Jump to content

Senzor (G2/G62)/ Indicator temperatura lichid racire motor - probleme


SSorin
 Share

Postare recomandată

  • Administrator

cristi_xtr daca citesti cele 23 de pagini ale prezentului topic, cu siguranta gasesti ce te intereseaza.

Vezi aici si aici cateva poze.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit pe forum si am vazut undeva ca respectivul senzor poate sa influenteze mersul motorului. La mine, cand se incalzeste motorul, la relanti am niste oscilatii de turatie, dar f mici, credeti ca poate sa fie din cauza acelui senzor? Mentionez ca am vacut si un test cu vag-com-ul si nu mi-a aparut o alta eroare decat cea de la senzorul de temperatura apa. Imi dadea la test ca si contact intermitent. Daca a mai avut si altcineva problema asta si daca s-a remedia dupa schimbarea senzorului l-as ruga sa posteze aici. Eu voi schimba maine sau poimaine senzorul si voi reveni sa va spun daca s-a remediat problema. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Ai incercat sa cureti mufa senzorului? :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A incercat mecanicul sa faca ceva pe acolo, dar nu stiu daca a curatat sau nu mufa. Eu am luat deja senzorul, asa ca o sa il schimb daca tot il am.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Sa cureti si mufa cu spray pt contacte electrice cand faci schimbarea.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Ms mult. Dar despre oscilatia la relanti nu stii cumva daca ii influentata de acest senzor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Probalil ca e de la el, fiind intermitent contactul ,ECM tot schimba regimul de mers al motorului in functie de ce informatii citeste sau nu de la acest senzor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am montat azi senzorul respectiv si am mers cu masina ceva sa vad cum ii si nu mi-a mai picat acul ce imi indica temperatura apei de racire, a stat fix la 90. Moturul merge rotund la relanti acuma si dupa ce se incalzeste masina. Sper sa se fi rezolvat problema. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In urma unui test cu vag-com-ul a rezultat ca acest senzor G62 are ceva probleme,cand a verificat temperatura lichidului de racire avea 18 grade iar cea indicata pe bord de 90 grade.Maine incerc sa curat mufele si tot ce este pe acolo,dupa care un alt test si eventual o sa-l schimb.Acum vine intrebarea de 10 puncte:acest senzor poate diminua puterea motorului?calculeaza o anumitata cantitate de motorina injactata in functie de temp. motorului numai la relantiu sau si in momentul cand accelerazi?????? cu motorul cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

tocmai ce mi-am cumparat si eu acest senzor... este cineva din bucuresti care m-ar putea indruma in incercarea mea de al schimba?

nu de alta dar imi este sa nu stric acea siguranta care il blocheaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Daca este vorba despre acest senzor:

13z90fq.jpg

30bfepd.jpg

...nu prea ai ce strica...chiar daca siguranta e dintr-un plastic...numai sa stiica acel senzor are un SEMERING(garnitura rotunda) care ori ramane in locasul in care intra ori pe el si la mine de exemplu senzorul(nu e OEM) nu a venit cu un nou semering iar cel vechi era putin mai larg si a trebuit sa il inlocuiesc cu ceva potrivit.

Atunci cand il scoti o sa pierzi cam 1-2 litri de antigel...asa ca trebuie sa gasesti o solutie sa il scoti din borcan...sau eventual sa strangulezi un furtun pe acolo ca sa nu curga....

Spor :blah_:

Modificat de MasinaPoporului
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi este sa nu stric acea siguranta care il blocheaza.
Dac-o rupi, faci ca si mine. Uite aici. :blah_:

La tine e mai usor decat la mine. Senzorul cred ca vine undeva in partea soferului, in capatul ciulasei sub pompa de vacuum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nic al meu nu este OEM. Ca iseamna ceva potrivit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica un o-ring mai gros in pereti.

