Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

15 minute în urmă, crocodill a scris:

Salut!

Am si eu un sharan din 2001 care a cam inceput sa sara la consum putin si parca nu trage cum ar trebuii . Valorile injectoarelor sunt aproape de 0. Unghiul la distributie a fost reglat anul trecut , era la -2,77, acum este la 0 . O scadere in consum si o inbunatatire in functionare s-a simtit ,zic eu. Am facut si eu un log pe care va rog sa il analizati voi, pe mine ma depaseste putin . Va multumesc.

LOG-01-008-010-011.csv

salut.

da e si normal sa creasca consumul.pt ca tot managementul motor e dat peste cap din cauza turbinei.se vede in logul postat ca turbina ta baga mult mai mult decat trebuie.

ar trebui sa iei limp.

in 99% din cazuri,suprapresiunea/deviatia pozitiva se datoreaza geometriei ancrasate.

cel mai bine fa si bs003 si bs011.

dar treaba e cam clara de acum.

iti atasez si un grafic sa vezi cu cat depaseste presiunea ta actuala fata de cea ceruta.

concluzia e ca trebuie data jos turbina si curatata geometria.

Screenshot_2016-04-11-00-05-09.png

Screenshot_2016-04-11-00-14-35.png

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat prablema nu tragea din cauza la n 75.multumesc pentru ajutor

 

Modificat de cristy2009
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristy,adica n 75 fiind blocul de electrovalve,daca e masina din semnatura...merci

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă am calculat eu bine (155x100/455=33% -aer restul gaze recilculate) cantitate de gaze recilculate este cam mare. Pârghie înțepenita 

  În bs 11 conectat deconectat diferență de maxim 100. Posibilități lipsa vacuum , geometrie prost reglata. 

 Acum întreb pe ceilalți colegi care se pricep mai bine nu este posibil ca datorita reciclării egr mare sa aibă și diferență aceea mica intre On și off ...adică îi din gazele necesare rotiri turbinei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum o oră, ph61vip a scris:

va salut baieti..am schimbat azi debitmetrul de aer de pe alta masina..si am refacut log urile .. va puteti uita putin pe ele? multumesc

LOG-01-003-010-011.CSV

LOG-01-003-xxx-xxx.CSV

LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

maf-ul este si acesta,obosit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 8 ore, andreioo7 a scris:

salut, pun log-ruile pe 001. 008 010 dupa ce am pus filtru original

@mario20vest

 

1204LOG-01-001-008-010.CSV

LOG-01-001-008-010.CSV

uite ce zicea RUNE mai de mult

"

Resoftare cum iti dai seama


In multe cazuri Taca iti dai seama daca e softata sau nu de la anumite valori, exemplu un MAF masurat care sta continuu la 4.8% ( la un edc 15) este ptr mine o masura de suspendare din soft a EGR ului, alt exemplu daca  EDC nu induce  modul de protectie dupa 3, 4 valori consecutive de 94% D cycle si daca Maf ul nu cade la 550   e clar umblat la soft, la  Limitatoare canalul 008  daca vezi limitatorul de fum sau cel de cuplu care sta peste limitatorul de driver la WOT   e clar e soft modificat...etc etc etc  deci in principiu  trebuie sa cunosti comportamentul standard  si tot ce iese din standard , in cele mai  multe cazuri, este modificare de soft."
 

la tine dupa parerea mea e cv dubios.

in primul rand am zis ca si daca ai schimbat maf-ul,tot valori fix pe fix ai.

si apoi am cerut log pe 001 si pe 008.

ei bine,008 imi arata la tine ca iq driver este egal cu iq torque,ba chiar e depasit la 3360 rpm(iq driver e depasit de iq torque).

apoi cantit inj pe 001 este egala cu iq maf,ceea ce este iar dubios.

in mod normal ordinea (descreste cant inj) este iq driver,apoi iq maf(raportul aer motorina) si apoi iq torque(limitatorul de cuplu-protectia transmisiei ,care in mod normal ar trebui sa fie egal cu cant inj de pe gr001).

la tine iq driver este aproape egal cu iq torque,iar ultimul cuvant il da iq maf.

ori e soft modificat ori habar nu am....

ssi.din cate stiu alh merge in 1948 mbari pres max ,iar la tine e 1989 mbari.

deci banuiesc ca e un "mic softuleț"

 

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 Am gasit niste ulei pe la EGR, dar nu foarte mult, este pe langa capsula cu membrana in care intra furtunasul de cauciuc. M-am uitat cu vcds-ul in basic settings sa vad cum functioneaza, iar diferenta dintre actual si specific era de 60mg/str (390-395 pana la 455-460). Nu am reusit sa fac si un log.

Am atasat si doua poze cu valorile din MS-Block unde valoarea actuala cu cea specifica este egala, am citit undeva un post  ca daca valorile sunt egale atunci EGR este blocat?

Egr-ul l-am schimbat de 1an si 10 luni la 38000km rulati.

Ma poate ajuta cineva cu o confirmare?

Multumesc.

xxx.png

xxxx.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valorile EGR-ului sunt ok ,la fel si rata de ricirculare din basic settings.De obicei pierde vapori pe la ax si ies afara pe la cele doua gauri de langa membrana. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, am spus ca este chipuit ( asta nu includea ca are si soft ? daca nu, greseala mea) cand am luat masina, mi-a spus vanzatorul ca are undeva la 120 de cai, si am vazut oricum diferenta cand comparam cu un AXR care nu se putea tine dupa mine pe autostrada... cum as putea sa vad exact cati hp si torque are ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci ii dau pace, eventual o curatare in viitorul apropiat.

