Jump to content

Senzor (G2/G62)/ Indicator temperatura lichid racire motor - probleme


SSorin
 Share

Postare recomandată

Am tot stat cu ochii pe acul din bord care indica temperatura apei si l-am studiat.

Problema la mine e urmatoarea: de cand am luat masina dupa ce porneam la rece se incalzea normal, treptat si dupa 3-4 km aveam apa la 90 de grade si acolo ramanea indiferent de anotimp, trafic urban sau extra-urban, clima pornita pe rece sau pe cald. De la un timp insa apa se incalzeste greu chiar foarte greu daca e frig afara. Adica nu ajunge decat rar la 90 de grade, sta undeva la prima si a doua linie, caldura in interior mai slab ca altadata si odata ce pornesc caldura pe AUTO dar si pe ECON acul din bord indica cum ca temperatura apei scade.

Neantelegand de ce se comporta asa...:

1. Am pus-o pe tester si nu a dat vreo neregula.

2. M-am uitat si la alte masini iar apa se incalzeste treptat, apoi sta constant (fix) undeva la 90 de grade ceea ce mi se pare normal

3. Am schimbat senzorul ala verde care m-a costat 80 ron (de unul singur ca e usor) dar degeaba

4. Ma gandesc sa schimb si senzorul de langa el, am vazut ca e parca mai mic dar nu stiu nimic despre el (nume, cod...)

5. Urmeaza dupa sa schimb termostatul

Precizez ca ventilatoarele functioneaza, va multumesc pentru atentie si pentru eventuale sfaturi

Modificat de R&W
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Mai repede schimba-i intai termostatul si vezi daca mai face asa.

Eu cred ca termostatul e de vina. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm si eu, termostatul. Nu mai da bani pe alti senzori.

a ridicat-o pe elevator si am observat ca lichidul se scurge de undeva de sus,

Trebuie vazut exact de unde se scurge. Nu are legatura cu faptul ca ai completat mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am stat un sfert de ora si m-am uitat impreuna cu mecanicul si nici macar el nu si-a dat seama. Cred ca am sa incerc la alt mecanic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la alt MECANIC si s-a dovedit a fi pompa de apa. Mi-a recomandat sa-i schimb distributia cat mai repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gavrochem e normal sa se mai piarda putin din lichidul atigel dar putin Lasa-l intre maxim si minim adica la jumate si daca in 1000 de km scade mult spre minim atunci chiar ai o problema undeva la circuitul de racire al motorului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Am o rugaminte nu aveti o poza cu mufa care intra in senzorul de temperatura?(senzorul are mufa ovala la mine)

Pentru ca am incercat sa scot mufa dar nu am reusit.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gavrochem e normal sa se mai piarda putin din lichidul atigel dar putin Lasa-l intre maxim si minim adica la jumate si daca in 1000 de km scade mult spre minim atunci chiar ai o problema undeva la circuitul de racire al motorului

Pai la mine se pierd 200 g in 3 zile (maxim 150 km). Sa fac rost de bani si sa-i schimb distributia si pompa de apa. Au golf-urile o problema cu pompa de apa sau am fost eu putin ghinionist, ca mi se pare totusi putin sa tina o pompa de apa 90.000 km ?

Modificat de gavrochem
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam atata tine si asta e caz fericit Vezi ca 90.000 de km is multi pentru o curea de distributie adica ii la limita :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Din nou intervin cu o precizare. O curea de distributie la Benzina, FSI este benzina :), tine mult mai mult de 90K, in cartea masinii schimbarea ei este recomandata la 120K, 100K, 90K in functie de masina, an etc si inspectie Vizuala periodica din 30 in 30K. Eu am 82K acum si citesc linistit seria de pe curea, culorile de pe ea sunt intacte, nu are nici cea mai mica urma de uzura, toti dintii sunt intacti ETC. Recomandabil intr-adevar este sa schimbi cureaua la 90K la Diesel pentru ca este alta forta, alt cuplu si uzura apare mult mai repede. Nu mai trageti concluziile ca e la limita ETC. pentru ca nu este la "limita" la benzinare cel putin.

Drive safe.

