Jump to content

Impresii chiptuning...


andREI
 Share

Postare recomandată

azi am facut si eu remapare la Dragos. Primele impresii:

1. Dragos e baiat de nota 10

2. Masina creste mai rpd in ture, e mai rotunda in sensul ca trage si mai tare si mai lung, pe o plaja mai mare de turatii.

3. Inca nu m-am lamurit in legatura cu cifrele finale la CP si cuplu, abia astept ca baietzii de la Computest sa aduca si dyno-ul pt 4wd.

In concluzie, sunt multumit de rezultat, ma bucur ca l-am intalnit pe Dragos si abia astept un drum inafara orasului in care sa vad si mai bine cum sta treaba. Sper sa ne vdm la urmatoarea adunare, whenever that is.

aaaa, ce m-a speriat treaba cu accelerarea sub 2000rpm, bine ca am citit si am bagat la cap... oricum nu ii dadeam blana sub 2000 dar e bine de stiut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit aproape intregul topic. Insa am si eu o intrebare: unde v-ati facut chiptuningul? Cu ce soft, la ce bani actualmente, ce garantie efectiva? La un Seat Leon benzina 1,6, la 105 CP se poate face ceva efectiv? Merita? Multumesc anticipat.

La voinea, de pe forum, efectiv. Pt forumisti 250E, efectiv. La benzinar fara turbo nu se poate face cine stie ce... adica nu castigi efectiv prea multi calutzi.

Sorry de efectiv, couldn't help it :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

nu fac inca motoarele vechi 1.4 , 1.6 benzina (ecu M.MARELLI )

La GOLF 1600 16V 105CV cu ECU BOSCH ME7.5.1 se face remapare

si 1.8 125CP se face si 2.0 115CP se face remapare

pentru aceste aspirate membrii forumului platesc 225EURO / tuning

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am motor de 1,6 16V, daca spuneti ca nu prea iese mare lucru,totusi cati cai as putea castiga in plus si care ar fi cuplu???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca acum ai 101CP... cred ca 110 ar fi maxim... cred ca voinea iti poate da niste data mai precise.

Modificat de Ice_2k
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

1.6 101 hp -> 109 hp 140 NM -> 158 NM

1.8 20 V 125 hp-> 137 hp 170 NM -> 201 NM

2.0 115 hp -> 125 hp 170 NM-> 200 NM

Nu garantez ca merge la toate modelele dupa 2000 dar incercarea moarte nu are. Pret de membrii forum 225EURO

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Dragos, astazi am vorbit din nou cu omul cu R32 special edition. Spune ca nu sunt decat 20 in toata Europa din totalul de 1500 de R32. Masina are intr-adevar 280CP din fabrica si evacuare completa Remus tot din fabrica. Problema e ca m-a rugat sa vorbesc cu tine pentru un cip, asta ca sa-i traga si lui cat de cat masina pana-si ia kit biturbo de 680CP ! :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

daca are banu si e decis cautam si-l directam spre o firma la care sa mearga sa faca modificarea. E primul pas doar un soft modificat acum dar dupa kit de turbine vine alt soft si ala il fac chiar cei ce monteaza turbinele si intercoolerul.

O sa intreb la TCM Germania la cat se urca asta de 280CP. Cum ti-am zis si azi stiam doar de R32 cu 240CP. Pe asta de 240CP il face markus la 258HP iar cuplul de la 320Nm la 350Nm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut acum vreo doua saptamani remap la Voinea, la un A4 2002 1.8T (si n-am postat aici). Pe scurt, totul a mers rapid si eficient, fara evenimente nedorite iar proprietarul e foarte multumit de sporul de performanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca este cel care a mers cu 277kmh dar este negru cu stopuri clare in spate si 2 iesiri remus ! Dragos, cum afli ceva, te rog anunta-ma sa-i zic omului !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si nici cei cu 1.9 tdi pd 105cp nu ar trebui sa se "ascunda" :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

....incep prin a multumi tuturor celor care au raspuns la intrebarile precedente.

ma gandesc sa fac chiptuning la passat 1.9 tdi 102 cp 2004 si va rog sa-mi spuneti daca pe langa cresterea de putere efectiva exista si efecte secundare ( transmisie suprasolicitata, socuri la plecarea de pe loc, motor mai zgomotos si cu vibratii mai mari, etc....)

multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu o sa ai efecte secundare, poate doar un consum mai mare in conditiile in care folosesti constant puterea in plus. Daca mergi normal ca si pana acum, consumul va fi un pic mai mic. In rest, nu apar alte efecte secundare, doar o "bagare in scaun" tare misto :rolleyes: Face toti banii remaparea, go 4 it :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine a aparut un "efect secundar" :P

N-as mai conduce-o "necipuita" :P :P

Nu mai sta pe ginduri,sau daca vrei,te invitam la o plimbare cu una care a trecut deja prin miinile lui Dragos. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faza e ca nu imi imaginez acum cum ar fi sa am din nou 140cp :banghead: si adevarul ca m-am obisnuit repede cu astia 175 ...vreau mai mult !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

upgrade aer (intercooler, turbina)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Of,abia astept sa imi vina si mie randul.Cu putin noroc in maxim 10 zile o sa am cam 185cp pe masina. :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faza e ca nu imi imaginez acum cum ar fi sa am din nou 140cp :D si adevarul ca m-am obisnuit repede cu astia 175 ...vreau mai mult !

<{POST_SNAPBACK}>

Inteleg deci ca remaparea un pic mai agresiva nu e recomandata (pentru fiabilitate presupun).

si:

upgrade aer (intercooler, turbina)

<{POST_SNAPBACK}>

Deci urmatorul pas dupa remapare nu ar fi modificarea / schimbarea injectoarelor ?

P.S. Imi cer scuze daca sunt usor :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e offtopic ca e vorba de tuning si e legat de ciptuning.

La PD-uri schimbarea duzelor (ca asa s-ar zice corect) e destul de complicata si scumpa si nu prea se gasesc duze in multe dimensiuni. Plus ca nu cantitatea injectabila te limiteaza la un PD sa produci mai mult cuplu si cai putere ci lipsa aerului suplimentar in care sa arda.

La TDI-uri conventionale (non-PD) ordinea corecta este duze, chip sau duze, turbina, cip sau duze, turbina, intercooler, cip (totdeauna cipu ultimul)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

cum zice si andrei .. cipul se reface de cate ori se schimba ceva hardware pe masina (alt intercooler, alt turbo, alte injectoare). E cel mai bine sa o iei gradat cu fiecare deoarece poate sa apara o problema si astfel incerci sa o rezolvi.

Chiptuningul e primul pas. Vezi cum e cu cresterea aia de 20-22-30%.. pentru cresteri de 40-50% ajungi deja la modificari hardware (adevaratele stage 2 , 3 etc)...

La PD .. e cam greu cu schimbatul injectoarelor (momentan) . Timpul le va rezolva pe toate .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru informatie. :D

Stiam ca lipsa aerului e principalul factor limitant (in general) dar am vazut pe un topic inrudit ca cineva afirma ca turbina ar furniza suficient aer pentru a putea creste putin debitul de motorina modificand duzele si din acest motiv am pus intrebarea. Acum inteleg ca era vorba de TDI-uri non PD. Multumesc AndREI.

Fondul intrebarii era daca intre o prima faza in care ne multumim cu o remapare mai conservatoare (de ex. ~ 175 CP la 2.0 TDI), asa cum a facut si gorrocs, si o faza ulterioara in care ar trebui sa trecem la un stage 2 (cu cresterea aductiei de aer prin modificarea turbocompresorului) am mai putea incerca ceva.

Deci daca acum varianta cu duzele nu e fezabila (asa cum vad acum ca spune Voinea - multumesc si lui pentru interventie) inteleg ca daca nu optam pt. o remapare mai agresiva ar ramane doar un "cold air intake, high flow air filter" si o modificare complexa si costisitoare a sistemului de evacuare dar ambele n-ar putea oferi decat aprox. 2-7 CP (cel putin dupa parerea lui Stephan Baumeister de la B&B Automobiltechnik GmbH).

Tot pentru interventia gradata sunt si eu (si principial si din ce am citit), dar voiam sa stiu ... in general. :D

Multumesc inca o data Voinea si AndREI, si cred ca pot sa inteleg deci ca momentan exista unele rezerve pentru remapari mai agresive intr-un pseudostadiu 2 (poate ulterior experienta se va imbogati).

Modificat de razdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal! sunt nou pe la voi si sper ca pun problema in lokul potrivit! Am un golf 3 1.4l, si as vrea sa stiu daca pot sa-i pun chip tunig pe el, daca afecteaza cu ceva motorul, se simte la un motor asa de mic diferenta, creste consumul ( cu cit ), si niste preturi daca poate sa-mi spuna cineva, sau unde pot sa ma adresez!

Va multumesc anticipat

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!