Jump to content

Impresii chiptuning...


andREI
 Share

Postare recomandată

Eu as putea face un chip tuning la un motor de 1.6l 16 v 105cp benzina!?

<{POST_SNAPBACK}>

Da, dar nu cred ca la Dragos (Voinea)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am implinit 1000km de chip si nu am sesizat nici o diferenta . Impresia mea este ca daca merg normal consumul este putin mai scazut (se simte ca motorul nu se mai chinuie deloc) iar daca o calc si ma folosesc de toti calutii aia suge mai mult din rezervor . Dar astea doua per total se compenseaza reciproc si duc la acelasi consum mediu .

Singura necunoscuta este consumul la 220 la ora unde sincer nu am avut nici o curiozitate sa verific CB ...acolo Dumnezeu cu mila ! :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi lucru am observat si eu,daca merg "normal" consumul e putin mai scazut,daca o calc.... :P

Dar in final se compenseaza si iese bine. :P :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt si eu curios... in afara de diferenta mare la mersul in afara, in oras simtiti ceva? (in vitezele 2-3)...

@Viorel ce zici, ne intalnim intr-o zi sa ma faci si pe mine o tura? vreau sa vad diferenta intre al meu si-al tau...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai tocmai in oras se simte cel mai bine diferenta . La mine cel putin a doua si a patra RUP! De exemplu in tr a 2-a la 2200 rpm o calc brusc pana la fund , apare un norisor de fum :rolleyes: dar se duce glont si te lipeste de scaun .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact cum zice Gorrocs,se simte bine in oras,desi eu sint destul de pasnic :P

Am totusi senzatia ca imi patineaza ambreiajul citeodata,poate va trebui sa ma orientez spre altul...(nu stiu daca exista )

Dar afara e placerea cea mai mare :rolleyes:

Ice@ ne vedem,cum sa nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aha, am inteles... nu de alta, da' i-am vazut pe toti zicand "am plecat, 1-a nici o dif, a 2-a nici o dif, a 3-a nici o dif da' voinea m-a asigurat ca se va simti la drum lung... si asa a fost!"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai fratilor,dar stiti pe cineva care si-a facut remapare sau chip-tuning la Polo,Fabia sau Ibiza Tdi de 1,4 l si 75 cp?A avut probleme cu ambreiajul?

Eu m-am intalnit cu Voinea,dar tare mi-e frica ca va mai dura un pic pana mai bag caluti la trasura...

Sunt tare curios!Merci

Scuze daca e :rolleyes: :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai la mine la drum lung nu prea simt deoarece in 80% din cazuri merg linistit . Foarte misto e cand ma supar si incep sa fac depasiri cu a 3-a pe la 3000-3500 rpm .

Cu ambreiajul nici o problema deocamdata si sper sa o tina tot asa .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai tocmai in oras se simte cel mai bine diferenta . La mine cel putin a doua si a patra RUP! De exemplu in tr a 2-a la 2200 rpm o calc brusc pana la fund , apare un norisor de fum :rolleyes: dar se duce glont si te lipeste de scaun .

<{POST_SNAPBACK}>

Pai incearca si tu sa o iei mai cu binisorul cand accelerezi si nu prea o sa mai scoti norisorul de fum. Si eu la inceput m-am speriat si eram destul de circumspect. Noroc ca mai sunt prin zona oameni de bine (KissLorand, Sebica, Alinica, Vlad) care m-au linistit in privinta fumului. Daca iese putin e normal.

La cutia mea de viteze, mie imi par absolut bestiale treptele 2,3. Acolo se simte cel mai bine. Ma rog eu asta am vrut de la cip, nu atat viteza dar mai ales elasticitate din partea masinii.

Consumul la drum intins iarasi depinde de cat de greu e piciorul tau. Daca mergi in forta, cu franari si accelerari frecvente parca acul ala de la rezervor e mai mobil. :P

Modificat de gicu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt si eu curios... in afara de diferenta mare la mersul in afara, in oras simtiti ceva? (in vitezele 2-3)...

