiul nu oscileaza...)ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.am un golf 4 motor 1.4, 75 cp si am o problema cu temperatura indicata.in mers acul nu urca niciodata la 90 de grade ci sta undeva inspre minim.daca stau cu ea pe loc la relanti, destul de incet,temperatura urca pana la 90 si se opreste acolo.am observat o fluctuatie a acului in functie de turatie si viteza dar nu foarte mare. sunt atatea variante pe forum incat nu pot sa-mi dau seama care este problema la masina mea.adica sa fie senzorul sau termostatul... ?merci anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut nu stiu daca si la mine am probleme cu senzorul de temp. g62 sau cu termostatul? la mine temperatura motorului ajunge la90 grade plec de la semafor temperatura scade la 60-70 grade am avut situatii cind acul scadea lo 0 grade apoi crestea imediat la 90 grade, cind merg in afara localitatii 120km. apa sta undeva 60-70 grade ce parere aveti ar fi senzorul sau termostatul ,multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare.am o rugaminte:credeti ca puteti sa-mi mai dati ceva sfaturi sau idei ce sa mai verific in legatura cu acest termosenzor(g2/g62) sau ma multumesc cu masina asa?am schimbat senzorul,antigelul,pe vag nici o eroare,iar turatia in continuare sta la 800 la pornirea la rece ca si cum motorul e cald(nu sta la 1100-1200 ca inainte)

va multumesc!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@remus002

salutare.nu am schimbat termostatul.intrebare: ce legatura are termostatul cu pornirea la rece si ralantiul? de curiozitate...

termostatul deschide circuitul la 80-90 grade ...(caldura merge apropo,ralantiul nu oscileaza...)ms

- daca sti bine ca functioneaza corespunzator termostatul, totusi e bine sa il schimbi, in timp tot pica (are o pastila de ceara inauntru care dupa un anumit timp nu mai functioneaza bine) si de ce nu, costa doar 39 Ron si cand schimbi Senzorul de Temperatura pierzi antigel si necesita reumplere, macar asa schimbi si termostatul si Senzorul de Temperatura, completezi cu antigel si stai linistit min 2 ani cu problemele legate de termostat-antigel-senzor temepratura....

@remusi

salut.am un golf 4 motor 1.4, 75 cp si am o problema cu temperatura indicata.in mers acul nu urca niciodata la 90 de grade ci sta undeva inspre minim.daca stau cu ea pe loc la relanti, destul de incet,temperatura urca pana la 90 si se opreste acolo.am observat o fluctuatie a acului in functie de turatie si viteza dar nu foarte mare. sunt atatea variante pe forum incat nu pot sa-mi dau seama care este problema la masina mea.adica sa fie senzorul sau termostatul... ?merci anticipat

Este 100% Senzorul de temperatura! Urmareste DIY-ul meu si vei vedea ce si cum trebuie facut ca sa il schimbi => CLICK AICI

@polone

salut nu stiu daca si la mine am probleme cu senzorul de temp. g62 sau cu termostatul? la mine temperatura motorului ajunge la90 grade plec de la semafor temperatura scade la 60-70 grade am avut situatii cind acul scadea lo 0 grade apoi crestea imediat la 90 grade, cind merg in afara localitatii 120km. apa sta undeva 60-70 grade ce parere aveti ar fi senzorul sau termostatul ,multumesc.

La fel ca si la colegul REMUSI, este SONDA DE TEMPERATURA (SENZORUL G2G62)...urmareste DIY-ul...

Si acum...am eu o intrebare pt voi, am dezbatut problema pusa de mine pe urmatorul link: CLICK AICI

- pe scurt, am schimbat SONDA DE TEMP. + TERMOSTATU + ANTIGELUL + RESETAT ERORI, ele functioneaza perfect, dar eroarea tot apare de senzor/termostat (dezbatut mai detaliat pe linkul pus mai sus)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Piltzu,

Verifica mufa senzorului (conectorul) daca e nevoie curata cu spray pentru contacte si uita-te si la fire, sa nu fie coapte etc... In alta ordine de idei, un caz interesant care producea aceeasi eroare la 1.8T desi senzorul fusese schimbat, a fost postat AICI. Nu stiu daca e cazul si la tine dar merita sa verifici si pompa SAI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salutare...mi-am scanat si eu ieri masina si mi-a aparut si mie o problema de genul asta:

1 Fault Found:

17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus

P1256 - 35-10 - - - Intermittent

Am intrebat la un magazin de piese auto si mi-a zis ca un senzor de genu asta e la 35 de ron ..(neoriginal)... e ok sa imi iau neoriginal?

Modificat de bujulache
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles ca nu se mai fac originale... la service-urle autorizate vw tot febi sau meyler iti pune.

schimba senzorul cat mai urgent, daca e vorba de G62, e cel care comunica informatii catre ECU, si iti va creste consumul cu 1-2l in plus

(ECU nu stie cand se incalzeste motorul daca nu primeste informatii de la acel senzor)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi mult soila...adevarul e ca am obs ca in oras mai ales( mers 20 min pe zi ) imi consuma destul de mult si 8-9,5 % la 100...si motoarele ALH se lauda ca ar fi cele mai tari la consum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am cumparat senzorul cu 30 de ron / si mi l-a pus in vreo 15 min pt 50 RON la un service...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam mult manopera...

