Jump to content

Injectoare PD 2.0TDI distruse


alexabv
 Share

Postare recomandată

B97dmt cred ca ai dreptate.Da ce putem noi sa facem? Care le are cu germana? :)) hai de ne punem sa facem o petitie ceva,sa trimitem la Vw ag

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am cerut de doua ori oferta de pret pentru injectoare si nu mi-au raspuns. Daca nici cand vrei sa cumperi de la ei nu se sinchisesc ...

Pana nu facem ceva de amploare nu cred ca ne va baga cineva in seama.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragi colegi am primit raspuns de la Porsche Romania :vaidecapulmeu:

Am primit mesajul dumneavoastra si am luat la cunostinta solicitarea formulata.

Urmare sesizarii, va comunicam ca ne pare rau pentru senzatia de disconfort creata de problemele aparute la masina dumneavoastra.

Va multumim pentru mesaj si va asiguram ca acesta este foarte important pentru noi in procesul de imbunatatire a calitatii serviciilor si produselor.

Pentru a putea sa va raspund la solicitare, va rog sa-mi comunicati numarul de identificare (seria de caroserie) si numarul de inmatriculare.

Dupa ce voi primi aceste informatii, ma voi informa, va voi transmite raspunsul pe care il asteptati si voi face toate demersurile necesare pentru remedierea cat mai urgenta a problemelor pe care le are masina dumneavoastra.

Va multumim pentru incredere si va rugam, ca pentru orice alta problema de interes comun, sa nu ezitati sa contactati dealerul dumneavoastra.

:blink: M am lamurit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asociati-va si dati-i in judecata. La petitia comuna anexati facturile "succesive" cu cheltuielile de reparatii si astfel dovediti ca BKP-urile sunt defecte din faşă. Si cereti despagubiri, măcar ce ati cheltuit cu reparatiile si sa schimbe injectoarele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este ca un mesaj automat. Nimic concret.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vorba aia: Niste tarani mah! :P : :lol:

ideea e foarte buna.sa ne adunam laolalta si sa dovedim ca bkp`urile is cu ghibe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa scrieti plangeri civile individuale la care sa anexati facturile cu reparatiile si sa va uniti sub un singur avocat, ca o plangere generala. De asemenea sa platiti la comun expertize care sa dovedeasca "viciile" de fabricatie ale injectoarelor si sa argumentati periculozitatea cazului in care s-ar strica in trafic, sa va raniti, ucideti pe voi sau pe altii, Doamne fereste. Eventual sa aduceti la cunostinta instantei si cazuri concrete. Cazuri concrete se pot gasi la instantele in UE, e imposibil sa nu fie vreunul ca sa puteti argumenta. In cazul asta si cu ceva televiziune firma mama ar face un "recall" sa va schimbe injectoarele si pompele de motorina gratuit. Cel putin petentilor. Asta e nesimtire sa nu faca recall. Au fost totusi putine cu beleaua asta, sau cheltuielile sunt mici pentru ei si nu au chemat BKP-urile sa nu se faca de rahat in lumea automobilistica. A trecut apoi timpul si au remediat pe rand probleme prin noi revizii de injectoare si pompe de motorina.

Nu ii lasati. Faceti o arie ceva pe forum si uniti-va cumva, daca va doare buzunarul. Mai bine va uniti si ii dati in judecata direct in germania pe VAG, decat in romania unde procesele civile dureaza, si dureaza si nu rezolva nimic. Si un compromis daca veti castiga, o reparatie gratuita fara mediatizare, si tot ar fi bine. Succes !!! :icon_rambo:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt de acord cu voi ...dar cum se explica faptul ca in alte tari passaturile nu au aceasta problema cu injectoarele (mai putin cu pompa pentru care aici in Italia este deja in curs actiunea de recall)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca si membri ai aceeasi uniuni europene agatati-va si voi de recall-ul din intalia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca in italia se face recall in ceea ce priveste pompa de motorina ?! Pai si la noi de ce nu ? Nu ar trebui sa fie o chestie generala ca doar nu sunt masini doar pentru italia , masini doar pentru romania s.a.m.d. ! ?

Si chiar asa , chestie cu injectoarele se intampla decat la noi :) !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e doar la noi pot invoca faptul ca e motorina proasta si va indreapta sa dati in judecata producatorii de motorina. lol

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai chiar este doar pe la noi , ca or mai pica asa punctula si la alti prin alte tari asta este altceva dar nu este ceva general .