<{POST_SNAPBACK}>

aha, am inteles... nu de alta, da' i-am vazut pe toti zicand "am plecat, 1-a nici o dif, a 2-a nici o dif, a 3-a nici o dif da' voinea m-a asigurat ca se va simti la drum lung... si asa a fost!"

<{POST_SNAPBACK}>

@Ice_2k tata, problema cu simtitu nu tine de treapta sau de oras, tine de turatie!

Maparile facute de Voinea & Markus incearca sa protejeze ambreiaju, din acesta cauza curba de cuplu si caluti e apropiata de stock in plaja 0-2000 min-1.

Cum zice toata lumea, distractia incepe in plaja 2-4000, unde curbele dupa tuning sunt diferentiate SESIZABIL de stock.

deci beneficiarii simt mai mult in afara deoarece acolo e loc de forje, dar foarte bine simti dif. si in oras, dac-o calci peste 2000min-1

peace

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt a mentine corectitudinea informatiilor, intervin cu mici precizari asupra stilul de remapare a lui Markus. Am avut ocazia sa-mi pot arunca ochii asupra unor fisiere facute de Markus. Intr-adevar, sub 2000 de ture schimbarile aduse sunt infime, doar ca este ridicata limitarea de cuplu cam pe toata plaja de turatie. Cu alte cuvinte sub aceasta turatie si/sau la sarcina mica ECU functioneaza cu parametrii (datele din mape) stabiliti original, dar ii este permis sa urce mai mult cuplul generat fata de versiunea stock. Nu vreau sa invatz pe nimeni cum se face o remapare, dar ma mira faptul cum tot mai multi isi spun parerea despre cum face unu' sau altu' remaparea. Nu am nimic de comentat fata de stilul de remapare a lui Markus, doar cuvinte de lauda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Testul a fost facut cu o combinatie a treptelor 3 si 4.
Modificat de im570rm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te pot ajuta eu daca nu ti-am luat pana akum cu Bosio Race 520 nozzles(sau PowerPlus 520 cred ca e acelasi lucru)...

Nu sunt acelasi lucru. Nu te uita la diametre ca oricum alea sunt informative. Uita-te la flow-rate. Alea difera si alea conteaza. Masina care le confectioneaza testeaza flow-rate-ul. Diametrele variaza de la bucata la bucata. Nu mult dar variaza. Doar flow-rate-ul e cat de cat constant

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt acelasi lucru. Nu te uita la diametre ca oricum alea sunt informative. Uita-te la flow-rate. Alea difera si alea conteaza. Masina care le confectioneaza testeaza flow-rate-ul. Diametrele variaza de la bucata la bucata. Nu mult dar variaza. Doar flow-rate-ul e cat de cat constant

<{POST_SNAPBACK}>

Am inteles...oricum nu are importanta...ele sunt facute de acceasi firma...cred ca respectiva persoana din cehia are pe stoc toate tipurile de injectoare facute de bosio italia.Daca te intereseaza iti dau detaliile pers respective.

Oricum din cate stiu race 520 sunt cele mai puternice.

http://store.wellsfargoestore.com/store.as...Tdi&n=14&k=4977

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 cuvinte: hoooooolyyyyyyyyy shit!!! ce diferenta!! damn!

Din pacate e doar temporar, din lipsa de fonduri ;) ;) :D ... da' las' ca ies io din datorii si-l fac de tot ;)

Modificat de Ice_2k
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dureaza putin si nu doare.

Provoaca placere mare.

Doar un pic de o atingi...

masina pleaca ... ei hai ca devin poet.

M-am vazut astazi la Pescarus cu Voinea si dupa ce mi-am achitat avansul pentru Cheia l-am asteptat cuminte sa vina sa-mi citesca masina.

N-o mai lungesc acum...poate alta data... ideea este ca dupa ce am vazut si zambetul altor ''fericiti'' mi-a venit si mie randul.

Ideea e ca a durat mai putin de 10 minute ceea ce un calcul aritmetic simplu ma duce la concluziaca am castigat peste 3CP/minut ;) , adica am crescut de la 90 la 120...

Sunt foarte multumit, ba nu sunt Super Multumit... nici asa nu e bine... Incerc sa gasesc un alt apelativ dar nu reusesc...