Cam atata tine si asta e caz fericit Vezi ca 90.000 de km is multi pentru o curea de distributie adica ii la limita :screwy:

Nu este dacie sa schimbi distributia la 60K ;) Gen Solenta SNova samd :screwy:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: toata lumea isi da cu parerea, dar treaba cu senzorul de nivel lichid racire nu poate fi verificata cu VCDS (VAG-COM) dar se poate remedia prin inlocuirea vasului de lichid racire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: toata lumea isi da cu parerea, dar treaba cu senzorul de nivel lichid racire nu poate fi verificata cu VCDS (VAG-COM) dar se poate remedia prin inlocuirea vasului de lichid racire.

Sau inlocuirea senzorului :censur:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aloooo, rezultate foarte bune se obtin prin curatarea celor 2 tije care compun senzorul (nu mai caut eu acum unde am scris, dar cine a fost interesat a citit si rezolvat problema, iar cine nu sa caute)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!am si eu oproblema la un passat 19.tdi tip avf!in ce consta in primul rand motorul imi pierde foarte multa apa;trebuie sa completez cam 2 litri de apa la 100 de km! nu stiu ce are??poate sa aiba legatura cu sonda de temperatura deoarece si aia e defecta(nu baga caldura deloc)astept unele raspunsri din partea voastra!!ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai uita-te cu motorul pornit pe unde curge apa, daca nu se vede vezi in baia de ulei sau pe evacuare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am aceeasi problema ca si Cata. Doar ca eu am schimbat acum 3 saptamani lichidul din vasul de expansiune (aproximativ 1,3 l), si pana azi dimineata nu mi s-a mai aprins. Dar azi dimineata, surpriza! Cata, vad ca nu ai postat nimic, ai reusit sa rezolvi? Sa incerc sa curat electrozii aia doi? Mersi frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, mi-am luat si eu un golf 4 1,4 16V si de 1 luna am probleme cu sistemul de racire. Dupa ce merg vreo 10 km acul sare de 90 grade pana pe la 120 grade. Daca ii dau drumul la caldura in masina, temperatura scade la 90 grade si ramane acolo. Am schimbat termostatul si termocupla, dar nici o schimbare. Furtunul de tur e cald(fierbinte dupa 10 km) iar returul e rece. Ce ziceti ca poate fi sa fie radiatorul sau garnitura de chiulasa. Am cumparat si o solutie pentru indepartat impuritatile din radiator , dar degeaba. Daca ma poate ajuta cineva cu niste sfaturi as fi recunoscator Ceao

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca returul e rece inseamna ca termostatul nu deschide , nu lucreaza cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat 2 termostate, nu stiu ce sa mai zic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci poate fi radiatorul infundat, dar ma indoiesc de asta. Da radiatorul jos si spala-l cu apa sub presiune pe dinauntru. Ventilatoarele pornesc? Nu cred , deoarece termocupla fiind pe radiator e rece si nu le porneste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Radiatoarele pornesc amandoua, da imi pornesc la 110 grade...oricum, si dupa ce imi pornesc ventilatoarele returul esti tot rece. Sa fie oare tot termostatul de vina. Nu mai inteleg nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ventilatoarele tb sa porneasca la 92 grd pe tr 1 si la 98 pe tr 2. Totusi cred ca termostatul e problema la tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curata electrozii din Vasul de expansiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Daca iti fluctueaza indicatorul ala de temperatura este clar senzorul. Adica: 90 50 10 0 80 90 etc. atunci e timpul sa il schimbi. Eu l-am schimbat astazi singur in 5 minute. Este foarte usor. Il localizezi sub capacul in care este filtrul de aer, cum te uiti la motor in partea dreapta, intra direct in furtun si are o mufa in el. Scoti siguranta aia cu mana, doar tragi in sus de ea, senzorul iese tragand de mufa. O sa iti curga cam 1L de lichid pe care il inlocuiesti cu D12 (Parca asa era) cel roz organic si apa distilata 50/50. Il bagi la loc, completezi si gata.

Sper sa te ajute,

Drive safe.

Exact asa se manifesta, aleatoriu urca greu, scade, iar urca, uneori urca repede.

Cat ai dat pe el si cum se numeste exact, senzorul de temperatura sau altfel????

Mrs mult pt info!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!