Jump to content

Senzor (G2/G62)/ Indicator temperatura lichid racire motor - probleme


SSorin
 Share

Postare recomandată

aseara mergand spre casa am sesizat ca din nou am probleme cu nivelul temperaturii acel senzor imi face din nou probleme . tura aceasta nu voi mai incerca sa il curat cu spray de contact e cam clar ca este dus si nu are sens sa facc improvizatii de aiurea pentru ca acusica vine iarna. asa ca il voi schimba :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un golf4 1.6 . Am patit si eu clasica problema cu acul ceasului de temperatura care cadea la 0.am verificat si cu VAG si era senzorul G2.

L-am schimbat.Acum temperatura imi creste pana la 90 de grade, as zice ca e totul bine. Problema apare insa cand ies din oras unde la viteze mai mari temperatura apei imi scade, acul ajungand undeva la jumatate(cam pe la 45 -50 fr grade cred)Cand intru iar in oras.. temperatura credte iar la 90.

Am remarcat si un consum mai mare, nu stiu daca are legatura cu apa dar... prefer sa intreb mai intai de a face vreo boacana. Voi ce credeti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Termostatul e problema la tine, cred ca nu mai lucreaza, e blocat pe deschis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bundy am uitat sa iti zic... am facut ce a zis viorel pt ca el a incercat si mam gandit sa incerc si eu si se pare ca teoria ta da rezultate!! de 4 zile nu mi sa mai aprins de loc... ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si uite asa m-am mai facut cu o bere..... :blah:

Pai inainte de a o spune am testat-o eu pe 2 masini de vreo 8 luni nu s-au mai aprins.

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricand, oriunde... important e ca a mers si am scapat de grija MS inca odata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am tot cautat un topic legat de sona lambda de reglaj. in primul rand daca sa stergeti acest post daca nu ma incadrez :icon_thumright:

acum ce problema am eu : sonda lambda de reglaj s a prajit. masina mea e din 23.05.2000. am aflat ca sunt doua tipuri , una inainte de 05.2000 si una dupa 05.2000. eu presupun ca ma incadrez in cea de dupa 05. daca asa este ma puteti ajuta cu un partnumber, asta daca nu difera de la producator la producator, merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum imi dau seama daca e stricata sonda lambda? pe vag mi-a aparut o eroare legata de ea dar dupa ce am sters-o nu a mai aparut. masina am luat-o recent(primul meu vw) asa ca nu stiu cum ar trebui sa mearga. ce ma face sa intreb este consumul care in oras urca si pana la 15-16 % ceea ce e foarte mult pt un lotor akl de 1.6. motorul merge rotund, teava de esapament imi este neagra.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum imi dau seama daca e stricata sonda lambda? pe vag mi-a aparut o eroare legata de ea dar dupa ce am sters-o nu a mai aparut. masina am luat-o recent(primul meu vw) asa ca nu stiu cum ar trebui sa mearga. ce ma face sa intreb este consumul care in oras urca si pana la 15-16 % ceea ce e foarte mult pt un motor akl de 1.6. nu imi dau seama de unde imi vine consumul asta avand in vedere ca nu am un stil de condus agresiv. motorul merge rotund, teava de esapament imi este neagra.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci WNS, eu nu gasisem, o sa intreb acolo :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Trepidatiile la motor pot sa fie si din cauza acestui senzor? cu VAG-COM ul nu mi- a dat nici o eroare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam la ce interval de timp ar trebui sa urce temperatura apei la 90 de grade !

Uneori merg si 10 km si nu ajunge la 90 de grade?

Poate fii senzorul de temperatura pe duca?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Daca iti fluctueaza indicatorul ala de temperatura este clar senzorul. Adica: 90 50 10 0 80 90 etc. atunci e timpul sa il schimbi. Eu l-am schimbat astazi singur in 5 minute. Este foarte usor. Il localizezi sub capacul in care este filtrul de aer, cum te uiti la motor in partea dreapta, intra direct in furtun si are o mufa in el. Scoti siguranta aia cu mana, doar tragi in sus de ea, senzorul iese tragand de mufa. O sa iti curga cam 1L de lichid pe care il inlocuiesti cu D12 (Parca asa era) cel roz organic si apa distilata 50/50. Il bagi la loc, completezi si gata.

Sper sa te ajute,

Drive safe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
1L de lichid pe care il inlocuiesti cu D12

G12 :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu stie nimeni? daca trepidatiile de la motor se pot datora acestui senzor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Sincer sa iti spun chiar ma indoiesc de faptul ca acest senzor iti da trepidatii la motor. De ce? Pentru ca, si in cazul in care este defect ECU citeste temperatura motorului ca fiind mica, atunci il tureaza si clar nu va mai trepida. Eu am schimbat un suport de motor si iti spun ca vibratiile s-au atenuat. Incearca asa, acolo este problema ta.

Drive safe!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

S-a aprins si la mine azi dimineata senzorul pentru lichid de racire si facea si buzz.

M-am uitat la nivelul lichidului era intre minim si maxim (la mijloc), am repornit de vreo 2 ori la fel.

Dupa asta am scos mufa aia ce intra in borcan, si l-am pus la loc. Si-a revenit si nu mai face acum.

Ce m-a pus un pic pe ganduri ca in acelasi timp s-a aprins si avertizarea ca am combustibil putin

dar dupa ce nu a mai aparut avertizarea de lichid de racire mi-a aratat ca mai am o *** de combustibil

ceace e cantitatea de combustibil ce trebuie sa fie in masina,

Poate fii problema ca acesti 2 senzori: lichid de racire si combustibil nu am primit destul de curent din

baterie si de aceea s-au aprins? Bateria e cam veche si a fost frig pe la noi azi dimineata in jur de 2-3 C.

Andras

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Am o problema cu masina din semnatura. Ieri am gasit sub motor in partea dreapta curs un lichid. Nu am dat mare importanta crezand ca o fi curs de la alta masina. Astazi, dupa ce aseara i-am schimbat locul de parcare, am gasit acelasi lichid curs si tot in aceeasi parte. Am fost la un mecanic, a ridicat-o pe elevator si am observat ca lichidul se scurge de undeva de sus, pe baia de ulei, pana pe senzorul (banuiesc) prins pe baia de ulei. Lichidul pare a fi antigel pt ca pare a avea culoarea roz, iar de sambata pana azi din vas au disparut cam 100-150 g antigel. A mai patit cineva asa ceva ? Stiti care ar putea fi problema ? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acu 3 zile am completat cu antigel, cam cu 2-3 mm deasupra liniei de max din vas. Acu lichidul e la jumatate (intre min si max). Oare poate fi din cauza ca am pus peste linia de max ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!