o puteai face tu chiar foarte simplu, nu aveai decat de scos o mufa, de scos vechiul senzor, curgea putin antigel (dar nu se intampla nimic, pentru ca nu corodeaza ca lichidul de frana)

apoi puneai noul senzor cu oringul, prindeai clema si puneai mufa... completai cu antigel si apoi daca mai aveai si vag-com eliminai eroarea sa vezi daca mai apare.

dura 5 minute :biggrin:

asta am facut si eu, desi nu am cunostiinte in domeniu. m-am interesat inainte unde se afla si ce inseamna schimbarea, si am facut-o in parcare ;)

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

la masina din semnatura am o problema asemanatoare

de putin timp in special dimineata se aprinde in bord martorul pt agent de racire

azi am facut distributia, am schimbat antigelul, cand completa cu antigel si am pornit masina s a aprins din nou martorul

mi au facut o diaznoza si mi a gasit o eroare pe senzorul de temperatura a agentului de racire un scurtcircuit

dar mecanicul de acolo zicea ca ar trebui schimbata sonda de apa.

cand am plecat din service am pornit masina si nu s a mai aprins

exista legatura intre aceste notiuni> sonda de apa si senzor temp agent racire? si care ar putea fi cauza acestui lucru

multam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salutare colegi forumisti

am schimbat astazi uleiul, filtrul de ulei, placutele de frana si filtru de aer. mecanicul, un prieten, a pus si un tester pe masina ( esi[tronic] ). mi-a aratat diverse chestiute pe-acolo, a verificat daca masina e in parametri. totul bine si frumos, 0 erori stocate. chiar eram fericit, avand in vedere ca implinim acusica 200.000 km.

ajung acasa, dupa mai bine de 20 km facuti. apa la 60 grade. sa inlemnsesc. il sun , nu stie ce s-a intamplat. se uita si tata un pic la masina si vede ca ventilatoarele din fata se invart, amandoua. de obicei asta nu se intampla.

ce s-a intamplat? are vreo legatura cu revizia sau testerul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu AC-ul se invart ventilatoarele. fara nu se invart.

ca o completare, am observat si aseara si azi ca temperatura scade brusc de la 70 la 50. tata a zis ca ar fi o sonda, ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da,contact imperfect la mufa sau senzor pe duca, dar nu neaparat si cel care da info la ECU, asta se vede pe vag-com doar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
salutare colegi forumisti

am schimbat astazi uleiul, filtrul de ulei, placutele de frana si filtru de aer. mecanicul, un prieten, a pus si un tester pe masina ( esi[tronic] ). mi-a aratat diverse chestiute pe-acolo, a verificat daca masina e in parametri. totul bine si frumos, 0 erori stocate. chiar eram fericit, avand in vedere ca implinim acusica 200.000 km.

ajung acasa, dupa mai bine de 20 km facuti. apa la 60 grade. sa inlemnsesc. il sun , nu stie ce s-a intamplat. se uita si tata un pic la masina si vede ca ventilatoarele din fata se invart, amandoua. de obicei asta nu se intampla.

ce s-a intamplat? are vreo legatura cu revizia sau testerul?

Boon. Am fost azi inapoi la mecanic. Ciudat, pe drum apa stat la 90 grade :D . Cand porneam masina, tindea sa se duca spre 90, apoi se ducea brusc la 50. Apoi urca la 60-70 si acolo statea, indiferent de cat mergeam. Azi nu, a stat la 90 grade si mi s-a intamplat si cu cateva zile in urma, tot la fel , sa stea la 90 grade.

A pus testerul pe masina, nici o eroare, temperatura apei : 83-84 grade. A zis ca s-ar putea sa fie din bord. Face scanare la instrumente, nici o eroare. Mi-a zis ca nu-si da seama, dar e probabil sa aiba bordul un contact imperfect. Raman cu un gust amar, ma gandesc ca la experienta lui nu a stiu sa-mi scaneze senzorul de temperatura, ca din simptome, senzorul e.

Modificat de ikks
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

daca aveti poze sau sfaturi cum as puta sa gasesc aces sezor de la temperatura pe masina ca il caut de ceva timp si nu il gasesc am un Golf 1.9 Tdi din 2001 90 cp ALH multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CAuta si tu cateva pagini mai in urma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristi andrei

Salutari! am un seat leon 1m 1.6 16v cod motor BCB an 2004 si in urma mai multor vag-comuri imi da eroare cu acest senzor de temperatura motor G62. L-am identificat unde se afla dar la ce magazin am cautat nu mi'l da pe cel corect adica eu am senzorul prins cu piulita de 17 si nu cu clema si este cu un singur pin nu cu 4. Imi poate spune cinva un cod ceva de la cel cu 1 singur pin. Pe cutie scria si de audi a3 dar pana in 2003 a mea fiind din 2004 banuiesc ca de aceea nu s-a potrivit si tot pt motor 1.6.

O alta chestie ciudata mie imi indica bine temperatura motorului la bord adica dupa 10 minute de mers cu masina se incalzeste la 90 de grade si pe tot parcursul calatoriei nu scade sau creste. Ce'i drept consumul a iesit destul de mare undeva la 14 cu clima pornita pe 18 grade... mers normal cu putine momente cat de cat mai sportive...

Multumesc pentru atentie!

O zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

wrong post

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca aveti poze sau sfaturi cum as puta sa gasesc aces sezor de la temperatura pe masina ca il caut de ceva timp si nu il gasesc am un Golf 1.9 Tdi din 2001 90 cp ALH multumesc

am schimbat senzorul si nimic tot nu imi apare in bord temperatura, acul ramne nemiscat acum voi inlocui termocupla

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!