Jump to content

Senzor (G2/G62)/ Indicator temperatura lichid racire motor - probleme


SSorin
 Share

Postare recomandată

valentino_srk

salut am citit ieri pe forum si azi vreau sa postez.am pus vag com pe ea si da eroarea cu engiene coolant temp senzor-unplausible signal(cred ca ati nteles ca nush cat de corect e scris).am pornit masina de dimineata si apa a ajuns la 90 grade pe bord n max 2 km de mers in orash.am intrat pe climatronic sa vad si valoare acolo si am gasit la nr 45 valoarea temp motorului care urca mai greu decat acul in bord adica n bord deja era la 90 si nici nu mai urca mai mult iar la climatronic era n jur de 70 si usor usor a urcat la 90 grade.am tras pe dreapta si am observat ca n 1-2 minute pe climatronic a urcat ushor pana la 93 grade,apoi am plecat unpik prin orash unde am mers cu 60 km/h si am observat ca la climatronic scade ushor pana la 90,n bord ramananad tot la 90 sau poate era prea mica diferenta ca sa observ eu.deci trebuie skimbat sau nu.ce indica din climatronic este ceea ce primeste ECU?ar trebui sa urce ambele indicatoare exact la fel?astept raspunsuri cat mai concrete.ma anticipat.moto din semnatura.cod alz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAca ma i spuneai si la ce se refera eroarea, adica g2 sau G62 atunci era ok.

Ceasul indica 90 cand temperatura variaza intre 75 si 100 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

valentino_srk

cred ca g62.nu sunt 100% sigur.dac ai raspunsuri pentru ambele situatii as fi recunoscator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

De ce arata tot 90 in plaja aia de temperatura? sa nu se streseze lumea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G2 trimite la IC si G62 la motor. Deci daca G62 e defect posibil ca G2 sa nu fie, tu pe bord vezi temperatura corecta, dar la ECU nu e corecta.

Da asa arata, nu am o explicatie de ce, dar asta e o observatie facuta dupa multe diagnoze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

autoemocion57

Address 17: Instruments Labels: None

Part No: 1M0 920 821 A

Component: S5-KOMBIINSTR. VDO V03

Coding: 04106

Shop #: WSC 10176

Part No: IMMO

Component: IDENTNR: SEZ7Z0Y0935127

IMMO-IDENTNR: SEZ7Z0Y0935127

01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)

30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

simptome : am observat cu stupoare odata cand eram oprit la semafor ca imi scade brusc acul pana la 60 grade. accelerez un pic mai tare si revine imediat la 90 grade. sa fie de la contacte ceva ? de cele mai multe ori functioneaza corect (urca acul la 90 si ramane acolo dupa ce se incalzeste motorul). mai am niste probleme cu tremuratul usor la relanti, dar nu pun acest fapt pe urma problemelor cu senzorul, ci pe altele pe care le am (sonda lambda de schimbat, clapeta acceleratie de curatat).

sa schimb senzorul (pretul e relativ mic din cate vad) ? sa incerc alte remedii tamaduitoare ? pentru 1.6 16v AUS unde il gasesc ? mentionez ca desi nu dau inapoi sa ma murdaresc pe maini un pic, nu prea am avut tangente cu mecanica.

* cumva denumirea in engleza a acestui senzor este "coolant thermostat" si are codul 032 121 110 B pentru motorul mentionat ? asta ca sa stiu sa nu comand altceva in cazul in care trebuie sa il schimb...

Modificat de gamer555
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merita sa il schimbi mai ales pentru pretul lui foarte mic, iar in legatura cu schimbatul poti chiar tu sa il schimbi nu este asa de greu...nici eu nu prea am avut tangente cu mecanica si am reusit destul de usor, dar cand il schimbi sa mai ai de rezerva un flacon de antigel G12, iar motorul sa fie rece(risti sa te frigi :unsure: ).Contactele pot fi oxidate, intrerupte, dar este o solutie de moment...

