Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

MasinaPoporului

Galeria de evacuare si partea rece a turbinei( voluta) sunt aceleasi. Au fost schimbate doar internele turbinei ( ax si compresor) si s a alezat galeria si partea rece( voluta). Nu ar trebui sa fie probleme cu cantitatea de gaze. O turbina mai mare se va invarti/roti la o turatie mai mica pentru a face necesarul de aer/presiune .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic....Practic iti trebuie alta turbina 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Dar softul se potriveste cu turbina, sau el tot crede ca are turbina inainte de a o schimba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da și u mai multe detalii despre turbina pusă. ..când pui o turbina mai mare trebui gasit echilibrul perfect intre volumul de gaze produse de motor si compresor pt a evita lagul...și referitor la faptul ca fiind paletele compresorului  mai mari are nevoie de rotații  mai puține pt a atinge presiunea dorită nu i  chear așa dar vezi u prin alezaj  a crescut și volumul carcasei compresorului dacă pot sa îi zic așa dar volumul de gaze produse de motor la anumita turația a rămas constant. Singura variabila la care poți interveni este n75 dar și aceasta este limitata. Degeaba n 75 deschide maxim geometria variabila dacă gaze nu sunt de ajuns sa umple turbina. Dacă nu s a făcut soft special pt noua turbina ar trebui făcut. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distanta dintre elicie si carcasa e foarte importanta cat si forma eliciei. Cei doi factori pot duce la pierderea presiunii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara.am si eu un log.ma poate ajuta cineva?

6.xls

ma intereseaza ce pot face cu turbo?am lag mare si cred ca si putina presiune.debitmetru are un inceput de sfarsit se vede 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua. Ma scuzati ca insist. Imi puteti spune ceva despre logul de pe pagina anterioara va rog? Vrea baiatu sa se duca sa o repare si nu prea stie de unde sa inceapa. Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 14 ore, andrey_honda a scris:

buna seara.am si eu un log.ma poate ajuta cineva?

6.xls

ma intereseaza ce pot face cu turbo?am lag mare si cred ca si putina presiune.debitmetru are un inceput de sfarsit se vede 

Inceput de sfarsit? Maf-ul e muci. Cu toate ca turbina iti face suprapresiune si MAF-ul ar fi trebuit sa citeasca mai mult, acesta citeste sub specific. E mort. Altul.

Despre geometria turbinei/vacuum si reglaje, nu-ti pot zice nimic pana nu vad BS-urile. Probabil ca iti agata si geometria...dar e doar o presupunere de-a mea. 

 

@eu_markhu, Lasa logurile in mers pentru ca ai sanse sa-i rupi axul turbo la ce suprapresiune face. Acum, in BS 003, ai recirculare de 70%. (e si normal sa ai atata daca iti face suprapresiune). 

Bs011 - Reglajul e in balarii...(foarte prost). Posibil sa fie asa pentru ca-i agata geometria. Posibil sa fie doar actuatorul dereglat.  Trebuie sa vad cum merge BS011 ca sa iti zic exact. 

Daca nu faci si logurile in BS, ar trebui sa faca asa:

1 - Curatat geometria,

2 - vazut BS-urile

3 - Reglat actuator 

Spor!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La unele bs-uri imi dadea duty cycle 19,9%(ceea ce ar indica tija reglata corect) nu stiu daca s.a vazut acolo dar am scris ca este un ALH softat la 130cp. Deci sa inceapa cu curatatea turbinei sa inteleg.

O sa ii fac si niste bs-uri.

Multumesc de ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai degeaba ai 19.9% in BS-uri ca ar fi trebuit sa ai in Log 3-10-11 - in WOT. Si chiar si acolo, s-a dovedit ca nu toate au pe harta acea valoare de 19.9. 

Spor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am spus ca in unele loguri imi apare 19,9....oare sa fie si softul cu mici probleme?

La logurile in mers am 19,9 pe 3-10-11 nu in bs.uri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci e posibil  sa ii agate geometria si lungimea tijei e corecta. Nu cred ca e corect surubul de stop, ca prea merge pe 12xx mbar. Toate astea le vei sti sigur dupa curatare geometrie si verifica din nou valorile in BS011. Si acolo trebuie vazut si daca e vreo problema de vacuum. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Salutare...masina mea are momente in care trage in valuri...cand trage cand nu trage...

Nu am avut timp de verificari decat de BS-uri...

LOG-01-003-martie.xls

LOG-01-011-martie.xls

O sa verific linia de vacuum...dar pana atunci se observa si alte probleme?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 29.02.2016 at 10:14, petrica loud a scris:

 

 

laurentiu, ai probleme mari pe vacuum.

si ai si rata mare de recirculare.cauzele s-au tot postat.sunt vreo 4 la numar.

scuze de antet.asa apare.nu e vina mea.

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu, Laurentiu are N75 Nou, actuator nou, furtune de vacuum bune. Banuiesc supapa unisens, vreun cot/mufa Y sau pompa tandem... Ba chiar poate pierde si pe la N18/shut off selenoid .

