Jump to content

Senzor (G2/G62)/ Indicator temperatura lichid racire motor - probleme


SSorin
 Share

Postare recomandată

Am schimbat si eu prin februarie senzorul de temperatura la un TDI de 131 cp si cu acea ocazie, am rupt clema care fixa mufa de senzor. Avand probleme cu motorina de la pompa tandem, care "inunda" toata zona adiacenta, dupa aprox. vreo luna nu mi-a mai indicat temperatura in bord si mai nou, nici temperatura pentru ECU nu mai functioneaza (in VAG COM am observat ca ECU isi ia informatia de la senzorul de temperatura al motorinei). Astazi, am curatat zona senzorului, mufa, am pus un burete sa nu mai intre motorina la contacte, dar nu se sterg deloc erorile din VAG COM (engine + instruments). Intrebarea mea este, e posibil ca senzorul sa se fi stricat pe ambele iesiri sau inca sunt probleme cu scurturi provocate de motorina in zona contactelor ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de ce erori iti apar - short to ground sau ce ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- 17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus P1256 - 35-10 - - - Intermittent - pe modulul engine

- la instruments era ceva diferit parca, tot intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa cureti mufa, cu un spray de contacte si poate isi revine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare

A m un golf 4 1,6 16 V AZD si pa vag-com dimineata imi da 2 valori de temperatura 47 si 11 grade....nu este cam mare diferentza?

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intre Engine si Instruments ? Da, e prea mare....maxim 2-3 grade, merge. Schimba senzorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate ca din aceasta cauza sa porneasca greu dimineata?,,,cam 7-8 chei ca sa o ia si pleaca in cele din urma cu socul la 895 turatii...nu este cam mic socul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, sunt posesorul unui Vw Bora 1.6 8V benzina.Indicatorul de temperatura a cazut treptat la un drum mai lung, iar acum sta tot timpul la zero, a mai patit cineva la fel? ce poate fi? Sa fie acel senzor cu 4 fire?(albastru la mine)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau termostat blocat-deschis.Diagnoza.Numai bine!

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca era termostatul aveai variatii de temp.

In parcare aveai temp mai mare si se racea la drum, la viteze mai mari...

E senzorul zapacit...

Eventual verifica temp pe engine si instruments cu VAG-ul...

Daca e stabila pe engine poti sa mai mergi asa pina faci rost de bani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact....dar nu stii cat.

Incearca sa ii cureti mufa, cu un spray de contacte...poate il salvezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pina cind o sa-i consume cu galeata, o sa-i zica la ECU ca nu a venit primavara :blah:

Asta cu mufa e cam greu dar merita incercat...dupa ce am vazut ce protectie au mufele la VAG, daca nu sint busite slabe sanse sa fie oxidate etc...am desfacut multe si nici una nu avea fir de praf sau apa, rugina, oxid, whatever...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la PD-uri am gasit cateva cu motorina peste si in ele.....de la tandem. La benzinare ai dreptate....e mai curat pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc tuturor pentru promptitudine, revin cu ceva nou, nu a mers cam o saptamana indicatorul si azi culmea, stand la semafor, arunc o privire in bord si acul era la 90 de grade, pana acum,azi a functionat normal, vedem si maine. :D Cu termostatul no problem pt ca nu a ramas blocat deschis sau inchis, motoru e caldut iar in habitaclu nici "strop" de caldura nu baga pana ce motorul atinge temperatura de deschidere a termostatului, am verificat si mufa daca are urma de oxid sau ceva "necurat" pe acolo si la fel, totul e ok, acum ce ar putea sa fie? (mai mult de o saptamana nu a mers si acum si-a revenit brusc) mufa sezorului era uscata inauntru si nu am curatat sau dat cu spray de contacte pe acolo, am desfacut-o, am aruncat o privire, fiind totul ok, am pus-o cu atentie la loc si atat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La pornire pune mina pe furtunul spre radiator, daca e rece inseamna ca termostatul functioneaza...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, si mie la masina din semnatura imi facea figuri acul de temperatura din bord, mergeam si 20 de km si nu se misca acul deloc si dupa aceea dintr-o data revenea la 90 de grade si dupa o perioada iar scadea la relanti, sau cand reduceam viteza, ideea este ca nu statea stabil acul la 90 grade. Am mers cu masina la mecanic, i-am relatat despre problema si mi-a zis sa cumpar un termostat..... cumparat termostat 35 lei frantuzesc, schimbat de mecanic frumos completat antigel,verificat reziztenta la inghet cost manopera 40 lei in care a intrat si antigelul ... am facut o tura de vreo 14 km si nu se mai ridica acul, statea pe 0, dupa ce am mai mers inca 2 km s-a ridicat dintr-o data la 90 si se repeta problema dupa un timp dupa ce am redus viteza iar scade acul, deci iar nu era stabil la 90 de grade acul din bord de la apa, dupa ce am citit posturile de aici am mers la magazinul de piese auto am comandat un senzor de temperatura, curios faptul ca a fost foarte ieftin 18 lei si avea culoarea verde cu 4 picioruse, cand am mers la mecanic si mi-a schimbat senzorul G2/G62 am observat ca cel de pe masina este de culoare neagra, in fine.... a montat senzorul verde dar mi-a zis ca nu a reusit sa introduca mufa pana in capat din cauza ca nu este senzorul original si sa vad cum se comporta si daca patesc din nou sa-mi cumpar un senzor original care costa in jur de 115 lei,cost manopera schimbat senyor 30 lei, ideea principala este ca mai bine faceam un test cu vag com AVIZ CELOR CARE AU PROBLEME ASEMANATOARE, decat sa schimb piese pe auzite si pareri ca am iesit mai scump si lasam si termostatul original pe care l-am lasat la mecanic in ideea ca nu este bun, sper ca nu v-am plictisit cu povestile, daca v-am plictisit va rog sa ma scuzati! :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ne-ai plictisit