Denumirea in engleza chiar tu ai specificat-o:"Coolant Temperature Sensor"...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

autoemocion57

am mai puricat ETKA si cred ca acest G2/G62 se cheama de fapt "dual temperature sender" (4 pin green 20MM) cu codul 059 919 501 A. rog pe cineva mai priceput si cu acces la ETKA sa imi confirme...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

El e. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari. se pare ca am o problema cu acest g2/g62 am un cod de eroare 01039 si dupa ce am schimbat aceasta sonda . Ma poate ajuta cineva? Mentionez ca am schimbat-o cu una originala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, am si eu o problema cu sondele de temperatura, am fost la test cu VAG-COM si una din sonde imi indica temp 140 grade iar cealalta intre 37 si 40 de grade, mecanicul mi-a zis k sunt 2 sonde de temp pe undeva pe la motor care trebuie schimbate, are cineva idee daca acestea influenteaza la consum, e posibil sa se aprinda in bord martorul de la gaze evacuare din aceasta cauza ? spuneti-mi si mie codurile va rog daca le stiti, cum se numesc sondele exact si unde sunt pozitionate la motor ! Masina este G4 din 2002, motor 1,6 Fsi, cod motor BAG. Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In 26 pagini ale acestui topic nu ai gasit raspunsul? Sau vrei sa cautam noi pentru tine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa inteleg si eu, aceste valori Intake air temperature si Coolant temperature depind amandoua de acel senzor G2/G62 ? Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, intake e data de senzorul IAT, montat pe furtun deasupra intercoolerului, iar coolant e data de G2/G62 montat la iesirea din chiulasa. Daca vreunul e defect ECU nu-l mai ia in considerare si ia ca referinta valoarea data de senzorul de temperatuta exterioara.

La tine IAT e montat in galeria de admisie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva idee cat costa acest senzor IAT ? La mine la testul cu vag-com la intke air temperature imi arata 140 grade,iar coolant temperature varia intre 37 si 40 de grade. sunt normale aceste valori? multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La tine IAT e montat in galeria de admisie.

cauta-l ca nu e asa la vedere...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

Am si eu o intrebare : Stie cineva care este codul sensorului de apa G62, pt. bora 1.9, 90PS, motor ALH, an 1999.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari,

Am facut o scanare cu Vag Com 311.2-N si am gasit eroarea asta:

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 019 AM

Component: 1,9l R4 EDC G000SG 0813

Coding: 00002

Shop #: WSC 01317

1 Fault Found:

17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus

P1256 - 35-00 - -

Readiness: N/A

Trebuie neaparat schimbat senzorul sau se poate remedia ceva la el ?

Influenteaza senzorul G62 functionarea climatronicului ?

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A climatronicului nu prea cred in schimb a motorului da, schimba-l, dar inainte de asta verifica totusi contactele in mufa si masoara rezistenta pe acel senzor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

Am si eu o intrebare : Stie cineva care este codul sensorului de apa G62, pt. bora 1.9, 90PS, motor ALH, an 1999.

Multumesc

Ai citit macar 3 pagini in urma si nu ai gasit raspunsul ? :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intru si eu in discutie pe acest topic, deoarece cred ca am si eu problema cu acest senzor sau ce o fi el. Masina am cumparato in nov anu trecut si de atunci temperatura nu a urcat mai sus de 70 de grade pe bord niciodata, de fapt o singura data spre 80, dar in rest acolo sta in jur la 70. Adica isi face ciclul normal ca si cum acei 70 ar fi 90, scade normal cand e rece urca normal dupa cand pornesc. Pe vag-com temp sta la 90 si cand ajunge la 95-96 imi pornesc ventilatoarele de racire. Am schimbat tablou de bord cu totul, deoarece aveam BC mic si mi-am pus maxi-dot, deci acul iese din discutie..

pe vag-com gasesc urm eroare

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 06A 906 019 BQ

Component: 1.6l 2V/R4 SIMOS HS3318

Coding: 00031

Shop #: WSC 01317

1 Fault Found:

01013 - A/C Compressor Load Signal

31-00 - Open or Short to Ground

Readiness: N/A

Tin sa precizez ca instalatia de racire climatronic nu are erori pe vag com si functioneaza normal...are cineva idee???

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 3B1 907 044 C

Component: CLIMATRONIC C 1.0.0

Coding: 01000

Shop #: WSC 01317

No fault code found.

multumesc mult!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai de ce ai postat aici, ca n-are nici o legatura cu G62. Oricum, daca iti arata mai putin pe bord, si citita cu vagcom, temperatura e normala, schimba senzorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul e 100% problema, daca si pe ECU arata 70 de grade atunci era defect termostatul. Cand e defect senzorul nu da eroare neaparat, decta daca e intrerupt. Poate sa indice eronat si sa nu dea eroare pe vag-com!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!