Cei din italia spunea cineva ca nu au probleme cu injectoarele , am cautat putin pe vwvortex si nici ei nu acuza aceste probleme ! Este o situatie hilara , masini pentru Romania , motorina proasta sau defect de fabricatie ?!

INSA de ce numai anumite motoare sunt afectate ?!

Ciudat !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu anumite ci renumitul BKP, care se pare ca e mult mai sensibil la motorina proasta, iar in "colaborare" cu pompa de motorina proasta "din fabrica" se defecteaza mult mai repede si mai usor ca injectoarele bosch, de care poti trage si 3-4 sute de mii de km, fiind mai robuste. Parerea e ca injectoarele piezoelectrice sunt facute pentru motorina buna, gen germania unde "nu ai voie" sa pui aditivi in motorina iarna(scrie si in manual sa nu pui) pentru ca acolo se aditiveaza direct de producatori. La noi doar sa incerci sa bagi doar q-protect rompetrol si cand o cadea, daca esti in programul lor, sa ii dai in judecata sa ti-o repare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(...) (mai putin cu pompa pentru care aici in Italia este deja in curs actiunea de recall)

Ai cumva codul actiuni de recall pe tema asta ?!

Sa inteleg ca in italia se face recall in ceea ce priveste pompa de motorina ?! Pai si la noi de ce nu ? Nu ar trebui sa fie o chestie generala (...)

Idee e ca, o actiune de recall o face fabrica (prin decizia unui anumit departament parca) si e valabila in functie de seria de sasiu :)

Eu cred ca problema asta tine mai mult de importatorul local. Se stie cat de greu isi dau acceptul cei de la Porsche Romania cand vine vorba de schimbat o anumita piesa la o masina pe garantie (din cauza costurilor, care sunt suportate de ei), nu m-ar mira daca ar tine "secret" aceasta viitoare actiune de recall :banghead:

Sper totusi sa ma insel ;)

Deci cine afla/vede/citeste undeva de o astfel de actiune de recall, unde e precizat si codul ei (ceva de genu' A1B2), este rugat sa puna un post si aici :cool:

Cat despre problema injectoarelor, cred ca intr-un eventual litigiu, VW AG va cere o expertiza a motorinei de la noi, de la toti furnizori si daca acestea ies rau, ma tem ca ei o sa zica ceva de genu': "pai, ce vina avem noi ca la voi motorina e de 2 parale?!" :)

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai eu vad situatia altfel Riddler.....

Daca ei fac expertiza si constata ca motorina noastra e de kko....atunci inseamna ca, motorina nu respecta anumite standarde si putem da in judecata rafinatorii, nu? Adica daca VW AG zice ca, motorina e proasta... zice VW AG, nu un amarastean care baga saptamanal motorina proasta de la pomepele din Romanica.

Intr-un fel sau altu cred ca noi am rezolva o singura problema...avand 2 sanse...ori injectoarele lor sunt proaste...ori motorina

Modificat de Caal-Shto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema cu injectoarele este si in Ungaria

Nu veti vedea niciodata o declaratie scrisa ca injectoarele cedeaza deoarece motorina nu e de calitate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un lucru este cert, si anume ca motorina de la noi este mai proasta decat cea din Vest. Cu motorina din Vest merge mult mai bine pe autostrada, si aici ma refer ca nu te chinui sa urce la viteze mai mari, ci o face lin si fara nici un chin. Acum ca asta este motivul pt care se duc injectoarele nu stiu ce sa zic. Probabil contribuie si carburantul, si calitatea mai precara a modelelor din primii 2 ani de viata a noului Passat si o utilizare necorespunzatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VAG nu zice ca e motorina proasta sa nu intre in conflict cu producatorii de motorina. Pana la urma nu ar fi ei de vina pentru motorina proasta. Eventual pot spune sa au fost impuritati in motorina din rezervor adunate. Te intreaba unde ai facut servicul, daca a fost la un service autorizat etc.Deci daca se vrea a se face ceva, trebuie mers pe expertize care sa dovedeasca viciile de fabricatie ale injectoarelor de pe BKP, sau macar a pompei de motorina care contribuie la defectarea lor. Se pot aduce dovezi ca s-au facut revizii ale pompelor si injectoarelor incepand cu 2007(pompele au fost simplificate) tocmai pentru a evita defectarea injectoarelor. Si astfel sa se ceara de catre toti posesorii de BKP un recall, macar pentru pompa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai cumva codul actiuni de recall pe tema asta ?!

