Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

10 hours ago, calin.g said:

Ai vazut pe ea un semn, normal ar trebui sa aibe o sageata cate sa indice sensul de montare, ai verificat ?

Trebuie montata cu partea albă în jos,adică către,turbină/N75.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare . Supapa asta unisens este prezenta si pe 19 tdi 85kw  de passat ajm/atj ? Si daca da ce se intampla daca nu o am montata . Pentru ca am niste probleme tare ciudate . Am zile cand masina trage de rupe si zile cand trage sa moara . turbina suna ciudat . Masina scoate fum alb uneori albastru alteori sau deloc . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, Ion Razvan said:

Salutare . Supapa asta unisens este prezenta si pe 19 tdi 85kw  de passat ajm/atj ? Si daca da ce se intampla daca nu o am montata . Pentru ca am niste probleme tare ciudate . Am zile cand masina trage de rupe si zile cand trage sa moara . turbina suna ciudat . Masina scoate fum alb uneori albastru alteori sau deloc . 

Salut, 

 

Rolul supapei este de a mentine vacuumul in rezervorul de vacum prezent pe traseul turbo (acea bila rotunda de plastic) undeva peste -750 mbar (la mine sunt cam -850) . Se stie ca tulumba de frana si EGR ul sunt mari consumatori de vacuum, si pentru a evita pierderea acestuia de pe traseul turbo este montata aceasta mica jucarie.

Ea se monteaza cu partea neagra inspre EGR si daca faci un test ar trebui sa poti trage aer doar pe partea neagra(atat tare cat si usor, sau legi un pistol de vacuum pe partea alba si vezi daca iti tine vacuumul). Daca e dusa schimb-o si comportamentul motorului se va schimba radical (asta daca nu ai pierderi prin alta parte ;) )

Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos pt lamuriri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica asa trebuie montata !!

1459170783979-1442100941.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate e de ajutor cuiva...

Passat 1.9 PDTDI, 2003,AVB(101HP)(200.000km) Turbo original neumblat la surubul limitator si tija.(+- mici tolerante )

vnt17rodlength.jpg

Modificat de ClaudiuM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, romytaxy said:

Adica asa trebuie montata !!

1459170783979-1442100941.jpg

Așa trebuie montata.Cel puțin așa este la mine.

Modificat de gabi_74
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare colegi. Azi am facut un log la masinuta mea veche sa mai vad ce si cum sta treaba. Va rog daca ma puteti ajuta cu o interpretare. Multumesc

A4-B5, 1.9TDI, AHH

 

LOG-ct72mtk.xls

Screenshot 2016-03-28 17.26.44.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On ‎3‎/‎25‎/‎2016 at 11:49 PM, lupo_bv said:

@ioanidis84 Ai suprapresiune, asta este usor de observat, că este sau nu limp mai puţin contează. Ca să vezi de ce ai suprapresiune trebuie neapărat BS011 şi BS003. Mă gândesc dacă nu cumva  din cauză că este umblat la soft nu ia limp deşi DC arată că ar trebui să ia.

@Magilala ai suprapresiune foarte mare, din BS reiese că nu ai vacuum deloc nici la EGR nici la turbină

 

Cun tre sa fie valorile bune la bs 3 si bs 11,si ce e de facut/verificat?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai aici pe topic răspuns la  toate întrebările. Trebuie doar să cauți. Poți folosi funcția Search din colțul dreapta sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@gabi_74

 

Pai asta am spus si eu/tocmai aveam unul la indemana(vizavi de orientarea supapei).

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ClaudiuM

Dimensiunile pot fi diferite  chiar daca turbinele au acelasi cod

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! 

Atasez si eu 2 loguri pe BS003 si BS011. Din ce am vazut eu EGR-ul e mort, nu prea se schimba valoarea. Pe BS11, diferenta e cam mica 110-120, dar nu sunt sigur ca era destul de incins turbo. Poate mai cineva o parere.

Multumesc!

LOG-01-003-xxx-xxx.csv

LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

Modificat de Alex265
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

20 hours ago, lupo_bv said:

Ai aici pe topic răspuns la  toate întrebările. Trebuie doar să cauți. Poți folosi funcția Search din colțul dreapta sus.