La mine a mers cu o-ring-ul vechi. Nu cred ca era original, desi era verde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Acesta este olenderul(semeringul) original si senzorul original ramas.

P.S:celalalt olender mi-a ramas ca e mai subtire.Am luat 2 ca nu stiam care vine mai bine.Cel care l-am pus se apropie ca grosime de cel original si sta fest pe senzorul meu care nu e OEM.

155t4as.jpg

653al2.jpg

282nsdj.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alexe Alexandru

Si eu am avut probleme cu g62-ul ... dar l-am schimbat in 5 minute dupa ce l-am cautat jumatate de ora (greseala mea ca nu m-am uitat pe forum pe aici)

Garnitura s-a potrivit perfect :D si am pierdut cam 1 litru de lichid

Si am citit pe undeva ca senzorul negru are un bug si de aia se strica asa de repede... cel nou (verde) cica e mai bun...

Dupa ce l-am schimbat nu am mai avut probleme (intre anumite temperaturi ale lichidului de racire masina nu pornea nici batuta; si din cand in cand imi crestea turatia la relanti de la 650 la 1100 chiar daca afara era cald si pe bord imi arata ca am 90 grade; si a disparut si martorul de pe bord; si a scazut si consumul)

daca aveti probleme merita schimbat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

am si eu o problema cu acest senzor g62 scanat cu vag-com imi arata o temperatura de 78 grade si nu imi da nici o eroare l-am schimbat acum vreo 6 luni si era de culoare verde,exista senzor cu alta culoare sau de calitate mai buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca tine si de noroc. Daca il iei PE ORIGINAL cred ca ai mai multe sanse sa fie bun. Al meu e tot aftermarket dar verde, si merge bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci cosmine

cred ca o sa cumpar unul original vorba aia dai un ban dar stai in fata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

stie careva ce cod are acea siguranta care fixeaza senzorul g62 in motor,as vrea sa o schimb pentru ca cea veche din plastic e cam obosita

ma scuzati ca poate nu aici trebuia sa intreb de cod

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

off parca sunt dobitoc.

Am tras de siguranta aia in jos (ea nu iese de tot de pe teava), dupa care am tras de mi-a venit boala de senzor si nu a iesit.

Am incercat sa scot mufa mai intai... pai ce aia a vrut sa iasa, pe naiba. Si e un loc strans acolo! iti trebuie maini de chirurg.

O sa mai incerc si daca nu imi iese operatiunea o sa ma duc la un mecanic, ce sa ii fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba iese de tot siguranta. La mine a iesit.

La tine probabil e intepenit senzorul in o-ring-ul ala. De-aia nu vrea sa iasa.

Cu mufa m-am chinuit si eu de m-au luat toti dracii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alexe Alexandru

Matei_VW siguranta iese foarte usor daca bagi o surubelnita ceva in despartitura care apare dupa ce tragi cu mana de ea. Asa a fost si la mine dar am fortat putin cu o surubelnita si a iesit rapid.

Iar mufa aia nu am reusit sa o scot cu senzorul montat (nu e loc).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca sunt eu bou, o sa scot de tot siguranta si am sa scot senzorul cu tot cu mufa.

Off ma scoate din sarite. E totusi un caca de senzor :huh:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Paste fericit! in primul rand

Azi am reusit si eu sa schimb acel senzor buclucas. Evident ca am golit vasul cu lichid de racire. Nu a mai trebuit sa pun alta garnitura, deoarece cea veche a ramas inauntru si am folosit-o pe aceea. Acum trebuie sa urc masina pe o rampa deoarece senzorul vechi mi-a picat din mana (acum sade pe scut). trebuie sa mai si sterg cu vag comul eruarea de senzor sa vaz daca mai apare.

In mare nu e o operatiune grea, dar e destul de enervant cand vezi ca se duce lichidul si nu ai ce sa ii faci, deoarece mufa aia nu iese mai repede etc etc.

multumesc oricum pt sfaturile utile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!