Jump to content

Senzor (G2/G62)/ Indicator temperatura lichid racire motor - probleme


SSorin
 Share

Postare recomandată

salut am si eu o problema de genul aceasta la un vw golf 4, indicatorul temperatura lichid racire motor sta mai mult pe 0...rareori cand se ridica si el saracul pe la 90, nush....ca se ridica brusc....si scade la fel de brusc, eu ma gandeam la un fir intrerupt, sau la un contact imperfect, va rog sa ma ajutati.....ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am golful de cativa ani deja, nu mi s-a aprins niciodata becul acela de nivel de antigel. cand am dat jos furtrtunul de aer racit care intra in EGR am dat jos mufa aceea de la senzorul de nivel. Dupa curatat EGR am pus la loc teava si am pornit motorul ,mi s-a aprins becul acela.

Problema era ca uitasem mufa in aer :( .Am pus-o la loc si nici de atunci n-am mai vazut luminita cu pricina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A masurat cumva cineva ce rezistenta au senzorii g2 /g62 ???

Cand schimb senzorul asta imi curge antigel pe acolo?? daca da,cat ,cu galeata?

Si dupa ce il schimb trebuie resetat cu vag-com ceva sau merge si fara.ca sa fiu mai clar, va merge bine senzorul nou si fara sa resetez faultul ala (mecanicul zicea ca imi arata 40 de grade cand defapt afara erau 10).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai citit si tu cateva pagini in urma?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot de la termostat sa fie si problema pe care o am la motorul meu...

abea dupa 8 km sau 5 min de mers acul indicatorului de temperatura urca in interval de un minut de la zero pana la prima *** subtire (dupa cele 3 groase) si acolo incremeneste cu exceptia cazurilor cand merg mai mult prin oras si e aglomerat si atunci se incalzeste mai mult dar tot nu ajunge la 90 C. Am incercat... i-am pus si un carton in fata care acopera tot radiatorul... degeaba tot asa se intampla ( cartonul nu cred ca influenteaza)

m-am gandit ca deschide mai devreme decat ar trebui si mentine la 60 sau cat o fi la prima *** subtire.

nu cred sa fie sonda defecta pentru ca blocul motorului, furtunele si radiatorul nu sunt fierbinti

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in cazul tau cred ca este termostatul....mai asteapta si alte pareri

Modificat de copanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ daniel 21q

salut,tatal meu are un polo cu un motor la fel ca al tau si a patit aceeasi problema si a schimbat termostatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult pt. raspunsuri!

o sa incerc sa schimb acest termostat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din ceea ce ne povestesti tu s-ar parea ca ar fi termostatul blocat pe deschis.

antigelul cand l-ai schimbat ultima oara?

vezi ca dupa cca 2 ani incepe sa isi schimbe proprietatile

la un mers ok al masinii ar trebui sa ai apa la o temperatura cuprinsa intre 80-90 gr.

atentie ca daca sta sub temperatura asta o sa ai si un consum marit de carburant. ( poate ai si observat deja )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da ....termostatul cred si eu ca e de vina

antigelul nu stiu exact de cand o fi neschimbat ca o am de aprox 1 an dar nu am observat modificari daculare sau consistenta etc (nu stiu daca e cazul)

innainte urca destul de rapid pana la 90grade si acolo ramanea...indiferent de regim

da... am observat si o marire a consumului dar ceea ce ma ingrijoreaza e ca nu se mai face ungerea eficienta amotorului atunci cand functioneaza la temperaturi joase

o seara buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am si eu o intrebare. Azi am observat ca in mers dupa vreo 250 km parcursi a scazut temperatura la motor sub 90 de grade (cam o gradatie). Mentionez ca afara era temperatura intre -13 si -17 grade celsius. E posibil ca temperatura de afara sa influenteze indicatorul de temperatura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

E posibil ca termostatul sa-ti faca probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la temperatura aia eu cred ca totusi nu s-a mai incalzit cum trebuie :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca fortam putin motorul (il turam putin mai tare ) indicatorul isi revenea la 90 de grade, dar in sate cand mergeam lejer cu 50 - 60 km/h iarasi scadea. Inclin si eu sa cred ca e de la temperatura de afara. Termostatul daca e defect pot sa il vad in VAG-COM ? Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

citeste si tu cu atentie topicul, o sa vezi si ceva preturi si ca sa iti dai seama cum functioneaza termostatul vezi postul 41 si 57, e.t.c. .

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca fortam putin motorul (il turam putin mai tare ) indicatorul isi revenea la 90 de grade, dar in sate cand mergeam lejer cu 50 - 60 km/h iarasi scadea. Inclin si eu sa cred ca e de la temperatura de afara.

din ce ai scris aici nu mai e de la temperatura exterioara din pacate; azi, la 130km/h, autostrada, -12 grade, acul de la temperatura statea aproape de 90, la marginea stinga a semnului.

dupa ce s-a mai incalzit si am scapat de A1, a revenit la normal.

bineinteles caldura la interior de am stat in tricou :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e ciudat si la mine ca nu aveam probleme cu caldura din interior.

@The flyer Mersi de indicatii, dar ceea ce poate nu ai observat tu este ca acele posturi sunt din 2006, si cred ca de atunci preturile au cam crescut. Mi se pare ca postul tau este total inutil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti incerca verificarea cu vagcom a senzorului G62, poate face talente partea pentru IC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare. Azi am observat ca in mers dupa vreo 250 km parcursi a scazut temperatura la motor sub 90 de grade (cam o gradatie). Mentionez ca afara era temperatura intre -13 si -17 grade celsius. E posibil ca temperatura de afara sa influenteze indicatorul de temperatura?

Imi poti spune te rog unde se afla termostatul?ms cineva are vreo poza sau o schema? ms mult

Modificat de catana florian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@catana florian - la mine a fost alta problema. Initial credeam ca e termostatul. Am facut o diagnoza cu VAG-COM si am vazut pe Instruments o eroare. Din pacate nu am copiat numarul erorii pt ca am sters-o direct in ideea ca va aparea din nou. Eroarea nu a mai aparut si nici problema cu indicatorul nu o mai am. Chiar nu imi dau seama ce s-a intamplat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

last

ms mult

Calinutz

Termostatul trebuie sa fie.Merg cu masina 60km si nu urca indicatorul decit la 80 grade.Ma dispera.Oricum ms.

Nu mai da quote la postul anterior pentru ca este interzis de regulament!

Foloseste "add reply" sau "fast reply".

Multumesc!

aryes13

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!