Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Verifica acuatorul sa nu ai membrana sparta sau poate furtunul de vine la el spart ca nu arat prea bine bs11

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

biziday,problema in cauza existenta se numeste limp mode ,primul log l ai facut deja in limp de asta ai ajuns la 4000 de ture..

eu cred ca la tine e geometria blocata,de aia ai si eroare...deci trebuie curatata

in bs 11 se vede ca geometria nu misca aprope deloc

in bs 03 egr isi face ciclul inchis deschis..

 

ioanidis cu un actuator spart nu putem lua limp pe presiune pozitiva

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, EEXCALADE said:

fishu26

Maf si egr sunt ok. Turbina are lag si in BS valorile nu sunt cele normale.Turbina a fost noua sau noua reconditionata? Verifica furtunase vacuum

Salut Catalin,

Turbina s-a schimbat in Germania cu alta noua (total factura 1150 euro).Nu este originala cumparata, service-ul care a schimbat-o a si comandat-o. Dupa schimbare  am obs si eu ca nu mai trage ca inainte, dar vreau sa mentionez ca nu s-a schimbat nimic in comportamentul motoului de dupa schimbare si pana azi.

Furtune vacuum  inafara de visual nu am cu ce sa verific , trebuie sa astept din nou sa ajung in ro la service.

Si daca turbina are lag ar trebui inainte sa expire garantia sa ma intorc la cei ce au monat-o? cat de grav este?

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Așa este nu m am uitat pe logoo în mers doar pe bs 11.

Ar trebui sa mergi la cineva sa ți o regleze pe mașină. 

Modificat de ioanidis84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fishu26,si eu am luat o turbina reconditionata (350 euro),care incarca la 2500 de ture....bani aruncati aiurea...

cuplul maxim e undeva la 1900 de ture,deci turbina tre sa furnizeze presiunea ceruta cat mai repede...adica pe la 1900 de ture

grav nu este,dar e dezagreabil ca o turbina noua sa incarce la 2300 de ture,in cazul tau..pe autostrada e buna ,dar in oras ce faci ?e puturoasa masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 @ioanidis84

Se numesc LOG...LOG-URI...in mers...

Am vazut ca pe mai multe topic-uri zici LOGO...LOGOO..nu de alta dar cine citeste nu prea are incredere in interpretarile tale...din moment ce aparent nu stii cum se numesc ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in decursul a doi ani am probat 4 turbine,3 second si 1 noua(reconditionata),...sfatul meu e sa cumparati second,la fel am sa fac si eu cand scap de asta reconditionata...

 

@biziday,om omis sa ti zic sa contolezi n 75 ul....posibil sa nu ajunga vaccum la acutuator,in bs 011 geometria nu misca ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce stiu eu la motor 2.0 cam pe la 2300 are boost maxim

@fishu26 logurile tale seamana izbitor de mult cu ale mele(tot BKD) cand aveam ic spart,poti verifica sa nu pierzi presiune(furtune sparte,imbinaturi,ic)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

32 minute în urmă, fishu26 a scris:

Salut Catalin,

Turbina s-a schimbat in Germania cu alta noua (total factura 1150 euro).Nu este originala cumparata, service-ul care a schimbat-o a si comandat-o. Dupa schimbare  am obs si eu ca nu mai trage ca inainte, dar vreau sa mentionez ca nu s-a schimbat nimic in comportamentul motoului de dupa schimbare si pana azi.

Furtune vacuum  inafara de visual nu am cu ce sa verific , trebuie sa astept din nou sa ajung in ro la service.

Si daca turbina are lag ar trebui inainte sa expire garantia sa ma intorc la cei ce au monat-o? cat de grav este?

Mersi

daca turbina are reglaje aiurea.cel mai bine ar fi sa te duci ,cat mai ai garantie.sau iti faci tu reglajele,cu turbina pe masina fara sa o mai dai jos.eu unul nu am vazut logurile,dar daca voi ziceti ca e dereglata....

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 minutes ago, ionut10a said:

fishu26,si eu am luat o turbina reconditionata (350 euro),care incarca la 2500 de ture....bani aruncati aiurea...

cuplul maxim e undeva la 1900 de ture,deci turbina tre sa furnizeze presiunea ceruta cat mai repede...adica pe la 1900 de ture

grav nu este,dar e dezagreabil ca o turbina noua sa incarce la 2300 de ture,in cazul tau..pe autostrada e buna ,dar in oras ce faci ?e puturoasa masina

La mine a costat turbine 666.76 euro +Tva si nu s-a cumparat de pe ebay .Werkstatt-ul unde s-a facut schimbarea a comandat-o la randul lui prin reteaua de furnizori de piese . Eu am incercat la 5 service-uri sa imi faca reparatia cu una reconditonata si nu a vrut nimeni, pentru ca trebuie data garantie!

Da, cam greu de gasit mesteri pt reglaj turbine!

Mersi

2 minutes ago, mario20vest said:

daca turbina are reglaje aiurea.cel mai bine ar fi sa te duci ,cat mai ai garantie.sau iti faci tu reglajele,cu turbina pe masina fara sa o mai dai jos.eu unul nu am vazut logurile,dar daca voi ziceti ca e dereglata....

