Jump to content

Senzor (G2/G62)/ Indicator temperatura lichid racire motor - probleme


SSorin
 Share

Postare recomandată

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 06A 906 019 BQ

Component: 1.6l 2V/R4 SIMOS HS3318

Coding: 00031

Shop #: WSC 01317

1 Fault Found:

01013 - A/C Compressor Load Signal

31-00 - Open or Short to Ground

Readiness: N/A

Tin sa precizez ca instalatia de racire climatronic nu are erori pe vag com si functioneaza normal...are cineva idee???

multumesc mult!!

Nu ajunge semnalul de pornire compresor AC la motor, fir intrerupt pe undeva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si asta ce inseamna??ca functioneaza normal, adica nu am sesizat nimic aiurea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) Este un fir negru cu o mufa verde. Verifica-l. Eu l-am trecut pe direct in ambele parti pentru ca nu facea contact cum trebuie. o fi fost intermitenta treaba daca spui ca merge ok

Modificat de RedFighter
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica daca ai un senzor pe galeria de admisie! acela poate sa fie( masoara temp. la aerul aspirat)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,vreau sa va intreb daca acel senzor G62 influenteaza variatia turatiei la relanti,numai cu motoru rece.Am niste variatii la relanti dar numai cu motoru rece.Temperatura imi sta fix la 90,iar la scanare nu mia iesit vreo eroare legat de G62.Ma gindesc sal curat sau sal schimb si poate scap de acele variatii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) Este un fir negru cu o mufa verde. Verifica-l. Eu l-am trecut pe direct in ambele parti pentru ca nu facea contact cum trebuie. o fi fost intermitenta treaba daca spui ca merge ok

nu nu este intermitenta o sterg apare mereu dar functioneaza ok..chiar nu stiu ce este, insa este grav??adica na se poate int ceva mai nasol??scurt sau alte prostii?? scuze pt OFF TOPIC SI CA AM DEGENERAT DISCUTIA, INSA..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vreau sa va intreb daca acel senzor G62 influenteaza variatia turatiei la relanti,numai cu motoru rece.

Da. Si la mine a inceput la fel. Pe vagcom nu aveam nici o eroare. L-am schimbat si totul a revenit la normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o poza mai exact cu el unde se gaseste? acest fir sau senzor ce este??

si acum intrebarea vine si pentru g62 la motor 1.6 AKL

si pt acea eroarea de la compresorul de clima

multumesc..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,va deranjez din nou ,si sper sa nu se supere moderatorii,pentru ca sa mai discutat ,sau pus si poze,referitor la senzoru g62.Am cautat acest blestemat de senzor la masina din semnatura aproape 2 ore.Ori sint eu miop,ori nu stiu cum arata ,dar nu lam gasit.Ma gindesc ca la acest tip de motor nu se afla in acelasi loc pozitionat ca cel din poza.As fi mai mult decit recunoscator daca ar putea pune cineva o poza care are acelasi tip de motor.Inca odata scuze moderatorilor pentru insistenta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va rog sa imi spuneti daca senzorul din imagini este g62 si daca e ok cum arata. L-am scos de langa cel verde (e mai mic, negru si are 2 pini) si vreau sa il inlocuiesc pt. ca suspectez ca de la el am probleme cu relantiul. Multumesc mult

p.s. mentionez ca la extractie nu a curs antigel decat vreo 2 picaturi, ma asteptam sa curga mai mult...

Modificat de R&W
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune si tu codul de pe el sa il depistam

ala e tot senzorul sau mai are ceva la interior? ca sa ai acolo 2 lamele chioare si ala sa fie un senzor nu pra imi vine a crede...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Plus ca trebuie sa aiba 4 pini si mufa mai patrata, nu ovala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe el scrie PBTGF30 behr germany

cod motor APF

Atata e ce am scos, sper sa nu se fi rupt ceva de pe el si sa fi ramas inauntru.

Modificat de R&W
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Altceva nu scrie. Am un senzor ala verde cu 4 pini ala e ok dar mai trebuie unul nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum sa mai trebuiasca? Ai doar unul singur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci am scos/rupt altceva. Ma gandesc ca e de pe termostat. Sunt in ceata rau :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti! Ma alatur si eu "clubului" posesorilor de vw cu probleme la sistemull de racire/incalzire al motorului. Peripetia mea incepe vara asta cand, intr-o zi am observat cum acul de la temperatura apei urca linistit si frumos spre 120 grade. Duc masina la service, imi schimba baietii termostatul.... Vara buna si frumoasa, cu temperatura afisata in bord de 90 grade. Cand a venit frigul am constatat ca temperatura apei nu mai ajunge la 90 de grade...Am verificat furtunul ce duce spre radiator pana sa ajunga apa la 90 si am observat ca era caldut!! Clar termostat defect, blocat pe deschis!! Astazi cumpar de la Volksman un termostat si dupa montaj, completare cu antigel/aerisire, apa ramanea constant la 90, plec fericit spre casa si de curiozitate dau drumu la caldura, stiind ca astfel fortez termostatul sa inchida/deschida sistemul...temperatura incepe sa scada si fluxul de sange spre cap incepe sa creasca... ma intorc la service si ii fac o diagnoza!! Nu apare nici o eroare, dar temperatura afisata pe vag nu este aceiasi cu cea afisata pe bord..ok, ma gandesc ca problema e de la senzorul de temperatura... Spre seara dupa ce las masina sa se raceasca incerc sa verific iarasi daca inchide/deschide termostatul. Chestia e ca iar se incalzeste furtunul dinspre radiator si eu nu stiu ce sa mai fac si cum sa o mai scot la capat!! Daca aveti cumva vreo idee, va rog impartasiti-mi-o ca nu mai rezist. Si as avea o rugaminte, la colegii care au ETKA sau AUTODATA, sa imi puna si mie o poza cu soclul termostatului de la motorul meu AHW. Multumesc anticipat si numai bine va doresc!!

Modificat de strooler2003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog sa imi spuneti daca senzorul din imagini este g62 si daca e ok cum arata. L-am scos de langa cel verde (e mai mic, negru si are 2 pini) si vreau sa il inlocuiesc pt. ca suspectez ca de la el am probleme cu relantiul. Multumesc mult

p.s. mentionez ca la extractie nu a curs antigel decat vreo 2 picaturi, ma asteptam sa curga mai mult...

Salut .Din cate vad eu pe imagine g62 este cel de langa(cu verde) si are patru pini

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci am scos/rupt altceva. Ma gandesc ca e de pe termostat. Sunt in ceata rau :vwrullz:

Ai scos si ai rupt comanda electrica a termostatului care este coamndat electric de catre ECU. Acum termostatul nu mai lucreaza. G2/G62 este cel de alaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,am si eu o problema cu G62 (cred),l-am inlocuit in urma unei scanari pentru ca temperatura indicata era sub cea afisata la bord,la urmatoarea scanare ,cu senzorul nou, temp. lichidului de racire arata :) 18grade iar la bord 90.Ce pot face?sa cumpar alt senzor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate a trebuit sa schimb toata dracia aia din jurul termostatului si m-a costat 420 ron cu manopera cu tot. Sa nu faceti ca mine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu este nimeni in masura sa-mi dea si mie un raspuns???????????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!