@Laurentiu, vezi ca aveam si eu problema asta si era de la supapa unisens. La un capat era iesit un furtun si uneori acesta statea fix pe supapa si facea cat de cat vacuum (moment in care tragea), apoi uneori iesea de tot de pe stutul supapei si iaras nu mai tragea... 

 

Modificat de Emy D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

absolut.pot fi o gramada de cauze.trebuie luata la verificat,cu atentie.stuț pompa,etc....am mai gasit furtunul de plastic dintre pompa vacuum si servofrana,fisurat.deci....multe cauze pot fi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna citeam cu interes ce au pățit uni din voi cu ceva timp in urma si se pare ca nici eu nu am scăpat ,de vreo saptamana nu mai trage in a 5 a ma bucur ca ajunge la 100km/h fara sa ia limp. Vroiam sa va întreb pe cei cu experienta are rost sa ii fac un log din mers pe canalele BS 3, 10 si 11 tinand cont ca sar putea sa nu ajung la 4000rot/min fara sa iau limp sau pot doar sa ii fac o diagnoza si sa incerc varianta BS-urilor la relanti????Tind sa cred ca la mine e problema de la vacuum pt ca la accelerare in momentul când turbo isi ia debitul de aer si gaze sună atât de tare aspirația încât ai impresia ca isi ia zborul (motorizare 1.9 tdi alh). Maine sunt programat la tester si incerc sa revin cu log-urile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Începe cu BS003 şi 011.

La logul în mers nu este neapărat nevoie să ajungi la 4000 rpm. Dacă bănuieşti probleme la turbină şi aceasta face zgomot mai bine nu faci log în mers pt. că ar putea ceda şi atunci ar putea face pagube mari motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact asta am vrut sa zic si eu: daca ai zgomotul acela, mai bine nu faci logul in mers. (S-ar putea ca zgomotul sa provina de la uzura axului, si palele se ating de carcasa turbinei) si daca cedeaza axul e grav. Intai mergi la o constatare si fa doar BS-urile de care zice Lupo_bv. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua ...am si eu o problema cu masina  mea motor 1.9 TDI 110 cai cod AFN....DECI in mers dupa anumite turatii sa zic in treapta 3 cam 2900-3000 turatii pur si simplu imi  dispare puterea motorului  si  in treapta 4  cam la turatiile 2500-2700 presupun  k este limp mode dar nu sunt sigur de asta si am facut BS03 si  BS11  pe care le atasez si sper sa ma ajutati si pe mine cu pareri Mentionez k am schimbat toate furtunurile de vacum,iar k eroare imi da      00575-Intake Manifold Pressure 17-00 Control Difference si 00553-Mass Air Flow Senzor(G70) 31-00 Open or Short To Ground daca iau contactul si  repornesc atunci isi revine pina ajung din nou la turatiile respective...astept si eu pareri

LOG-01-003-010-011.csv

LOG-01-003-xxx-xxx.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!va rog sa ma ajutati cu o interpretare daca se poate.

masina b5.5 motor AVB.a incetat sa mai traga si nu mai sarea de 80.i-am schimbat senzorul MAF(cu unul din dezmembrari exact acelasi cod) si ca prin minune si-a revenit,asta pentru circa 500 de km. Am atasat un log facut in treapta a 3 a cu acceleratia la maxim insa nu am reusit sa ajung decat la 3500 si asta cu mare greutate ....multumesc anticipat.

18.03.2016.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

22 minute în urmă, tyby77 a scris:

buna ziua ...am si eu o problema cu masina  mea motor 1.9 TDI 110 cai cod AFN....DECI in mers dupa anumite turatii sa zic in treapta 3 cam 2900-3000 turatii pur si simplu imi  dispare puterea motorului  si  in treapta 4  cam la turatiile 2500-2700 presupun  k este limp mode dar nu sunt sigur de asta si am facut BS03 si  BS11  pe care le atasez si sper sa ma ajutati si pe mine cu pareri Mentionez k am schimbat toate furtunurile de vacum,iar k eroare imi da      00575-Intake Manifold Pressure 17-00 Control Difference si 00553-Mass Air Flow Senzor(G70) 31-00 Open or Short To Ground daca iau contactul si  repornesc atunci isi revine pina ajung din nou la turatiile respective...astept si eu pareri

LOG-01-003-010-011.csv

LOG-01-003-xxx-xxx.csv

bs011 ai 1009 cu 1020 mbari.clar :ori pierderi vacuum catre actuator,ori furtunas crapat,ori membrana fisurata actuator,ori geometrie ancrasata.

eu merg pe geometrie.

uite,atasez explicatia erorii de pe ross tech in poza urmatoare.

era f bun si un log in mers.

iar referitor la MAF ,daca eroarea este permanenta,inseamna ca maf-ul e mort de tot,ori probleme cablaj.

pt maf ,vezi pe blocurile de masura pe grup 003, daca ai o val cst de 550 mg/cursa in a treia casuta.

fa o proba cu alt maf,verifica la mana parghia turbo(incearca sa tragi/impingi si vezi daca se misca spre 1-1,5 cm)

Screenshot_2016-03-18-21-23-05.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!