Jump to content

Impresii chiptuning...


andREI
 Share

Postare recomandată

Propunerea mea este sa verifici daca ECU nu mediaza spike-urile. Daca se intampla asa ceva numai un device extern te poate ajuta, sau schimbarea softului din ECU (nu numai a mapelor).

Cat despre viteza de raspuns a N75-ului (daca este sau nu suficient de rapid) tot un log cu o rata de esantionare mare te poate ajuta.

Acum m-am gandit si la o alta posibilitate. Incearca un drive test scurt cu furtunul de vacuum de la EGR deconectat. Vezi daca mai apar acele spike-uri de presiune ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • Administrator

despre chiptuning: dupa ce am modificat BMW 525TDS de la 163CP la 195CP (asa a zis Markus ca este, iar clientul era super incantat demasina) ieri seara am citit fisierul original de pe un BMW E46 M3 de 343CP. Acest motor poate ajunge la 362CP in urma chipului. Sa vedem cand se decide clientul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OT: 362 la m3 este exact puterea de pe CSL.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe ebay .. chipurile domnului Markus - http://feedback.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?V...&iid=7967110184

100% pozitiv . Nici un vot negativ. Omul asta chiar reuseste sa faca modificari bune in chipurile lui.

<{POST_SNAPBACK}>

Bravo lui... pana acum nu am vazut vreun ciptuner sa nu ia nici o injuratura... sau poate e ceva la mijloc... pana si Upsolute si RocketChip au armate de dizidenti... ca sa zic asa.... DimSport nu mai zic.. (eu sunt un happy DimSportEd)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si asta nu-i tot. O cautare pe google dupa Markus si TDI ... si o sa vedeti impresii pe forumurile din DE. Tipul se afla in spatele multor GmBH-uri renumite de tuning din Germania.

Culmea este ca preturile sunt foarte mici, raport calitate/pret fara concurenta!

Eu sunt multumit de al meu chip. Aseara am facut cu AndiTDI si Alinica o baterie de teste in Vitan. Nu scoate pic de fum si trage bine si liniar pina la 4600rpm.

Hai sa auzim numai de bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

acum cateva zile mi-am pus versiunea race...aseara am batut din mers (de la 40-50 pana la 150-160) noul A4 2.0TFSI quattro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In sfarsit am devenit si eu vineri client al lui Markus. Am si facut un drum de Alba in week-end si noua configuratie ma ajuta de minune in depasiri. Drumul asta, care incepea sa ma sece acum imi pare mai placut, vitezele III si IV ma ajuta mult mai mult. Multzumesc Voinea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dintr-un 1.6FSi se mai poate ,,stoarce'' ceva?

Totusi alimentarea o taie deja la peste 6000 de ture deci e cam exclusa o sarire peste zona rosie

Nu or sa fie probleme din cauza complexitatii principiului FSI?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

momentan vwforum nu poate realiza chiptuning pentru motoarele FSI. cu siguranta modificarile nu se fac crescand turatiile ci modificand alti parametrii. Castigul nu te astepta sa fie foarte mare la motorul simplu FSI. TFSIul de 2 litri in schimb primeste deja in germania intre 35 si 60CP doar prin remapare.

Spre sfarsitul lunii august sper sa fie disponibil prin vwforum tuningul la motoarele FSI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cam cat apreciezi ca o sa fie cresterea de putere?

Ce parametri se modifica mai exact?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

1.6FSI castiga prin remapare 14CP.

Atasez o lista cu toate modelele VW (cum am zis nu le modific eu pe toate inca - preturile sunt de Germania asa ca nu le luati in seama)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dl. Dragos,

In lista atasata sunt castigurile de putere echivalente pt. flash tuning stage I ?

Pentru alte stagii (intermediare, II sau race) exista lista castiguri?

danke,

nu mai e nevoie de raspuns, m-am uitat pe site-ul chiptuning

Modificat de laVW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

exact. astea sunt puterile la care se ajunge printr-un stage 1 software. Exista si cazuri cand se vrea un tuned_low version (vezi motorul TDI 90CP dus la 110 maxim 115CP sau cel de 130 dus la 150CP)

Un stage 2 software nu creste foarte mult peste puterile din fisier dar se simte (vezi masina lui ZGB care are de la 130CP la 165CP dus si e foarte rea, iar mai nou are o versiune de race care teoretic are 175-178CP pornind de la 130CP.

Ce e sigur Markus stie foarte bine ce face si masinile merg extraordinar de bine fie ca sunt tuned_low (stage 0 software), tuned (stage 1), tuned_sport (stage 2 software) sau tuned_race.

2. cresterile sunt teoretice. In curand o sa am un accelerometru foarte destept ce-mi va permite sa fac un dynotest cu masina cu fisierul original si ulterior sa fac test cu masina modificata. Astfel se va sti de la cat la cat a crescut (poate de fabrica masina ta TDI PD ASZ scoate doar 123CP , nu 131 cum zice cartea.. o sa vedem de la cat la cat s-a crescut.

Voinea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

S-a cam prafuit topicul asta... nimeni nu mai are nici o impresie dupa chip tuning de aproape doua luni !!!,

In noaptea asta nu o sa dorm foarte bine, la gandul ca maine dimineata ma intalnesc cu Dragos pentru "operatia" mult ravnita de forumisti si nu numai de ei. Am deja aproximativ 12000 km ,nici o problema la motor, mai am putin pana la prima revizie si pot spune ca din punctul de vedere al unui sofer (nu cu foarte mari pretentii) imi cunosc bine masina si as putea sa-mi dau seama de modificarile aparute in urma unui chiptuning.

