Jump to content

Senzor (G2/G62)/ Indicator temperatura lichid racire motor - probleme


SSorin
 Share

Postare recomandată

S-a facut. Ce stiu, iti explic. ;)

Dar cred ca numai weekend-ul urmator.

speedy-mouse, ce inseamna ca acul se ridica si coboara dupa bunul plac? Coboara de totsau urca rapid, sau variaza lin, in timp (cateva minute) intre limitele 70-90 de grade?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cobora , adica pica la 0 , apoi dupa ceva timp se ridica la 90 si iar la 0 .Azi am cumparat sensorul de temperatura dar nu`l gasesc pe unde e pozitionat , sper maine dimineata sa ma uit mai atent , poate cine stie , il ghicesc :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, el e de vina. Da' de ce nu te uiti aici? :emthup:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezolvat , cam greu dupa cautari profunde :D l-am gasit.Senzorul cu pricina era situat undeva mai jos fata de locul pe unde priveam eu. Inlocuit in 5 minute , pierdut in jur de 800 ml antigel ( completat ). Cel vechi era negru , acum l-am inlocuit cu unul verde , si la primele incercari , reusit :icon_thumright: , acum sa vedem la drum lung daca mai face "nebunii". Va multumesc tuturor pt sfaturi si sper sa ne mai scriem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

speedy-mouse

salutare baietii , am plecat la drum azi , dar curios ...cu un nou senzor , acum scoate fum dupa ea , ce sa fie ...puteti sa`mi spuneti careva ? Mai bine mergeam fara acul la temperatura cazut ,decat sa merg cu fumul dupa mine :(

De fapt cu acul cazut la temperatura , dar m`am grabit :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si eu senzorul G62 cu unul febic verde, si stupoare, azi am iesit in afara orasului si temperatura apei in bord sta la 80 de grade, daca dau forja, urca la 90, dar imediat coboara la 80 si sta acolo. Inainte de a schimba senzorul in bord imi arata 90, fara deviatii. Nu spuneti ca dintr-o data s-a dus termostatul, ca nu va cred. Ar fi prea mare coincidenta.

LE: nu am sters erorile stocate de la senzorul vechi, poate avea vreo legatura? Maine la Super-intalnirea membrilor BN, cu amabilitatea colegului oaspetele vom dili toate erorile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am tot cautat informatia pe-aici, dar pare ca s-a evaporat: la ce temperatura trebuie sa deschida un termostat?

Pe vag-com imi arata temp lichidului de racire de 81-84oC, iar in bord tot la 80 de grade imi sta acul, nu urca la 90 unde se intzepenea pana acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Termostatul trebuie sa deschida pe la 85 de grade. In mod normal, scrie pe el temperatura la care deschide circuitul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Sharanel, in mod normal, G62 tre' sa-ti arate fix 90 la apa, dupa ce aceasta trece cam de 80 (e o chestie de imagine). Deci e posibil sa aiba o mica problema, dar nu prea cred.

Ca fapt divers, exact asa facea si termostatul meu dupa ce am pus senzorul nou. Cred ca G62 ma mintea ca am 90 si cand aveam 75 iar eu habar n-aveam. Am pus termostat nou si s-a rezolvat. Deci nu exclude termostatul din calcul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

speedy-mouse

Salut baietii , o intrebare am , poate ma luminati si pe mine .Am dat jos radiatorul de AC, si cureaua la compresor AC, e posibil din aceasta cauza sa-mi scoata fum, si parca in momentul cand turez motorul , tremura , se tureaza dar tremura. Multumesc tuturor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

N-are nici o legatura. Ai alte probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sharanel, in mod normal, G62 tre' sa-ti arate fix 90 la apa, dupa ce aceasta trece cam de 80 (e o chestie de imagine). Deci e posibil sa aiba o mica problema, dar nu prea cred.

Ca fapt divers, exact asa facea si termostatul meu dupa ce am pus senzorul nou. Cred ca G62 ma mintea ca am 90 si cand aveam 75 iar eu habar n-aveam. Am pus termostat nou si s-a rezolvat. Deci nu exclude termostatul din calcul.

Nu-l exclud, am comandat deja termostatul nou, maine vine si il schimb! Azi dimineata cand am ajuns la primul semafor, mi-au cazut ochii pe ceasurile din bord si am vazut ca temp. apei arata cam 70 de grade, am tras capota, am coborat din masina, (ala din spate deja incerca sa ma ocoleasca dar nu avea loc, a crezut ca s-a stricat minunatia mea de masina in timp ce asteptam verdele din pole position), deci am tras capota si am pus mana pe furtunul de la radiator, care deja era cald! Deci e clar ca e dus termostatul, nu are ce cauta apa in radiator pana la 85 de grade!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
la ce temperatura trebuie sa deschida un termostat?

