Jump to content

Senzor (G2/G62)/ Indicator temperatura lichid racire motor - probleme


SSorin
 Share

Postare recomandată

salutare si cristos a inviat

Am revenit cu aceeasi problema cu senzorul g62 mi-am cumparat altul nou pt ca cel vechi statea la 78 grade si l-am schimbat problema e ca si acesta sta tot la 78 grade si nu stiu ce sa mai schimb,si nu inteleg de ce cu vag comul nu imi da nici o eroare astept sfaturi din partea voastra

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Exista posibilitatea sa fie termostatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

liviusdl70, unde citesti valoarea aia? Pe vagcom?

Daca vrei, iti dau eu un G62 sa incerci, la care sigur era bun senzorul ce merge la cluster. Imi statea fix pe 90. Nu-l vei putea folosi mult, pentru ca senzorul ce merge la ECU vede o temperatura mai mare si scade turatia motorului pana la 790. Dar e bun pentru test.

Daca crezi ca te intereseaza, da-mi un PM. Eu ajung cam in fiecare weekend in Cluj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

cosmine aceasi valoare apare si pe bord si cu vag comul nu exista nici o diferenta,multumesc mult pt intentie dar as mai incerca sa schimb si termostatul ca alta solutie nu vad,problema e ca nu stiu unde este pozitionat acel termostat pe motor.

Daca are cineva o poza ar fi foarte bine.sau o descriere unde e

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar, daca temperatura e la fel si pe vagcom, poate fi termostatul.

Si eu am avut unul care imi tinea temperatura tot pe la 75-80. Dar fiin iarna era mai usor de observat ca scadea si mai jos daca nu-i dadeai talpa.

Uite de aici in jos.

Diferenta la tine e ca motorul e transversal, deci termostatul vine undeva in drepta masinii, inspre radiator, sub cotul ala de plastic.

Eu azi inca sant in Cluj. Deci daca crezi, ai numarul meu in profil, ma suni si ne putem intalni sa-ti arat unde e si ce tre sa desfaci. Eu deja il scot cu ochii inchisi, de cate ori l-am demontat la mine. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa inteleg ca este situat langa pompa de apa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna.Am o intrebare la motorul 14 16V AXP pe benzina unde se afla termostatul?Pentru ca si la mine temperatura sta undeva pe la 78 grade si cred ca temostatul e defect.Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut !

Am si eu o nelamurire si din ce am citit aici nu am gasit un raspuns. Exista o legatura intre un senzor temperatura defect (nu indica in bord) si pornirea grea la cald (nu imediat, sa zicem 30 min dupa oprirea motorului) ? Stiu ca o scanare ar fi numai buna, insa aceasta nu a fost posibila datorita ralentiului instabil - comunicarea imposibila. Nu de alta, dar parca n-as vrea sa schimb o pompa de injectie ca sa aflu ca de vina este acest senzor.

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are treaba ralatiul instabil cu comunicarea dintre ECU si scula de diagnoza. Si NU, nu are treaba cu pornirea la cald dar cu ralantiul crescut da.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are treaba ralatiul instabil cu comunicarea dintre ECU si scula de diagnoza. Si NU, nu are treaba cu pornirea la cald dar cu ralantiul crescut da.

Multumesc, "Al Bundy", desi raspunsul tau nu ma bucura. Asta inseamna ca problema cu pornirea la cald vine din pompa de injectie / cap hidraulic, nu ? E adevarat ca metoda "clasica" cu bidonul de apa turnata pe pompa a dat rezultate, probabil ca nu vroiam eu sa accept verdictul.

Totusi, legat de acest senzor, de ce atunci cand porneste intr-un final (motor cald, oprit de circa 30 minute) imi scoate fum multisor si se simte si motorina nearsa ? Asta nu inseamna ca ECU comanda prea multa motorina, prin setarea aceea "default' ? Eu suspectam acest senzor de temp pentru ca vara trecuta am reusit cu greu sa citim ceva temperaturi luate cu vag-com de pe motorul incins, si imi amintesc ca erau ceva de genul 18*, 25* si 30*, desi, repet, nu puteam tine mana pe motor.

Referitor comunicare ECU - interfata, ai putea atunci sa-mi spui unde e buba ? Am citit in Haynes ca relantiul nu este reglabil pe acest motor, iar interfata respectiva era chiar una Ross-Tech originala.

Multumesc inca o data. Sper cu ajutorul vostru sa rezolv problema asta fff suparatoare. Altfel, nu-mi ramane decat sa lega o cisterna de masina si voi avea pornirea asigurata si in Iulie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G62 poate influenta foarte mult pornirea atat la cald cat si la rece. E posibil ca el sa se comporte aiurea doar intr-o anumita plaja de temperaturi. Si al meu era asa. Mergea ok cand era rece, apoi o lua razna cand ajunge pe la 70 de grade.

Eu zic ca e o investitie minima care s-ar putea sa-ti rezolve problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, Cosmin.