Am schimbat niste furtunase la vacuum ! Te uiti peste el      log 29 martie.xlsx      te rog.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La prima vedere se vede un MAF terminat,după 3000 de ture cade în nas.Așteaptă păreri și de la ceilalți colegi.

Modificat de lupo_bv
Nu mai da Quote la mesajul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine Gabi Merci mai astept!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Şi geometrie care agaţă binişor. Când mai faci log să apeşi pedala de acceleraţie la podea începând de pe la 1800 rmp.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua. Revin si eu cu o atasare de data asta mai buna. Rog frumos sa ma ajutati cu o interpretare a valorilor. Danke

 

LOG-1.9 AHH.xlsx

Modificat de caramarind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presiunea nu arata rau, maf  ul mi se pare ca este un pic obosit. Ce te deranjează la masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer nu am ce sa-i reprosez din punctul meu de vedere la cat ma pricep eu la diesel dar poate ca nu stiu la ce sa ma uit. Nu intrerupe, nu ia limp mode. Am reglat de curand avansul static(atasaz o poza) si cred ca nu prea mi-a iesit perfect(mai incerc). Oricum inainte era retardat rau. Din ce observ e ca urca mai bine in turatie pana pe la 2800-3000 rot. apoi devine mai lenesa si urca mai greu. Si poate un pic a crescut consumul dar inca mai testez la capitolul acesta. 

Cum s-ar traduce ”MAF obosit”?? cantitate mai mica de aer si implicit un consum de carburant mai mare? si inca ceva...daca as pune un debitmetru bun cum ar trebui sa arate valorile pe log si cum se simte in functionarea masinii?

 

Screenshot 2016-03-28 17.26.44.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 18.03.2016 at 13:25, ionut10a a scris:

CARAMARIND,

avansul e in limite.optim ,ar fi fix pe linia mediana.

turbina corecteaza f bine.in schimb maf-ul ,citeste mai putin decat prescrisul de pe la 3600 rpm.

 

Modificat de mario20vest
ma dispera ca imi raman vechile antete.de aia imi e si scarba sa mai intru sa mai postez.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/28/2016 at 20:07, Magilala a scris:

Bine Gabi Merci mai astept!

@Magilala

Geometria iti agata rau de tot. Vacuumul arata iarasi rau... si recircularea e mare (53% gaze recirculate). 

geomagata.jpg

MAF-ul nu pot sa zic ca e ok pana nu stiu sigur ca ai rezolvat cu geometria si cu vacuumul. Din analiza datelor, se pare ca ar fi "fix pe fix". Daca ar fi asa, nu trebuie schimbat. Raspunsul sigur il vei avea dupa curatare turbina si rezolvare vacuum, apoi Logurile din nou. 

ps: e normal sa citeasca mai putin daca comportamentula  fost urmatorul:  turbina a facut suprapresiune (moment in care el a citit mai mult), apoi ECU a incercat sa corecteze suprapresiunea si din cauza faptului ca geometria agata, a ajuns in faza de subpresiune (exact momentul de la 3000 rpm in sus, in care MAF-ul nu citeste cat trebuie). Pai, ce sa citeasca daca geometria a comandat un flux de aer mai mic? De-asta, pana nu rezolvi vacuumul si geometria curatata ca la carte, nu vei stii nimic sigur ceva despre MAF

@caramarind

Avansul mie mi se pare prost reglat, dar pentru asta este al topic. (intersectia liniilor galbene trebuie sa fie pe linia albastra (sau cat mai aproape de ea)). Sau poate doar eu am fixul asta. 

Apoi cum zice si mario20vest, maf-ul e obosit. Altul. In rest, geometria corecteaza destul de bine. Nu cred ca merita sa o desfaci si sa-i mai faci o curatare. Mai multe se vad in BS011 (cu turbina bine incinsa). Dar daca masina merge bine, schimba doar maf-ul si eventual intr-o zi cu turbo incins fa un BS011. Sigur se va simti o diferenta. 

Spor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da ,intradevar ai dreptate.

Modificat de lupo_bv
Nu mai da Quote la mesajul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc colegilor pt explicatii si pareri. O sa tin cont de ele dar mai am o rugaminte. Ce inseamna turbina bine incinsa si BS011? BS011= Basic setings, canal 11? si daca DA, cum se face testul? log in mers? multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact. Basic srttings, canal 011. Si logul se face pe loc, inregistrand vreo 1 minut. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!