Jump to content

Senzor (G2/G62)/ Indicator temperatura lichid racire motor - probleme


SSorin
 Share

Postare recomandată

Curata electrozii din Vasul de expansiune.

Am sa incerc ce mi-ai zis.Sper sa se rezolve Mersi de sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o problema asemanatoare : am avut cateva zile in care acul de la temperatura varia, odata ajuns la 90 grade scadea brusc pana la minim (asta timp de cateva zile) in ultimul timp nu am mai sesizat aceasta problema. am fost azi in service la vwparts, si am vazut urme de antigel pe la radiator. poate fi spart? din cauza asta sa fi facut oscilatii acul pt temperatura??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o problema asemanatoare : am avut cateva zile in care acul de la temperatura varia, odata ajuns la 90 grade scadea brusc pana la minim (asta timp de cateva zile) in ultimul timp nu am mai sesizat aceasta problema. am fost azi in service la vwparts, si am vazut urme de antigel pe la radiator. poate fi spart? din cauza asta sa fi facut oscilatii acul pt temperatura??

Citeste te rog posturile din pagina anterioara si pagina asta macar. Sigur iti vor raspunde la intrebare. No Offence :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine ma ajuta?

1.cum reusesc sa schimb senzorul de temperatura cel pozitionat in partea dreapta a motorului

2.daca e negru senzorul trebuie sa respect culoarea sau se potriveste si alta?

3.Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema la mine vad ca nu s-a rezolvat .eu am schimbat si senzorul de temeratura si acul pe bord dupa incalzirea motorului arata 90 iar pe Vag arata 105 , nu inteleg de ce ? ventilatoarele vad ca pornesc numai daca dau drumu la climatronic , nu stiu ce sa mai fac ! Credetzi ca risc sa ard garnitura ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

as dori sa imi schimb si eu senzorul acesta de temperatura (indicatoare in bord) pentru masina din semnatura ma poate ajuta cineva cu un cod ?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate s a discutat pe aici, dar nu mi a sarit in ochi... unde as putea gasi un senzor G2/G6 verde , in afara de VW, dar care sa fie original cat de cat..merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu caut acelasi senzor, am de unde cumapara dar nu am un cod al sau, stie cineva pentru masina din semnatura ...

Modificat de ByG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

DerGolf si ByG

De ce nu il intrebati pe colegul Volksman?

Are si topic deschis in aria de vanzari .

Adica asta. :icon_redface:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, imi poate zice cineva cum functioneaza sistemul de racire la un golf 4 1.4 16V. Este normal k la 100 grade turul sa fie fierbinte si returul rece? MS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema la mine vad ca nu s-a rezolvat .eu am schimbat si senzorul de temeratura si acul pe bord dupa incalzirea motorului arata 90 iar pe Vag arata 105 , nu inteleg de ce ? ventilatoarele vad ca pornesc numai daca dau drumu la climatronic , nu stiu ce sa mai fac ! Credetzi ca risc sa ard garnitura ?

Pe ce treapta pornesc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ aryes13 asa e , merci :icon_thumright:

aveti idee daca senzorul de pe un motor TDI se potriveste pe cel de 1.4 benzina ? merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se duce si pe la evacuare..intrebarea e dc..daca am schimbat garnitura de chiulasa,care e cauza,ce treb inlocuit??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

am si eu o intrebare referitor la antigel:

daca pui antigel trebuie neaparat diluat cu apa distilata? sau nu are nimic daca pui doar antigel simplu

va intreb asta deoarece azi dimoneata cand am pornit motoru a incelut sa imi pilpaie in bord martorul de temperatura, am deschis capota de la motor si am verificat nivelul, acesta era sub minim...asa ca am completat cu antiglel. am cumparat o sticla de 1,5 l de antigel culoarea roz G12 mai demult de la un magazin de piese auto.

Pe aceasta sticla scrie in germana si nu imi dau seama daca trebuie diluat, undeva scrie 1.5l/5l

intrebarea este daca are ceva daca am pus doar antigel fara apa distilata, daca trebuie neaparat diluat cu apa distilata

eu acum am in motor doar antigel si cred ca f putina apa distilata....de fiecare daca cand am completat, am pus doar antigel din sticla respectiva!

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@aryes13 & al bundy

Ati avut dreptate, la mine termostatul a fost. L-am schimbat la service, operatiune nu foarte grea insa piesa a costat 370 RON + 50 manopera + 2l antigel si 1l apa. Termostatul are o carcasa si de aceea e mai scump, initial am luat ceva mai ieftin (80 de ron) si n-a fost bun. Pe ala vechi scria ca la 105 grade deschide iar pe asta nu scrie. Sper sa nu fie vreo problema din cauza asta. Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu acum am in motor doar antigel si cred ca f putina apa distilata....de fiecare daca cand am completat, am pus doar antigel din sticla respectiva!

multumesc

Ar trebui masurata densitatea (si de aici se dedece temperatura la care ingheata) amestecului din instalatia de racire.

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

am si eu o intrebare referitor la antigel:

daca pui antigel trebuie neaparat diluat cu apa distilata? sau nu are nimic daca pui doar antigel simplu

Salut,

Da,antigelul G12 sau G12plus trebuie diluat cu apa distilata

proportia este 50-50%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum, depinde si cat pui, ca daca pui numai 100 de grame,nu mai are rost sa il diluezi...trebuie sa masori inainte concentratia , cum zice si al bundy

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma ajuta si pe mine cineva cu probl pe care v am spus o anterior??:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut,

astazi am observat si eu ca acul din bord pentru temperatura face figuri(adica variatii de la 0 la 90 grade,fara motiv)

m-am uitat in vas si totul parea ok,nivelul ok deci nimic schimbat.Sunt constient ca trebuie schimbat senzorul G62.

acum am ajuns la intrebare:masina poate sa consume mai mult carburant in perioada asta in care senzorul face figuri?

ps:motorul trage la fel ca inainte,dar intreb de consum pentru ca ma gandesc sa nu dea senzorul informatii eronate spre ECU...

Modificat de copanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Pentru inceput curata contactele din mufa senzorului. Se afla undeva in partea lateral dreapta a motorului (partea dinspre baterie) sub pompa de vacuum. Gasesti in topicul asta si fotografii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!