Va dati seama din multele semne de punctuatie de faptul ca ale mele cuvinte sunt undeva intre apasatul pedalei si suieratul turbinei si senzatia de ''gol in stomacul lipt de scaun''

~Personal sunt obisnuit cu senzatii date de motoare mai mari cu 120 cai in plus insa pot trage obiectiv cateva concluzii.

Pana la urma despre asta este topicul, impresii.

Sa trecem la o descriere scurta, rezervandu-mi dreptul de a reveni asupra acestui topic.

MOTOR 1.9 TDI 90 CP

Crestere 120

Impresii:

Masina parca renaste.

O simti cu vana, ciudat chiar din treapta a 2-a.

In treapta a 3-a si a 4-a masina se dezlantuie precum un pursange arab.

A fost prima oara cand am simtit ca motorul mai poate sa traga masina (cred ca daca o impingea senzatia era cu 15% mai voluptoasa) dupa 3.300 turatii, si am dus turatia pana la 4.000-4.300 RPM

Realizez acum ca pe piatra cubica masina incepe sa devina saltareata si fuge de pe traiectoria pe care o doream.

La demaraj masina urca mult mai repede in regimul de turatii, poate si intr-a doua prea repede.

Poate ma repet, odata ce i-ai dat a treia intradevar dezlantuiesti herghelia de sub capota si simti Putere, cuplu, viteza...o masina mai usoara decat inainte.

Nu am veleitati de tester insa am simtit din prima cursa ca masina poate mai mult de atat, lucru confirmat si de Voinea.

Masina se va obisnui cu implantul electronic si ii vor trebui cateva zeci de kilometri pana sa se inteleaga si sa vorbeasca aceeasi limba. Cred ca acum am cam 112 CP si astept cuminte un drum in afara Bucurestiului sa pot incerca si ultima trepta, treapta 5.

Motorul isi modifica sunetul si dupa gafaitul lui si suieratul turbinei imi dau seama ca stapanesc un campion in devenire ce mai are nevoie doar de putin antrenament.

Concluzii:

Crestere de putere dinolo de asteptari (poate asteptarile mele)

Cresterea de cuplu putin sesizabila, poate in timp sa o realizez deoarece eram gol si cu becul de rezervor gol aprins.

Masina e mult mai vioaie, mai rapida, raspunde foarte usor la apasarea pedalei la peste 1.700 RPM - cred ca acest pasaj trebuia pus la impresii :D

Pentru cei cu pachet de drumuri grele ca mine cred ca va trebui RENUNTAT CATEGORIC la aceasta gaselnita de marketing.

Pentru cei ve vor face acest pas recomand invatarea stilului de condus al unui diesel inmod corect, linistit iar apoi ... dezlantuiti bestia.

Am obtinut o masina cu veleitati sportive

Este un pas care trebuie macar incercat, cu toate ca sunt ferm convins ca dupa ce vezi ce poate masina dupa ce invata o alta limba nu veti mai reveni la setarile initiale...

Schimband putin abordarea lingvistica, sper sa nu iau warning ;)

@ Voinea

Tati esti meserias, doctor, magician.

Daca la fel este si cu drogurile acum ii inteleg pe dependenti

Voinea esti SUPER MEGA GIGA EXTRA Meseriash...uf mi-a scapat

@all

Tati, merita, e belea de belea. parca mi-am luat alta masina

Multumesc mult, e aa doua oara de cand am masina cand astept nerabdator sa vina dimineata si sai mai dau trei lucruri masinii mele:

Cheie

Gaz

TALPAAA!!!!

ChipTuning la voinea si esti mai rapid mai puternic mai sportiv. ;)

Modificat de TheSpecialBoy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

:D chiar nu ma asteptam la un astfel de feed-back dar multumesc.

Incerc sa imbin calitatea produsului oferit cu capacitatile mele de comunicare si om de vanzari. Cand vad astfel de raspunsuri (si spre bucuria mea apar in mailuri , pe forumuri si cel mai frumos le traiesc alaturi de clientii mei) este bine.