Termostatul OEM de pe instalatia de racire incepe deschiderea la 80 grade C si este maxim deschis la 105 grade C . Extensia ( deschiderea ) este de aproximativ 7 mm .

http://vwforum.ro/index.php?s=&amp...st&p=520922

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici spune ca de la 85 grade aproximativ.

termostat.bmp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Mihai.Nechifor

Azi am luat si eu senzorul g62 pe care l-am comandat pe original prin bosh car service galati si a venit intr-o cutiuta alba simpla fara insemnele vw si fara nici un cod pe el. Este normal, sau trebuie sa aiba cad ceva pe el? De asemenea a venit si fara garnitura de cauciuc, dar presupun ca o pot pune pe cea veche?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai este senzor "pe producator". Ce te-ai astepta? :Driver:

Merge cu garnitura veche, asa l-am pus si eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

Pai avand in vedere ca l-a comandat baiatu pe original si am dat 120 ron pe el ma asteptam sa aiba un cod ceva pe el sau macar cutiuta sa fie cu insemnele vw. Eu cum imi dau seama ca e original si nu e febi sau hella...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai la dealer era tot ~120 RON (atat am dat eu pe el) si am mai luat si 2 garnituri + 2 sigurante.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

Si e negru sau verde?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare.la un motor pe benzina de 14 16v AXP unde se afla acest senzor ca eu nu il gasesc,ca tot asa imi face si mie cade acul de temperatura la zero si iara creste,daca ma poate ajuta cineva.va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

se pare ca si eu probleme cu senzorul G2/G62, astfel dupa o scanare cu VAG-COM ul a rezultat urmatoarele:

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Part No: 036 906 032 P

Component: ME7.5.10 3695

Coding: 00031

Shop #: WSC 00000

1 Fault Found:

16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High

P0118 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0000 0000

Address 17: Instruments Labels: 1J0-920-xx5-17.lbl

Part No: 1J0 920 825

Component: KOMBI+WEGFAHRS. BOO V04

Coding: 01111

Shop #: WSC 00000

Part No: Ident

Component: Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0Y2243355

Ident.-Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0Y2243355

1 Fault Found:

01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)

30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

Asadar pe bord, dupa o scurta perioada de mers imi arata 90 de grade si ramane acolo nu fluctueaza intre 0 si 90 nici chiar intre 80 si 90 de grade. Motorul

la relantiu sta pe undeva la 780RPM si nu fluctueaza (motorul este de 1.4 16V AXP), consumul a crescut putin in ultimul timp dar nesemnificativ, iar pe bord

nu am nici un martor aprins care sa aiba legatura cu nivelul lichidului de racire.

Dupa ce am citit intreg forumul vreau sa va intreb daca credeti ca este senzorul defect si doar el (din ce am citit poate sa fie si mufa cu contact imperfect), si

nu are legatura cu termostatul. Mentionez ca e cel negru original pe masina (din ce am inteles cel )cu bug. Aaa si daca stie cineva din scanarea prezentata

mai sus ce inseamna "Signal too High " (ca nu am vazut in posturile anterioare pe nimeni sa mentioneze asa ceva).

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

16502/P0118/000280 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62): Signal too High

01039 - Engine Coolant Temperature Sensor (G2)

Possible Symptoms

* Difficulties with starting a cold engine.

* Starting the engine when engine is warmish or warm, idle rpm immediately is 1200 - 3000 rpm.

* RPM at idle is irregular.

* With all engine temperatures idle rpm will often vary between 900 - 1000 rpm.

* With engine warm (90

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11
Salut baietii , o intrebare am , poate ma luminati si pe mine .Am dat jos radiatorul de AC, si cureaua la compresor AC, e posibil din aceasta cauza sa-mi scoata fum, si parca in momentul cand turez motorul , tremura , se tureaza dar tremura. Multumesc tuturor

Ieri mi-am scos injectoarele sa le curat cu o solutie pt asa ceva de la permatex si schimbat furtunasele de return motorina de pe ele si cand le-am pus inapoi nu mai avem turbo, nu mai fluira, si parca si tremura putin ,dar doar putin sau mi se parea.

Am mers cativa metri si nu tragea de nici o forma, cand m-am uitat mai bine era tras jos furtunul de pe vasul tampon de vacuum.

L-am bagat inapoi si s-a rezolvat instantaneu.

Vezi sa nu fi patit si tu asta.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema.imi creste temperatura apei la motor pana la 110 c cand urca in panta masina.mentionez ca licihid de racire nu scade si nu are spuma la ulei.ar putea vina acestor senzori?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!