Nu-i vorba de investitie, este deja facuta, adica am cumparat un senzor nou (180 Ron). Adevarat, nu am gasit originalul si am luat un echivalent de la Meyle (fix pentru codul de pe original) si degeaba. Apoi, am luat un senzor original de pe o masina identica, la fel, acul ramane mort. Ciudat mi se pare ca daca duc cablul direct pe blocul motor cald, acul sare brusc pana la 120* si apoi coboara la zero in cateva secunde. Cum as putea sa ma asigur ca nu-i un scurt undeva pe traseul firelor, ce sa masor ?

Oricum, eu ma gandesc ca este mai sanatos (si ieftin) sa lamuresc treaba cu acest senzor si abia apoi, daca va fi cazul, sa ma adresez si pompei de injectie. Off topic, aveti idee ce implica si unde pot schimba capul hidraulic ? In Constanta pe unde am intrebat toti s-au ferit.

Va multumesc, sunteti mai mult decat de treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

180 RON senzorul de temperatura, dute si da in cap cuiva ca ai fost pacalit. Mai mult de 100 ron nu are cum sa fie. Eu am dar 41 Ron si s-a remediat problema.

Si eu aveam cam aceleasi simptome. Cu motorul cald sarea la 1200 turometru si statea un pic acolo dupacare revenea.

Fa un test cu Vag-ul, este o solutie ieftina si poate sa scoata la iveala adevarata problema. Fara bani la nu stiu ce mecanici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da Matei, si mie mi s-a parut mult prima data si am intrebat la mai multi dealeri mari de piese, toti aveau acelasi pret. Se pare ca e mai complicat senzorul asta pe motorul meu (cod AEL - cel regasit si pe LT-uri) si ca are si un switch pentru de/cuplarea ventilatorului de la clima. In fine, l-am luat. Dar tu nu vorbesti cumva de celalalt senzor, de deasupra furtunului (in cazul motorului meu) care are 2 fire si se pare ca citeste temperatura motorinei. Spun asta pentru ca in vreo 2 magazine mai mici ei pe asta mi-l indicau si, culmea, costa fix 40 ron cum spui tu. Oricum, senzorul asta se pare ca n-am cum sa-l masor eu, in manualul Haynes imi scrie ca e nevoie de un instrument special de la reprezentanta.

Mai cercetez, pana la rezolvare imi mentin motorul curat - doar il imbaiez de citeva ori pe zi :frigbaitata: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

Am revenit cu aceeasi problema la bord imi arata temperatura de 78 grade am schimbat senzorul g62 cu unul nou la fel imi indica temperatura 78 grade am cumparat si un termostat nou l-am schimbat si acum imi urca temperatura la bord pana la 85 grade si se opreste aici.Scanare cu vag-comul in engine imi arata o temperatura de 91 grade si scanare in instruments imi arata o temperatura de 96 grade ,ventilatorul de pe radiator nu ar trebui sa porneasca la asa temperatura.La scanare nu imi apare nici o eroare,am ajuns la concluzia ca nu stiu ce sa mai schimb,sau ce sa fac.Am facut un test la indicatoarele de bord si la final ar trebui sa se opreasca la mijlocul gradatiei,la mine nu se opresc la mijloc un pic raman pe stinga exact cat imi arata temperatura pe la 85 grade iar la indicatorul combustibil in rezervor si acesta se opreste un pic pe stanga.Am mai scanat 2 masini si la acestea acul de temperatura se opreste exact la mijlocul gradatiei si la indicator motorina la fel se opreste la mijloc.Astept solutii de la un specialist sau cineva care a mai patit asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. ventilatoarele pornesc la peste 92 grade

2. trebuie recalibrate acele, demontare bord si recalibrate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am auzit de recalibrat asa ceva.Maxim poti pune testul acela, le scoti si le bagi inapoi in asa fel incat sa stea pe fix mijloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asta inseamna recalibrarea, sa faca testul si sa puna acele pe mijloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asta inseamna calibrarea. :)

Faci test pe instruments si vezi daca se opreste fix la mijloc acul respectiv cand e testat. Dupa parerea mea asta e problema.

Liviu, inainte de a se defecta, iti statea fix la mijloc?

LE: am postat deodata cu Al Bundy... :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

Inainte de a avea probleme cu senzorul indicatoarele de bord stateau fix pe mijloc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi fa un test pe Instruments si vezi cum arata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , am citit topicul de la cap la coada. Acum problema este urmatoarea , acul meu de la bord temperatura apa , se ridica si coboara dupa bunul plac , am inteles ca este G62 , dar acum cateva luni , nu de multe ori i-mi ramanea aprins pe bord semnul acela de bujii (cred) , si motorul era cald. Pornea , totul ok , dar era turata pe la 1200-1300, acum nu a mai facut asa dar sa fie tot de la acel senzor ? Am motor 1.9 tdi cod AWX , pozitionarea senzorului sa fie tot ca la celelalte coduri de motor ? Va multumesc si astept un sfat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare cosmine

Am facut testul in instruments si tot asa imi arata indicatoarele

Cosmine cand mai esti in cluj da-mi un bip si daca poti sa vi sa ne intalnim sa imi mai arati niste probleme cu vag-comul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!