Si sa inchei cum spunea un client cu Octavia 1 RS dupa tunare " e ca in reclama aia cu a inebunit lupul ... la mine a inebunit masina"

hai ca ma duc langa nevasta ca maine ma da afara din casa ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O mica corectura: Nu gaz! Diesel :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina parca renaste.

O simti cu vana, ciudat chiar din treapta a 2-a.

In treapta a 3-a si a 4-a masina se dezlantuie precum un pursange arab.

Pe mine sincer treapta 1-a m-a socat cel mai tare, e incredibil de violenta masina!

Crestere de putere dinolo de asteptari (poate asteptarile mele)

Cresterea de cuplu putin sesizabila, poate in timp sa o realizez deoarece eram gol si cu becul de rezervor gol aprins.

Pai chestia aia care te baga in scaun e cuplul, nu puterea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa ce am avut rabdare si am citit atatea pagini apar si eu la rubrica celor fericiti!! (nu stiu daca sunt ultimul--am doar 2 zile de tuning) dar deja am

!ATENTIE! 1500 km!! nu ma intrebati ca nu stiu cum..adik stiu..acu' Brasov..aku' Sinaia..Aku Bucuresti..si uite asa iar fac plinul si o iau de la capat!!

merge super frumos masina...si am tendinta sa o accelerez mereu si peste dar si sub 2000 ture, desi ma abtin..asa cum vrea si scartait la plecare..desi mereu am evitat asta (Dragos stie, ca si la teste plecam f.f. greu) ! sunt curios de vit max...

si de aici mai am doar jante+cauciucuri, suspensie (poate chiar a..stie el cine), filtru aer, scaune sport....volan (standard 3 spitze)...etc etc..uite asa uit de prieteni, de familie..si ma mut in masina (nu cumulte lucruri sa nu o ingreunez!)

opricum MULTUMESC Dragos, desi am fost foarte ocupat sa-ti zic direct..ocupat...cu...mersul.... :lol: scuze de intarziere!

acu d-abia astept sa plec de a servici sa mai ma duc la BV in seara asta ("Posada" e febletea mea)....de fapt ma duc la director sa-i zic mi-e cam rau.... :lol:

scuze daca am ajuns :unsure: !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In loc de filtru (care nu foloseste la nimic - nci macar sunet) pune pe lista niste injectoare marite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok..de unde si cat costa..injectoarele astea marite...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin asupra impresiilor despre CHIP Tuning by Voinea intrucat astazi mi-am recuperat de la sotie masina si va pot da impresii ''la cald''

Traseu: Bucuresti-Herculane

Distanta: 385 Km

Comustibil: Omv euro5

Auto: Octavia 1 120CP dupa tuning

Trecand direct la topic: VWOW, VWOW, VRRUUUMMM!

Masina pare pur si simplu Descatusata.

Practic conduc o alta masina.

Pe autostrada, prima surpriza: Motorul urca atat de usor spre 4.300 de ture incat foarte repede (mult mai repde decat inainte) am ajuns la 180, 190, 200, 210... nu am mai avut unde sa-i dau mai mult dar nu cred ca putea mai mult. Super Multumit.

De la Pitesti pana la Craiova am tinut-o intr-o forja permanenta si singurul care m-a depasit si mi-a stat in fata a fost fratele mai mare A6.

Dealurile sunt urcate lejer cu treapta 4 iar de la jumatatea curbei simti cum motorasul trage vanjos.

E Sublim, ce sa mai, i-am dat un sms lui Voinea de multumire.

Ma uitam cu placere la o surata 1.9 TDI fara nici o *** rosie care nu intelegea cum de ma duc din fata ei fara sa poata riposta.

Recomand tuturor sa faca o remapare. Merita intradevar.

Ah, sa nu uit, dupa toata forja aplicata consumul aratat de computerul de bord a ramas la 5.3.

Media orara 85 Km/h dar recunosc ca dupa Craiova am lasat-o mai moale caci a inceput ploaia.

Pe scurt: In oras masina pare ''infigareata''

La drum lung e bagacioasa tare si nu te lasa deloc.

Long Live TDI!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce distractiv mi se pare sa-i plec din fata unuia care nu are nici o litera rosie (la fel ca mine, de altfel...) si care nu intelege cum fac asta... :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!