Mersi Catalin :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum o oră, andreioo7 a scris:

da, am spus ca este chipuit ( asta nu includea ca are si soft ? daca nu, greseala mea) cand am luat masina, mi-a spus vanzatorul ca are undeva la 120 de cai, si am vazut oricum diferenta cand comparam cu un AXR care nu se putea tine dupa mine pe autostrada... cum as putea sa vad exact cati hp si torque are ?

scuzele mele.habar nu aveam ca ai spus ca e "chipuit".

 

dyno test.

59 minute în urmă, cata_8025 a scris:

Salut revin si eu cu un log .

Masina intra in limp mode de fiecare data cand se depasesc 3000rpm in treapta a 5-a.

Multumesc

log 1.xls

LOG1-01-003-010-011.csv

ai deviatie pozitiva.

in 99% din cazuri,geometrie ancrasata.

fa si bs003 si bs011(asta cu turbo f bine incins).

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca Îți agata  un pic turbina și zic ăsta datorita greutăți cu care se stabilizează presiunea pe bs 11. Intre turbo On off ai aproximativ 140 ar trebui sa fie 150 la rece și 180 la cald. U ști cum ai făcut logooul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 4/12/2016 at 11:03, ionut10a a scris:

cristy,adica n 75 fiind blocul de electrovalve,daca e masina din semnatura...merci

 

da,electronalva care comanda tija turbo nu functiona cum trebuie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 23 ore, cata_8025 a scris:

atasez si log bs003 si 011

LOG-01-003-xxx-xxx.CSV

LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

turbina a fost curatata in august anul trecut.

e posibil ca actuatorul sa nu lucreze cum trebuie?

 

daca pui bs011 in grafic,o sa vezi variatii in partea de jos.asta inseamna ca agata geometria.

cel mai corect si sigur:

desfacut actuatorul de pe turbina,si verificata la mana parghia ce intra in turbo.orice agatare/scartait,nu au ce cauta acolo.

in mod normal verificarea asta trebuie facuta tot cu turbina bine incinsa.

dar atentie: frige!!!

:) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Atazez si eu un log facut in a-3a si a-4a plus BS003 si BS011

Eu suspectez ca am niste probleme cu vaccum-ul, insa doresc o parere avizata :) 

 

Log.xlsx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Îmi dau și eu cu părerea ,ca nu mă pot abține, sper sa nu se supere claudiu-m pe mine, turbina nu este tocmai ok reglata(turbo off 928 iar presiunea atm=958 deși ar trebui sa fie egale cred ca e tija cam lunga), nu știu ce se întâmplă dar Îți face presiune târziu ,abia pe la 2300  rpm o atinge pe cea specificat și durează aproximativ 3 sec , foarte mult. Verifica traseul de vacuum vezi geometria cum se mișcă ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ioanidis84,

Dacă postul tău se referă la mine , după schimbare turbo ăsta am observat sî eu ca trage de mai sus în ture. La turbo nu o sa se facă deocamdată modificări, mai este în  garanție încă. 

Aștept păreri legate de MAF și EGR. 

Mersi 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

         Salut baieti. Dupa o lunga si fericita pauza in care totul a mers struna,revin cu o noua problema.

Totul sa intamplat acum cateva zile intre doua drumuri prin oras. Ma confrunt cu urmatoarele simtome : Vibratii

puternice si constante la motor,lipsa de putere in treptele superioare,un huruit grav specific unei tobe sparte.

Vibratiile se manifesta atat timp cat stau cu piciorul pe acceleratie,nu si la relantii. Ieri am avut de facut un drum de Borsa,pe la Cavnic. Cand motorul tragea puternic in sarcina la deal in sus,imi facea un vibromasaj de toata frumusetea. La vale insa 

parca mergeam pe perne de aer. Atasez cateva log-uri daca aveti amabilitatea sa ma ajutati . 

Multumesc mult.

 

log 001.xls

log 003-010-011.xls

log 011.xls

log 013.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fishu26

Maf si egr sunt ok. Turbina are lag si in BS valorile nu sunt cele normale.Turbina a fost noua sau noua reconditionata? Verifica furtunase vacuum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare la indrumarea lui lupo_bv am facut testul pe grupul 3 si 11 separate in basic si le postez impreuna cu testul in mers in speranta ca ma poate ajuta cineva

Cu urmatoarele specificatii :

1) logul in treapta a 3-a , la 1800 de rotatii pedala la podea pana la 4000 rpm cu temperatura lichidului de racire la 89-90* , problema e ca din cauza erorii 17965 imi taie puterea in jur de 3500 in sarcina si nu pot ajunge in 4000.

2) dupa ce mi-a taiat vlaga la 3500 de rotatii , am oprit , am pornit din nou, in treapta a 4-a , cu aceleasi proceduri, la fel la 3500 imi taie puterea.

3) treapta a 3-a V2- logul e facut in treapta a 3-a fara sa mai opresc si repornesc motorul, cu problema in cauza existenta. Acum surprinzator, am ajuns cu ea in 4000 rpm.

 

 

treapta a treia v2.csv

treapta a treia.csv

treapta a patra.csv

LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

LOG-01-003-xxx-xxx.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!