Idee e ca, o actiune de recall o face fabrica (prin decizia unui anumit departament parca) si e valabila in functie de seria de sasiu :rolleyes:

Eu cred ca problema asta tine mai mult de importatorul local. Se stie cat de greu isi dau acceptul cei de la Porsche Romania cand vine vorba de schimbat o anumita piesa la o masina pe garantie (din cauza costurilor, care sunt suportate de ei), nu m-ar mira daca ar tine "secret" aceasta viitoare actiune de recall :P

Sper totusi sa ma insel ;)

Deci cine afla/vede/citeste undeva de o astfel de actiune de recall, unde e precizat si codul ei (ceva de genu' A1B2), este rugat sa puna un post si aici :icon_cool:

_______________________________________________________

codul e 20M5-criteriu 01.

precizez ca aici in Italia intri pe siteul vw ..unde este o anumita pagina dedicata actiunilor de recall ...introduci seria de sasiu si numarul de inmatriculare si vezi daca masina ta este inclusa in acest recal (asta daca nu ai primit inca acasa scrisoarea recomandata trimisa de cei de la vw)

http://img248.imageshack.us/img248/7427/pompax.jpg

o copie de o factura a unui forumist..

Modificat de livvil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(...)

http://img248.imageshack.us/img248/7427/pompax.jpg

o copie de o factura a unui forumist..

Lasa-ma sa inteleg, la aceasta actiune de recall colegul cu pricina a platit pompa din buzunarul lui sau a platito dealer-ul si el doar manopera ?! :lol:

Oricum multumim pt codul de recall.

Problema e, cine (preferabil un coleg cu motor BKP) vrea sa intrebe la vreun dealer local daca codul respectiv e aplicabil si in RO ?! :D

Nu mar mira ca el sa fie de ceva vreme si la noi nimeni sa nu stie :rolleyes:

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa-ma sa inteleg, la aceasta actiune de recall colegul cu pricina a platit pompa din buzunarul lui sau a platito dealer-ul si el doar manopera ?! :icon_thumright:

nu a platit nimic ...nici manopera .....costul pompei de 281,90 si manopera 35.5 (euro) sunt suportate de dealer...

Modificat de livvil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hai sa ne oprim si noi cu pompa aici ... suntem pe "strada unde se vorbeste de injectoare" :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- Passat 2.0 TDI 2006 140 CP, motor BKP, iunie 2009, 124000 km reali la bord, masina se opreste subit in trafic pe soseua de centura Vest a Ploiestiului, la bord sa aprins martorul galben in forma de spirala ( sarmulita ), chem un amic care din fericire este mecanic foarte bun, vine cu Laptopul si interfata, cupleaza la mufa coputerului masinii si verdictul a fost: injector nr.1 ars sau in scurt (injector SIEMENS), tractare pana la firma lui, cumparat injector de la CARDINAL MOTORS, pret:16600 RON cu injectorul ars la schimb, binenteles tot de productie SIEMENS (sigilat in cutie), manopera 150 RON.

- iulie 2009 (dupa aproximativ o luna ), 126000 km, noapte, motorul masinii se opreste brusc in timp ce depaseam intre Brasov si Predeal, aveam cam 90km/h, martor galben in foarma de spirala aprins timp de cam 5 secunde, motorul nu a mai repornit sub nici o forma, chem o firma de tractare din Ploiesti (tot un amic), 400 RON pret pentru tractare pana la amicul meu mecanic din PLoiesti, cupleaza laptopul la calculatorul masinii, vedict: injectorul nr.4 defect. Cumparat alt injector cu 1660 RON + manopera 150 RON.

- Pot sa va dau o idee in caz ca ramaneti in pana (explicata de mecanicul meu, dar nepusa in practica de mine pentru ca nu am avut la mine surubelnita cu cap special) ... aveti nevoie este de un torx de 30 ca sa desfaceti suruburile capacului motorului, apoi veti vedea aliniate cele 4 injectoare in toata splendoarea lor, se scoate mufa injectorului defect, care il puteti afla prin eliminare, cine se pricepe stie despre ce vorbesc, puteti merge mai departe in 3 injectoare si 3 pistoane, dar masina va merge mult mai lent.

- ATENTIE ! nu schimbati singuri injectorul defect daca nu va pricepeti foarte bine, deoarece trebuie facut un reglaj al tuturor injectoarelor dupa demontarea unuia.

- am vorbit cu un inginer de la CARDINAL MOTORS si mi-a spus ca injectoarele fabricate de SIEMENS le fac mari probleme... concluzia despre calitatea masinii o tageti voi din ce v-am povestit.... de la 120000km a inceput sa se auda si turbina cu un zgomot ca de suierat, iar de la 2000 turatii in sus se aude ca un fel de sirena..... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!