Sunt postate mai sus:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

am si eu doua log-uri .Precizez ca am schimbat debitmetru,masina trage mult mai bine.astept sfaturi

17.04.xls

18.04.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 5 ore, fishu26 a scris:

Salut,

Ma ajutati si pe mine cu log-urile astea va rog.

Am putin ulei la EGR , turbina a fost schimbata anul trecut cu una noua .

Multumesc

LOG-01-003-010-011.csv

LOG-01-003-xxx-xxx.csv

LOG-01-011-xxx-xxx.csv

pana in 2000rpm,e moarta.

intradevar din bs011 reiese ca tija e prea lunga si surubul de stop e prea mult infiletat(din experienta pot zice ca la mai toate edc 16 turbo on e chiar peste 1200 mbari.

iar in log nu se vede spike-ul.

daca ar fi a mea.as scurta tija si apoi in fctie de rezultate as mai tegla si surubul de stop.

iar bs003 ,300/430.

300 mg pot veni tot de la un surub de stop prea desfiletat....nu se mai creaza acel bak pressure normal(cei 300 mbari).

 

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 minutes ago, Boby Cristian said:

Din ce stiu eu la motor 2.0 cam pe la 2300 are boost maxim

@fishu26 logurile tale seamana izbitor de mult cu ale mele(tot BKD) cand aveam ic spart,poti verifica sa nu pierzi presiune(furtune sparte,imbinaturi,ic)

m am uitat pe fisa tehnica,,,motor 2l,,,dezvolta 320 nm la 1750 tr/min....

motor 1.9l...dezvolta 250nm la 1900 tr/min...deci turbina daca furnizeaza presiunea ceruta de soft la 2300 tr/min e tarziu...ori ma insel eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc de răspunsuri, 

Am sa sun la service-ul la care s-a schimbat turbo , cu totul sa știu deja ca nu vor face nici un reglaj.

De umblat la turbo nu am unde și nici nu am mai făcut vreodată ca sa am experiență. În iunie revin în RO și o sa încerc sa găsesc pe cineva sa umble la turbo, sper sa nu dau peste vreun Dorel.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oke, luni duc turbina la curatat, ma costa 300 de lei la un service in botosani...

nu am nici un furtun sarit sau spart din cate imi dau seama vizual...

ce inseamna : in bs 03 egr isi face ciclul inchis deschis?

Asta e... o duc la curatat pentru ca nu arde motorina cum trebuie si se depunde funingine pe toata evacuarea...asa am inteles de la mecanicul firmei unde lucrez

 

Cand accelez pe loc in gol , lasa o pata neagra sub evacuare

Modificat de Biziday
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai cand o sa vi ,cauta si tu pe unul dintre noi :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am vacut si eu un log . Ma poate ajuta cineva cu interpretarea lui ?

In fisier sunt 2 sheet-uri cred ca cel in viteza 4 este mai corect facut.

Va multumesc

Viteza 3 si 4.xlsx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@janjean

Dacă ţi-am mutat topicul aici n-am făcut-o degeaba. Acolo se interpretează erorile şi ai primit şi un răspuns. Pe acest topic se postează doar cereri de interpretare a logurilor în mers sau pe loc. Citeşte şi tu puţin în urmă şi o să te prinzi care este figura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma ajuta cineva si pe mine please ?

Modificat de Bobiwar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut băieți. Am mai pus eu nişte log-uri în trecut şi mi s-a spus să mă uit la circuitul vacum am schimbat furtunaşele demimetrul de aer curățat egr interculer şi am schimbat cele 3 valve. Acum pot merge cu maşina pînă la 180 km/h dar cu greu şi am aceeaşi problemă cu fumul negru pîna se încălzeşte motorul la 90°. Este normal să găsesc în valva de la egr ulei? Ataşej nişte loguri

LOG-01-003-010-011.CSV

LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

LOG-01-003-xxx-xxx.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 15/04/2016 at 1:22 AM, bamwels said:

Salut! Atazez si eu un log facut in a-3a si a-4a plus BS003 si BS011

Eu suspectez ca am niste probleme cu vaccum-ul, insa doresc o parere avizata :) 

Log.xlsx

Up :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am desfacut turbina... si surprize... la ax am joc cam 1mm ... unii zic ca e mult , altii zic ca asa trebuie... cum e ?

In afara faptului ca s-au rupt 2 suruburi , si trebuie sa astept pana maine sa ajung la un strung

Poftim ce am gasit in ea...

 

doamne fereste... eu am masina de jumatate de an...

2312.jpg

12312.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cumparat azi 1 litru de solutie mister muscolo doar ca nu e spuma este Gel concentrat.

 

Am de gand sa dau jos turbina+manifoldul + egr-ul  sa scot piesele de cauciuc de pe ele daca exista, si sa le las la inmuiat 1-2-3 ore intr-o cuva cu apa si 1 litru de mister muscolo dupa care sa le limpezesc cu apa. Imi e oarecum frica pentru ca am sa fac asta la munca, departe de orice mecanic sau strung, sper sa nu rup nici un surub.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!