este cazul tipic de manifestare a defectului

dar,

nu ai spus rezultatul final

sta acul la 90 dupa ce se incalzeste?

toate cele bune

Modificat de joky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca am gasit buba pornirii cu probleme dimineatza.....in vag com imi dadea o diferenta de 35 grade dar nici o eroare, asa ca am scos mufa , mi-a aparut eroarea si miracol a pornit la prima cheie cu mufaa scoasa...deci senzorul indica o temperatura de 45 grade cand de fapt temperatura era de 10 grade si deci socul nu intra in lucru la parametri normali...am cautat senzorul g62 si nu am gasit decat la 110 lei..stie cineva mai ieftin pe undeva?

Si vreau sa stiu daca merg 2 saptamani fara mufa la sensor am sanse sa stric ceva....asta pentru a cumpara senzorul din germania la un pret mult mai mic si sper la o alta calitate....asta pe care il am acum l-am schimbat acum maxim 1 an de zile.

Multmesc anticipat pentru raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Roby in Germania nu sint ciini cu covrigi...

Cu tot cu transport te costa de ...unul bun in Ge costa ceva mai putin dar max 10-15% diferenta...

Un senzor BUN pe acolo costa, peste 100RON...cauta Behr de exemplu sau Bosch...nu prostii AM de 30RON...

Eu am gasit Behr la 120RON si cred ca avem acelasi lucru...

De aia ai probleme acum anul trecut ai pus unul de 35-50RON...

Daca mergi citeva saptamini fara el creste consumul si cheltui mai mult pe benzina decit diferenta de pret...

Tie ti-ar conveni sa-ti zica nevasta ca sint 25 grade afara si cind iesi in tricou la masina sa produci cuie de frig ???

Nici motorului nu-i pica bine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus unul de 110 lei si anul trecut...am cautat in germania ceva mai scump si nici unul nu depaseste jumatate pretul celor din romania...nu merg foarte mult cu masina deci nu o sa fie un consum prea mare in plus...La noi toti vor sa se imbogateasca peste noapte...La toate piesele sunt preturi mult mai mari...In plus nici nu fac treaba ca lumea..recent mi-a schimbat microintrerupaatorul si il pusese invers si scuza era ca nu mai este buna broasca, l-am inversat eu si acum merge perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Unde ai fost si ti-a pus firele la microswitch invers? :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In plus nici nu fac treaba ca lumea..recent mi-a schimbat microintrerupaatorul si il pusese invers si scuza era ca nu mai este buna broasca, l-am inversat eu si acum merge perfect.

nu firele, ci switch-ul. Drept urmare, acesta nu era actionat, la deschiderea usii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit in legatura cu indicatorul de temperatura, deocamdata functioneaza normal :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu urmatoarea problema la golful meu(1.9tdi):acul ce indica temperatura in bord nu ajunge niciodata la 90*C ci ramane la 80*C (de fapt in cursul unei luni de zile cu exploatare zilnica de minim 40km ajunge de 1-2 ori pentru mai putin de un minut la temperatura optima si apoi scade iar).Acest lucru se intampla atat in oras cat si in afara.Dupa un numar de km aerul dat prin ventilatie este cald,deci de incalzit,incalzeste.

Intrebarea mea este daca defectul vine de la senzorul de temperatura sau/si de la termostat?

PS:Nu am acces la Vag Com sau alte aparate de diagnoza.

Modificat de apolodor60
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine cauta pe cineva cu VAG...vezi ca este o lista cu utilizatori de asa ceva...

Inclin spre termostat blocat pe deschis, daca atunci cind stai pe loc creste temp la 90 si cind mergi scade...

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!