Am emotii de parca imi cumpar o masina noua si nu stiu cum merge pana nu-i fac un drive test. Am sa revin cu impresii (sper obiective) dupa ce ma intorc de la Bucuresti .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urmez eu la impresii. La noapte plec la mare...De aceea am stat asa tacut pana acum. in 15 minute imi recuperez permisul :beerchug:

Noodles

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !! m-am intors in seara asta ce la Bucuresti mai greu cu 30 cai putere.

Pentru cei ce nu au chef sa citeasca tot postul le spun din start ca sunt SUPER multumit !!

Spre Bucuresti cu motorul nemodificat : ploaie, noapte ,dacii cu un far sau numai cu pozitiile aprinse si o groaza de tir-uri. Am mers destul de prudent (doar eu si cu sotia) si pana la Pitesti am scos un consum de 4,8%. Pe autostrada am masurat doar repriza(cu pedala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I'm in.

in the chip-ing team.

Dragos & Markus au reusit sa faca si dieselutza-mi, care are tiptronic.

adica pentru a proteja cutia automata, cresterea de cuplu este limitat pina la 2000 min-1; Dragos stie mai bine si poate ne dea mai multe detalii.

senzatii dupa 50km prin oras: pina la 2000 min-1 pare a fi aceeasi masina dar dupa, incepe distractia! in treapta 2 si 3 chiar aproape nu apuc sa vad turometru cum se duce la 3000min-1. pina la cip-are nu am rupt aderenta nici char cu cei 130cp stock. aseara am rupt-o destul de usor (anvel. de 195). astazi am rupt-o din nou cu 215!

deci despre senzatii mai multe dupa concediu cand ma voi bucura pe indelete de cei cca. 160cp si cca. 380Nm din dotare.

keep in touch & all the best to Dragos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

I'm back, + 2200km prin scumpa noastra patrie cu chip-tuning.

1st, confirm observatia lui @cosmins, frana de motor este modificata, ceea ce este destul de normat zic eu, odata ce plaja de accelerare a fost modificata. Adica accelereaza mai usor dar si deccelereaza mai greu, adica frana de motor este mai slaba. Asta poate fi un avantaj sau dezavantaj, functie de context. Ca dezavantaj, stai mai mult cu piciorul pe frana sau tre sa retrogradezi mai repede (la turatii mai mari) daca vrei frana de motor.

2nd, reprizele in treptele 3 si 4 sunt superokay peste 2000min-1. in a 5-a nu am incercat-o. Mi-a placut in special la deal sa ma joc putin (am fost cu familia, deci nu s-a putut prea mult). Pe linie dreapta mai toata lumea era mare si tare. La deal/rampa, cand toata lumea incepea sa gafaie dieselutza incepea sa accelereze si sa le arate 'spatele'!

3rd, viteza maxima nu s-a testat. m-am luat cu un x3 spre bacau dar pe la 190 (cat aveam eu) pe dealurilea alea a cedat, deci am lasat-o si eu mai moale. se va testa in curand pe autostrada soarelui.

4th, consumul dpdv chip-tuning nu am putut sa-l estimez corect deoarece am schimbat si rotile in aceeasi perioada (de la 195/65R15 la 215/55R16). per ansamblu consumu a crescut cu cca 0.5 l/100km dar este mult mai probabil datorita rotilor mai late cat si forjelor mai dese la care motorul a fost supus.

in ceea ce priveste chip-tuning-ul urmeaza un dyno.

all, the be(a)st

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Datorita optimizarii motorului prin cip, problema franei de motor devine o impresie...masina parca nu se mai chinuie, iar tu ai viteza mai mare si te opresti mai greu. E ceva mai complicat de explicat, trebuie sa simti asta la volan.

edit: sau poti sa o iei altfel. Puterea fiind mai mare, "smuceala" cand faci frana de motor este mai mica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Urmez eu ...

Desi de miercuri dupa amiaza de cand s-a petrecut fericitul eveniment nu am facut decat ~30km prin Bucuresti .

Ideea e ca masina mea nu mai e ce a fost :)

E o bestie !

Am masurat cu Dragos pe chei un timp 0-100 de 7.75 s si o putere maxima de 174 cp dar astea sunt cifre neimportante pe langa cum se misca masina dupa chip . Imi place la nebunie cand o calc in treapta a 2-a si pleaca demential incat nu mai vezi nimic in lateral si esti concentrat numai la ce e in fata . Partea si mai frumoasa vine cand schimb tr 3 in tr4 pe la 100-110 kmh si masina pleaca efectiv de sub tine ! E de vis...

Mai mult de a 4-a nu i-am dat deoarece nu am putut iesi din buc si in oras la inceput oricum eram destul de speriat cu atata putere .

Nu m-am gandit pana acum la consum dar zambetul de pe fata mea (cam asa: :) ) cand o duc in tr2 la 4000 rpm face toti banii !

Din cauza unor mici probleme medicale nu pot conduce masina cateva zile (stati linistiti nu am intrat in nici un pom ;) ) dar de-abia astept sa o scot pe autostrada la o tura sa vedem cu adevarat ce poate .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ieri de cand ti-am vazut semnatura tot astept post-ul tau aici :lol:

Mai asptam impresii. E frumos cu atatia caluti, nu? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

E genial cu atatia caluti :)

Azi am avut prima iesire din bucuresti , pe A2 . Nefiind sigur in masina am zis sa las experimentele pentru alta data . In schimb am mers tare si am remarcat supletea cu care masina ajunge la viteze mari . Daca inainte pragul psihologic era 200kmh dupa care aveai de asteptat pentru a mai creste viteza acum se pare ca pragul s-a mutat la 220kmh.

Preconizez ca 230 se pot atinge in conditii bune de drum . La 220 kmh pe bord am putin sub 4000rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as putea face un chip tuning la un motor de 1.6l 16 v 105cp benzina!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!